• Idee van Skull en Raccoon


    Het is 2074. Een hele tijd geleden is aangetoond dat mythische wezens echt bestaan, en dat deze er op uit waren om de hele mensheid uit te roeien. Deze mensheid besloot om hier een einde aan te maken, voordat het te laat is. Alle wezens werden een voor een uitgeroeid. Maar er was een wetenschapper, die het te speciaal vond om het te laten gaan. Hij heeft de wezens gefokt waardoor er nog een handje vol mythische wezens bestaan. Maar dan komt de wereld er achter. De wezens moeten vluchten voor hun leven, en zorgen dat het ze toch lukt de mensheid te bevechten.



    "Those monsters have to be destroyed."



    'But what if we don't kill them? '



    "Then they kill us ."

    _________________________________________________________________________________________


    De wetenschapper had een paar rassen kunnen sparen ,maar die zijn nu nog op de vlucht.
    Van de ene soort kunnen er soms meer zijn dan de andere.




    Vampiers
    - Illusion Aurora Smith || Vexy
    -Daniel Luke Johnson || Vexy
    - Darius Dave Alastair Gawain

    Ty Owen Anderson || Newton
    Weerwolven

    - Alpha :Mattheus Levi Collins|| Raccoon
    - Kamalia serigala Bulan || xImaginary.
    - Jack Herbert Populi ||TheDarkKing



    Meerminnen/ Sirenes
    - Melusine Thetys Aedefos || Skull
    - Eirina Amphitrite Seirína || Ideas
    - Azaria Dione Telesto || MinnieMouseX
    - Dawnelle ''Dawn'' Iriers Frankle || Faisean
    -Drew Tyler Frankle || Faisean


    Andere Wezens
    - Demoon : Draethius Infernus ||Kynareth
    - Demoon :Maerwynn Sigridur Dacre || Sakura1994

    Mens
    -Valentine Louise Bellarosa || Raccoon
    - Acacia Danaë Marshall || Karmin


    Jagers (deze jagen op de wezens ,misschien om ze door te verkopen ,zelf te houden of gewoon om ze te vermoorden)
    -Tara Kynigós|| Ideas
    - Alexander Cam Gabriëls || Raccoon
    -Kyra Libitina || Paddo
    -Austin Iuw Gabriës || Faisean



    Regels
    We proberen ongeveer 4 a 5 regels te schrijven ,liefst niet minder.
    Reserveringen blijven 24 uur staan, denk er zelf aan.
    Speel je eigen personage, niet die van iemand anders
    OOC liefst in het
    Praatopic
    Geen ruzies, niet schelden en niemand buitensluiten, hou ook rekening met elkaar.
    Ruzies en schelden mag in IC wel, vat dit dus niet persoonlijk op
    Naamsverandering en afwezigheid melden aub
    Als je niet meer mee kunt/wil doen ,meld dit dan even aan mij inde laats van nooit meer op het topic te reageren.
    Probeer minstens 3 keer per week te posten.
    +16 is toegestaan
    Topics worden alleen aangemaakt door mij of Go,tenzij ik er iemand voor aanwijs.


    Story
    Praatopic

    Als er mensen op reis gaan ,gelieve dan te melden van wanneer tot hoelang en of je misschien wifi zult hebben of niet
    Op reis :
    Newton 10 tot 17 augustus
    Karmin van 28 juli tot ... (geen wifi)
    [/grey]

    Vragen mogen altijd gesteld worden aan Skullof Raccoon


    Opgelet!
    De avond begint te komen en de zon gaat langzaam onder. Jagers zullen zich klaar moeten maken ,voor hun eerste valstrikken de zetten en op nachtwacht te gaan ,terwijl de wezens doen wat ze willen ,maar opgepast! Het gevaar ligt voor iedereen op de loer.

    [ bericht aangepast op 15 aug 2013 - 15:03 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Azaria Dione Telesto

    Onhandig met alle takken vast loop ik snel terug naar de plek. Ik was een beetje verdwaald geraakt, maar ben gelukkig weer terug. Ik laat al het hout naast het hert vallen en zucht opgelucht. Ik kijk weer naar het hert. Er ligt nu ook een dood konijn bij. En het hert lijkt wel slapper, alsof er iets mist. 'Zo te zien is er nog een dode gevallen,' mompel ik in mezelf over het konijn. Ik staar weer naar het hert. Ik heb zo'n honger. En rauw vlees is beter voor me dan gekookt of gebakken. Zal ik...? Ik kan de verleiding niet weerstaan een scheur een stuk vlees van het hert af dat ik gulzig in mijn mond prop. Na het te hebben doorgeslikt, sta ik weer op en probeer mijn handen en mond een beetje schoon te vegen.


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Maerwynn Dacre
    Toen ik zag dat Azaria terug kwam en een stuk rauw vlees pakte en opeette ging er een lampje in me branden, ze moet een wezen zijn, een mens zou geen rauw vlees eten, zachtjes loop ik naar haar toe en sta ik achter haar. Stil blijf ik er staan kijkend wat ze doet en hoe ze het beetje rauwe vlees opeet.
    'Had je zo honger dat je maar hebt besloten om het hert rauw te eten?' Een grijns verschijnt op mijn gezicht. 'Je vind het zeker niet erg als ik ook een stukje pak?'
    Ik kijk weer even naar het hert. 'Lus je ook misschien de organen? zoals de darmen? of is dat wel vies?'

    Azaria Dione Telesto

    Ik schrik als ik Maerwynn achter me hoor. 'Had je zo honger dat je maar hebt besloten rauw hert te eten?' vraagt ze. Meteen draai ik me om. 'Je vind het zeker niet erg als ik ook een stukje pak?' vraagt ze erna met een grijns op haar gezicht. Ik krijg ook een grijns op mijn gezicht. Ze heeft me door. En ze weet dat ik het ook van haar weet. Nu komt er vast geen geheimzinnig gedoe meer. 'Het is je eigen vlees, ik ben de gast, waarom zou ik het erg vinden?' geef ik als antwoord. Ze kijkt weer even naar het vlees. 'Lust je misschien ook de organen? Zoals de darmen? Of is dat wel vies?' vraagt ze. Ik grijns nog steeds. 'Zeg, lag dat konijn er ook al?' vraag ik, wetend dat ze het heeft gevangen.


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Maerwynn Dacre
    'Zeg, lag dat konijn er ook al?' vraagt ze. 'Die heb ik net gevangen als je wilt weten.' Ik loop naar het hert toe en pak een stuk rauw vlees en eet het langzaam op. 'Wel laten we maar eens meteen beginnen om geen geheimen voor elkaar te hebben, dus vertel eens wie en wat ben jij? en wees eerlijk, ik merk meteen als je liegt. 'Een sadistische grijns verschijnt op mijn gezicht en als ik de eerste stuk vlees van de hert op heb pak ik er nog twee een duw ik er bij Azaria in haar handen en de andere eet ik zelf op.

    Azaria Dione Telesto

    'Die heb ik net gevangen, als je wilt weten,' zegt ze. 'Dat wou ik horen,' zeg ik grijnzend. 'Wel laten we maar eens meteen beginnen om geen geheimen voor elkaar te hebben, dus vertel eens wie en wat ben jij? en wees eerlijk, ik merk meteen als je liegt,' zegt ze erna. En ze gooit twee stukken vlees naar me. Ik besluit nog geen hap te nemen voordat ik ga praten omdat dat dan een beetje moeilijk gaat. 'Ik weet het, ik kan niet liegen. Maar je weet al wie ik ben, Azaria Telesto. Ik ben een meermin en sirene. Nu jij,' zeg ik simpel en neem een hap uit het vlees. En nog een. Ik voel dat mijn gezicht meteen verandert. Gulzig neem ik nog een paar happen en pak nog een stuk. Bij mensenvlees is dat gulzige nog erger, nu valt het nog mee. Ik probeer me altijd een beetje in te houden.


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Maerwynn Dacre
    Ik kijk even naar het gezicht dat verandert. 'Een zeemeermin/Sirene, oke.' ik blijf naar haar gezicht kijken. 'Ik kan wel zeggen wie ik ben maar ik denk dat je het toch niet gelooft, aangezien van mij soort er maar weinig bestaan, dat ik weet is er als het goed is nog een iemand van hetzelfde soort en die op deze aardbol rond loopt, wel misschien kan ik het je beter laten zien.' lange puntige hoektanden verschijnen, mijn nagels worden iets langer en scherper, twee kleine hoorns verschijnen op mijn hoofd en uit mijn rug verschijnen twee vleermuis achtige vleugels, mijn ogen worden vuurrood. Hoe snel ik verandert ben verander ik weer terug naar mijn mensen gedaante. 'Je moet voorzichtig zijn waar je zelf verandert in je ware ik want voor dat je het weet komt er een jager achter je aan. of ziet een mens je die een jager waarschuwt.' Een grijns verschijnt op mijn gezicht. 'Maar die jagers moeten weten; Als de jager op demon jaagt, jaagt de demon op de jager.'

    TheDarkKing schreef:
    Jack Herbert Populi

    Ik loop door het hele bos en nog kom ik haar niet tegen, ik heb achter elke boom gekeken en elke struik uit elkaar gerukt en ik vind echt niks, alleen wat konijntjes en eekhoorns. Ik voel het gevoel wel sterker worden dus ik kom steeds meer in de buurt van haar. ''Ahoe!'' Hoor ik haar huilen. ''Ahoe!'' Huil ik terug.
    Ik ben dus in haar buurt en begin te rennen. Ik zag haar uiteindelijk zittend wachten op een boomstronk of er iemand kwam. Ik loop naar haar toe en zeg, ''Hoi.''. ''Eindelijk, daar zijn jullie.'' Zegt ze. En probeert achter me te kijken om te zien wie er mee zijn. ''Euhm, ik ben maar alleen hier gekomen.'' Maak ik haar duidelijk. ''Jemig.'' Zegt ze. ''Maar ik weet waar de anderen zijn, mijn naam is trouwens Jack.'' Zeg ik. ''Aangenaam Jack, mijn naam is Kamalia.'' Zegt Kamalia. ''Nou kom je?'' Vraag ik en ik sta te wachten bij de rand van het dichtbegroeide gedeelte van het bos.

    [En ja ik heb het gevraagd!]


    Kamalia Serigala Bulan
    Terwijl Jack staat te wachten bedenk ik me dat ik hem nog nooit heb gezien, maar dat komt waarschijnlijk omdat wij als roedel apart leefden. Zo viel het minder op dat er een roedel weerwolven was. Ik weet alleen dat de Alpha Matthew heet. Ik loop achter Jack aan omdat ik hem vertrouw en ik weet, dat voel ik omdat ik een heel vaag sterk gevoel heb, dat ik wel bij de roedel kom. "Waarom ben je mij eigenlijk alleen komen zoeken?" vraag ik aan Jack. Dat is echt niets voor onze roedel. Meestal moet je zelf de roedel maar gaan zoeken.


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    xImaginary schreef:

    Kamalia Serigala Bulan
    Terwijl Jack staat te wachten bedenk ik me dat ik hem nog nooit heb gezien, maar dat komt waarschijnlijk omdat wij als roedel apart leefden. Zo viel het minder op dat er een roedel weerwolven was. Ik weet alleen dat de Alpha Matthew heet. Ik loop achter Jack aan omdat ik hem vertrouw en ik weet, dat voel ik omdat ik een heel vaag sterk gevoel heb, dat ik wel bij de roedel kom. "Waarom ben je mij eigenlijk alleen komen zoeken?" vraag ik aan Jack. Dat is echt niets voor onze roedel. Meestal moet je zelf de roedel maar gaan zoeken.


    Jack Herbert Populi

    Ik loop het bos in om weer naar het meer toe te gaan met Kamalia. ''Waarom ben je mij eigenlijk alleen komen zoeken?'' Vraagt Kamalia. ''Nou we zijn maar met z'n tweeën en tja Matt moest wel daar blijven, maar als je het gewend bent dat jou roedel met meerdere komt, nou ik ben geen lid van een roedel.'' Zeg ik.
    Dus ik wist van niks, als je nog steeds wilt dat er meerdere komen wacht dan hier, terwijl de jagers natuurlijk in het bos beginnen te jagen op weerwolven.'' Ga ik verder. En ik loop verder naar het meer toe. ''Kom, ik weet het hier we zijn er bijna.'' Zeg ik. En we lopen samen verder naar de anderen. Ik pluk nog even wat bessen van een paar struiken om te eten. ''Wil je ook wat?'' Vraag ik. ''Het is niet giftig hoor.'' Zeg ik even verder. En doe een beetje om haar aan het lachen proberen te krijgen doen alsof ik dood ga, kijken of het lukt.

    [ bericht aangepast op 25 juli 2013 - 12:12 ]


    Hi, I'm glad you're reading this....but this is worthless. :)

    TheDarkKing schreef:


    Ik loop het bos in om weer naar het meer toe te gaan met Kamalia. ''Waarom ben je mij eigenlijk alleen komen zoeken?'' Vraagt Kamalia. ''Nou we zijn maar met z'n tweeën en tja Matt moest wel daar blijven, maar als je het gewend bent dat jou roedel met meerdere komt, nou ik ben geen lid van een roedel.'' Zeg ik.
    Dus ik wist van niks, als je nog steeds wilt dat er meerdere komen wacht dan hier, terwijl de jagers natuurlijk in het bos beginnen te jagen op weerwolven.'' Ga ik verder. En ik loop verder naar het meer toe. ''Kom, ik weet het hier we zijn er bijna.'' Zeg ik. En we lopen samen verder naar de anderen. Ik pluk nog even wat bessen van een paar struiken om te eten. ''Wil je ook wat?'' Vraag ik. ''Het is niet giftig hoor.'' Zeg ik even verder. En doe een beetje om haar aan het lachen proberen te krijgen doen alsof ik dood ga, kijken of het lukt.


    kamalia Serigala Bulan
    oké, Jack hoort niet bij de roedel. "wil je ook wat?. Het is niet giftig hoor" ik zie dat Jack bij een bosje bessen plukt. dan doet hij net of hij dood gaat. ik krijg meteeen de slappe lach. "oké, geef me maar wat, maar als ik dood ga dan is het jou schuld en dan ga ik er voor zorgen dat jij mijn begrafenis betaald, goed?" lachend kijk ik Jack aan. Hij is dan wel erg op zichzelf, want anders was hij wel in een roedel gegaan, maar hij is wel grappig. "hoe oud ben jij eigenlijk" vraag ik hem en dan pak ik ook een paar bessen. ik eet ze op en merk dan pas op dat er inderdaad anderen in de buurt zijn. "oh voor als jij het vraagt ik ben achttien"

    [ bericht aangepast op 25 juli 2013 - 12:00 ]


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    xImaginary schreef:

    kamalia Serigala Bulan
    oké, Jack hoort niet bij de roedel. "wil je ook wat?. Het is niet giftig hoor" ik zie dat Jack bij een bosje bessen plukt. dan doet hij net of hij dood gaat. ik krijg meteeen de slappe lach. "oké, geef me maar wat, maar als ik dood ga dan is het jou schuld en dan ga ik er voor zorgen dat jij mijn begrafenis betaald, goed?" lachend kijk ik Jack aan. Hij is dan wel erg op zichzelf, want anders was hij wel in een roedel gegaan, maar hij is wel grappig. "hoe oud ben jij eigenlijk" vraag ik hem en dan pak ik ook een paar bessen. ik eet ze op en merk dan pas op dat er inderdaad anderen in de buurt zijn. "oh voor als jij het vraagt ik ben achttien"

    (ik ga nu, zo, eten) [Oké]


    Jack Herbert Populi

    Ze krijgt meteen van me de slappen lach, gelukt dus. ''Oké, geef me maar wat, maar als ik dood ga is het jou schuld en dan ga ik er voor zorgen dat jij mijn begrafenis betaald, goed?'' Zegt Kamalia met een grote glimlach op haar gezicht. ''Hoe oud ben je eigenlijk?'' Vraagt Kamalia. Ik geef haar wat bessen en eet er zelf ook wat van die bessen om te bewijzen dat je er echt niet dood van gaat. Ze gelooft me en eet er wat van, ik zie ook aan haar dat ze nu ook mekt dat we dichtbij de anderen zijn. ''Oh, voor als jij het vraagt ik ben achttien.'' Zegt Kamalia. Ik slik de bessen in en begin te praten. ''Bijna achttien, om precies te zijn ik ben over één week achttien.'' Zeg ik. ''Hoe oud dacht je eigenlijk dat ik was?'' Vraag ik. En ik stop nog wat bessen in me mond. ''Trouwens, ik wist dat deze bessen niet giftig waren omdat ik ze al jaren eet sinds ik in dit bos woon.'' Zeg ik.

    [Kijk maar voor de antwoord op de vraag 'Hoe oud dacht je dat ik was' even naar de rollentopic van mijn personage als je meer info wilt]


    Hi, I'm glad you're reading this....but this is worthless. :)

    Azaria Dione Telesto

    'Een zeemeermin/sirene, oke,' zegt ze. Ik voel dat ze naar me kijkt en kijk op. . 'Ik kan wel zeggen wie ik ben maar ik denk dat je het toch niet gelooft, aangezien van mij soort er maar weinig bestaan, dat ik weet is er als het goed is nog een iemand van hetzelfde soort en die op deze aardbol rond loopt, wel misschien kan ik het je beter laten zien,' zegt ze waarna ze mijn volledige aandacht heeft. Verrast kijk ik toe hoe ze verandert. Ze krijgt langere, puntige tanden, twee hoorntjes, twee vleugels die een beetje lijken op die van een vleermuis en vuurrode ogen. Meteen verandert ze weer terug in de gedaante van een normaal, onschuldig mens. 'Een demon...' mompel ik zachtjes. Ik had veel verwacht, maar dit niet. Een vampier, weerwolf, maar een demon? Dat niet. . 'Je moet voorzichtig zijn waar je zelf verandert in je ware ik want voor dat je het weet komt er een jager achter je aan. of ziet een mens je die een jager waarschuwt,' zegt ze, 'maar die jagers moeten weten; Als de jager op demon jaagt, jaagt de demon op de jager.' Ik krijg weer een grijns op mijn gezicht. 'Hetzelfde geld voor mij, maar dan met een meermin, niet een demon,' zeg ik. 'Heb jij ook het nieuws gehoord? Dat de professor is opgepakt?' breng ik het radiobericht ter sprake.


    It just takes one negative comment to kill a dream

    -Waar moet ik op reageren?-


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Maerwynn Dacre
    'Een demon,' hoor ik haar zachtjes mompelen, ik glimlach even. 'Jup een gevaarlijk soort,' Ik kijk even verrast en vragend als ze het volgende zegt 'Heb jij ook het nieuws gehoord? Dat de professor is opgepakt?' De professor, ik gis in mijn geheugen ken ik een professor? 'Uhm nee ik die nieuws niet gehoord om eerlijk te zijn, wat is er gebeurt?.' Ik loop even langs haar af en pak het konijn. 'Als je het niet erg vind, ik heb alweer een beetje dorst, ik denk dat zeemeerminnen geen bloed drinken?' ik maak een klein sneetje in het nekje van de konijn waarbij ik mijn mond er heen breng en beetje begin te drinken, ik kijk haar even aan en stop dan met drinken een klein beetje bloed sijpeld over mijn kin en druppelt op de grond. 'Normaal drink ik mensen bloed, maar ik moet toegeven dierenbloed kan zo op zijn tijd ook wel lekker zijn.' Ik grijns even en ik rijk het konijn naar haar toe. 'Wil je ook een slokje proberen?'

    Cairde schreef:
    (...)

    Drew Tyler Frankle

    "Ik weet het niet. Ik kan al jaren met je lachen, ik vertel je mijn geheimen, we oefenden samen met zingen... Ik weet het niet." mompelde ze. ''Ik weet het niet'' stotterde ik. Ik was bij de helft van mijn zin of ze sprong het water in ''Melusine wat doe je nou'' met een plons was ze in het water. Ik schud mijn hoofd ''Wat ik allemaal doe voor een meisje''' mompelde ik. Ik sprong het water in. ''Melusine Melusine Melusine waar ben je'' zong ik. Bij de naam Melusine zag ik alle visjes een richting opzwemmen. Met vaart zwom ik achter ze aan tot ik bij haar terecht kwam. Ik pakte haar schouder. Ik krapte even op mijn achterhoofd. Dit was moeilijk te zeggen tegen me beste vriendin.''Ik denk dat we beter vrienden kunnen blijven''. Ergens in mijn achterhoofd weet ik toch dat het nooit meer hetzelfde zal zijn.
    -Hier op-


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Azaria Dione Telesto

    'Jup een gevaarlijk soort.' Zeker gevaarlijk, ik weet niet wat ze allemaal kunnen, maar ze zijn gevaarlijk dat weet ik wel.
    Na mijn vraag lijkt ze wel verbaasd. 'Uhm nee ik die nieuws niet gehoord om eerlijk te zijn, wat is er gebeurt?' vraagt ze. 'Nou, normaal zou ik nooit het bos in zijn gegaan. Deze keer wel. We zijn niet meer veilig. De professor die ons allemaal heeft gefokt is ontdekt en opgepakt. Ze zijn naar ons op zoek, daarom ben ik hier. Er worden in de bewoonde wereld allemaal onderzoeken gehouden naar ons, ze willen ons doden,' leg ik uit.
    Ze loopt langs me en pakt het konijn. 'Als je het niet erg vind, ik heb alweer een beetje dorst, ik denk dat zeemeerminnen geen bloed drinken?' zegt ze en ze begint te drinken. Ik kijk toe hoe ze het bloed uit het kleine beestje drinkt. 'Normaal drink ik mensen bloed, maar ik moet toegeven dierenbloed kan zo op zijn tijd ook wel lekker zijn,' legt ze uit als ze uit als ze klaar is. 'Ik heb normaal ook mensen. Mannen om precies te zijn.' Ze grijnst eventjes en steekt het konijn naar me uit.'Wil je ook een slokje proberen?' 'Nee dankje, ik drink niet echt bloed,' zeg ik.


    It just takes one negative comment to kill a dream