• Fans kunnen rare dingen doen, en soms gaan ze te ver, dat is niet onbekend. Maar wat nou als ze écht te ver gaan. Als ze je gaan bedreigen. Schakel je de politie in? Dan maken ze waar waarmee ze gedreigd hebben. Vertel je het aan iemand? Dan is het het einde van die persoon. Probeer je het te negeren... Dan wordt het je eigen dood.

    Vijf gestoorde fans hebben een plan bedacht om de aandacht van One Direction te krijgen. Het probleem is dat ze echt tot alles in staat zijn. Hun plan gaat als volgt: Ze ontvoeren het gezin van alle leden van One Direction. Daarna maken ze een mooie video, met beelden waarin ze uitleggen wat de spelregels zijn, en die zijn simpel. Ze moeten gewoon doen wat hun wordt opgedragen, en dan gebeurt hun familie niets. Als dat niet het geval is... Dan gaat de jongste als eerste.

    Regels:
    #Geen one-liners. Ik ben hier niet al te streng in, maar als ik iemand erop aanspreek, moet diegene wel langere stukken schrijven
    # OOC in het praattopic
    #Voordat je post, moeten er minstens 2 post tussen je vorige post en je nieuwe post inzitten. Dit voorkomt dat er twee mensen de rest buiten sluiten.
    #Niet zomaar een tijdsprong maken, dit is niet te overzien voor anderen


    De kamer

    Rollen: ER ZIJN NOG 2 ROLLEN OVER
    One Direction:
    Louis Tomlinson: Script
    Niall Horan: Reservatie || MinimuisBeta
    Zayn Malik: xAlways
    Harry Styles: Styles
    Liam Payne:


    De ontvoerders: ER IS NOG 1 ROL OVER!!!
    - Ryanne Lucy McGurr || Pirouette - bedreigt Zayn Malik
    - Kathy Rose Jones || Dobreva - Bedreigt Harry Styles
    - Tyler Joël Valentino || Casiramos - Bedreigt Niall Horan
    - Jacelyn Aimee Everald || Daddario - Bedreigt Louis Tomlinson
    -


    Vrienden en familie:
    Zusje Niall || Lysan Ashlyn Rose Horan || IrishNialler
    Zusje Louis || Megan Jade Tomlinson || Evolution
    Vriendin Zayn || Lina Vermear || MinimuisBeta
    Zusje Liam || Kyra Rose Payne ||Casiramos
    Vriendin Harry || Georgia Madison Jaspers || xAlways
    Zusje Zayn || Daenerys Sansa Malik || KiliOfDurin
    (maximaal 5 per lid)


    Rollentopic
    Praattopic

    Begin:
    Alle familieleden/vrienden van de band worden wakker, in een donkere kamer, waar ze erachter komen dat ze ontvoerd zijn. De ontvoerders maken op dit moment alle vijf een filmpje met hun eis erin. bijvoorbeeld dat ze nu het nieuwe vriendinnetje van dat 1D lid zijn. De leden van 1D hebben net een tour achter de rug, en ze kunnen er misschien al achter komen dat er iemand mist.

    [ bericht aangepast op 6 nov 2013 - 17:32 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    [Zonde van mijn geheugen :'D]

    Zayn Javvad Malik

    Mijn mobiel maakt na een eeuw ofzo eindelijk een geluidje. Ik spring bijna van de bank van blijdschap. Lieverd, had je dat dan nog niet door? Ik hoef die eikels niet. En waarom zou ik daar heen komen? Denk je dat ik echt zo dom ben? Denk nog maar eens na over iets beters en kom dan maar weer terug.
    Oh, en trouwens jullie lieve zoon is geboren. (;
    Ik heb een zoon. Ik ben vader. Zeg maar wat je wilt, en ik geef het je, oke? Het maakt me niet uit, maar doe de baby, Daenerys en Lina alsjesblieft geen pijn. Mag ik mijn zoontje zien? Of een foto ofzo? Stuur ik, en ik kijk naar de leden van The Wanted. 'Sorry, het spijt me echt, maar ik heb net een bericht gehad dat ik vader ben. Ik moet weg. Het spijt me echt!' Zeg ik. Ze kijken verbaasd, maar staan wel op. Ze lopen allemaal naar de hal, en ik zwaai ze nog uit en daarna loop ik weer naar Niall. 'Ik ben vader. Het is een jongetje, maar nu trekt Ryanne haar eis gewoon in ofzo. Ze wil iets anders, maar ik heb geen idee wat. Weet jij iets?' Vraag ik aan hem terwijl ik aan de ene kant ontzettend blij ben dat ik vader ben, en aan de andere kant verdrietig ben omdat er kans is dat ik hem nooit zie. Allemaal vragen schieten door mijn hoofd. Ik vraag me vooral of hoe Lina hem genoemd heeft. Toen we het een keer erover hadden was zij voor de naar Logan, en ik voor Sam. Ik ben zo nieuwsgierig!


    Spoiler alert: you will save yourself

    Georgia Madison Jaspers

    Ik blijf maar gillen, en hoor nu al niet meer wat iedereen zegt. Dat ze van alles aan het zeggen zijn is me wel duidelijk. Na een tijdje gaat Lysan aan mijn wond zitten. Het doet nu nog meer pijn, ik wist niet dat dat mogelijk was. Ik begin nu te huilen. Alle tranen die ik opgespaard heb komen er nu uit. Ik blijf huilen, en na een tijdje moet ik hoesten. Het voelt zo wel beter, wat Lysan allemaal gedaan heeft. Eindelijk kijk ik om me heen, maar veel kan ik niet in me op nemen. Mijn hersenen werken nog steeds niet goed, ik zie alles wazig, en horen doe ik eigenlijk al helemaal niet meer. Wat is er met me aan de had? 'Lysan... Ik hoor niets meer en zie ook bijna niets. Zat er gif in de pijl van Jace?' Vraag ik, maar i kweet dat ik haar antwoord niet zal verstaan. 'Doe er alsjeblieft wat aan, en het heeft nu geen zin meer om tegen me te praten, want dat kan ik toch niet horen.' Zeg ik rustig.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Niall

    Als Zayn opschiet van de bank blijf ik hem aankijken. Even later zie ik een grote glimlach op zijn gezicht verschijnen. 'Ik ben vader' zegt hij dan. Ik was blij voor hem en daht aan Lysan met haar studie, zou zij geholpen hebben? 'Het is een jongetje' zegt hij en ik steek mijn hand uit om hem te feliciteren. 'Gast, je bent de eerste van ons.' zegt ik met een knipoog, ik vond dat we best even van dit moment mogen genieten en wil naar de keuekn lopen om nog wat drinken in te schenken. 'Weet jij iets?' vraagt hij mij. Met die vraag zat ik ook met Tyler. 'Misschien wil zij ook wel meer aandacht, of misschien wel meer aandacht van jou.'Zei ik en fronsde mijn wenkbrauwen.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Zayn Javvad Malik

    Hij steekt zijn hand uit om me te feliciteren. 'Gast, je bent de eerste van ons.' Zegt hij, en ik glunder van trots. 'Weet jij iets?' Vraagt hij, en ik schud mijn hoofd. Ik heb echt geen idee wat ik Ryanne moet geven. 'Misschien wil zij ook wel meer aandacht, of misschien wel meer aandacht van jou.' Zegt Hij. Ik haal mijn schouders op. 'Eerst was ze redelijk duidelijk over dat Wanted-ding. Nu blijkbaar niet meer. Ik bekijk de video van Ryanne nog een keer, en wil dan graag iets kapot gooien. Ik begin te schreeuwen. 'ZE WIL DAT IK DE HELE WERELD VERTEL DAT ZÍJ DE MOEDER IS! GODVERDOMME!' Ik doe mijn best om nog een beetje kalm te blijven en niet mijn hele huis te slopen - een moeilijke opgave.


    Spoiler alert: you will save yourself

    NIall

    Ik schrik als ik Zayn zo boos zie. Ik zie hem nooit zo pissig, hij is juiste degene van ons die het rustigs is. 'Dude, wat doe je?!' vraag ik erg verbaasd. 'ZE WIL DAT IK DE HELE WERELD VERTEL DAT ZÍJ DE MOEDER IS! GODVERDOMME!' zegt hij echt hard. Ik pak zijn handen vast zodat hij niks kon kapotmaken. Ik keek om me heen en zocht iets waar hij zijn agressie op kwijt kon. Jammer genoeg zag ik niks. ik neem hem mee naar de bank. 'Rsutig, zeg maar even rustig graag wat hier het grootste probleem van is. Ik snap dat het moeilijk is' ik had zn moeite met hem op dit moment.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Ryanne Lucy McGurr


    'Nou ook goed hoor dan loop je telkens heen en weer. Zorg dan op zijn minst dat alle wapens oprotten.'
    Ik grinnikte hoofdschuddend. 'En wie ben jij om dat te zeggen?' Mijn stem werd lichtelijk uitdagend en ik kneep mijn ogen tot spleetjes.
    'Echt jullie zijn dodelijk irritant,' zei Lysan daarna.
    Ik glimlachte, 'Aww, dankjewel.' zei ik sarcastisch.
    'Heeft hij al gereageerd?' ging Lina verder.
    'Nope,' schudde ik mijn hoofd. Een seconde erna voel ik mijn mobiel weer trillen. 'Oh, kijk eens wie we hier hebben.'
    Zeg maar wat je wilt, en ik geef het je, oke? Het maakt me niet uit, maar doe de baby, Daenerys en Lina alsjeblieft geen pijn. Mag ik mijn zoontje zien? Of een foto ofzo?
    Ik grinnikte, wat was het toch een sukkel. Dacht 'ie echt dat 'ie zomaar van me af was? Nah, te saai.
    Let's see. Ik weet niks, mijn fantasie is eventjes op. Bedenk zelf wat Of bekijk mijn filmpje nog eens. Waarom zou ik hun geen pijn doen? Alleen om jou een plezier te doen. En nee, dat kost me teveel geheugen. xxx De toekomstige moeder van je zoon.


    Do what people say you can't.

    Lysan Horan

    'En wie ben jij om dat te zeggen?' ahw dankjewel' kirt ze nep blij. 'bitch'mompel ik en schud zuchten mijn hoofd.Georgia begint te h oesten en kijkt wat raar om zich heen. 'Lysan... Ik hoor niets meer en zie ook bijna niets. Zat er gif in de pijl van Jace?' . 'Doe er alsjeblieft wat aan, en het heeft nu geen zin meer om tegen me te praten, want dat kan ik toch niet horen.' boos kijk ik naar Ryanne. 'Zat er gif in de pijl van haar jullie zijn dus echt gek en gestoort' sis ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Javvad Malik

    'Rustig, zeg maar even rustig graag wat hier het grootste probleem van is. Ik snap dat het moeilijk is.' Zo probeert Niall me kalm te maken. Hij heeft mijn handen nu ook vast. 'Kom op zeg! Lina is de moeder! Ik moet aan de hele wereld lullen dat Ryanne de moeder is!' Zeg ik boos. Ik trek me los uit Nialls greep, en ik pak mijn mobiel. Een bericht van Ryanne, gelukkig, ik hoef niet lang te wachten. Let's see. Ik weet niks, mijn fantasie is eventjes op. Bedenk zelf wat Of bekijk mijn filmpje nog eens. Waarom zou ik hun geen pijn doen? Alleen om jou een plezier te doen. En nee, dat kost me teveel geheugen. xxx De toekomstige moeder van je zoon. Boos kijk ik naar het scherm. Oke, dit is mijn plan (ik heb niets beters) jij komt hierheen ofzo, en dan gaan we naar de pers (jij neemt de baby trouwens mee), en we lullen een verhaal over dat ik vreemd gegaan ben met jou ofzo. En als je wil kunnen we er ook nog een geheime relatie bij plakken. xxx De vriend van Lina, broer van Daenerys en vader van de baby. PS. Mag ik wel weten wat de naam van de jongen is? Of kost dat teveel tegoed? Stuur ik boos, en ik laat me weer op de bank vallen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ryanne Lucy McGurr


    Ik hoorde haar wel bitch mompelen, maar ging er verder niet op in. Ik had niet eens door dat die Georgia wat zei, want ik verstond er niet veel van. Lysan had er blijkbaar wel wat van verstaan. Ze kijkt me nogal boos aan. 'Zat er gif in de pijl van haar? Jullie zijn dus echt gek en gestoord.'
    Ik dacht na. Welke pijl? De enige die hier met pijlen werkte was Jace. Volgens mij hadden ze het daar over. Eerlijk gezegd had ik geen idee wat zij ermee deed. 'Misschien,' antwoordde ik terwijl ik mijn schouders ophaalde, 'Ik heb ooit gehoord van iemand dat ze volledig normaal waren, maar ik heb eerlijk gezegd geen .idee. Waarom vragen jullie het haar niet zelf?' Het laatste zei ik een beetje sarcastisch.


    Do what people say you can't.

    [Wat is er allemaal gebeurt? 0.0]


    Bowties were never Cooler

    [Ryanne heeft een verbanddoos aan Lysan gegeven, maar volgens mij werkte het niet helemaal voor Georgia. Nu hoort en ziet Georgia nogal slecht.
    Oh, en Zayn is boos. Meer weet ik niet.]


    Do what people say you can't.

    Lina

    Ik zie dat ze haar mobiel pakt. 'Okee, je hebt duidelijk nu bericht. Wat zegt hij?' Vraag ik. Dan zie ik geo verkreukelen op het bed. Ze hoord en ziet niks meer. Ik keek naar Ryanne die er blijkbaar heel koeltjes onder bleef dat Geo niks meer hoorde en of zag. Ik moet contact met de buitenwereld en kijk naar haar mobiel voor een mooie kans om hem af te pakken. 'En?' Vraag ik dan nog eens , voor beide vragen


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Lysan Horan

    'Misschien,' , 'Ik heb ooit gehoord van iemand dat ze volledig normaal waren, maar ik heb eerlijk gezegd geen .idee. Waarom vragen jullie het haar niet zelf?' 'als jij haar haalt aangezien ik dat niet kan' kaatst ik terug. Ik hoor Lina tegen haar praten dat ze wilt weten wat Zayn heeft gte'sms't. Ineens bedenk ik iets. Ik storm op Ryanne af bijt hard in haar vingers en trek het mobieltje eruit. Hij heet Sam, hij is gezond. Red ons aub ZaynSnel verzend ik het naar Zayn. 'Heb je Nialls nummer' vraag ik gestrest en houd Ryanne in de gaten. Zonder antwoord begin ik zijn nummer te typen. Ni, help ons hieruit please. Het is een hel TYler heeft me verkracht en ze schieten hier met pijlen en met messen allemaal. Red me alsjeblieft xx Lys snel verzend ik ook deze sms. 'Moet jij iemand sms'en?'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Niall

    Als ik mijn mobiel voel trillenpaknik hem zo snel mogelijk uit mijn zak. Een bericht van een ander onbekend nummer dan Tyler.

    Ni, help ons hieruit please.het is een hel, Tyler heeft me verkracht en ze schieten hier met pijlen enen met messen allemaal.Red me alsjeblieft xxx Lys

    Lees ik en het duurt even voordat ik het snap. Lysan heeft een mobiel. Snel sms ik terug

    Waar zijn jullie? En er zijn toch geen doden gevallen?

    Op meer vragen kon ik niet komen. Ik was helemaal verward. Ik druk op verzenden en blijf naar het scherm kijken wachtend op antwoord


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Lysan Horan

    Het mobieltje trilt weer, ik was echt bang dat ik sttraks de lul was.
    Ik verstop me in een hoekje van de kamer en lees alles. Waar zijn jullie? En er zijn toch geen doden gevallen? lees ik. Ik weet niet waar we zijn Ni. Ergens bij het bos en het is een flink huis en na ehm 10 minuten rennen is er een dorp met grote huizen. Er is nog niemand dood maar help ons. Lina mag niet douchen en met Sam weet ik neit of alles goed is aangezien ik nog niet alles weet en Geo heeft een mega wond in de rug en wilt nu liever dood Megan heeft steeds ruzie en Sansa is echt gemeen tegen mij maar ook de ontvoeders. En ze hebben de ketting vna jou afgepakt. Ik mis en hou van je xx Dat moest hij weten want ik vermoedde dat ik niet zo heel lang meer het mobieltje zal hebben 'Lina ik sms met Niall, ik heb gezegd dat het kindje Sam heet denk je dat we een foto kunnen maken snel?" fluister ik gehaast naar Lina


    Change is for weirdos ~ Niall Horan