• Yeah sneltreintopic.... Jullie snappen het :)

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=152998&page=last&message=66#4722040
    Vorige topic


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    (Isgoed. Ik zal het veranderen. My sistah s gonna be madd xD TROLOL)


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    MYxLoubear schreef:
    Harrÿ:

    Ik begin te geeuwen en in een reflex sla ik mijn hand voor mijn mond. 'Eh.. ik ben denk ik wat moe' zeg ik droog. Ik poak wat mos, takjes en blaadjes en probeer er een lang kussen van te maken. 'Is het wat of moet je letten op je haar?' vraag ik. Ik bedoel het serieus, sommige meisjes zijn er heel gesteld op. Ik spoel het er zo uit maar ik snap het als je het lastig vindt.


    Rhine the Rhino.
    "Ik vind het oke. Het is wel lief van je." Glimlachteik. Ik legde mijn hoofd op het geimproviseerde kussen. "Het ligt best wel comfortabel."


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    MYxLoubear schreef:
    Zayn:

    'i-ik weet het niet' zeg ik wat ongemakkelijk. Ik weet het niet zo met masseren. Zelf vindt ik het wat ongemakkelijk enzo. Ik verbaas me over het feit dat Emma er zo losjes over doet. Ik heb ook geen idee wat Liam er van denkt want ineens is hij stil.

    heheh dunno


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Harry:

    Ik glimlach en ga liggen. terwijl ik voor me uit staar voel ik een klein vlaagje wind langs me gaan. 'Nu heb ik geen deken voor je...' zeg ik. 'Nouja, dan moet het maar zo' zeg ik met een grijns om vervolgens een arm om haar heen te slaan. Met een pretgezicht en twinkelende oogjes kijk ik haar aan. 'En is het al warmer?' vraag ik.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Wiifiiii hahah we gaan nog twee uur reizen en dan trug
    Niall

    Alles is zert. Ik hoor iemand mijnn naam roepen maar reageren lujt niet. Allrs word alleen maar m zwarter en ik laat het maar gaan.mijn lichaam doet pijn, mijn hoofd bonkt pijnlijk. Maar ik kon niks. Ik was bang bang dat het het meisje weer was. Het was eng. Ze kende ne en zei datze fan was maar waarom gaf ze dan nooit een positieve reactie ofzo

    [ bericht aangepast op 24 juli 2013 - 21:36 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    MYxLoubear schreef:
    Zayn:

    'i-ik weet het niet' zeg ik wat ongemakkelijk. Ik weet het niet zo met masseren. Zelf vindt ik het wat ongemakkelijk enzo. Ik verbaas me over het feit dat Emma er zo losjes over doet. Ik heb ook geen idee wat Liam er van denkt want ineens is hij stil.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    heeeeeeeeeeeeee peter eva :)


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Eef, heb je de 'imagine' trouwens al gelezen?


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    MYxLoubear schreef:
    Eef, heb je de 'imagine' trouwens al gelezen?
    k ben echt zo boos eh,.. Ik kan elk moment janken maar het boeit me allemaal niet meer ik heb teminsten jullie nog. -- nee nog niet gedaan. X


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    niallsister schreef:
    (...) k ben echt zo boos eh,.. Ik kan elk moment janken maar het boeit me allemaal niet meer ik heb teminsten jullie nog. -- nee nog niet gedaan. X

    I'm here 4 U, just like you say. :)


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Thankyoubaby, kunnen we nog even rpg'en? Laat dat masseren anders maar, maar kun je iets doen wat liam zou kunnen ontspannen? En dan valt Emma dalijk in slaap, achter het stuur? Of gewoon daar op een leeg ziekenbed.x


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Louis???. @hhh was zo leuk


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    ( Mooiizo Yv, en Mer, nog bedankt van gister! <3 ben nu another wold aant luisteren zit in de auto, naar Rotterdam, naja ben wel al in rotterdam nu, me broer gaat kijken voor een nieuwe leptop door zijn baan heeft hij toch genoeg money, haha, hij is dus net klaar met zijn opleiding korps mariniers dus hij is nu een echte int pak met barret :p maarja ik ben dus in de stad, maar niet voor mezelf ofzo xdd. Love.)


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Eyy goedemorgen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    MYxLoubear schreef:
    Louis:

    Ik ben maar wat gaan eten. 'LOUIS' hoor ik opeens ergens. (Waarom schreeuwt ze dat? En haha eigenlijk zijn ze nog niet beroemd dus hah al een fan. Niet verkeerd bedoelt ik merk het alleen op). Ik sprimg op en kijk omme heen. Dit is niet pluis. Ik laat mijn spullen liggen en ren meteen het bos in. Mijn zintuigen staan op scherp en ik kijk om me heen. Opeens vallen de vuilblonde haren van Niall op en ik duw alle planten aan de kant en kniel bij hem neer. 'Niall?' Vraag ik en ik schud hem licht door elkaar. Het werkt niet. 'NIALL!' Roep ik bezorgd en ik schud hem helemaal door elkaar heen. Wat is er gebeurt?!


    Gotta get, gotta get out of my head <3