• Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen.



    Tis echt vaag, maargoed... Je mag alle beroemdheden spelen. Jong en oud! Van muzikanten tot voetbalspelers, van modellen tot acteurs..


    Beroemdheden:
    - Zayn Malik || Ernstige faalangst - Malino
    - Cristiano Ronaldo || Agressiestoornis - Malino

    - Niall James Horan || Depressief en een eetprobleem - IrishNialler
    - Doutzen Kroes || Eet en Slaapstoornis - Xerces
    - Jamie "JJ" Hamblett || Depressie - ChayChay
    - Nathan James Sykes || Bang voor kleine ruimtes en het donker - Nessje
    - Beau Peter Brooks || Faalangst en een alcoholprobleem - Nessje

    - Mackenzie Christine Foy || Angst voor scherpe dingen en de dood - IrishNialler
    - Grant Gustin || Drugsverslaving - Malino
    - Alexander William Gaskarth || Paniekaanvallen -KiliOfDurin
    - Selena Marie Gomez || Angst voor geesten - Zaynieboo
    - "Lil Twist" Christopher Lynn Moore || Psychise Problemen - Appa
    - Jordan Mark Witzigreuter || Drugsverslaafd en alcholist - Roww
    - Taylor Alison Swift || Paniekaanvallen - Roww

    - Daniel Howell || Xenophobie en Pleinvrees - KiliOfDurin

    Overig (Psycholoog, begeleider enz.):
    - Nevaja Aurelya Diania Hocking - Xerces
    - Alexia Rosie Romano - Malino

    - Precilla Watson - IrishNialler en KiliOfDurin


    Regels:
    - Minstens 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC
    - OOC tussen haakjes [ ] - { } - ( )
    - Geen perfecte personen!
    - Alleen ik start de topics of ik geef toestemming aan iemand!
    - Het is geen sneltrein, zorg dat iedereen het kan volgen!
    - Maximaal 3 personages!
    - Have fun!

    [ bericht aangepast op 27 aug 2013 - 8:04 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Niall Horan

    "Ik ook van jou." ik glimlach even en was weer rustig. 'wanneer mag je naar uis? Heb je veel pijn?" vraag ik hem bezorgd en kijk hem even aan om zijn reactie te peilen en om te zien of hij zih niet groot hield


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Ik haalde mijn schouders op en hield hem dicht tegen me aan. "Ik heb geen idee. Nu heb ik gelukkig geen pijn, maar ik heb het gevoel dat ze me nogsteeds vol pijnstillers pompen." Ik drukte een kusje op zijn voorhoofd. "Maak jij je geen zorgen. Ik ben in goede handen. Ik pakte een lepeltje van zijn cornflakes en bracht die richting zijn mond. 'en nu een hapje voor mij, Nialler." zei ik zacht met puppy ogen. Ik wilde zo graag dat hij at.


    Bowties were never Cooler

    Niall

    Ik begin even te gniffelen " ik denk het ook" hij pakt een lepel met eten en brengt het naar mijn mond. Koppig schud ik " nee Alex" zeg ik zachtjes. Ik wou echt niet eten, gewoon niet. Toen ik van de week bijna over mijn nek ging was dat raar. Alsof iets het tegen hield. Ik bedacht me ineens wat en kijk Alex aan. " Alex geef jij mij stiekem anti braak pillen" vraag ik zacht, ik zou dan best teleurgesteld zijndat hij me daarin niet vertrouwde


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Ik zuchtte en legde de lepel weer weg. Ik ging terug tegen het kussen liggen en keek naar hem. Ik ging niet tegen hem liegen, hoe pijnlijk het eigenlijk wel neit was toe te geven dat ik hem op het vlak van eten en niet het eruit kotsen hem echt niet vertrouwde. Ik knikte kort en aaide door zijn haren. "Ik voel me gewoon verantwoordelijk over je, niall. niet alleen tegenover de inrichting, maar ook tegenover mezelf. Je wil niet weten hoeveel pijn het eigenlijk doet om je in zo'n slechte staat te zien." De tranen stonden in mijn ogen. ik had het er echt moeilijk mee.


    Bowties were never Cooler

    Niall

    Ik bijt hard op mijn lip als hij het toegeeft,maar ik zie dat hij het moeilijk heeft. " waarom Alex, zon stom pilletje neem ik heus wel in" zucht ik zacht." Het spijt me echt als ik je echt pijn doe oke en ooit komt het wel goed, met of zonder mij" er waren momenten in de kliniek voor hij er was dat ik bijna in het zieke huis lag voor ondervoeding


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Ik schudde mijn hoofd. Hoe pijnlijk de waarheid ook was, hij zou het niet doen. Ik had hem gezien toen ik binnen kwam, en nu pas drongen die beelden echt tot me door. Hij had op de rand van sterven gestaan, en nu was hij er erger aan toe. Ik schrok bij zijn volgende woorden. "Nee, zonder jou moeten ze opzoek naar een nieuwe zanger." Die klap zou ik namelijk niet overleven, hoe dicht hij nu ook bij de afgrond stond. ik wilde hem echt niet kwijt.


    Bowties were never Cooler

    Niall

    Nee, zonder jou moeten ze opzoek naar een nieuwe zanger.'ik haal mijn schouders op. 'ze kunnen prima zonder mij de solos kan Louis goed zinhen dus dat komt gewoon foed'mompel ik. Alleen was de vraag durfde ik Alex achter te laten? Nee dat durfde ik niet. Ik zou binnenkort heus wel proeren te etem maar nu gewkon niet


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Ik zuchtte. Hij pakte het verkeerd op. "Dat bedoelde ik niet. Ik bedoel dat dan mijn buddies een nieuwe zanger moeten zoeken." Ik aaide door zijn haren en keek uit het raampje. Veel zag ik niet, maar toch verlangde ik wel naar buiten.


    Bowties were never Cooler

    Niall

    Ik knik maar even en zucht zacht. 'waue ziekenhuizen zijn saai. Zal ik vragen of je even naar buiten mag in een rolstoel?' stel ik voor aan hrm. Het was lekker weer buiten met flinke zon.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Ik keek hem aan en glimlachte. "Even wachten tot de doctor is geweest, dan wil ik het wel vragen." op dat moment kwam de doctor binnen. Hij begon me wat vragen te stellen, checkte de kaart achterop mijn bed en stelde wat dingen op het infuus opnieuw in. Ik vroeg het aan hem. Ik keek vriendelijk op en knikte. "Dan ga ik zo eerst je verband verversen en je hechtingen controleren. Daarna kan je vriend je overal naartoe meenemen, zolang jullie op het terrein van het ziekenhuis blijven, als jullie maar voor het avondeten terug zijn, dat is om 6 uur." Hij reed een rolstoel naar binnen. Eerst hing hij er de infuuszak aan en liet me toen voorzichtig erin gaan zitten. Hij reed me weg naar een kamertje. Hij haalde het verband eraf en inspecteerde mijn hoofd. Dit deed wel wat pijn, maar ik kon me er wel doorheen slaan. Hij zei dat het mooi heelde en ik over een dag weer terug mocht met een wekadvies. Ook zou ik over een week weer mogen optreden, met de waartschuwing dat ik niet mocht springen, headbangen of drank mocht drinken en dat ik oordoppen in moest. Ik knikte en bedankte hem hartelijk. Hij rolde me weer terug naar de kamer, waar ik zelf het bestuur over de rolstoel over nam. Ik keek naar Niall en glimlachte. "Kom. Ik mag naar buiten." eigenlijk vond ik het wel erg warm hier in LA, maar ik overleefde het vast wel.


    Bowties were never Cooler

    Niall

    Ongeduldig wacht ik en begin te grijnzen als alec er is. Glimlachend pak ik de handvaten en loop naar de lifteb. Al snel zijn we buiten en ik glimlah. 'wijs me de weg en ik rol u erheen'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Ik keek glimlachte in de lift naar hem. Hij was zo'n schatje, al had ik liever dat hij zat en ik duwde. Hij moest het beetje massa wat hij nog had niet opgebruiken. Als ik een steuntje had kon ik denk ik wel lopen. Buiten zag ik een klein vijvertje in het midden van het parkje in het midden van het ziekenhuis. "Laten we bij het vijvertje gaan zitten." Het was wat beschut en in de schaduw. Perfect. Ik hoorde een paar eendjes vrolijk kwaken en een bankje staan onder een grote Japanse kersenboom. Ja, dit was echt heel erg fijn.


    Bowties were never Cooler

    Niall

    Ik knik en duw hem erheen en zet de rolstoel op zijn rem. Een beetje moe plof ik op het bankje en kijk naar alle eendjes. 'ahh die kuikentjes' glimlachemd zoenik hoe ze moeder eend volgen. Zo uber shattig


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    Nadat het vliegtuig geland was trok ik Mackenzie overeind en mee het trapje af, om het laatste stukje vrolijk te springen. De piloot stond ernaast en vriendelijk bedankte ik hem waarna ik hem een hand gaf. Na nauwelijks tien minuten waren we het grote vliegveld al uit waar ik Kenny, een paar bodyguards en Alfredo zag. Die bodyguards zouden alleen de weg mee naar huis gaan zodat ik niet weer zoals de voorgaanden keren zou aangevallen worden. Beliebers waren geweldig maar soms konden ze nogal overenthousiast zijn. 'Fredooo!' riep ik blij. Snel gaf ik hem een typische jongensknuffel en deed hetzelfde bij Kenny. 'Heb jullie na die maanden gemist. Dit is Mackenzie. Mackenzie, dit is Alfredo en dat is Kenny. Waar is Ryan?' vroeg ik hen. 'Met Chaz naar het strand' antwoordde ze beiden. 'Oké, ik wilde Mackenzie meenemen naar het strand maar eerst naar huis om -om te kleden en de surfplanken te pakken' zei ik snel. Ik keek Mackenzie aan en grijnsde. 'Dit worden geweldige surflessen' grinnikte ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackzz

    Ik begin te lachen 'en Chinees'pruil ik naar hem en begin te lachen. Ik geef de mensjes een hand en stel me jort voor. 'ik ga gewoon fucking leren surfen"grijns ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan