• Idee van Skull en Raccoon


    Het is 2074. Een hele tijd geleden is aangetoond dat mythische wezens echt bestaan, en dat deze er op uit waren om de hele mensheid uit te roeien. Deze mensheid besloot om hier een einde aan te maken, voordat het te laat is. Alle wezens werden een voor een uitgeroeid. Maar er was een wetenschapper, die het te speciaal vond om het te laten gaan. Hij heeft de wezens gefokt waardoor er nog een handje vol mythische wezens bestaan. Maar dan komt de wereld er achter. De wezens moeten vluchten voor hun leven, en zorgen dat het ze toch lukt de mensheid te bevechten.



    "Those monsters have to be destroyed."



    'But what if we don't kill them? '



    "Then they kill us ."

    _________________________________________________________________________________________


    De wetenschapper had een paar rassen kunnen sparen ,maar die zijn nu nog op de vlucht.
    Van de ene soort kunnen er soms meer zijn dan de andere.




    Vampiers
    - Illusion Aurora Smith || Vexy
    -Daniel Luke Johnson || Vexy
    - Darius Dave Alastair Gawain

    Ty Owen Anderson || Newton
    Weerwolven

    - Alpha :Mattheus Levi Collins|| Raccoon
    - Kamalia serigala Bulan || xImaginary.
    - Jack Herbert Populi ||TheDarkKing



    Meerminnen/ Sirenes
    - Melusine Thetys Aedefos || Skull
    - Eirina Amphitrite Seirína || Ideas
    - Azaria Dione Telesto || MinnieMouseX
    - Dawnelle ''Dawn'' Iriers Frankle || Faisean
    -Drew Tyler Frankle || Faisean


    Andere Wezens
    - Demoon : Draethius Infernus ||Kynareth
    - Demoon :Maerwynn Sigridur Dacre || Sakura1994

    Mens
    -Valentine Louise Bellarosa || Raccoon
    - Acacia Danaë Marshall || Karmin


    Jagers (deze jagen op de wezens ,misschien om ze door te verkopen ,zelf te houden of gewoon om ze te vermoorden)
    -Tara Kynigós|| Ideas
    - Alexander Cam Gabriëls || Raccoon
    -Kyra Libitina || Paddo
    -Austin Iuw Gabriës || Faisean



    Regels
    We proberen ongeveer 4 a 5 regels te schrijven ,liefst niet minder.
    Reserveringen blijven 24 uur staan, denk er zelf aan.
    Speel je eigen personage, niet die van iemand anders
    OOC liefst in het
    Praatopic
    Geen ruzies, niet schelden en niemand buitensluiten, hou ook rekening met elkaar.
    Ruzies en schelden mag in IC wel, vat dit dus niet persoonlijk op
    Naamsverandering en afwezigheid melden aub
    Als je niet meer mee kunt/wil doen ,meld dit dan even aan mij inde laats van nooit meer op het topic te reageren.
    Probeer minstens 3 keer per week te posten.
    +16 is toegestaan
    Topics worden alleen aangemaakt door mij of Go,tenzij ik er iemand voor aanwijs.


    Story
    Praatopic

    Als er mensen op reis gaan ,gelieve dan te melden van wanneer tot hoelang en of je misschien wifi zult hebben of niet
    Op reis :
    Newton 10 tot 17 augustus
    Karmin van 28 juli tot ... (geen wifi)
    [/grey]

    Vragen mogen altijd gesteld worden aan Skullof Raccoon


    Opgelet!
    De avond begint te komen en de zon gaat langzaam onder. Jagers zullen zich klaar moeten maken ,voor hun eerste valstrikken de zetten en op nachtwacht te gaan ,terwijl de wezens doen wat ze willen ,maar opgepast! Het gevaar ligt voor iedereen op de loer.

    [ bericht aangepast op 15 aug 2013 - 15:03 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Maerwynn Dacre
    'Nou, normaal zou ik nooit het bos in zijn gegaan. Deze keer wel. We zijn niet meer veilig. De professor die ons allemaal heeft gefokt is ontdekt en opgepakt. Ze zijn naar ons op zoek, daarom ben ik hier. Er worden in de bewoonde wereld allemaal onderzoeken gehouden naar ons, ze willen ons doden,' Ik kijk even geschrokken. 'Dus de mensheid weet dat er wezens bestaan, weten ze eigenlijk ook dat er demonen bestaan?' een gemene grijns verschijnt weer. 'Als de mensheid alle wezens willen uit moorden dan moeten we vechten, we moeten de mensen uitroeien, en misschien moeten we ook proberen om die professor te bevrijden.' Ik gooi het konijn weg. 'Ik heb normaal ook mensen. Mannen om precies te zijn.' Zou ze alleen mannen nemen? 'En wat doe je dan precies met die mannen? eet je ze op?'

    Melusine Aedefos.
    Algauw voelde ik Drews sterke hand op mijn schouder, en draaide me om. "Ik denk dat we beter vrienden kunnen blijven." Ik knikte. "Ja, dat is misschien wel het beste." Het klonken als woorden uit de mond van een vreemde. Ik beet op mijn lip en keek hem aan. "En nu?" Zwei ik stilletjes. Ik ging op een rots zitten en sloeg met mijn staart. Het was ook gewoon vreemd, dit. Verwoed prutste ik aan mijn topje, proberend mezelf af te leiden. Het lukte voor geen meter. Zachtjes klonken de hoge tonen van buitenaards gezang uit mijn keel. Dat deed ik altijd als ik in de war was.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Azaria Dione Telesto

    'Dus de mensheid weet dat er wezens bestaan, weten ze eigenlijk ook dat er demonen bestaan?' vraagt ze. 'Ik heb geen idee,' zeg ik eerlijk, 'maar ze hebben vast ook alle documenten van de professor gevonden en daar stond vast ook iets in over demonen.'
    'Als de mensheid alle wezens willen uit moorden dan moeten we vechten, we moeten de mensen uitroeien, en misschien moeten we ook proberen om die professor te bevrijden,' zegt ze waarna ze het konijn weggooit. 'Maar dat gaat nooit lukken met zijn tweeën. Dan moeten we met meer zijn. En als we dat doen, zouden we ook geen voedsel meer hebben,' zeg ik. Met zijn tweeën kunnen we echt nooit iedereen vernietigen. En zonder mensen wordt het verder leven op dierenvlees. Nee, dankje, geef mij maar lekker vers zelf gevangen mannenvlees.
    'En wat doe je dan precies met die mannen? eet je ze op?' vraagt ze. Ik grijns. 'Eigenlijk wel ja,' zeg ik.


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Maerwynn Dacre
    'Ik heb geen idee,' zegt ze. 'maar ze hebben vast ook alle documenten van de professor gevonden en daar stond vast ook iets in over demonen.' ik schrik daar wel even van, wat als er echt iets over demonen in stond. 'Ze zullen er spijt van krijgen,' zeg ik met een dreigende toon.'Maar dat gaat nooit lukken met zijn tweeën. Dan moeten we met meer zijn. En als we dat doen, zouden we ook geen voedsel meer hebben,' zegt ze, en ze heeft gelijk. 'Ja, je hebt gelijk, maar we zoeken de andere wezens er zijn er toch wel meer? en we hoeven ze natuurlijk niet allemaal uit te roeien, laten we de mensen een keuze geven of ze kiezen ons kant, of de kant van die mensen die ons dood willen. of we vermoorden alleen de jagers en laten de andere leven, of we houden ze gevangen... zo hebben we tenminste altijd nog eten. We moeten iets doen, want als ze ons vinden, dan zijn we er geweest dus we zouden vroeg of laat toch wel moeten vechten of je het nu leuk vind of niet.'
    Na mijn vraag over dat ze het mannenvlees opeet zegt ze: 'Eigenlijk wel ja.'
    'Ik mag jou wel, ik drink het bloed van mensen, jij eet het vlees van mannen, alleen mannen? of ook wel eens een vrouw?'

    Azaria Dione Telesto

    'Ze zullen er spijt van krijgen,' zegt ze dreigend. Ze klinkt best zelfverzekerd.
    'Ja, je hebt gelijk, maar we zoeken de andere wezens er zijn er toch wel meer? en we hoeven ze natuurlijk niet allemaal uit te roeien, laten we de mensen een keuze geven of ze kiezen ons kant, of de kant van die mensen die ons dood willen. of we vermoorden alleen de jagers en laten de andere leven, of we houden ze gevangen... zo hebben we tenminste altijd nog eten. We moeten iets doen, want als ze ons vinden, dan zijn we er geweest dus we zouden vroeg of laat toch wel moeten vechten of je het nu leuk vind of niet.' 'Ik weet het, maar we moeten dus op zoek gaan naar de andere wezens. Ik denk dat de meesten wel willen helpen. Volgens mij was er in dit bos ook een meer, heb jij enig idee waar dat precies is? Misschien zijn daar wel anderen heen gevlucht,' zeg ik. Ik snak momenteel er echt naar om even te zwemmen. En het zou heel goed kunnen dat er andere meerminnen naar toe zijn gegaan.
    Na mijn antwoord, zegt ze: 'Ik mag jou wel,' waardoor ik weer een grijns krijg, 'ik drink het bloed van mensen, jij eet het vlees van mannen, alleen mannen? of ook wel eens een vrouw?' 'Eigenlijk alleen mannen. Vrouwen alleen als de nood écht hoog is. En dieren ook als de nood hoog is,' leg ik uit.


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Go schreef:
    Melusine Aedefos.
    Algauw voelde ik Drews sterke hand op mijn schouder, en draaide me om. "Ik denk dat we beter vrienden kunnen blijven." Ik knikte. "Ja, dat is misschien wel het beste." Het klonken als woorden uit de mond van een vreemde. Ik beet op mijn lip en keek hem aan. "En nu?" Zwei ik stilletjes. Ik ging op een rots zitten en sloeg met mijn staart. Het was ook gewoon vreemd, dit. Verwoed prutste ik aan mijn topje, proberend mezelf af te leiden. Het lukte voor geen meter. Zachtjes klonken de hoge tonen van buitenaards gezang uit mijn keel. Dat deed ik altijd als ik in de war was.
    Drew Frankle

    Ze knikte. ''Ja dat is misschien wel het beste'' kwam teleurstellend uit haar mond. Verslagen liet ik mijn hoofd zakken. Ik wou haar niet verdrietig zien. Maar haar als mijn vriendin nemen ging mij toch iets te ver. Het was net uit met Viola!. Ze beet op haar lip. ''En nu?'' zei ze stilletjes. Ze ging op de rots in het water zitten en sloeg met haar staart. ''Ik weet het niet'' fluister ik. Het leek nu alsof ik een gesprek zat te voeren met een vreemde. Ze begon te zingen voor zover als je het zingen kon noemen. Het was vals als geen ander. ''Dawnelle'' fluister ik. ''Waar is ze'' mompel ik. Door alle dingen die in deze kleine 10 minuten zijn gebeurd ben ik haast vergeten dat ik Dawn moest beschermen! ''Ik moet haar zoeken''


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    - Het was helemaal niet vals x'd -


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Go schreef:
    - Het was helemaal niet vals x'd -
    -Ik las het niet goed. Ik dacht dat het zingen voor geen meter ging-


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    TheDarkKing schreef:
    (...)


    Jack Herbert Populi

    Ze krijgt meteen van me de slappen lach, gelukt dus. ''Oké, geef me maar wat, maar als ik dood ga is het jou schuld en dan ga ik er voor zorgen dat jij mijn begrafenis betaald, goed?'' Zegt Kamalia met een grote glimlach op haar gezicht. ''Hoe oud ben je eigenlijk?'' Vraagt Kamalia. Ik geef haar wat bessen en eet er zelf ook wat van die bessen om te bewijzen dat je er echt niet dood van gaat. Ze gelooft me en eet er wat van, ik zie ook aan haar dat ze nu ook mekt dat we dichtbij de anderen zijn. ''Oh, voor als jij het vraagt ik ben achttien.'' Zegt Kamalia. Ik slik de bessen in en begin te praten. ''Bijna achttien, om precies te zijn ik ben over één week achttien.'' Zeg ik. ''Hoe oud dacht je eigenlijk dat ik was?'' Vraag ik. En ik stop nog wat bessen in me mond. ''Trouwens, ik wist dat deze bessen niet giftig waren omdat ik ze al jaren eet sinds ik in dit bos woon.'' Zeg ik.

    [Kijk maar voor de antwoord op de vraag 'Hoe oud dacht je dat ik was' even naar de rollentopic van mijn personage als je meer info wilt]


    Kamalia Serigala Bulan
    "dus jij woont in het bos." eigenlijk is dat geen vraag maar een conclusie. "dan heb ik het maar mooi voor elkaar. ik woonde gewoon bij "ouders". die hadden mij dus geadopteerd. Mijn echte ouders zijn gestorven toen ik een baby was, waarschijnlijk omdat die gestoorde wetenschapper die mij een weerwolf heeft gemaakt, mij nodig had en gewoon mijn ouders heeft vermoord zodat hij mij ongemerkt in een weerwolf kon veranderen, maar ik dacht dat je negentien of twintig was, tenminste ouder dan mij. ik had echt niet verwacht dat je jonger bent dan mij"


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    Maerwynn Dacre
    'Ik weet het, maar we moeten dus op zoek gaan naar de andere wezens. Ik denk dat de meesten wel willen helpen. Volgens mij was er in dit bos ook een meer, heb jij enig idee waar dat precies is? Misschien zijn daar wel anderen heen gevlucht,' zegt ze. 'Ja, het is ongeveer een half uur lopen van ons vandaan,' zeg ik. Ik heb eigenlijk helemaal geen zin om naar dat meer te gaan, water, daar ben ik bang voor, ik haat het echt. 'Maar wil je er perse heen? naar dat water?' vraag ik en ik hoop dat ze niet merkt dat mijn stem een beetje trilt.

    [ bericht aangepast op 25 juli 2013 - 16:38 ]


    Hi, I'm glad you're reading this....but this is worthless. :)

    [ bericht aangepast op 25 juli 2013 - 16:56 ]


    Hi, I'm glad you're reading this....but this is worthless. :)

    TheDarkKing schreef:
    (...)[/spoiler]

    Jack Herbert Populi

    Jammer voor haar dat ze haar ouders kwijt is, en dacht ze echt dat ik ouder dan haar was, zelf ben ben ik wel lang misschien vandaar dat ze zei dat ze dacht dat ik negentien of twintig was. "Rot voor je, mijn ouders leven nog, maar ik durf niet naar ze toe." Zeg ik. "Ik ben geen natuurlijke weerwolf, ik werd gebeten en werd ergens op me twaalfde een weerwolf, toen ben ik hier naartoe gegaan om me ouders te beschermen en voor mijn schaamte dat ik een weerwolf ben." Ga ik verder. "Maar kom je op dit tempo komen we er nooit." Zeg ik en loop door. "Tenzij, we transformeren." Zeg ik. Ik transformeer me alvast in mijn wolven gedaante, en doe mijn kleren in mijn mond.


    [die eerste was perongeluk online gezet en die tweede was raar defect]

    [ bericht aangepast op 25 juli 2013 - 16:57 ]


    Hi, I'm glad you're reading this....but this is worthless. :)

    Azaria Dione Telesto

    'Ja, het is ongeveer een half uur lopen van ons vandaan,' zegt Maerwynn. Ik krijg meteen een glimlach op mijn gezicht. 'Maar wil je er perse heen? naar dat water?' zegt ze erna, het lijkt net of haar stem een beetje trilt, maar het zal vast weer mijn verbeelding zijn. Wacht, dat dacht ik al eerder maar toen was het geen verbeelding. Dat was toen ik dacht dat haar ogen een rode gloed kregen. Ach, ik zie wel, wat maakt het nou uit of haar stem trilt of niet? 'Nou, het zou wel handig zijn. Maar de andere wezens kunnen overal zijn! Over de hele wereld verspreid!' zeg ik. Het kan best moeilijk worden om de anderen te vinden, om verschillende redenen. 1. We moeten eerst weten war ze zijn. 2. Ze kunnen een menselijke gedaante aannemen. 3. Ze moeten wel mee willen helpen. Genoeg redenen dus. Maar iemand moet íets doen. En als de anderen niks doen, moeten wij het dus doen.


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Maerwynn Dacre
    'Nou, het zou wel handig zijn. Maar de andere wezens kunnen overal zijn! Over de hele wereld verspreid!' zegt ze.
    'Wel, even naar het water toe gaan is niet er, of als we nou meteen naar een wat grotere rivier of meer gaan misschien dat we dan meer kans hebben om een van jou soort tegen te komen, en als we wolven gejank horen,' zeg ik op een iet wat arrogante toon. 'Moeten we daar heen.' Ik concentreer me even in de hoop dat ik een grotere meer of rivier hoor