• Idee van Skull en Raccoon


    Het is 2074. Een hele tijd geleden is aangetoond dat mythische wezens echt bestaan, en dat deze er op uit waren om de hele mensheid uit te roeien. Deze mensheid besloot om hier een einde aan te maken, voordat het te laat is. Alle wezens werden een voor een uitgeroeid. Maar er was een wetenschapper, die het te speciaal vond om het te laten gaan. Hij heeft de wezens gefokt waardoor er nog een handje vol mythische wezens bestaan. Maar dan komt de wereld er achter. De wezens moeten vluchten voor hun leven, en zorgen dat het ze toch lukt de mensheid te bevechten.



    "Those monsters have to be destroyed."



    'But what if we don't kill them? '



    "Then they kill us ."

    _________________________________________________________________________________________


    De wetenschapper had een paar rassen kunnen sparen ,maar die zijn nu nog op de vlucht.
    Van de ene soort kunnen er soms meer zijn dan de andere.




    Vampiers
    - Illusion Aurora Smith || Vexy
    -Daniel Luke Johnson || Vexy
    - Darius Dave Alastair Gawain

    Ty Owen Anderson || Newton
    Weerwolven

    - Alpha :Mattheus Levi Collins|| Raccoon
    - Kamalia serigala Bulan || xImaginary.
    - Jack Herbert Populi ||TheDarkKing



    Meerminnen/ Sirenes
    - Melusine Thetys Aedefos || Skull
    - Eirina Amphitrite Seirína || Ideas
    - Azaria Dione Telesto || MinnieMouseX
    - Dawnelle ''Dawn'' Iriers Frankle || Faisean
    -Drew Tyler Frankle || Faisean


    Andere Wezens
    - Demoon : Draethius Infernus ||Kynareth
    - Demoon :Maerwynn Sigridur Dacre || Sakura1994

    Mens
    -Valentine Louise Bellarosa || Raccoon
    - Acacia Danaë Marshall || Karmin


    Jagers (deze jagen op de wezens ,misschien om ze door te verkopen ,zelf te houden of gewoon om ze te vermoorden)
    -Tara Kynigós|| Ideas
    - Alexander Cam Gabriëls || Raccoon
    -Kyra Libitina || Paddo
    -Austin Iuw Gabriës || Faisean



    Regels
    We proberen ongeveer 4 a 5 regels te schrijven ,liefst niet minder.
    Reserveringen blijven 24 uur staan, denk er zelf aan.
    Speel je eigen personage, niet die van iemand anders
    OOC liefst in het
    Praatopic
    Geen ruzies, niet schelden en niemand buitensluiten, hou ook rekening met elkaar.
    Ruzies en schelden mag in IC wel, vat dit dus niet persoonlijk op
    Naamsverandering en afwezigheid melden aub
    Als je niet meer mee kunt/wil doen ,meld dit dan even aan mij inde laats van nooit meer op het topic te reageren.
    Probeer minstens 3 keer per week te posten.
    +16 is toegestaan
    Topics worden alleen aangemaakt door mij of Go,tenzij ik er iemand voor aanwijs.


    Story
    Praatopic

    Als er mensen op reis gaan ,gelieve dan te melden van wanneer tot hoelang en of je misschien wifi zult hebben of niet
    Op reis :
    Newton 10 tot 17 augustus
    Karmin van 28 juli tot ... (geen wifi)
    [/grey]

    Vragen mogen altijd gesteld worden aan Skullof Raccoon


    Opgelet!
    De avond begint te komen en de zon gaat langzaam onder. Jagers zullen zich klaar moeten maken ,voor hun eerste valstrikken de zetten en op nachtwacht te gaan ,terwijl de wezens doen wat ze willen ,maar opgepast! Het gevaar ligt voor iedereen op de loer.

    [ bericht aangepast op 15 aug 2013 - 15:03 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Lumineers schreef:
    Alexander Cam Gabriëls

    ''Hoi''zei hij met een knipoog tegen haar. Ik rolde even met mijn ogen ,ging hij serieus zitten flirten?"Glaasje water is goed." beantwoorde hij haar vraag dan,waarna Tara weer het keukentje ingaat. ''Hebben we toch dezelfde smaak'' mompelde hij en ik sla mezelf op mijn voorhoofd. Ja ,hij was niet bepaald de slimste. Dom keek hij me aan. ''Ik ben hier voor een glaasje water'' antwoorde hij droogjes en ik keek hem fronsend aan. ''Nou ja. Eigenlijk hoorde ik een vrouwelijk iemand over wezens praten'' zei hij dan ,terwijl hij naar Tara probeert ta loeren.
    Hij sprong neer op een stoel en ik besluit naast hem te zitten om te voorkomen dat hij domme dingen doet. ''Nu word het maar een gezellige Jager bijeenkomst'' zei hij vrolijk en ik zuchtte even. Ah ik kon niet ontkennen dat Austin een goede jager was.Meestal raakt hij wel zijn doelwit ,wat voor mij soms moeilijker is. En ook hij kan met meerdere wapens omgaan ,terwijl ik alleen met pijl en boog en valstrikken kan werken."Gezellig," antwoorde Tara die terug kwam met een glas water. Ze leek wel stijfjes .
    "Hoe wist je waar Alex was?" vroeg ze hem al ,maar ik beantwoorde de vraag meteen. "Dat wist hij niet."zei ik simpel en werp een blik op mijn broer. "Het is puur toeval."vervolg ik erna.




    Cairde schreef:
    Austin Gabriëls

    Austin komt snel naast me zitten. Alsof hij verwacht dat ik iets kapot ga maken. Fronsend kijk ik hem aan. ''Ik maak niks kapot hoor broer'' fluisterde ik. "Gezellig," zij het meisje toen Austin zij dat ik zijn tweelingbroertje was. "Hoe wist je waar Alex was?" vroeg ze aan mij. Ik had mijn mond nog niet geopend of Alex was me voor. "Dat wist hij niet.'' hij richt meteen zijn blik op mij. ''Nee ik wist het niet..'' mompel ik. "Het is puur toeval."vervolgde hij erna. Ik geef een instemmend knikje. ''Puur toeval.''. ''Heb je al nagedacht hoe we het gaan aanpakken''' vragend kijk ik Alex aan. Hij was de slimste van ons twee. Ik was dan weer de sterkste van ons twee. Dat maakt ons een geweldig team.



    (Tara ? :3)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    {Tara is Coming!}

    Tara Kynigós
    "Dat wist hij niet. Dat is puur toeval." Ik kijk hem bevreemd aan. Dit huisje ligt niet zo in het zicht. Ik besluit zijn woord er maar voor te nemen; ik zal hem moeten vertrouwen als we samen op jacht gaan. "Heb je al nagedacht hoe we het gaan aanpakken?" Vraagt Austin. Gelukkig bemerk ik dat Austin ook het liefst straight to the point is. "We zitten erover te denken een val uit te zetten. We hebben alleen nog niet echt een strategie. We weten immers niet wélke wezens er precies ontsnapt zijn." Ik kijk van Alex naar Austin, en zie nu de minimale verschillen in hun uiterlijk. Van een afstandje had ik het nooit gemerkt, maar nu is het een stuk duidelijker. "Ik wist trouwens niet eens dat je een tweelingbroer had?" Zeg ik, met een vragende toon in mijn stem tegen Alex.


    Tijd voor koffie.

    Alexander Cam Gabriëls

    Austin stemde met me in . ''Heb je al nagedacht hoe we het gaan aanpakken''' vroeg hij dan ,maar Tara was me al voor. "We zitten erover te denken een val uit te zetten. We hebben alleen nog niet echt een strategie. We weten immers niet wélke wezens er precies ontsnapt zijn." zei ze en ik knikte. "Ik denk dat wel alvast met de drie bekenste temaken zullen krijgen. De vampiers ,weerwolven en de meerminnen of sirenes. "zeg ik en stop even. "We zullen dus de koppe bij elkaar moeten steken en een selectie maken wie wat zal doen."zeg ik dan schouderophalend en kijk dan van Austin naar Tara. "Ik wist trouwens niet eens dat je een tweelingbroer had?" zei Tara dan met een vragende toon in haar stem en ik glimlach kleintjes. "Nja ,ik deel niet echt graag mijn privéleven."antwoord ik simpel. Soms wilde ik echt zeggen dat hij geadopteerd was ,maar dat was bijna onmogelijk. Ik kuch even. "Dus laten we ons weer focussen op de zaak. "zeg ik dan. "Er waren vast al meerdere wezens die in de bossen leefden of zich voordeden als mens. Vaak waren er dan ook vreemde lijken gevonden met vreemde wonden."zeg ik dan. Ik pak het boek en blader er nog even in. "De meeste dingen ,kunnen we zelf zoeken ,zoals kruiden en houten staken." zeg ik dan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Voor de hunters: Voel je vrij om Melusine gevangen te nemen :3]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Sakura1994 schreef:
    Maerwynn Dacre
    'Ik hoop dat we snel bij dat meer zijn,' zegt ze Ik glimlach even. 'Wel hou je maar vast want we gaan landen.' ik neem deze keer een rustigere landing dan eerst, normaal vlieg ik altijd recht omlaag maar deze keer doe ik het niet, langzaam vlieg ik richting het meer, als we de grond raken draai me zo dat mij voeten naar de grond wijzen en we zo zachtjes op de grond landen. 'We zijn bij het meer.' Ik laat Azaria los en hou een goede afstand tussen het meer. 'Als je het niet erg vind, blijf ik liever hier staan.'


    Azaria Dione Telesto
    'Wel hou je maar vast want we gaan landen,' zegt ze. Ik houd me weer iets steviger vast en kan alleen maar hopen dat ik weer veilig op de grond terecht kom. Ik merk dat ze wel een rustige landing maakt, veel rustiger dan het opstijgen. Maar het opstijgen ging ook zo onverwachts. Ne een tijdje voel ik hoe Maerwynn stilstaat dus zijn we waarschijnlijk geland. 'We zijn bij het meer,' zegt Maerwynn waarna ze me loslaat. Ik kijk even om me heen en merk dat we op een afstand van het water zijn geland. Ach, het liefst kom ik ook zo weinig mogelijk in de lucht, ik kan begrijpen dat ze zo ver er vanaf is geland. 'Als je het niet erg vind, blijf ik liever staan,' zegt Maerwynn dan. 'Is goed, is het goed als ik even het water in ga?' vraag ik aan haar.


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Opgelet!
    De avond begint te komen en de zon gaat langzaam onder. Jagers zullen zich klaar moeten maken ,voor hun eerste valstrikken de zetten en op nachtwacht te gaan ,terwijl de wezens doen wat ze willen ,maar opgepast! Het gevaar ligt voor iedereen op de loer.


    (verdorire ,doet het topic bij jullie ook zo raar? :x)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ja bij mij ook.
    Echt heeeeeeeel irritant.


    Hi, I'm glad you're reading this....but this is worthless. :)

    -Waarom doet het topic zo klote D':-


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Go schreef:
    -Waarom doet het topic zo klote D':-

    Heb ik eerder gehad, dat bedoelde ik zegmaar met: raar DEFECT


    Hi, I'm glad you're reading this....but this is worthless. :)

    Wew moeten volspammen de vlgende pagina is het dan niet meer zo ;]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    TheDarkKing schreef:
    (...)
    Heb ik eerder gehad, dat bedoelde ik zegmaar met: raar DEFECT
    Ugh alles is zo raar gezet nu.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Een van die ebrichten staat nu trouwens ook bovenaan het is echt raar.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Ik moet van de lapto af


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    {What's going on D:}


    Tijd voor koffie.

    (Ik heb het een mod gemeld ,hopelijk weten hun ,wat het probleem is. Ik heb het wel vaker gehad ,maar ik vind het wel verevend.)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH