• Zestien tieners hebben een vakantie geboekt naar Ibiza, het land van feesten en celebrities.
    Ze zitten daar met zijn allen in een hotel dicht bij zee. Met zwembad, restaurant en alles wat erbij hoort. Hier zullen ze kamers moeten delen.
    De kamers zitten allemaal naast elkaar, zodat het toch wel één groep word.
    Binnen het hotel gebeurd natuurlijk van alles.
    Vriendschap, liefde en misschien zelfs gevechten, maar buiten het hotel gaat het leven ook door.
    Celebrities spotten en natuurlijk "Party Hardy!"
    Eén ding is zeker: De tieners gaan de vakantie van hun leven hebben, want alles is mogelijk op Ibiza
    .


    Rollen:
    Meiden - 8
    -AnoukXox - Chloe Jade Gabriëls 96
    -Cairde - Jaylee ''Jay'' Bow Frankle98
    - xkimx124 - Mila "Mieltje" Yara Evans97
    -Thysia - Niamh Rachel Marro. 99
    - Appa - Bell "Belletje" Dawnelle Mannering 96
    -Appa - Linne "Linn" Victoria "Vickey" Mannering98
    -Stantuffo - Rose Di Loreno99
    -Chilaw - D. Von Hesseling 97

    Jongens - 8
    - Cairde - Bentley Tyler "Ty" Frankle100
    - Lumineers -Andrew Flynn Rodriguez 102
    - Coven - Samuel "Sem" Ashton Walker101
    -Montica - Angelo Jay "JJ" Suaréz.103
    -Thysia - Michael "mike, Mikey" Diaz.100
    -Depay - Brandon Bradley "Brad, Bran" Daniels102
    -Stantuffo - Domenico "Nicky, Nic" Diaz103
    -KiliOfDurin - Benjamin "Benji" Aidan Daniels 101

    Regels:
    - minimaal 5 regels schrijven, als het een keertje eentje minder is, is dat niet erg, maar geen one/two liners alsjeblieft.
    - je mag maximaal 2 personages nemen.
    - als je iets off topic wilt zeggen doe dat dan zo: [,{,*,(, of in elk geval tussen haakjes, om verwarringen te voorkomen.
    - geen perfecte personages.
    - bespeel niet personages van andere personen, houd het gewoon bij jezelf.
    - maak er geen sneltrein van, lees elkaar posts goed!
    - reserveringen blijven uiterlijk 5 dagen staan, anders vervallen ze.
    - Ik maak de topics, hou het leuk, en kom met vragen bij mij.
    - 16+ is toegestaan


    Belangrijk:
    Ik bepaal wie bij wie op de kamer komt. Ik houd de meisjes en jongens gescheiden. Als alle rollen zijn ingevuld komt er een kamernummer achter je naam te staan, en zo zie je wel wie je kamergenoot word

    Zo ziet het hotel er van de buitenkant uit: Hotel
    Zo zien de kamers eruit: Kamers De bedden zijn voor ons uit elkaar geschoven
    Zo ziet het restaurant eruit restaurant Als je in het restaurant eet, zit je altijd buiten, want je bent in Ibiza, daar is het altijd zonnig. Het restaurant heeft 's ochtends zelf bediening
    Dit is het zwembad zwembad zwembad
    De zee zee Zoals je ziet, heb je vanaf het hotel uitzicht op de zee, dus je kan er zo vaak naartoe als je wilt
    De fitnessruimte: sporten
    De aankomst hal met check-in balie: balie
    We beginnen met dat iedereen aankomt in het hotel. Je hoeft alleen naar de balie te lopen, je naam te zeggen en dan krijg je een sleutel voor je kamer

    [ bericht aangepast op 1 aug 2013 - 15:20 ]

    Angelo Jay Suaréz

    'uhm... ik... ik heb het gewoon een beetje koud, ja, het water is best wel koud van het lange stilstaan, haha' zegt ze waarna ze begint te giechelen. Ik lach even zacht en streel vervolgens zacht en kort over haar wang. 'Hmh, cute.' grijns ik en ik trek mijn hand weer terug. Nonchalant leun ik weer tegen de rand van het zwembad en kijk haar aan. 'Dus, Rose... Al van plan om vannacht van het uitgaansleven te genieten?' zeg ik met een glimlach. Ik zelf kon niet wachten tot vanavond, ik hou van uitgaan. Ik doe het al sinds mijn 14e. Maar het uitgaansleven in Ibiza is vast en zeker honderd keer beter dan in Rome. Ibiza staat er niet voor niks bekend om. Ik rek me even kort uit en blijf maar glimlachen.


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Thysia schreef:
    (...)

    [Niamh kan wel :] waar is Bell?]


    [Aan het zonnen, bij het zwembad]

    [ bericht aangepast op 30 juli 2013 - 0:23 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Thysia schreef:
    (...)

    [Michael is geen meisje. Maar hij kan hem wel tegenkomen op de gang.]
    [ja graag, ik begin wel]


    Don't cry because it's over, smile because it happened.

    Niamh Rachel Marro.

    Ik hees me op aan het rand van het zwembad en ging erop zitten. Vrolijk bestudeerde ik iedereen. Plotseling viel mijn blik op een meisje dat lag te zonnen, nogal alleen. Ik stond op en liep richting haar stoel. ‘Hi,’ zei ik vrolijk. ‘Ben je hier al lang?’ vroeg ik, oprecht geïnteresseerd. Mijn blik schoot even naar Rose en Angelo die het wel vol leken te houden met zijn tweetjes. Een glimlach verscheen op mijn gezicht terwijl ik me weer richtte op het meisje. Ze had lang blond haar en ik zag dat er nog een identiek meisje rondliep, vast haar tweelingzus, of zusje. Ik vind het jammer dat is enigskind ben, maar veel kan je er niet aan doen. Vroeger smeekte ik mijn ouders of ze nog een nieuwe baby wilden maken, maar ze hadden het te druk zeiden ze. Toen ik twaalf was begreep ik het. Ze waren altijd op hun werk, ze hadden geen tijd genoeg voor één kind, laat staan voor twee. Ik snoof even boos om mijn gedichten en keek toen rusteloos naar het meisje voor me.

    Jaylee ''Jay'' Clowee Frankle

    Ik ging met mijn hand in het water en ging daarna meteen door me haar heen. ''LEGGO'' gilde ik hard. Waarna de meeste mensen in het zwembad omkeken. Ik wuifde het ruw weg. Ik ging met een sierlijke duik het water in. Uitgeput kwam ik boven. ''Ik ga nooit meer zolang onderwater'' mompelde ik. 'zo jullie gezicht hoeft in iedergeval niet te zweten' met opgetrokken wenkbrauwen keek ik opzij. Ik zag een meisje water in 2 jongens hun gezicht gooien. Ik liet een onderdrukte giechel horen. ''Zo versier je dus geen jongens'' proestte ik met een uitdruk op geen. Jongens wilde altijd een goeie indruk maken op meisjes. Dus om nou te zeggen dat ze zweten was nou niet echt een van de slimste zetten. ''Linne ga je mee naar die meisjes en die jongens'' ik wees naar het groepje. Ik vond het er nogal comisch uitzien aangezien de flirt trucen voor geen meter werkte. Als ik een van die jongens was zou ik me eerder beledigend voelen dat vereerd.

    [ bericht aangepast op 30 juli 2013 - 0:26 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Samuel "Sem" Ashton Walker


    "Ik heb ook nooit de kans gekregen om goed te maken wat ik heb gedaan." Snauwde ik, "aangezien jij er áltijd tussen staat," ik keek hem met een koele blik aan. Ik hield echt van Jaylee, en dat doe ik nog steeds. Het feit dat ik soms wat impulsief handel heeft me echter niet de goede richting in geholpen, maar wat er is gebeurd is zeker niet alleen mijn fout geweest. Haar beste vriendin is even erg. Ik heb oprecht spijt van wat ik heb gedaan al vind ik zoenen niet het ergste wat ik haar aan kon doen. nadat ze onze relatie heeft verbroken is het alleen maar meer de verkeerde kant op gegaan met me. Ik heb op allerlei manieren geprobeerd haar te vergeten, maar ze is de enige die zo in mijn hoofd blijft spoken. Ik schudde mijn hoofd en bedacht dat ik hier beter weg kon gaan, voor ik mijn zelfbeheersing zou verliezen en domme dingen zou doen. Ik wierp de jongen een laatste blik en liep toen langs hem, mijn linker schouder botste even tegen hem aan. Hierna keek ik naar het zwembad, ik zag Jaylee en keek haar aan tot ik er bijna zeker van was dat onze blikken even kruisten. Ik zou nog wel met haar praten deze vakantie, als haar broer niet in de buurt was.

    Domenico Diaz


    Na 1 uur binnen hebben gezeten op het bed verveel ik me dood. Ik sleep mezelf van het heerlijke bed af en loop naar de deur. Ik pak mijn zonnebril en doe hem op. In de lift irriteer ik me dood aan het veel te gezellige deuntje. Waarom moet altijd alles toch vrolijk zijn als ik chagarijnig ben? Ik stap uit de lift en kijk links van me om al die mensen te zien zwemmen. Ik slaak een diepe zucht. Ik ga buiten staan om een sigaret te roken. Langzaam voel ik hoe mijn lichaam weer een beetje ontspant. Als ik om me heen kijk zie ik binnen een jongen met punkkledij staan. Hij doet me denken aan mijn overleden tweelingbroer Mingo. Ik gooi mijn sigaret weg en stap op hem af. 'hiii' Zeg ik tegen de jongen.


    Don't cry because it's over, smile because it happened.

    Michael Diaz.
    Benieuwd draai ik me om naar de jongen die me net heeft geroepen. 'hiii' zegt ‘ie. ‘Hi,’ zeg ik met een scheef glimlachje. De jongen voor me is nogal gebruind, zwart haar, en is best gespierd. Hetzelfde als mij, alleen ben ik blank. Ik zie dat hij nicotine op zijn vingers heeft, waardoor ik afleid dat hij rookt. Niet dat ik dat erg vind, iedereen moet doen wat ‘ie zelf wil. ‘Ik ben Michael en jij?’ vraag ik grijnzend. Hij heeft een klein spleetje tussen zijn tanden, merk ik op. Ik kijk naar de zee die voor ons ligt. Het is prachtig. Vroeger ging ik altijd met mijn hele familie naar het strand toe, waarna we samen een ijsje gingen eten. Tien jaar geleden hadden we een dagje strand gepland, maar toen was mijn oma overleden. We hebben haar as uitgestrooit bij die zee, omdat ze dat een prachtige plek vond. Ik rocht me weer op de jongen en kijk hem afwachtend aan.

    Rose Di Loreno.


    Ik giechel wat en zie dat Angelo zijn hand langzaam naar mijn wang brengt, hij lacht even en wrijft over mijn wang. 'Hmh, cute.' Zegt hij met een grijns. Ik voel dat mijn benen beginnen te trillen. Ondanks dat Angelo niet bepaald mijn type is, voel ik me erg gecharmeerd. Nonchalant leunt hij weer tegen de rand van het zwembad en hij kijkt me aan. 'Dus, Rose... Al van plan om vannacht van het uitgaansleven te genieten?' Hoor ik hem zeggen terwijl ik om me heen kijk waar Niamh blijft. Als het me pas goed doordringt wat Angelo zojuist vroeg krijg ik de rillingen. Wil hij me mee uitvragen? Wat moet ik doen? ik begin te paniekeren. In plaats van een fatsoenlijk antwoord komt er alleen maar een hoge piep uit mijn mond. Waarom kan ik niet gewoon een simpele 'ja' uit mijn mond krijgen? Ik hou nog wel zo van uitgaan... Ik kuch een paar keer en doe dan erg m'n best om een 'ja' uit mijn mond te krijgen, wat redelijk lukt.


    Don't cry because it's over, smile because it happened.

    Bell Dawnelle Mannering

    Ineens zag ik een meisje bij me. Misschien was ik toch niet zo aardig geweest, dus was ik nu maar wel wat aardiger bij een onbekende. 'Neuh, net aangekomen. Ik ben hier nog nooit geweest, het lijkt me wel leuk' antwoordde ik. Het meisje bekeek ik eens goed. Ze was mooi, had een leuke uitstraling, ze leek me wel leuk. Ik ging maar zitten en klopte op de plek naast me als teken dat zij erbij kon komen. Ze keek even naar Linne en ik grinnikte. 'Dat meisje wat precies op mij lijkt heet Linne, mijn vijftien minuten jongere tweelingzusje' vertelde ik. 'Ik heet Bell, en jij?' vroeg ik met een glimlach. Het leek erop dat Linne en ik, en Jaylee en Bentley de enige twee tweelingen waren. Gelukkig, anders werd het zowat een bijeenkomst voor eeneiige tweelingen. Dat zou nog eens wat worden, maar het leek me wel grappig. Zo te zien was ik een van de laatsten die nog niet nat waren, en dat hield ik de komende tien minuten maar zo.

    Linne Victoria Mannering

    Verdwaasd keek ik wat naar Jaylee. Ze leek wat te zeggen over versieren, maar ik kon het ook goed mis hebben. Zelf was ik niet zo met jongens bezig. Natuurlijk had ik relaties gehad, ik en Bell hadden zelfs een keer gedate met een tweeling. Liep niet goed af, we konden elkaar niet uit elkaar houden. Niet zo slim, dus. Toen Jaylee vroeg of we naar het groepje gingen knikte ik maar en hees me uit het zwembad. Ik besloot maar eens spontaan te doen en liep zonder te wachten op mijn kamergenoot naar het groepje toe. 'Hi, ik ben Linne Mannering' stelde ik mezelf wat bescheiden voor. Dadelijk vonden ze me niet eens leuk, dan stond ik weer voor schut. Holen, dan maar. Hopen dat ze me wat vonden en ze met me wilden praten.

    [ bericht aangepast op 30 juli 2013 - 10:19 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Angelo Jay Suaréz

    Een hoge piep verlaat haar mond en mijn wenkbrauw schiet een centimeter omhoog. Ze kucht een paar keer en krijgt daarna een redelijke "ja" uit haar mond. Ik knik even en kijk haar met een kleine grijns aan. 'Mhm, can I join you?' grijns ik. Rose leek me een beetje het type meisje dat best verlegen kan zijn, maar totaal veranderd in het uitgaansleven. Ik kan het natuurlijk mis hebben, het is alleen maar een vermoeden. Ik kijk even om me heen en dan weer terug naar Rose. Ik hoor de ringtone van mijn telefoon gaan en mijn blikt wijkt even af van Rose. Ja hoor, mijn telefoon weer.. Ik negeer het ding en kijk weer naar Rose..

    [Sorry als het kort is, zit even op mobiel omdat mijn laptop raar doet.]


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Domenico "Nicki" "Nic" Diaz


    De jongen draait zich om en kijkt me recht in me ogen aan 'Hi' Zegt hij met een scheef glimlachje. 'Ik ben Michael en jij?' Vraagt hij grijnzend. 'Domenico, maar noem me gerust Nic of Nicki.' Zeg ik met een glimlach. Ik zie Michael naar de zee kijkt. Als ik in z'n ogen kijk zie ik dat ie druk in gedachte is. uit het niets kijkt Michael me weer aan. Hopelijk vraagt Michael niet of we kunnen gaan zwemmen bij de zee... Voordat hij dat kan doen vraag ik: 'Hey, heb je zin om te gaan sporten?' Ik kijk Michael aan en herken niet alleen dingen in hem van mijn broer, maar ook van mijzelf. We hebben dezelfde mysterieuze ogen en allebei een eigenaardig lachje.


    Don't cry because it's over, smile because it happened.

    Brandon Bradley Daniels
    Mila zei nog iets over dat ze me spierbundel ging noemen waarna ze water in mijn gezicht gooide en daarna in dat van Andrew. 'Zo, jullie gezicht hoeft in ieder geval niet te zweten.' zegt ze en ik grinnik even. 'Nou, en bedankt. Heb ik zo'n zweetgezicht?' zeg ik wanneer ik een wenkbrauw optrek en me op Chloe richt die Mila in het water duwt. Ik lach even hardop en hang mijn beide benen in het water. Ineens waren er nog twee meisjes die zich bij ons groepje voegde en ik begroette ze even glimlachend. 'Hi, ik ben Linne Mannering.' zei één van hen en ik begroette haar vriendelijk. ' Hey, ik ben Brandon Bradley Daniels.' zei ik grijnzend toen ik mijn hand naar haar uitstak wat een beetje moeilijk ging. Zij stond en ik zat op de rand. Maar ach, het ging om het vriendelijke gebaar. Ik keek om me heen. Het zwembad werd steeds voller en de stoelen raakte steeds meer bezet. Het leek wel alsof hier alleen maar mensen van onze leeftijd waren..


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Mila yara evans

    Opeens werd ik door chloe in het water geduwd. Proestend kom ik weer boven water en kijk chloe lachend aan 'thank you chloe, mijn zonnebril had ook even een frisse duik nodig ja' zeg ik lachend terwijl ik naar de kant zwem en mijn zonnebril op de kant neerleg. 'en bedankt, heb ik zo'n bezweet gezicht dan' zegt brandon. Ik schud mijn hoofd. 'nee zo bedoelde ik het niet, ik bedoelde gewoon alvast uit voorzorg, voordat je ging zweten' Ik hoor een meisje aan de andere kant wat giechelen en hoor iets over slechte versiertruc. Ik kijk haar boos aan. Dan komt ze samen met een ander meisje naar ons toelopen. Het andere meisje is nogal verlegen en steekt haar hand uit en zegt haar naam. 'Mooie naam heb je, ik ben mila yara, leuk kennis met je te maken' ik draai me even om naar het meisje dat me belachelijk maakte. 'ik weet niet wie jij bent, maar had ik jou om je mening gevraagt? Uhm even nadenken. Nee. En by the way, ik probeer deze jongens niet te versieren, want ik heb het allergeweldigste vriendje van de hele wereld thuis zitten' ikzet een gemaakte glimlach op en kijk dan naar chloe, die vind me hopelijk wel aardig.

    [ bericht aangepast op 30 juli 2013 - 1:04 ]

    Rose Di Loreno.


    'Mhm, can i join you?' Vraagt Angelo met een grijns. Oh shit daar zul je het hebben. Fijn, en nu? Zeg ja, zeg ja zegt een stemmetje in mijn hoofd.
    'Uhm, ja sure' Zeg ik dan wat terughoudend. 'Maar ik wil wel even overleggen met Niamh, misschien had zij al plannen om met mij te gaan,' Zeg ik tegen Angelo. Hij kijkt om zich heen en vestigt dan weer zijn blik op mij. Op dat moment gaat er een telefoon af en aan Angelo's reactie te zien is het die van hem. 'Dus ik ga even naar Niamh' 'Tot later, Angelo' Zeg ik met een glimlach. Ik kijk of mijn bikini nog goed zit en klim uit het water. Ik zie Niamh naast een meisje staan. het meisje ligt te zonnen en heeft lang blond haar. Ik loop naar Niamh en het meisje en begroet beide met een vriendelijke 'hallo.'


    Don't cry because it's over, smile because it happened.