• Zestien tieners hebben een vakantie geboekt naar Ibiza, het land van feesten en celebrities.
    Ze zitten daar met zijn allen in een hotel dicht bij zee. Met zwembad, restaurant en alles wat erbij hoort. Hier zullen ze kamers moeten delen.
    De kamers zitten allemaal naast elkaar, zodat het toch wel één groep word.
    Binnen het hotel gebeurd natuurlijk van alles.
    Vriendschap, liefde en misschien zelfs gevechten, maar buiten het hotel gaat het leven ook door.
    Celebrities spotten en natuurlijk "Party Hardy!"
    Eén ding is zeker: De tieners gaan de vakantie van hun leven hebben, want alles is mogelijk op Ibiza
    .


    Rollen:
    Meiden - 8
    -AnoukXox - Chloe Jade Gabriëls 96
    -Cairde - Jaylee ''Jay'' Bow Frankle98
    - xkimx124 - Mila "Mieltje" Yara Evans97
    -Thysia - Niamh Rachel Marro. 99
    - Appa - Bell "Belletje" Dawnelle Mannering 96
    -Appa - Linne "Linn" Victoria "Vickey" Mannering98
    -Stantuffo - Rose Di Loreno99
    -Chilaw - D. Von Hesseling 97

    Jongens - 8
    - Cairde - Bentley Tyler "Ty" Frankle100
    - Lumineers -Andrew Flynn Rodriguez 102
    - Coven - Samuel "Sem" Ashton Walker101
    -Montica - Angelo Jay "JJ" Suaréz.103
    -Thysia - Michael "mike, Mikey" Diaz.100
    -Depay - Brandon Bradley "Brad, Bran" Daniels102
    -Stantuffo - Domenico "Nicky, Nic" Diaz103
    -KiliOfDurin - Benjamin "Benji" Aidan Daniels 101

    Regels:
    - minimaal 5 regels schrijven, als het een keertje eentje minder is, is dat niet erg, maar geen one/two liners alsjeblieft.
    - je mag maximaal 2 personages nemen.
    - als je iets off topic wilt zeggen doe dat dan zo: [,{,*,(, of in elk geval tussen haakjes, om verwarringen te voorkomen.
    - geen perfecte personages.
    - bespeel niet personages van andere personen, houd het gewoon bij jezelf.
    - maak er geen sneltrein van, lees elkaar posts goed!
    - reserveringen blijven uiterlijk 5 dagen staan, anders vervallen ze.
    - Ik maak de topics, hou het leuk, en kom met vragen bij mij.
    - 16+ is toegestaan


    Belangrijk:
    Ik bepaal wie bij wie op de kamer komt. Ik houd de meisjes en jongens gescheiden. Als alle rollen zijn ingevuld komt er een kamernummer achter je naam te staan, en zo zie je wel wie je kamergenoot word

    Zo ziet het hotel er van de buitenkant uit: Hotel
    Zo zien de kamers eruit: Kamers De bedden zijn voor ons uit elkaar geschoven
    Zo ziet het restaurant eruit restaurant Als je in het restaurant eet, zit je altijd buiten, want je bent in Ibiza, daar is het altijd zonnig. Het restaurant heeft 's ochtends zelf bediening
    Dit is het zwembad zwembad zwembad
    De zee zee Zoals je ziet, heb je vanaf het hotel uitzicht op de zee, dus je kan er zo vaak naartoe als je wilt
    De fitnessruimte: sporten
    De aankomst hal met check-in balie: balie
    We beginnen met dat iedereen aankomt in het hotel. Je hoeft alleen naar de balie te lopen, je naam te zeggen en dan krijg je een sleutel voor je kamer

    [ bericht aangepast op 1 aug 2013 - 15:20 ]

    Depay schreef:
    [Waar moest ik op reageren met Brandon? Want ik volg het niet echt meer haha.]


    [Mila heeft net haar excuses aan jullie aangeboden dus misschien op haar?]

    Lumineers schreef:
    (...)

    (Ik volg ook niet meer :x Waar kan ik trouwens nu met Andrew heen ? )


    [Benji is nogsteeds in de sportschool/fitnes met D]


    Bowties were never Cooler

    [Ik volg het niet echt meer, maar oké.. Wie Angelo wil meeten.. Hij leunt tegen de rand van het zwembad.]


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Monticia schreef:
    [Ik volg het niet echt meer, maar oké.. Wie Angelo wil meeten.. Hij leunt tegen de rand van het zwembad.]
    (Kom naar Jaylee toe?)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Cairde schreef:
    (...) (Kom naar Jaylee toe?)


    [Kan je haar naar hem sturen, hij is niet van plan om weg te gaan haha.']


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Monticia schreef:
    (...)

    [Kan je haar naar hem sturen, hij is niet van plan om weg te gaan haha.']
    (Ik moet eerst op een reactie wachten van Depay)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Andrew Flynn Rodriguez

    Er gebeurde best veel op een korte tijd waardoor ik niet echt volgde. Ik besloot me maar wat af te zonderen van de andere en ik zwom dan een aantal baantjes ,waarna ik het zwembad uitga en me even afdroog. De zon brandde lekker tegen mijn huid aan,gelukkig was ik iemand die niet snel verbrande. Als ik droog was ,wat best rap ging ,zwaaide ik nog vlug even gedag naar de andere en ging dan op verkenning. Ik ging de andere wel nog een keer zien. Ik liep het grote gebouw weer binnen en zocht even rond. Uiteindelijk vind ik een sportzaal en ga ik daar even binnen.
    "Oh sorry stoor ik?"vroeg ik het jongen en het meisje die er ook waren. Ik wilde namelijk niemand storen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Benjamin Aidan Daniels
    Ik was net weer helemaal op de rit met mijn oefeningen, terwijl ik mijn oren nog wel gespitst op het meisje naast me hield en mijn ogen ook trouwens, toen er een jongen aan kwam zetten. Hij vroeg of hij stoorde. Direct werden mijn wangen knalrood maar ik schudde snel mijn hoofd. "Euhm... Nee hoor. Ga lekker je gang" zei ik voor ik mijn ogen weer richtte op de hangende zandzak en in een nog hoger tempo begon pasjes te maken en te stoten en nu ook te trappen. Nu zag je echt wel dat ik een haast professionele vechter was, alleen nu. Ik liep er namelijk nooit mee te koop, zelfs tijdens het trainen hield ik me vaak gedijst tot ik alleen met mijn broer of zelfs helemaal alleen was voor ik alles gaf. Nu gaf ik dan wel niet alles, maar wel een goede 75%


    Bowties were never Cooler

    Andrew Flynn Rodriguez

    De jongen die ik vaag herkende werd een beetje rood ,maar ik kon het ook mis gezien hebben. "Euhm... Nee hoor. Ga lekker je gang" zei hij en ik glimlachte even kort ,waarna ik richting de loopband ging. Nu weet ik weer vanwaar ik de jongen herkende. "Jij bent de broer van Brandon hé?"vroeg ik hem dan. "Aangenaam ,ik ben trouwens Andrew ,zijn kamer genoot. "stel ik mezelf dan voor en daarna richt ik mijn aandacht weer op het apparaat. Ik ging wel vaker naar de gym en dit was wel mijn favoriet. Ik startte die dan en begon op een rustig tempo te lopen. Zijn naam was ook met een B ,maar helaas was ik het vergeten.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Kan iemand even een samenvatting geven? Ik weet mijn god niet wie waar is en waar ik met Sem naartoe kan. ]

    [ bericht aangepast op 30 juli 2013 - 21:09 ]

    xkimx124 schreef:
    Mila Yara Evans

    Chloe komt naar me toe gezwommen, en zegt dat ik me niks moet aantrekken van jaylee en dat brandon haar kant kiest. 'het maakt me niks uit dat hij haar kant kiest, ik kan er gewoon niet tegen dat ik wee als de slechte word gezien' ik zucht even en zwem dan weer op brandon en het groepje af. 'Hey uhm jaylee, het spijt me als je boos op mij bent, maar ik vond het gewoon vervelend, dat er dingen werden gezegt die niet waar waren, begrijp me goed brandon, ik vind je een aardige jongen, maar het was niet echt opzettelijk mijn bedoeling om met je te flirten' ik stop even en kijk dan weer even naar jaylee. 'goef sorry dat ik overkwam als een bitch ok?' Ik probeer een glimlach op mijn gezicht te zetten wat niet heel erg wilt lukken. 'misschien ben ik ook wel gewoon te jong voor hier' zucht ik. Dan zie ik mijn zonnebril opeens weer op de kant liggen. 'hey rayban bril daar ben je dus' zeg ik tegen mijn bril en zet hem weer op.

    AnoukXox schreef:
    Chloe jade Gabriels
    'Ik ben ben Bentley Tyler Frankle.' Zegt de jongen terwijl hij naar me knipoogt en me knuffelt. Ik giechel. Oke. Deze jongen was in elk geval sociaal -en sterk. Au. Ik kijk naar Mila die tot mijn verbazing ons compleet negeert en naar Brandon, Jaylee en Linne toe zwemt. Ik hoor haar een heel excuses verhaal ophangen als ik weer wakker word geschud door Bentley. Hij vraag hoe Mila zijn zus Jaylee kent. 'Oh. Is ze je zus? Nou, je zus deed een beetje flauw tegen Mila door te zeggen dat haar "versiertruc" ' ik maak aanhalingstekens in de lucht. 'Slecht was. Dus dat vond Mila niet leuk- best begrijpelijk. Dus toen vertelde Mila dat ze al een vriendje had dus dat ze Brandon echt niet wou versieren. En toen keek Jaylee weer met zo'n , whatever, blik en ze negeerde Mila, dus die bleef maar vertellen over haar vriendje-ze hebben al 5 maanden, lief hè- en toen werd Mila beetje beetje boos. Maar nu zegt ze weer sorry. Eigenlijk moeten ze allebei sorry zeggen, vind je niet?' Ik kijk Bentley hoopvol aan.

    [Sorry, was op een shoppingspree. Wat heb ik gemist?]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Benjamin Aidan Daniels
    Ik glimlachte een beetje toen hij me herkende. Natuurlijk alleen aan mijn broer, maar ik was al wat blij dat ik niet helemaal vergeten was. "Jup. Aidan is de naam." Bran had me dan wel voorgesteld als Benji, die naam hield ik apart voor hem, onze ouders en grootouders, niemand anders. Ik glimlachte en keek even naar hem. "Aangenaam." Ik hoorde hem beginnen met lopen en focuste me weer op mijn stoten en trappen. "Als je straks anders nog een keertje wil sparren moet je het maar zeggen. Ik zal me inhouden." zei ik zacht terwijl ik verder ging. Gecombineerde trappen en stoten deed ik wel tussendoor, maar geen lastige combinaties meer. Een hersenschudding per dag was genoeg. Ik hield me voor nu wel even aan het boekje.


    Bowties were never Cooler

    coven schreef:
    [Kan iemand even een samenvatting geven? Ik weet mijn god niet wie waar is en waar ik met Sem naartoe kan. ]
    [ik snap er ook niet veel meer van maar je kan naar Domenico komen?]


    Don't cry because it's over, smile because it happened.