• De meeste fans zullen het vast al wel gehoord hebben, maar voor wie het nog niet wist: One Direction komt terug naar Nederland!
    Op 24 juni zullen de jongens met hun Where We Are-tour in de Amsterdam ArenA staan. Kaarten kosten 35 tot 65 euro en zullen op 28 september om 9.00 uur in de verkoop gaan. Er zijn zowel zit- als staanplaatsen, het voorprogramma is nog niet bekend.

    Ik ben in ieder geval heel blij, want het was me niet gelukt om kaarten te krijgen voor hun vorige concert hier.
    Wat vinden jullie, willen jullie er heen? c:

    Edit: Je kunt ook al kaarten winnen bij Q-music door te bellen wanneer je een liedje van 1D op de radio hoort. Elke dag van 16.00 tot 00.00 uur.

    [ bericht aangepast op 19 sep 2013 - 18:17 ]


    The universal language of art.

    Vivere schreef:
    (...)

    Hier heeft je broer gelijk in hoor. Vorige tour hebben ze 't ook geflikt, had een jaar voor het concert kaarten gekocht voor de tour (was naar London gegaan) en 't nieuwe album was nog niet eens uit. Zo hebben ze gewoon al het geld in hun zak. Het zijn allang niet meer de jongens die het deden 'omdat ze het leuk vonden'. Inmiddels zijn ze zo bekend, dat het alleen nog maar om geld draait. Best jammer.


    Ik heb een klein voorgevoel dat het management meer over de tijd en datum van de kaartverkoop te zeggen heeft dan de jongens zelf.


    We need a bigger boat.

    Scavo schreef:
    (...)

    Ik heb een klein voorgevoel dat het management meer over de tijd en datum van de kaartverkoop te zeggen heeft dan de jongens zelf.


    Depends, de jongens hebben ook een mond hoor :') als ze het er echt niet mee eens zouden zijn dan zouden ze dat wel zeggen.


    To infinity and beyond •

    Vivere schreef:
    (...)

    Depends, de jongens hebben ook een mond hoor :') als ze het er echt niet mee eens zouden zijn dan zouden ze dat wel zeggen.


    Ja dat weet ik wel, maar uiteindelijk heeft het management meestal toch het laatste woord. Ik zeg niet dat je volledig ongelijk hebt ofzo, en ook niet dat de jongens het niet doen om het geld, maar ik wil gewoon even inbrengen dat het management in deze zaken ook een grote rol speelt en niet alles op die gasten afgeschoven hoeft te worden ^^'.


    We need a bigger boat.

    Vivere schreef:
    (...)

    Depends, de jongens hebben ook een mond hoor :') als ze het er echt niet mee eens zouden zijn dan zouden ze dat wel zeggen.

    Nee, de jongens hebben hier niets over te zeggen. Zei werken voor een platenmaatschappij en die hebben alles te zeggen over concerten en hoe wat en wanneer. Er worden enkel afspraken gemaakt met het management. De jongens komen er niet eens bij kijken. Want dit is niet een kwestie van wat hun willen. Dit gaat enkel om geld.

    [ bericht aangepast op 20 sep 2013 - 10:58 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Essink schreef:
    (...)

    De arena is duizend keer zo groot, dus je hebt sowieso meer kans! (:


    Dat is waar! (:


    To love is to destroy.

    Ik ga sowieso kaarten proberen te kopen en ze dan 10x zo duur doorverkopen. Kassaaa


    i put the fun in funeral

    De radio staat weer aan hoor,
    ik weet dat ik geen enkele kans heb maar ik blijf het gewoon proberen. (:


    The universal language of art.

    Royals schreef:
    De radio staat weer aan hoor,
    ik weet dat ik geen enkele kans heb maar ik blijf het gewoon proberen. (:

    IK WIL OOK! maar zit nog op school.
    fuck it, ga gewoon mijn oortjes indoen en luisteren. ;x


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik twijfel. Ik heb het wel met mijn moeder er over gehad. Zij heeft zoiets van wie weet wanneer ze weer komen dus zij vind dat ik gewoon een kaartje moet kopen. En ik kon vorige keer geen kaartje krijgen daardoor was ik wel teleurgesteld.


    Physics is awesome

    FUCK! Kwam er weer niet doorheen en toe flipte mijn telefoon hem ;(


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Jace schreef:
    (...)

    Dat is waar! (:
    tja maar er zijn ook weer meer fans ):


    Don't cry because it's over, smile because it happened.

    ahah mama ging bellen toenstraks aangezien ik aan het folderen was en ik haar gesmeekt had
    mijn pa en mijn ma awren aan het lezen/puzzelen en toen sprong mn ma bljikbaar overeind en rende naar de foonXD
    en mn pa schrok, dat had ik best wel willen zienXD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik wist dat ze weer naar Nederland komen, MAAR NIET DAT HET OP MIJN VERJAARDAG WAS. IK. WIL. KAARTEN.


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    IrishNialler schreef:
    ahah mama ging bellen toenstraks aangezien ik aan het folderen was en ik haar gesmeekt had
    mijn pa en mijn ma awren aan het lezen/puzzelen en toen sprong mn ma bljikbaar overeind en rende naar de foonXD
    en mn pa schrok, dat had ik best wel willen zienXD

    Zijn ze net weer geweest dan? Tfoe, dan heb ik het gemist met eten ;(


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ackerman schreef:


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio