• Yeah sneltreintopic.... Jullie snappen het :)

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=152998&page=last&message=66#4722040
    Vorige topic


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Yo peopleee :)


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    IrishNialler schreef:
    Wiifiiii hahah we gaan nog twee uur reizen en dan trug
    Niall

    Alles is zert. Ik hoor iemand mijnn naam roepen maar reageren lujt niet. Allrs word alleen maar m zwarter en ik laat het maar gaan.mijn lichaam doet pijn, mijn hoofd bonkt pijnlijk. Maar ik kon niks. Ik was bang bang dat het het meisje weer was. Het was eng. Ze kende ne en zei datze fan was maar waarom gaf ze dan nooit een positieve reactie ofzo


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mirgen ben ik amper onlije aangrzien mn broer 18 word en we feest hebben en in de avond komen zijn collegas als verassing langs


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Oke :) Veel plezier! En dan weten we het :)\


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Louis:

    Zo snel mogelijk maak ik hem los. Nadag ik zijn pols gecheckt had natuurlijk. Ik hoor opeens gegil achter me en draai me vliegensvlug om. Ik zie een meisje dat helemaal in de 'aanval' modus staat. Nog voor ik iets kan doen duwt ze me achterover. Oh she did not just do that did she? Ik rol ons nel om zodat ik boven haar log. Haar polsen houd ik stevig vast zodat ze niks kan doen. Snel kijk ik om me heen en met het touw houdt ik haar polsen strak bij elkaar. 'Wat heb je met Niall gedaan?' vraag ik boos.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    niall

    Ik hoor wat geluiden en probeer mijn ogen te openen wat niet lukt. Vaag gegil en gemompel haal ik uit de omveving maar van wie?

    Is niallsister obline


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    ( Ja ik ben er maar zit achter in de auto en k word snel wagenziek met lezen enzo... Maarja.


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    [ow zal ik haar doen]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik weet niet meer hoe ze heet

    Ik hoor iemand in mijn richting rennen en hoor hem Niall zijn goddelijke naam roepen. Ik slaak een gil en sta in aanvals houding. Voor ik het weet lig ik met mijn hadnen vastgebonden op de grond en kijkt iemand me boos aan. 'Wat heb je met Niall gedaan?" Ik werd bang. 'Hij , hij is mijn toekomstige idool hij luisterde niet dus toen sloeg ik hem en daarna is hij gestruikeld en gevallen' ratel ik half de waarheid half liegend


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Louis:

    Ik snap dat Niall talent heeft, maar hoe kan ze hem nu al kijken. En bovendien... Ik trek haar een stukje mee naar niall en wijs naar zijn wang. Ik keer mijn gezicht weer naar haar. 'Als Niall valt is het eeste wat gebeurt dat zijn been open ligt. Dit lijkt er niet op he? En op die rode vlek zie ik ook helemaal geen modder van de grond of wat schrammen, is dat niet raar?' duw ik haar onder haar neus. (klopt dat? Ach).


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Miesje

    'Als Niall valt is het eeste wat gebeurt dat zijn been open ligt. Dit lijkt er niet op he? En op die rode vlek zie ik ook helemaal geen modder van de grond of wat schrammen, is dat niet raar?' zegt hij en ik knik. 'Ik, ik ben gewoon een grote fan van hem en ik wou met hem wat doen maa rhij wou niet dus toen sloeg ik hem en toen ineens viel hij weg. Ik raakte in paniek, daarom riep ik jou' fluister ik zachtjes. Niall lag er nog steeds bewegingloos bij.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Louis:

    'JE SLOEG HEM?! DAAR HAD JE GEEN ENKELE REDEN VOOR JA?!' zeg ik boos. Ik sa op en trek haar genadeloos mee naar een boom. Ik bind haar vast en ga naar Niall. Ik probeer hem nog even wakker te manen en denk even na. Ugh, ik kan haar hier ook niet laten. En ik sla geen meisjes. Ik maak haar los en ga nog even dreigend tegen haar staan. Het is extra handig dat ik langer ben. 'Als ik merk dat jij mij of mijn vrienden nog eens lastigvalt ga je er aan, begrepen?' zeg ik met mijn kaken stevig op elkaar geklemt. 'En nu wegwezen! Ik moet Niall helpen'


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Miesje

    'JE SLOEG HEM?! DAAR HAD JE GEEN ENKELE REDEN VOOR JA?!' ik bijt op mijn lip. Hij trek me pijnlijk naar een boom en bind me daar vast. Waarom wou ik hem ook al weer ontvoere?? Hij komt dreigend vooor me staan 'Als ik merk dat jij mij of mijn vrienden nog eens lastigvalt ga je er aan, begrepen?'En nu wegwezen! Ik moet Niall helpen'ik ren snel weg van mijn ricting

    Niall

    Alles is nog steeds zwart en mijn hoofd bonst pijnlijk. Ik probeer wat te produceren maar zonder dat ik het merk verlaat een kreun mijn mond maar mijn hoofdpuin overheerste.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    http://www.youtube.com/watch?v=-ucSyZ8IvOo
    OMGOGMOGMOGMOGM


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    ( Haha, wat is het?x


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin