• Fans kunnen rare dingen doen, en soms gaan ze te ver, dat is niet onbekend. Maar wat nou als ze écht te ver gaan. Als ze je gaan bedreigen. Schakel je de politie in? Dan maken ze waar waarmee ze gedreigd hebben. Vertel je het aan iemand? Dan is het het einde van die persoon. Probeer je het te negeren... Dan wordt het je eigen dood.

    Vijf gestoorde fans hebben een plan bedacht om de aandacht van One Direction te krijgen. Het probleem is dat ze echt tot alles in staat zijn. Hun plan gaat als volgt: Ze ontvoeren het gezin van alle leden van One Direction. Daarna maken ze een mooie video, met beelden waarin ze uitleggen wat de spelregels zijn, en die zijn simpel. Ze moeten gewoon doen wat hun wordt opgedragen, en dan gebeurt hun familie niets. Als dat niet het geval is... Dan gaat de jongste als eerste.

    Regels:
    #Geen one-liners. Ik ben hier niet al te streng in, maar als ik iemand erop aanspreek, moet diegene wel langere stukken schrijven
    # OOC in het praattopic
    #Voordat je post, moeten er minstens 2 post tussen je vorige post en je nieuwe post inzitten. Dit voorkomt dat er twee mensen de rest buiten sluiten.
    #Niet zomaar een tijdsprong maken, dit is niet te overzien voor anderen


    De kamer

    Rollen: ER ZIJN NOG 2 ROLLEN OVER
    One Direction:
    Louis Tomlinson: Script
    Niall Horan: Reservatie || MinimuisBeta
    Zayn Malik: xAlways
    Harry Styles: Styles
    Liam Payne:


    De ontvoerders: ER IS NOG 1 ROL OVER!!!
    - Ryanne Lucy McGurr || Pirouette - bedreigt Zayn Malik
    - Kathy Rose Jones || Dobreva - Bedreigt Harry Styles
    - Tyler Joël Valentino || Casiramos - Bedreigt Niall Horan
    - Jacelyn Aimee Everald || Daddario - Bedreigt Louis Tomlinson
    -


    Vrienden en familie:
    Zusje Niall || Lysan Ashlyn Rose Horan || IrishNialler
    Zusje Louis || Megan Jade Tomlinson || Evolution
    Vriendin Zayn || Lina Vermear || MinimuisBeta
    Zusje Liam || Kyra Rose Payne ||Casiramos
    Vriendin Harry || Georgia Madison Jaspers || xAlways
    Zusje Zayn || Daenerys Sansa Malik || KiliOfDurin
    (maximaal 5 per lid)


    Rollentopic
    Praattopic

    Begin:
    Alle familieleden/vrienden van de band worden wakker, in een donkere kamer, waar ze erachter komen dat ze ontvoerd zijn. De ontvoerders maken op dit moment alle vijf een filmpje met hun eis erin. bijvoorbeeld dat ze nu het nieuwe vriendinnetje van dat 1D lid zijn. De leden van 1D hebben net een tour achter de rug, en ze kunnen er misschien al achter komen dat er iemand mist.

    [ bericht aangepast op 6 nov 2013 - 17:32 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Lysan Horan

    'Het doet pijn. zegt ze kleintjes en ik knik begrijpelijk. 'Je rug is niet echt een fijne plek, kom ga op bed liggen en ontspannen dat werkt denk het beste'ik help haar het bed op en moederlijk leg ik een deken over haar. 'Of je gaat eventjes slapen als je dat lukt' stel ik haar glimlachend voor. Ik grijp met mijn hand naar mijn ketting en bedenk me weer dat hij gejat is en niet meer van mij is. Teleurgesteld laat ik mijn hand weer hangen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Georgia Madison Jaspers

    'Je rug is niet echt een fijne plek, kom ga op bed liggen en ontspannen dat werkt denk het beste.' Zegt ze, en ik knik en ga liggen. Toch doet het nog ongelooflijk veel pijn. Opeens schiet er een pijnsteek door mijn rug. Nu begin ik wel te gillen. Als ik eenmaal begonnen ben kan ik ook niet meer stoppen. 'Laat de pijn stoppen! Alsjeblieft! Maak me dood ofzo! Als de pijn maar weg is!' Zeg ik terwijl ik maar blijf gillen. Ondertussen is de pijn ondragelijk geworden, en ik blijf maar gillen. Ik kan niet meer stoppen, en wil zó graag dat iemand me dood maakt... Het maakt me trouwens niet uit, zolang de pijn maar stopt.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Lysan Horan

    Ik zie haar gezicht betrekken van de pijn en in eens begint ze echt loei maar dan ook echt loeihard te schreeuwen. 'Laat de pijn stoppen! Alsjeblieft! Maak me dood ofzo! Als de pijn maar weg is!' krijst ze en met open mond kijk ik haar aan. 'Geo rustig rustig ooke het komt ooit wel goed' zeg ik zacht maar ook bang. Wat als de pijn door mij kwam


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Georgia Madison Jaspers

    'Geo rustig rustig ooke het komt ooit wel goed.' Probeert Lysan me rustig te maken, en het lukt. Ik gil nu niet meer, maar de pijn blijft ondragelijk. Ik wens ieder moment dat ik die pijn gewoon kon stoppen. 'Lysan... Alsjeblieft. Het doet zoveel pijn... Ik wil niet meer leven. Maak me alsjeblieft dood. Ik wil niet in deze wereld leven, waar pijn heerst over liefde. Zeg dan tegen Harry dat ik van hem hou, en zorg dat hij ook voor Sam gaat zorgen. Dit is alles wat ik wil. Maak me nu maar dood.' Zeg ik, en ik kijk Lysan hopend aan.


    Spoiler alert: you will save yourself

    LYsan Horan

    'Lysan... Alsjeblieft. Het doet zoveel pijn... Ik wil niet meer leven. Maak me alsjeblieft dood. Ik wil niet in deze wereld leven, waar pijn heerst over liefde. Zeg dan tegen Harry dat ik van hem hou, en zorg dat hij ook voor Sam gaat zorgen. Dit is alles wat ik wil. Maak me nu maar dood.' hoor ik haar aan me smeken. 'Nee Geo je bent een sterke meid oke en ik ben hier voor je' zeg ik zacht en geef haar een pijnloze knuffel 'Oke ik ben hier nu en het zal niet gemakkelijk wordedn maar ze komen oke. De jongens zijn ons allang aan het zoeken en alle Directioners helpen hun' praat ik haar maar ook mezelf de moed in


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Georgia Madison Jaspers

    'Nee Geo je bent een sterke meid oke en ik ben hier voor je.' zegt ze zacht en ze geeft me een pijnloze knuffel 'Oke ik ben hier nu en het zal niet gemakkelijk wordedn maar ze komen oke. De jongens zijn ons allang aan het zoeken en alle Directioners helpen hun.' Ik luister even naar haar, maar het duurt een tijdje voor de woorden mijn hersenen bereiken. Ik lach schamper. 'Lysan... Hoezo zouden ze helpen? De meesten van die fans van ze, die willen ons bloed wel drinken, die zijn allang blij dat One Direction dan weer 'single' is. En denk je nou echt dat onze ontvoerders zó dom zijn? Sorry hoor, maar wat je net zij is gewoon...' En er gaat weer een enorme pijnscheut door mijn rug. Ik begin weer te gillen. 'LYSAN! DOE HET NOU! IK KAN NIET MEER WACHTEN!' Gil ik zo hard als ik kan.


    Spoiler alert: you will save yourself

    lyan Horan

    'Lysan... Hoezo zouden ze helpen? De meesten van die fans van ze, die willen ons bloed wel drinken, die zijn allang blij dat One Direction dan weer 'single' is. En denk je nou echt dat onze ontvoerders zó dom zijn? Sorry hoor, maar wat je net zij is gewoon...' ik kijk haar teneergeslagen aan. Waarom deed iedereen zo ongelovelijk bitchachtig tegen mij. Eerst met Megan ofzo toen met Sansa, zei ik nou zulke verkeerde dingen...?LYSAN! DOE HET NOU! IK KAN NIET MEER WACHTEN!' Ik laat haar schreeuwen en reageer er niet meer op. Tsja als ik zo afgekraakt werd op wat ik zei dan zeg ik wel niets meer.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ryanne Lucy McGurr


    Ik haalde mijn rechterhand door mijn haar waarna ik mijn mobiel pak die net was gaan trillen. Siva, Nathan en Max van The Wanted zijn hier. Wil je komen? Dit is gewoon het begin, Gr Zayn Ik grinnikte, was 'ie echt zo dom?
    Lieverd, had je dat dan nog niet door? Ik hoef die eikels niet. En waarom zou ik daar heen komen? Denk je dat ik echt zo dom ben? Denk nog maar eens na over iets beters en kom dan maar weer terug.
    Oh, en trouwens jullie lieve zoon is geboren. (;

    Ik klikte op verzend en propte het ding terug in mijn zak. In de tijd dat ik niks had gedaan, nou ja, niks is niet het goede woord. In de tijd dat ik gewoon niks te doen had, had ik maar mijn t-shirt verschoond. Er zaten nog wat rode vlekken op. Ik had in die tijd wel gehoord dat dat mormel van Lina al geboren was, maar om te helpen vond ik het de moeite niet waard.
    Ik keek rond, weer had ik gewoon niks te doen. Toen zag ik Horan en, ik dacht, de vriendin van Harry. Er kwam nogal wat geschreeuw van die twee af. Wat was haar naam ook alweer? Georgia, Goergie? Whatever.
    Ik liep naar ze toe. 'Zo, waar zijn jullie dombo's mee bezig?'
    Oke, dombo's was niet echt een scheldwoord, maar ik kwam nergens anders op.

    [ bericht aangepast op 28 okt 2013 - 19:10 ]


    Do what people say you can't.

    lysan Horan

    . 'Zo, waar zijn jullie dombo's mee bezig?' Ryanne kijkt me pissig aan of hoe dan ook. 'Heb je iets van verband en otnsmetting spul. Haar wond doet pijn' mompel ik naar haar. 'ze heeft echt pijn oke. en als je het niet wilt ze kan dood gaan alsh et ontsteekt' oke nu overdreef ik een beetje maar heey dat mocht best. 'en dan heb je dus neits meer aan haar' zucht ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ryanne Lucy McGurr


    'Heb je iets van verband of ontsmetting spul? Haar wond doet pijn.' Mompelde Lysan, 'Ze heeft echt pijn oké. En als je het niet wilt, ze kan dood gaan als het ontsteekt.'
    Aan haar gezicht te zien was ze duidelijk aan het overdrijven. Maar eigenlijk moest ik wel helpen, want een boze Kathy kon ik beter niet hebben. Eerst was Jace al aan het chagrijnen op mij, en ik moet er niet aan denken om Kathy ook nog daar bij te krijgen. 'Goed,' zei ik vol tegenzin, 'ben zo terug.'
    Ik liep de kamer uit naar de keuken. Ik wist dat in één van de kastjes een verbanddoos lag. Na het derde kastje dat ik opende, zag ik 'm liggen, Snel griste ik hem met mijn linkerhand en liep terug naar de kamer waar Lysan en haar vriendinnetje zaten. 'Hier, want ik heb geen idee hoe dat werkt.' zei ik emotieloos terwijl ik haar de doos gaf.


    Do what people say you can't.

    Lysan Horan

    Goed,zegt ze tot mijn verbazing, 'ben zo terug.'
    ze loopt weg en even later is ze terug 'Hier, want ik heb geen idee hoe dat werkt.' zik trek mijn wenkbrauw op. 'nooit verwacht dat ik er een kreeg' mompel ik. Aangeizen Geo nog steeds aan het krijsen was draai ik haar om en haal de deken weg. Ik trek een handschoentje aan van de doos en maak met een doekje de wond een beetje schoon en ontsmet alles. Daarna doe ik er een verbandje omheen. Nu ik toch bezig was ontsmet ik ook gelijk mijn eigen wonden en bij mijn pols draai ik er ook een verbandje om. 'dankje maar ehm is het niet makkelijker om dat ding hier heen te houden aangezien hier non stop met pijlen geschoten word en met messen geprikt en gezwaaid word' zeg ik koel


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lina

    'Okee, nu ga ik eens even heel flauw doen, maar weet Zayn al dat hij vader is?' Ik zou har echt slaan als ze het hemniet gunde om het te weten. 'Misschien kun je een foto maken met je mobiel? de naam erbij zetten?' zei ik nu iets vriendelijker. Ik was eigenlijk helemaal niet n de stemming om boos te gaan doen, al helemaa niet toen ze nu eindelijk Geo haar verbanddoos had gegeven.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Ryanne Lucy McGurr


    Toen ik haar de doos gaf keek ze nogal verbaasd. 'Nooit verwacht dat ik er één kreeg,' zei ze.
    'Ga maar snel verder door dan voor ik van gedachte verander.' gromde ik.
    Ze begint wat dingen te doen waar ik niks van begrijp. 'Dankje, maar ehm is het niet makkelijker om dat ding hier heen te houden, aangezien hier non stop met pijlen geschoten word en met messen geprikt en gezwaaid word.'
    Ik trok mijn wenkbrauw om. 'Niet te enthousiast worden. Hier de doos.' Zei ik streng.
    'Oke, nu ga ik eens even heel flauw doen, maar weet Zayn al dat hij vader is? Misschien kun je een foto maken met je mobiel? De naam erbij zetten?'
    Ik rolde met mijn ogen. 'Dat ik één keer aardig doe is niet omdat ik om jullie geef, maar omdat anders de rest boos wordt.' zuchtte ik, 'Maar ja, hij weet het. En nee ik ga geen foto maken, zonde van mijn geheugen.'


    Do what people say you can't.

    Lysan Horan

    . 'Niet te enthousiast worden. Hier de doos.' ik zucht geïriteerd. 'nou ook goed hoor dan loop je teklens heen en weer' snauw ik naar haar. 'zorg dan op zijn minst dat alle wapens oprotten'
    'Oke, nu ga ik eens even heel flauw doen, maar weet Zayn al dat hij vader is? Misschien kun je een foto maken met je mobiel? De naam erbij zetten?'
    I 'Dat ik één keer aardig doe is niet omdat ik om jullie geef, maar omdat anders de rest boos wordt.' , 'Maar ja, hij weet het. En nee ik ga geen foto maken, zonde van mijn geheugen.' Ik trenk een wenkbrauw op. 'echt jullie zijn echt dodelijk irritant betweters' mompel ik en plof op het be dneer


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Linn

    "Heeft hij ook al gereageerd?' vraag ik als ik nieuweschierig ben naar een reactie. Ik hoopte zo dat hij hem mooi vond. Dat hij hem met open armen zou ontvangen. Maar ja, ik kon altijd hopen. Opeens begint sam te huilen en ik bedenk me dat ik hem geen speen heb gegeven. Of nouja ik heb er geen. Dus stopte ik mijn vinger maar in zijn mond. Met zijn kleine handjes pakte hij mijn duim vast.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!