• Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen.



    Tis echt vaag, maargoed... Je mag alle beroemdheden spelen. Jong en oud! Van muzikanten tot voetbalspelers, van modellen tot acteurs..


    Beroemdheden:
    - Zayn Malik || Ernstige faalangst - Malino
    - Cristiano Ronaldo || Agressiestoornis - Malino

    - Niall James Horan || Depressief en een eetprobleem - IrishNialler
    - Doutzen Kroes || Eet en Slaapstoornis - Xerces
    - Jamie "JJ" Hamblett || Depressie - ChayChay
    - Nathan James Sykes || Bang voor kleine ruimtes en het donker - Nessje
    - Beau Peter Brooks || Faalangst en een alcoholprobleem - Nessje

    - Mackenzie Christine Foy || Angst voor scherpe dingen en de dood - IrishNialler
    - Grant Gustin || Drugsverslaving - Malino
    - Alexander William Gaskarth || Paniekaanvallen -KiliOfDurin
    - Selena Marie Gomez || Angst voor geesten - Zaynieboo
    - "Lil Twist" Christopher Lynn Moore || Psychise Problemen - Appa
    - Jordan Mark Witzigreuter || Drugsverslaafd en alcholist - Roww
    - Taylor Alison Swift || Paniekaanvallen - Roww

    - Daniel Howell || Xenophobie en Pleinvrees - KiliOfDurin

    Overig (Psycholoog, begeleider enz.):
    - Nevaja Aurelya Diania Hocking - Xerces
    - Alexia Rosie Romano - Malino

    - Precilla Watson - IrishNialler en KiliOfDurin


    Regels:
    - Minstens 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC
    - OOC tussen haakjes [ ] - { } - ( )
    - Geen perfecte personen!
    - Alleen ik start de topics of ik geef toestemming aan iemand!
    - Het is geen sneltrein, zorg dat iedereen het kan volgen!
    - Maximaal 3 personages!
    - Have fun!

    [ bericht aangepast op 27 aug 2013 - 8:04 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    'Jij krijgt je Chinees. We gaan vanavond wel uit eten, ik ken een goed restaurant' grinnikte ik. Na even te hebben gelopen kwamen we aan bij het grote huis. Noemde het maar gerust een villa met vier verdiepingen. Het grote stuk erachter was vooral voor de quats. Een groot deel werd in beslag genomen door het grote zwembad. 'Nauwelijks twee minuten lopen is een kledingwinkel, daar kun je een bikini halen' glimlachte ik. 'Wacht heel even, ik ben even mijn zwembroek aandoen' zei ik waarna ik naar boven rende, mijn slaapkamer indook en mijn kleren uittrok om vervolgens de witte zwembroek aan te doen met een zwarte tanktop. Snel pakte ik wat spullen zoals handdoeken om die in een tas te stoppen en op mijn blote voeten liep ik weer naar beneden. 'Kom je?' vroeg ik. 'Ga jij mee, Fredo?' Alfredo schudde zijn hoofd en liep naar binnen. 'Ik blijf hier, Ashley zou komen' riep hij. Blij dat ik thuis was trok ik Mackenzie weer mee, dit keer naar de kledingwinkel.

    [ bericht aangepast op 7 sep 2013 - 11:40 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall

    Mijn mond valt open door het huis en wacht op Justin waarna we naar de winkel lopen. Al snel heb ik een leuke gevinden en pas hem even en koop hem. 'surfeeeen:grijns ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    We kwamen op het strand aan waar ik de strandlakens neerlegde en mijn tanktop over mijn hoofd trok zodat ik enkel in een zwembroek was gekleed. 'Als het mis gaat kan je -je nek breken' grijnsde ik. 'Dus waarom niet? Kom, we doen het op mijn manier. Ik zeg ondertussen wat je moet doen, al dat van te voren is nergens goed voor' lachte ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Nmackzz
    Ik sxhiet in de lach en pak eem surfboard stevig vast. 'lets go' ik ren zp snel als ik kan het water in en maak in het water de band aan mijn enkel vast


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Ik keek glimlachend naar de eendjes. Ze waren echt heel schattig, maar niet schattiger dan de jongen op het bankje. Ik stond voorzichtig op en liep nog een beetje wankel naar het bankje om daarop te gaan zitten en Niall op schoot te trekken. "Jij blijft gewoon lekker bij mij, als je wil. Er is alleen een voorwaarde... Al kan je die wel raden..." Ik drukte mijn lippen in zijn nek. Ik wilde graag hem bij me houden, maar dan zou hij wel echt weer moeten gaan eten, zonder excuses, extreem veel sporten of dingen uitbraken.


    Bowties were never Cooler

    Justin Drew Bieber

    Met het surfboard onder mijn arm rende ik naar het water en keek naar Mackenzie. 'Kijk en leer' grijnsde ik. Ver genoeg in het water ging ik op het surfboard liggen. Gelukkig kwamen er golven aan. De eerste golf kwam er al aan en rond het midden ging ik soepel staan. Het was makkelijk als je het vaak deed.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Nial

    Ik glimlach bezorgd kijk ik hem aan en zucht even door de voorwaarde. 'op een voorwaarde je stopt het pilletje niet in mn eten' zeh ik hem

    Nackenzie

    Ik kihktoe en zwem verder en probeer het. Gek genoeg blijf ik erg lang staan val na een paar minuten in het koele wate


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Ik glimlachte en drukte een kusje op zijn wang. "Als je ze maar wel blijft nemen." Ik aaide rustig door zijn haren en genoot gewoon van de rust hier. Het voelde even niet of ik in een ziekenhuis zat.


    Bowties were never Cooler

    Niall

    Ik knik naar hem 'dat doe ik'beloof k hem en duk een kusje op zijn wang. Het was lekker weer. De zin scheen,de bomen wapperde op het lichtte briesje en eendjes zwommen rind. 'ho"elaat is het?je moet wel optijd je eten hebnen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    Ik landde weer netjes in het ondiepe en zag dat Mackenzie net ten onder ging. Lachend dook ik het water in om haar eruit te vissen. 'Mijn haar ziet er niet meer uit' grijnsde ik. Het was aardig netjes gebleven totdat ik werd overspoeld door een golf op weg naar Mackenzie. Lekker dan. Toen ik rondkeek zag ik dat de paparazzi ons ook had gevonden. Net op het strand werd ik onderuit getrokken door iemand die ik meteen herkende. 'Chaz!' riep ik uit. 'Hé, Bieber' lachte hij. Onmiddellijk sprong ik op. 'Waar is Ryan?' Zoekend keek ik om me heen. 'Die is naar Christian, morgen zal je hem wel zien' grinnikte mijn beste vriend. 'Mackenzie, dit is mijn beste vriend Chaz. Sinds kleins af aan bleef ie mijn vriend ondanks dat ik werd gepest. Ik had maar twee vrienden, Ryan en Chaz' legde ik snel uit. 'Chazzie, dit is Mackenzie. Mijn beste vriendinnetje nummer twee!' kirde ik. 'Oh nee, niet weer' mompelde Chaz naast me. 'Dat gedoe had hij een paar maanden geleden ook al. Pas maar op' zei hij. Pruilend keek ik hem aan. 'Kom je mee surfen?' vroeg ik smekend. 'Waarvoor zou ik hier dan zijn?' kreeg ik als antwoord. 'En Mackenzie, leert Justin je het een beetje?'


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie

    Ik merk dat Justin me omhoog helpt en ik lach. Mijn lange haren waren helemaal door mekaar en er zat wat groen in en zand. Lachend kijk ik naar Justin en we gaan naar het strand en zie papzz. Justin ziet een vriend en kletst wat 'Mackenzie, dit is mijn beste vriend Chaz. Sinds kleins af aan bleef ie mijn vriend ondanks dat ik werd gepest. Ik had maar twee vrienden, Ryan en Chaz' Rateld hij en lachend glimlach ik naar Chaz. 'Chazzie, dit is Mackenzie. Mijn beste vriendinnetje nummer twee!' roept hij echt veelste blij 'Oh nee, niet weer' 'Dat gedoe had hij een paar maanden geleden ook al. Pas maar op' Lachend kiijk ik naar Chaz 'Ja ik heb het ook al vaker mee gemaakt bij ehm' giechel ik. 'Kom je mee surfen?' smeekt Justin. 'Waarvoor zou ik hier dan zijn?'. 'En Mackenzie, leert Justin je het een beetje?' Ik begin te lachen. 'Na hij doet het voor en ik doe maar wat wat best goed ging eigenlijk. Maar Justin moest weer doen alsof ik verzuipte en hij de superhero was dusja' giechel ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Ik glimlachte toen hij het beloofde en trok hem bij me op schoot. Ik was wel zwak, ik was nogsteeds sterker dan hij, al veranderde dat hopelijk snel. Ik genoot van de zon, het kabbelende water, de ritselende bladeren en de kwakende eendjes. Ik haalde mijn schouders op toen hij dat vroeg en fiedelde zijn iPhone uit zijn zak. Ja, ik wist nog waar die zat. Ik keek even en stopte hem toen weer terug. "kwart over 3 volgens mij. We hoeven pas over 3 krappe uurtjes terug te zijn." Ik drukte mijn lippen in zijn nek en zuchtte gelukzalig.


    Bowties were never Cooler

    Justin Drew Bieber

    'Ik ben super Justin!' knikte ik. 'Nee, je bent super erg' mompelde Chaz. Ik maakte een gracieuze, lees: te diepe, buiging en ging weer recht staan. 'Hè, Justin' hoorde ik iemand. 'Hè-' Mijn mond klapte dicht. Danny. 'Wat moet je, Danny?' gromde ik. 'Ik dacht dat je in die afkickkliniek zat' grijnsde hij breed. 'Ik zat in een kliniek, ja' antwoordde ik. 'Iedereen daar zit zeker aan de drugs, of niet soms?' vroeg hij. 'Nee, niet iedereen' zei ik, niet bepaald onder de indruk. 'Jij wel, of niet soms? Je begint op je moeder te lijken, Bieber' En dat was de druppel. Ik trok Danny aan zijn shirt naar me toe en kneep zijn arm haast fijn. 'Jij zegt geen woord over Pattie, begrepen?' siste ik tussen mijn tanden door. Danny is altijd een pestkop gebleven, al sinds ie klein was. Toen we bijna geen geld hadden en ik in oude kleren, die me bijna te klein waren, naar school moest had hij alles wat zijn hartje begeerde. Nu heb ik meer dan vijftig miljoen en heeft hij bijna niks. 'Wat wouw je daar aan doen, dan?' vroeg hij. Chaz kreek vermakelijk, die vond alles van ook maar enige vorm geweld fantastisch. 'Wat dacht je van jouw huis kopen en jou op straat zetten, of zou ik mijn vrienden Kenny en Jason er gezellig bijhalen?' waarschuwde ik hem. Danny kreeg zich met een ruk los en liep weg. 'Ik krijg jou nog wel, Bieber!' riep ie. 'Dat zullen we nog wel eens zien' mompelde ik. Ik keek Mackenzie aan en glimlachte weer. 'Zin om nog een golf te pakken?' vroeg ik haar met een grote glimlach.

    [ bericht aangepast op 9 sep 2013 - 22:18 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall

    Hij trekt me op schoot en meld dat het kwart over drie is. Glimlachemd en verliefd staar ik vior me uit. 'ik bem je echt dankbaar dat je me zo geholpen hent met de jongens'zeg ik zacht


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mackebzie

    Grijnzend knik ik. 'ja de surfbabr met zooi in haar haar gaat een poging wagen'gil ik en hypwr ren ik het water ib. Sjeez nu bgon ik zijn hypere buien over te nemen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan