• Idee van Skull en Raccoon


    Het is 2074. Een hele tijd geleden is aangetoond dat mythische wezens echt bestaan, en dat deze er op uit waren om de hele mensheid uit te roeien. Deze mensheid besloot om hier een einde aan te maken, voordat het te laat is. Alle wezens werden een voor een uitgeroeid. Maar er was een wetenschapper, die het te speciaal vond om het te laten gaan. Hij heeft de wezens gefokt waardoor er nog een handje vol mythische wezens bestaan. Maar dan komt de wereld er achter. De wezens moeten vluchten voor hun leven, en zorgen dat het ze toch lukt de mensheid te bevechten.



    "Those monsters have to be destroyed."



    'But what if we don't kill them? '



    "Then they kill us ."

    _________________________________________________________________________________________


    De wetenschapper had een paar rassen kunnen sparen ,maar die zijn nu nog op de vlucht.
    Van de ene soort kunnen er soms meer zijn dan de andere.




    Vampiers
    - Illusion Aurora Smith || Vexy
    -Daniel Luke Johnson || Vexy
    - Darius Dave Alastair Gawain

    Ty Owen Anderson || Newton
    Weerwolven

    - Alpha :Mattheus Levi Collins|| Raccoon
    - Kamalia serigala Bulan || xImaginary.
    - Jack Herbert Populi ||TheDarkKing



    Meerminnen/ Sirenes
    - Melusine Thetys Aedefos || Skull
    - Eirina Amphitrite Seirína || Ideas
    - Azaria Dione Telesto || MinnieMouseX
    - Dawnelle ''Dawn'' Iriers Frankle || Faisean
    -Drew Tyler Frankle || Faisean


    Andere Wezens
    - Demoon : Draethius Infernus ||Kynareth
    - Demoon :Maerwynn Sigridur Dacre || Sakura1994

    Mens
    -Valentine Louise Bellarosa || Raccoon
    - Acacia Danaë Marshall || Karmin


    Jagers (deze jagen op de wezens ,misschien om ze door te verkopen ,zelf te houden of gewoon om ze te vermoorden)
    -Tara Kynigós|| Ideas
    - Alexander Cam Gabriëls || Raccoon
    -Kyra Libitina || Paddo
    -Austin Iuw Gabriës || Faisean



    Regels
    We proberen ongeveer 4 a 5 regels te schrijven ,liefst niet minder.
    Reserveringen blijven 24 uur staan, denk er zelf aan.
    Speel je eigen personage, niet die van iemand anders
    OOC liefst in het
    Praatopic
    Geen ruzies, niet schelden en niemand buitensluiten, hou ook rekening met elkaar.
    Ruzies en schelden mag in IC wel, vat dit dus niet persoonlijk op
    Naamsverandering en afwezigheid melden aub
    Als je niet meer mee kunt/wil doen ,meld dit dan even aan mij inde laats van nooit meer op het topic te reageren.
    Probeer minstens 3 keer per week te posten.
    +16 is toegestaan
    Topics worden alleen aangemaakt door mij of Go,tenzij ik er iemand voor aanwijs.


    Story
    Praatopic

    Als er mensen op reis gaan ,gelieve dan te melden van wanneer tot hoelang en of je misschien wifi zult hebben of niet
    Op reis :
    Newton 10 tot 17 augustus
    Karmin van 28 juli tot ... (geen wifi)
    [/grey]

    Vragen mogen altijd gesteld worden aan Skullof Raccoon


    Opgelet!
    De avond begint te komen en de zon gaat langzaam onder. Jagers zullen zich klaar moeten maken ,voor hun eerste valstrikken de zetten en op nachtwacht te gaan ,terwijl de wezens doen wat ze willen ,maar opgepast! Het gevaar ligt voor iedereen op de loer.

    [ bericht aangepast op 15 aug 2013 - 15:03 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Azaria Dione Telesto

    'Wel, even naar het water toe gaan is niet er, of als we nou meteen naar een wat grotere rivier of meer gaan misschien dat we dan meer kans hebben om een van jou soort tegen te komen, en als we wolven gejank horen,' zegt ze met een klein beetje arrogante toon, 'moeten we daar heen.' Ik zie dat ze goed probeert te luisteren en probeer hetzelfde. Na een tijdje stil te zijn geweest, begin ik weer te praten. 'De meerminnen zijn vast bij water in de buurt en de weerwolven in het bos, heb jij enig idee waar de andere is van jou soort?' Misschien weet ze wel waar haar soortgenoot is omdat er maar een andere is van haar soort.


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Maerwynn Dacre
    'De meerminnen zijn vast bij water in de buurt en de weerwolven in het bos, heb jij enig idee waar de andere is van jou soort?' Zegt ze, ik denk even goed na.
    'Ik heb werkelijk geen idee waar hij is.' Ik draai me alvast om en wil aanstalten te maken om richting het meer te gaan. 'Laten we eerst maar bij het meer gaan kijken, misschien zien we wel sporen van een wezen.' Ik bedenk me net dat ik de resten van het wolf ook maar even weg moet doen. 'Voor het geval de jagers hier komen.' Ik begraaf de hert en het konijn. 'Zullen we dan maar?'

    -Ik weet niet heel erg hoe ik moet reageren op Drew...-


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Azaria dione Telesto

    'Ik heb wekelijk geen idee waar hij is,' zegt ze en ze draait zich alvast om. 'Laten we eerst maar bij het meer gaan kijken, misschien zien we wel sporen van een wezen. 'Oke, ik vind het goed,' zeg ik. Ik vind het meer dan goed. Eindelijk kom ik weer bijwater in de buurt! Yesss!
    'Voor het geval de jagers hier komen,' zegt Maerwynn. Even bgrijp ik haar niet, maar zie dan dat ze de resten van het hert en konijn begraafd. 'Zullen we dan maar?' vraagt ze erna. 'Ja,' zeg ik, blij dat we naar het meer gaan. 'Alleen ik ken de weg in dit bos écht niet, ik kom hier bijna nooit,' zeg ik alvast zodat ze weet dat ze niet veel aan mij heeft, hier in het bos.


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Maerwynn Dacre
    Ik grijns al ze zegt dat ze de weg niet kent ik draai me terwijl mijn vleermuis achtige vleugels weer uit mijn rug verschijnen ik pak Azaria pols vast 'Alsjeblieft niet gaan gillen.' en trek haar op mijn rug. 'Hou je vast dit gaat een wild ritje worden.' zeg ik sarcastisch ik zet mijn vleugels in beweging zet mezelf af en vlieg de lucht in wat hoger van de bomen, eigenlijk niet slim wat ik doe dadelijk ziet een jager me, maar ja als ik misschien dicht bij de boomtoppen blijft is de kans minder groot dat iemand me ziet. ik vlieg dan richting het meer.

    Lumineers schreef:
    Valentine Louise Bellarosa

    Zijn blik ging van kwaad naar eerder geamuseerd. Een lachje rolde over zijn lippen al gauw gevolgd door meerdere.
    Hij begon zelfs zo hard te lachen ,dat hij op de grond zat te rollen van het lachen en verontwaardigt kijk ik hem aan.
    "Zit je me nou uit te lachen?"vroeg ik hem verbaasd en kwaad. "J-jouw gezicht, onbetaalbaar," hikte hij lachend ,waarna hij opstond en ik kijk hem redelijk kwaad aan. Uiteindelijk stak hij zijn hand uit en ik keek hem fronsend aan. Ik ging hem niet zomaar de hand schudden hoor ,ik word zeker niet graag uitgelachen.
    "Ik ben Valentine."zeg ik dan tegen hem en wilde net toch zijn hand schudden ,tot er plots iemand vanuit de lucht ,naast ons beland en een klein gilletje verliet mijn mond.
    'Zo... Dat was mij een ritje wel zeg...' zei ze ,nadat ze haar lokken naar achteren had gezwaaid. 'Dus... Hebben jullie het nieuws wel gehoord? Jullie horen thuis te zitten!! Op het moment mogen alleen jagers over de straten lopen, of soldaten natuurlijk' zei ze en ik slikte even. "Euh ,ja wij waren net van plan om naar huis te gaan."zeg ik ,zonder dat ik besef dat ik het in het meervoud zeg. Ik was echt niet vanplan om naar huis te gaan ,ik ging naar Acacia gaan en haar vertellen wat ik allemaal had gehoord en gezien. Soms voel ik me echt meer thuis bij haar dan in mijn eigen huis.


    Daniel Luke Johnson // Vampier
    Nadat ik mijn hand naar haar had uitgestoken, keek ze me fronsend aan. 'Ik ben Valentine,' stelde zich voor en wou toch mijn hand schudden tot er plots iemand uit de lucht viel en naast ons belandd. Een klein gilletje verliet Valentines mond waardoor ik kort grijnsde. Mijn blik gleed naar het geen wat uit de lucht viel. 'Zo, dat was mij een ritje wel zeg,' zei ze nadat ze haar lokken naar achter had gezwaaid. Ik zette een stapje naar achter aangezien ze duidelijk als een jager eruit zag en beet kort op mijn lip. 'Dus... Hebben jullie het nieuws wel gehoord? Jullie horen thuis te zitten!! Op het moment mogen alleen jagers over de straten lopen, of soldaten natuurlijk,' zei het meisje waardoor ik haar vaag aankijk. Ik vond haar raar, en bovendien was ze gevaarlijk voor mij. "Euh, ja wij waren net van plan om naar huis te gaan,' zei Valentine waarna ik haar even vragend aan keek. 'Oh ja?' vroeg ik met een wenkbrauw opgetrokken waarna mijn blik weer naar het andere meisje gleed. 'Oh ja! Als je het niet erg vind gaan wij weer weg,' mompel ik en wijs tijdens mij zin van mij naar Valentine. Ik wou bij het meisje wat waarschijnlijk een jager was uit de buurt.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Azaria Dione Telesto

    Ze grijnst een en pakt mijn pols vast.'Alsjeblieft niet gaan gillen,' zegt ze. Oh nee, gaat ze nu doen wat ik denk dat ze gaat doen? Oh nee, oh nee, oh nee! Ik heb hartstikke hoogtevrees! Oh nee! Ze trekt me op haar rug en zegt sarcastisch: 'Hou je vast dit gaat een wild ritje worden.' Oh nee, ze gaat echt doen wat ik denk dat ze gaat doen! Waaraan moet ik me eigenlijk vast houden? Voordat ik het weet vliegen we al door de lucht. Snel pak ik haar shirt vast . Als we steeds hoger gaan, begin ik zonder dat ik het doorheb toch even te gillen. Snel stop ik ermee en zeg: 'Sorry! Ik heb een beetje hoogtevrees!' Nou ja, een beetje? Je zou het beter heel erg hoogtevrees kunnen noemen. Ik weet niet of alle meerminnen het hebben, maar ik blijf liever met mijn benen stevig op de grond of met mijn straart in het water. Ik probeer niet naar beneden te kijken en rustig adem te halen, wat best moeilijk gaat.


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Maerwynn Dacre
    'Wat had ik nou gezegt!? niet gillen, dadelijk hebben ze ons gehoord.' zeg ik. 'Sorry! Ik heb een beetje hoogtevrees!' zegt ze.
    'Ow het spijt me dat wist ik niet, wel ja ik ben bang voor water dus het is al heel wat dat ik je er heen breng,' zeg ik en ik vlieg door, ik kijk even naar een zwarte vogel die een paar meter onder ons vliegt. 'Ik zou nu maar niet op die vogel jagen, want dan ben ik bang dat je van me rug af valt, wel dat kan natuurlijk nog steeds gebeuren.

    Azaria Dione Telesto

    'Ow het spijt me dat wist ik niet, wel ja ik ben bang voor water dus het is al heel wat dat ik je er heen breng,' zegt ze. Ik lach even. 'Ach, ieder zijn angsten,' zeg ik schoudrophalend en heel even vergeet ik dat ik hoog in de lucht zit. Al snel heb ik het weer door en houd me nog steviger vast. 'Ik zou nu maar niet op die vogel jagen, want dan ben ik bang dat je van me rug af valt, wel dat kan natuurlijk nog steeds gebeuren,' zegt ze. Na die woorden krijg ik het een beetje benauwd enmoet ik weer hevig mijn best doen om normaal te ademen. 'Ik hoop dat we snel bij dat meer zijn,' zeg ik eerlijk. Ja, dat hoop ik zeker.


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Jack Herbert Populi

    Jammer voor haar dat ze haar ouders kwijt is, en dacht ze echt dat ik ouder dan haar was, zelf ben ben ik wel lang misschien vandaar dat ze zei dat ze dacht dat ik negentien of twintig was. "Rot voor je, mijn ouders leven nog, maar ik durf niet naar ze toe." Zeg ik. "Ik ben geen natuurlijke weerwolf, ik werd gebeten en werd ergens op me twaalfde een weerwolf, toen ben ik hier naartoe gegaan om me ouders te beschermen en voor mijn schaamte dat ik een weerwolf ben." Ga ik verder. "Maar kom je op dit tempo komen we er nooit." Zeg ik en loop door. "Tenzij, we transformeren." Zeg ik. Ik transformeer me alvast in mijn wolven gedaante, en doe mijn kleren in mijn mond.


    Kamalia Serigala Bulan
    "tenzij we transvormeren" begint Jack. ik kijk hem even vaag aan. dat hij geen schaamte kent oké, maar ik dus wel. ik pak een klein tasje uit mijn broekzak en kijk jack aan. "ik ga even ergens anders staan, want ik transformeer me nooit bij iemand anders in de buurt. Sorry." ik loop naar dichtbegroeide bosjes toe en transformeer mij daar. dan pak ik mijn kleding en doe ze in het tasje. dat is veel gemakkelijker dan in de bek zoals Jack doet. dan loop ik weer naar Jack toe en begin te rennen.


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    Jack Herbert Populi

    Ze ging even naar de bosjes toe om daarin te transformeren en komt met een tasje in haar bek, ik heb er zelf geen dus doe ik het gewoon mijn kleren los in mijn bek. Ze is wel snel dus ik hoef niet echt te wachten op haar. We komen aan bij het meer en niet iedereen zag je in het begin, Melusine, Drew en Dawn zie je niet echt, waarschijnlijk in het water, ze zijn immers meerminnen/sirene. Je zag Matt wel aan de overkant zitten. Ik loop even achter wat bomen toe en transformeer daar terug in mijn mensenvorm, ik trek mijn kleding aan en kom weer achter de boom vandaan. Ik zag Kamalia nog in haar wolvenvorm nog zitten wachten.
    "Jij kan nu." Zeg ik.

    [ bericht aangepast op 26 juli 2013 - 17:54 ]


    Hi, I'm glad you're reading this....but this is worthless. :)

    Mattheus Levi Collins

    Dawn zwom weg ,waardoor ik er weer eenzaam bijzat. Ik keek een beetje toe naar de vissen in het heldere water zwommen ,ik probeerde er een te vangen ,maar dan zwommen ze weg en zuchtte ik even verveeld. Ik hoorde geritsel in de bosjes ,waardoor ik opkeek en ik Jack zag ,met naast hem een bekende wolf. "Hallo ,Kamalia"zeg ik met een geamuseerde blik. "Nog steeds bang voor je in het openbaar om te kleden?"vroeg ik haar dan met een lachje.
    Ik schudde even lachend mijn hoofd en daarna stond ik op en liep ik naar ze toe."Dus nu ken je Jack ook ,maar de pack is nog niet compleet."zeg ik dan en haal dan een hand door mijn blonde haren.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Maerwynn Dacre
    'Ik hoop dat we snel bij dat meer zijn,' zegt ze Ik glimlach even. 'Wel hou je maar vast want we gaan landen.' ik neem deze keer een rustigere landing dan eerst, normaal vlieg ik altijd recht omlaag maar deze keer doe ik het niet, langzaam vlieg ik richting het meer, als we de grond raken draai me zo dat mij voeten naar de grond wijzen en we zo zachtjes op de grond landen. 'We zijn bij het meer.' Ik laat Azaria los en hou een goede afstand tussen het meer. 'Als je het niet erg vind, blijf ik liever hier staan.'

    Kyra Libitina

    Ik kijk de twee even aan waarna ik glimlach,
    "Euh, ja wij waren net van plan om naar huis te gaan." zei het meisje,
    Ik trek even een wenkbrauw op,
    Zei ze nauw wij?
    "Oh ja? Oh ja! Als je het niet erg vind gaan wij weer weg."
    De jongen kwam aardig nerveus over voor mijn doende,
    Ik glimlach even waarna ik naast de twee ga staan,
    'Mooi, dan loop ik wel even met jullie mee. Je weet maar nooit wat opeens uit de lucht kan vallen he'
    Ik grijns even bij het stukje van iets uit de lucht vallen waarna ik mijn armen om de twee heen sla,
    'Het is natuurlijk gevaarlijk voor kinderen hier buiten, dus waarom geen jager die met jullie mee loopt'
    Ik kijk even naar de twee waarna ik voor mij uit kijk,
    'Dus.... Welke kant gaan we op?'
    Ik kijk van de jongen naar het meisje, wachtend op een antwoord.

    Valentine Louise Bellarosa

    'Oh ja?' vroeg hij terwijl hij me met een opgetrokken wenkbrauw aankijk en ik kijk even onopgemerkt vanuit mijn ooghoeken ,naar de jager en dan weer naar hem. 'Oh ja! Als je het niet erg vind gaan wij weer weg,' zei hij en ik knikte even. Het meisje glimlachte ,waarna ze tussen ons ging staan en haar armen om ons heen sloeg.'Mooi, dan loop ik wel even met jullie mee. Je weet maar nooit wat opeens uit de lucht kan vallen he' zei ze met de nadruk op uit de lucht vallen en glimlachte wat nepjes. "Ja ,inderdaad."zeg ik wat ongemakkelijk. 'Het is natuurlijk gevaarlijk voor kinderen hier buiten, dus waarom geen jager die met jullie mee loopt' Ik kon mezelf wel voor mijn hoofd slaan. Waarom doe ik dit eigenlijk? 'Dus.... Welke kant gaan we op?' vroeg ze dan en keek ons afwachend aan.
    "Euhm ,rechtdoor en dan de tweede straat links."zeg ik met een zwak glimlachje. Ik ging echt niet naar huis ,maar naar Acaia ,daar kon ik met haar praten over wat ik allemaal heb meegemaakt vandaag.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH