• I heard you're a player.
    So let's play a game.
    Let's sweet talk.
    Let's play fight.
    Let's talk 24/7
    Let's tell each other good morning and good night every day.
    Let's take walks together.
    Let's give each other nicknames.
    Let's hang out with each others' friends.
    Let's go on dates.
    Let's talk on the phone all night long.
    Let's hold each other.
    Let's kiss and hug.
    And whoever falls in love first?
    Loses


    Vijf onbekende jongens leren elkaar online kennen. Niemand wist ooit iets van elkaars bestaan tot dit bijzondere voorval. De jongens groeien steeds meer naar elkaar toe zonder elkaar persoonlijk te kennen. De raarste dingen durven ze ineens, ondanks het vijf verschillende personen zijn. Van de populairste naar het doelwit van de school. Echt heel hun leven veranderd als een onbekende de jongens nog dichter naar elkaar laat groeien. Dit is door middel van een weddenschap waar de jongens niet onderuit komen. Een spel zonder regels, maar met een gemeen eind. Het spel genaamd liefde. De beste vriendinnen van de jongens proberen hun te helpen om eronderuit te komen. Stiekem proberen ze zo ook de jongens voor hun zelf te winnen. Maar is het wel de goede manier? En willen de jongens dat wel? Wie sluit met wie een weddenschap af? Wie gaat dit winnen?


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:



    Rollen:
    -Niall James Horan:
    -Louis William Tomlinson: WishingLarry
    -Liam James Payne: KiliOfDurin
    -Harry Edward Styles: quin98
    -Zayn Javadd Malik: Styles
    -Blake Jayson Styles: WisingLarry/ quin98


    De vriendinnen van de jongens

    - Vriend Louis: Blake Jayson Styles WishingLarry/ quin98
    - Vriendin Harry: Elizabeth ''Lizz'' Amy Michels Lootus
    - Vriendin Zayn: Yasmin Amelia Jones Depay
    - Vriendin Liam: Aurrisea Dawnelle Garcia Maberu
    - Vriendin Niall: Amber Woods Thysia


    Andere mensen: ( Denk hierbij aan broers/ zussen en beste vrienden)
    - Zusje van Liam: Mika Isobel Payne Appa
    - Broertje van Harry/ Stranger: Blake Jayson Styles WishingLarry/ quin98
    - Broertje van Harry: Jim Edward Styles WishingZiall



    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - Geen perfecte personage's!
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.



    De koppels voor de weddenschap:

    Blake Styles & Steve Tomlinson
    Harry Styles & Louis Tomlinson
    Zayn Malik & Liam Payne
    Jim Styles & Niall Horan



    Het begin;

    De jongens die hebben weer afgesproken op de vaste site. Iedereen heeft zijn 'partners' gevonden en is daar mee aan de praat geraakt en kennen elkaar door en door. Halverwege het gesprek zal de Stranger ( Blake) komen met het voorstel van de weddenschap. De een gaat erin mee en de andere gaat mee met iets meer moeite. Het was dus het begin voor ze elkaar echt leren kennen. De vriend(innen) van de jongens mogen zelf weten waar ze voor kiezen. De mogen naar de jongens gaan, maar ook iets anders doen.
    Het is eind van de ochtend/ begin van de middag

    [ bericht aangepast op 25 aug 2013 - 18:55 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liam Payne
    Ik probeerde me zo goed als ik kon te concentreren op het typen van het bericht, maar dat was nog niet makkelijk met Zayn die me op bijna elk mogelijke manier probeerde af te leiden. Toen het bericht eindelijk toch verstuurd was keek ik op naar hem, maar nog voor we iets konden doen of zeggen ging mijn telefoon af. Jammer genoeg was het niet Stranger maar Mika. Ik las het berichtje en schudde mijn hoofd. "Nee, het is alleen mijn zusje die niet wist waar ik was." Na ook haar een bericht te hebben gestuurt legde ik het ding op tafel. Ik keek hem aan en vroeg wat hij nog wilde doen. Hij zuchtte en keek bedenkelijk, een beetje zielig zag hij er zelfs uit. Zo wilde ik niet dat hij zich voelde. Ik legde mijn hand op zijn kaak en ging zacht met mijn duim over zijn wang heen. Ik grijnsde bij zijn woorden en nog voor ik iets kon zeggen lagen onze lippen alweer op elkaar. Mijn hand lag wel best op zijn wang, dus die liet ik daar wel liggen. Mijn andere hand legde ik in zijn nek. Eerlijk gezegt wilde ik helemaal niet dat we straks uit elkaar gingen, maar het kon niet anders en het was irrieel om te denken dat hij nu snel kon douchen en inpakken terwijl hij daar evenveel tijd voor nodig zou hebben als ik. Daarbij wist ik niet hoe Mika op hem zou reageren en hoe graag ik hem ook voor steun tijdens het gesprek met mijn zus bij me zou hebben, het was misschien ook wel beter van niet. Als ze dan uit zou vallen was het ten minste alleen tegen mij en ik kon het wel hebben.


    Bowties were never Cooler

    Zayn Malik
    Het kon me even niet schelen dat het Stranger niet was geweest, die had teruggesmst. Hoe langer hij erover deed km terug te sms'en, hor lager Liam hier kon blijven. Ik glimlachte tegen zijn lippen aan. 'Weetje.' Fluisterde ik zacht, waarna ik me terugtrok. Ik pakte zijn hand vast die in met nek lag en speelde met zijn vingers en keek Liam met pretoogjes aan. 'Voor iemand die dacht dat hij nooit verliefd zou worden, ben ik behoorlijk hard voor je gevallen.' Grijnsde ik en drukte nog een kusje op zijn lippen. Ik wist niet waar het vandaan kwam, maar het was wel waar. Alsof ik de verkeerde medicijnen had geslikt ofzo. Als ze voorlopig maar niet uit zouden werken dan. Ik liet Liam zijn hand weer los en liet ze op mijn schoot vallen, terwijl ik naar hem keek. 'Heel hard zelfs.' Gaf ik stil toe.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam Payne
    Ik ging eventjes helemaal op in de kus. Het voelde gewoon zo fijn. de vlinders in mijn buik raceden nogsteeds rond, maar dat was een goed gevoel, een gevoel die ik nooit meer kwijt wilde, net als Zayn. Bij zijn woorden opende ik mijn ogen mijn ogen langzaam. Een klein pruillipje verscheen toen hij terugtrok, maar die verdween ook al weer snel. Ik was nogsteeds bij hem en dat was hetgeen wat telde. Ik keek even naar onze handen en toen weer recht in zijn stralende pretoogjes terwijl ik wachtte op de rest van zijn zin. Ik glimlachte bij zijn woorden en kuste hem kort terug. Ik was nooit zo goed met woorden, maar dezen maakten wat in me los. Ik voelde mijn hand in zijn schoot vallen en legde hem nog voor die helemaal neer was gevallen op zijn wang. "En voor iemand die dacht dat hij dit makkelijk kon winnen omdat hij toch niet op jongens viel, ben ik ook echt heel hard gevallen." Ik wreef zacht met mijn duim over zijn wang. "Maar erg vind ik het absoluut niet." Ik legde mijn hand weer op mijn schoot en legde degeen die om zijn middel lag erbij. Dat Stranger nog niet terug had gesmst maakte me vrolijk en irriteerde me tegelijkertijd. Aan de ene kant betekende het dat ik nog langer bij Zayn kon blijven, maar aan de andere kant betekende het ook dat we langer zouden moeten wachten om met zijn tweeen weg te gaan uit al deze hectiek van het normale leven.


    Bowties were never Cooler

    [gaat de rest ook ooit nog reageren? Want mijn ideeën zijn een beetje op.]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    (Ik wacht op een reactie van Hazza^^)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Ik heb geen inspi]

    [Ik wacht vooral op Stranger]


    Bowties were never Cooler

    ( Ik wacht op stranger en Niall )


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    [Meuh, Aurrisea hoeft van mij niet zo snel want ik vermaak me wel in andere RPG's ondertussen, en ik heb ook niet echt wat gegeven om te reageren. Sorry daarvoor]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Cannibal schreef:
    [gaat de rest ook ooit nog reageren? Want mijn ideeën zijn een beetje op.]


    [Daarbij kan ik ook moeilijk Liam nu verder laten gaan dan dat hij aangeschoten was want dat zou heel raar zijn...]


    Bowties were never Cooler

    ( ik zal hier zo, net als bij mijn andere Rpg's, even de grote schoonmaak houden. ^^)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [kan je ook posten met stranger? Hij heeft sms]


    Bowties were never Cooler

    KiliOfDurin schreef:
    (...)

    [Daarbij kan ik ook moeilijk Liam nu verder laten gaan dan dat hij aangeschoten was want dat zou heel raar zijn...]

    [he, ik snap je niet? ;x
    Ik reageer zo trouwens wel gewoon met Zayn hoor. De film is bijna afgelopen ;x]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Verder gaan dan alleen flikflooien.
    Welke film kijk je? Ik heb net Hansel and Gretel gezien. Cool met veel geweld en nog best wat storyline]


    Bowties were never Cooler

    [oww, ja ik snap hem nu. Nee idd, zou best raar zijn. MAar ze moete. Wel even iets leuks gaan doen, want zo gaat he me best vervelen ;c
    flight. Maar ik vond hem niet erg leuk ofzo.
    He, die zou ik eerst gaan kijken, maar dat wilde de vriend van mijn moeder niet en ik had hem toch al gezien. Vond hem echt leuk!]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''