• Under the Dome is een Amerikaanse sciencefiction/dramaserie die sinds juni 2013 wordt uitgezonden op de Amerikaanse zender CBS. De serie is gebaseerd op het gelijknamige boek van auteur Stephen King, dat in het Nederlands de titel Gevangen draagt. De serie startte in Nederland op SBS 6 op 7 oktober 2013.

    Het zijn elke avond 2 afleveringen en ik kijk dat met mijn ouders.
    Wie kijkt het nog meer?

    Onderstaande tekst bevat details over de inhoud en/of de afloop van het verhaal.
    Het verhaal gaat over een klein fictief plaatsje in de Verenigde Staten genaamd Chester's Mill, waar een mysterieuze koepel (dome) de stad omringt. Niemand kan Chester's Mill nog in of uit gaan. Terwijl de inwoners gevangen zitten, breekt paniek en chaos uit. Wanneer militairen een oplossing proberen te vinden en het gebied aan de buitenkant van de koepel omsingelen, gaan de inwoners zelf op onderzoek uit.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Oké zal wel. Dan is het anders --'

    Wij hebben hier 13 afleveringen van seizoen 1, dus leg dat eens uit aub?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hoe moeten wij weten hoe dat kan? Dat bepalen de producers van de serie.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Als men niet zeker weet of een serie zo populair zal worden als bijvoorbeeld een Glee of Vampire Diaries, is het goedkoper om 13 afleveringen te maken dan 22. Hetzelfde gebeurt nu met Community - die show zou eigenlijk na seizoen 4 afgelopen zijn ivm slechte kijkcijfers, en is toen verlengd voor een vijfde seizoen met 13 afleveringen. En Game of Thrones heeft maar tien afleveringen omdat die show ontzettend duur is om te maken. De show is zelfs de duurst gemaakte show ooit. En daarbij zijn duren de afleveringen van GoT dik een uur, terwijl andere shows afleveringen van 20 of 40 minuten hebben. c:


    ''i appreciate the masterpiece that is you because your existence alone is art''

    Hoe ver zijn jullie allemaal eigenlijk al met het kijken van UTD? Hebben jullie 'm ook al helemaal af, of niet?


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik kijk hem op tv dus ik heb hem nog niet uit gekeken.


    Physics is awesome

    ^ Same.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik vind Junior echt leuk :$


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Vlahos schreef:
    Ik vind Junior echt leuk :$


    Och nee, ik vind zijn ogen vet creepy!
    Joe is wel cute, en Barbie is gewoon vet stoer en hij en Julia passen goed bij elkaar! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Hahah ik val op badasses in series xD


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Kan iemand mij de eerste aflevering uitleggen plzzzzzzzz (flower)
    Heb hem gemist
    Ben nu al verslaaft aan de serie

    sk8ergirlz schreef:
    Kan iemand mij de eerste aflevering uitleggen plzzzzzzzz (flower)
    Heb hem gemist
    Ben nu al verslaaft aan de serie


    Kijk 'm gewoon online. ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    (...)

    Kijk 'm gewoon online. ^^




    Thanks!!!!!!!!

    sk8ergirlz schreef:
    (...)



    Thanks!!!!!!!!


    No prob. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Vlahos schreef:
    Hahah ik val op badasses in series xD


    I'm with you. :Y)


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik kijk het op tv ^^
    Verslaafd aan de zoveelste serie xd.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'