• Fans kunnen rare dingen doen, en soms gaan ze te ver, dat is niet onbekend. Maar wat nou als ze écht te ver gaan. Als ze je gaan bedreigen. Schakel je de politie in? Dan maken ze waar waarmee ze gedreigd hebben. Vertel je het aan iemand? Dan is het het einde van die persoon. Probeer je het te negeren... Dan wordt het je eigen dood.

    Vijf gestoorde fans hebben een plan bedacht om de aandacht van One Direction te krijgen. Het probleem is dat ze echt tot alles in staat zijn. Hun plan gaat als volgt: Ze ontvoeren het gezin van alle leden van One Direction. Daarna maken ze een mooie video, met beelden waarin ze uitleggen wat de spelregels zijn, en die zijn simpel. Ze moeten gewoon doen wat hun wordt opgedragen, en dan gebeurt hun familie niets. Als dat niet het geval is... Dan gaat de jongste als eerste.

    Regels:
    #Minstens vijf regels per post. Anders dan kan niemand het meer volgen. Je krijgt 2 waarschuwingen
    # OOC in het praattopic
    #Niet zomaar een tijdsprong maken, dit is niet te overzien voor anderen
    #Liever geen topics meer aanmaken zonder mijn toestemming, hier wordt het voor mij erg onoverzichtelijk door.


    De kamer

    Rollen:
    One Direction:
    Louis Tomlinson: Lothian
    Niall Horan: MinimuisBeta
    Zayn Malik: xAlways
    Harry Styles: IrishNialler
    Liam Payne: Kendizzzzle


    De ontvoerders:
    - Ryanne Lucy McGurr || Pirouette - bedreigt Zayn Malik
    - Joél Lucas Lockwood || Evolution - Bedreigt Harry Styles
    - Tyler Joël Valentino || Casiramos - Bedreigt Niall Horan
    - Jacelyn Aimee Everald || Daddario - Bedreigt Louis Tomlinson
    - Rhine Jessica Mason || xAlways - Bedreigt Liam Payne


    Vrienden en familie:
    Zusje Niall || Lysan Ashlyn Rose Horan ||IrishNialler
    Zusje Niall || June Felice Eve Horan ||Evolution
    Zusje Louis || Megan Jade Tomlinson ||Evolution
    Zusje Louis || Lauren Alexia Tomlinson ||Evolution
    Zusje Liam || Kyra Rose Payne ||Casiramos
    Vriendin Harry || Georgia Madison Jaspers ||xAlways
    Broertje Harry || Jack Matthew Styles ||xAlways
    Zusje Zayn || Daenerys Sansa Malik ||KiliOfDurin
    Vriendin Zayn || Lina Vermear ||MinimuisBeta


    (maximaal 5 per lid)

    Als er een streep door staat zijn ze dood

    Extra rollen:
    Zusje Tyler || Celene Jill Valentino ||Evolution
    Zusje Jace || Emilie Jailene Everald ||Daddario
    Normale vriendin Tyler || Clary Danielle Flynn ||xAlways



    Begin:
    Alle familieleden/vrienden van de band worden wakker, in een donkere kamer, waar ze erachter komen dat ze ontvoerd zijn. De ontvoerders maken op dit moment alle vijf een filmpje met hun eis erin. bijvoorbeeld dat ze nu het nieuwe vriendinnetje van dat 1D lid zijn. De leden van 1D hebben net een tour achter de rug, en ze kunnen er misschien al achter komen dat er iemand mist.

    [ bericht aangepast op 17 nov 2013 - 17:22 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Tyler Joël Valentino

    Opeens komt Emilie ook naar voren en ik zucht diep. Dat kreng was er dus ook nog.. Ik kijk even toe hoe ze voor mijn neus kussen en ik rol met mijn ogen. Alsof het mij nog boeit. 'Ga Jared niet de schuld geven van je eigen fouten. Jij hebt haar zeker verwond en daar opgesloten. Daar zie ik je wel voor aan namelijk.' zegt ze en ik geef haar een spottend lachje. 'En ik zie jou er voor aan dat je elke week met een ander in bed ligt, hoor je mij daarover klagen?' zeg ik met een spottend toontje. 'Als je dat geflikt hebt! Ik vermoord je!' sist Austin opeens en hij grijpt mijn keel vast. 'Ik heb je nooit gemogen. Je bent een stuk oud vuil dat het nooit verdient heeft om te mogen leven' sist hij tegen en ik vernauw mijn ogen. 'Oh, wat een pech heb jij dan. Want ik leef nog steeds.' sis ik en ik trap hem keihard in zijn kruis waardoor hij los laat. Omdat hij buigt maak ik van de gelegenheid gebruik en ik trap hem hard tegen zijn hoofd. 'Ach, ik ben tenminste niet zo erg gehaat als jij thuis. Ik ben namelijk niet op mijn 13e uit huis geplaatst.' sis ik.


    El Diablo.

    Jacelyn Aimee Everald

    'Serieus? Je komt helemaal hierheen om mij te vermoorden.. Laag van je broertje.' Ik schrok en legde mijn vinger op mijn lippen. "Niet schreeuwen, maar zachtjes." Mijn ogen scanden de schuur en zag vier mensen staan. Een daarvan was een meid. Oh, Emilie Newton natuurlijk. Een andere man hield Tyler vast, maar Ty schopte hem in de kruis waardoor hij los liet. Wat een tafereel. "Rennen," siste ik en rende naar Emilie toe. Ik hield de revolver tegen haar slaap aan. "Oh, je bent echt een slet." Lachte ik schamper en hield mijn arm tegen haar keel aan. Ik schoot een andere man in zijn been en de ander mocht Joél helpen. Zuchtend keek ik Ty aan en knikte. "Heb ik toestemming om haar te vermoorden?" Zei ik met een grijns. Wauw, Emilie is echt een dom wricht. Ze had nog geen eens wapens bij zich.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Tyler Joël Valentino

    Opeens kwamen Jace en Joël aangerend en ik kan een grijns niet onderdrukken. Jace had Emilie al snel vast met een revolver tegen haar slaap en het bevalde me wel. "Oh, je bent echt een slet." Lachte ze schamper tegen haar. Vervolgens schoot ze een van zijn vrienden in zijn been en keek mij zuchtend aan met een knikje. "Heb ik toestemming om haar te vermoorden?" Zei ze met een grijns en ik knik grijnzend. Het boeide me echt niet, Emilie had toch al een deel van mijn leven verpest. 'Van mij part hak je haar kop eraf.' zeg ik en ik kijk Emilie kil aan die er nu bang bij staat. Ik loop naar Austin en grijp zijn pistool uit zijn handen. Hmh, zwaar geval dit. Altijd handig. Ik sla hem twee keer met het pistool waardoor er nu twee grote wonden aan de zijkanten van zijn hoofd zitten en ik sta grijnzend op.


    El Diablo.

    Austin Zac Valentino || Celene Jill Valentino

    'En ik zie jou er voor aan dat je elke week met een ander in bed ligt, hoor je mij daarover klagen?' zegt Tyler met een spottend toontje tegen Emilie. 'Oh, wat een pech heb jij dan. Want ik leef nog steeds.' sist Tyler dan tegen me en hij trapt me keihard in mijn kruis waardoor ik los laat. Omdat ik buig maakt hij van de gelegenheid gebruik en hij trap me ook hard tegen mijn hoofd. 'Ach, ik ben tenminste niet zo erg gehaat als jij thuis. Ik ben namelijk niet op mijn 13e uit huis geplaatst.' sist Tyler. Ik kijk hem woedend aan. 'Hou dat erbuiten, dat gaat heel ergens anders over' sis ik tegen hem. 'Rennen,' hoorde ik opeens iemand zeggen en er kwamen twee vrienden van Tyler naar beneden rennen, een daarvan rende naar Emilie toe. Ze hield de revolver tegen haar slaap aan. 'Oh, je bent echt een slet.' lachte ze schamper en hield haar arm tegen haar keel aan. Ze schoot in Jason zijn been en de ander liet ze heel. Zuchtend keek ze Tyler aan en knikte. 'Heb ik toestemming om haar te vermoorden?' zei ze met een grijns. Ik kijk haar kil aan, dan zegt Tyler 'Voor mijn part hak je haar kop eraf.' en hij kijkt Emilie kil aan die er nu bang bij staat. Hij komt mijn kant op lopen en grijpt mijn pistool uit mijn handen. Hij slaat me twee keer met het pistool waardoor er nu twee grote wonden aan de zijkanten van mijn hoofd zitten en hij staat grijnzend op. Ik kijk hem furieus aan. Ik gris het pistool weer uit zijn handen en kijk naar de vriend van Tyler die niks staat te doen. Ik richt op zijn hart en ik schiet twee keer. De jongen valt neer. Dan kijk ik James aan die bezig is met het laatste slot. Als hij open is duw ik Tyler weg waardoor hij met zijn hoofd een van de martelvoertuigen raakt. Ik ga de deur door en zie Celene helemaal onder het bloed liggen. Het ziet eruit alsof ze dood is. 'Fuck You Tyler' roep ik hard. Ik loop zachtjes naar Celene toe en voel of haar hart nog klopt. Het gaat heel langzaam, ook haar ademhaling is heel sloom. 'Hou vol Cele, we zijn bijna van Tyler af' fluister ik tegen haar. Dan loop ik de kamer uit en richt ik mijn pistool op de vriendin van Tyler. 'Weg bij haar of je krijgt een paar kogels door je hersens. Zoals ik deed bij je vriend die nu dood is' sis ik tegen haar. Ik loop haar richting op en ik sla haar met het pistool. Ze valt neer en ik geef Emilie ook wat wapens. 'Je weet wat je moet doen' fluister ik tegen haar en ze grijnst even sadistisch. Ik stuur even een berichtje naar andere vrienden die goed kunnen vechten en vraag of ze willen komen omdat we nou al versterking nodig hebben. 'Jullie winnen dit toch niet' sis ik tegen Tyler.

    - Haha, straks wordt het tien vs. drie. Dan moeten ze buiten verder vechten :3 -

    [ bericht aangepast op 17 nov 2013 - 12:41 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Tyler Joël Valentino

    Hij kijkt me furieus aan en voor ik het weet heeft hij het pistool weer. Opeens richt hij op iemand maar niet op mij, mijn ogen worden groot en ik kijk achter me waar Joél neervalt. Austin duwt me met mijn hoofd tegen een van die martelvoertuigen maar ik negeer de pijn. Dat is nu niet belangrijk. Ik kijk hem kort na naar de kamer, 'Fuck You Tyler' roept hij hard. Ik sta op en kijk naar de kamer waar hij zit. Ik slik even als ik Cele zie. Ik twijfel even maar ren dan naar Joél. Ik weet dat Cele nog niet dood is, van Joél weet ik niks. Ik loop de kamer weer in en plof neer bij Joél. 'Kom op bro, je kan Jace niet in de steek laten.' mompel ik en leg het pistool neer..Ik kijk dan met een moordende blik naar Austin als hij naar Jace gaat. 'Weg bij haar of je krijgt een paar kogels door je hersens. Zoals ik deed bij je vriend die nu dood is' sist hij tegen haar en hij slaat haar met een pistool waarna hij Emilie wat wapens geeft. 'Jullie winnen dit toch niet' sist hij dan en dan knapt er iets. 'Je bent echt dood.' sis ik en loop naar hem toe. Ik trap hem hard tegen zijn hoofd en pak het pistool. 'ik heb je altijd gewaarschuwd, blijf van mijn vrienden af.' sis ik en schiet hem een paar keer in zijn buik. Ik vis dan snel mijn Iphone eruit en stuur op de Whatsappgroep met alle goede en ook belangrijk sterke contacten een berichtje. Kom naar dat huis van Jared, jullie weten waar hij woont. In dat schuurtje, wees er snel! verstuur ik en stop mijn telefoon weer weg.

    [ bericht aangepast op 17 nov 2013 - 13:01 ]


    El Diablo.

    Jacelyn Aimee Everald

    'Van mij part hak je haar kop eraf.' Ik lachte even en keek hun bewegingen na. 'Weg bij haar of je krijgt een paar kogels door je hersens. Zoals ik deed bij je vriend die nu dood is' Ik schrok en keek naar de broer van Tyler. Hij sloeg me met een pistool en gaf Emilie een paar wapens. ''Je gaat er zo aan.'' siste ik en schoot hem express in zijn arm waarmee hij schoot en schoot Emilie toch wel door haar hoofd. Ik wilde haar even niet meer zien. 'Je bent echt dood.' Tyler kwam eraan en trapte hem een paar keer en schoot hem in zijn buik. ''Dank je wel.'' zuchtte ik. Ik beet op mijn lip en keek naar Joél die bijna levenloos op de grond lag. Het was vreselijk. ''Tyler, wat moeten we nu doen?'' piepte ik en zuchtte diep. Er zouden zo nog meer vrienden van Austin komen en een groter gevecht. Het werd waarschijnlijk tien tegen drie, maar ja. Ik was een meisje die wel kon vechten, wat ze absoluut niet zouden verwachten.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    - Ik ga echt lachen als het op een gegeven moment 20 vs. 20 wordt, haha :3 -

    Austin Zac Valentino || Celene Jill Valentino

    Ik hoor Tyler slik even als hij Cele ziet. Ik weet dat Cele nog niet dood is, van Joél weet ik niks. Hij loopt de kamer weer in en ploft neer bij Joél. 'Kom op bro, je kan Jace niet in de steek laten.' mompelt hij en legt het pistool neer. Tyler kijkt dan met een moordende blik naar mij als ik naar Jace ga. 'Je bent echt dood.' sist hij en hij loop naar me toe. Hij trapt me hard tegen mijn hoofd en pakt het pistool. 'Ik heb je altijd gewaarschuwd, blijf van mijn vrienden af.' sist hij en hij schiet me een paar keer in mijn buik. Ik val neer, maar heb mijn ogen nog open. Zo snel lukt het niet om mij dood te krijgen. Ik zie dat hij zijn IPhone uit zijn zak vist en snel een berichtje typt. Kom naar dat huis van Jared, jullie weten waar hij woont. In dat schuurtje, wees er snel! Dan komen er opeens een stuk of tien vrienden van mij naar beneden gelopen, waarvan er vier direct naar Tyler lopen en de grootste, die langer dan twee meter is hem bij zijn keel pakt. Ik zie dat hij hem zo vast houdt dat Tyler hem ook niet kan trappen en dus compleet machteloos is. Drie andere grijpen Jace bij haar keel en ik kan verder niet zien wat er gebeurd. Zelf word ik ook geholpen bij mijn buikwond zodat de kans op overleving wat groter is. Dan zegt Yaelle, een van de meiden die net binnen is gekomen, en een vreselijk goede vechter is opeens 'Mensen, het is leuk en aardig dat we vechten, maar denk even na. Twintig mensen in zo'n klein hok werkt niet. Buiten verder gaan? Niemand ziet ons toch dus.'

    [ bericht aangepast op 17 nov 2013 - 13:24 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Tyler Joël Valentino

    Opeens hoor ik voetstappen op de trap en ik sluit mijn ogen even. Why.. Ik wordt al gelijk opgepakt door een paar gasten en mijn keel wordt vast geklemd tussen de vingers van een of andere lange gozer. Oh great.. Ik zie dat Jace ook wordt gepakt en ik weet dat ik snel zuurstof zal moeten hebben. 'Mensen, het is leuk en aardig dat we vechten, maar denk even na. Twintig mensen in zo'n klein hok werkt niet. Buiten verder gaan? Niemand ziet ons toch dus.' zegt een van die meiden en ik voel dat ik word mee getrokken naar buiten. Net zoals de rest. Eenmaal buiten gaat het gewoon verder, en het word nu toch wel heel moeilijk. Ik voel mezelf steeds zwakker worden, tot ik opeens word losgelaten. Ik val op de grond en adem een paar keer diep in en uit. Ik kijk weer op en zie twee van die gasten met een open gesneden keel op de grond liggen. Waaronder die gozer van twee meter. 'Gaat het bro?' hoor ik Jayden zeggen en ik knik terwijl ik opsta. 'Binnen liggen nog twee mensen.. Breng ze naar het ziekenhuis, ze zijn belangrijk.' zeg ik en ik zie dat hij het huis inloopt en vervolgens snel wegloopt van het huis met Joél en Celene. Pas als ik zie dat hij met ze wegrijd haal ik opgelucht adem. Oké, nog even knallen en het is over... Ik krijg een mes toe gegooid van Adam en ik snij de keel open van de meid die Jace heeft. 'Gaat het?' vraag ik snel aan haar en kijk om me heen. Iedereen is in gevecht, maar ik heb het gevoel dat ik iets over het hoofd zie...

    [ bericht aangepast op 17 nov 2013 - 13:30 ]


    El Diablo.

    Lysan Horan

    Langzaam open ik mijn ogen en schiet er een pijnlijke steek door mijn rug en buik. Ik slaak een zachte grom en kruip naar June toe. IK plof naast haar en Jack neer en kijk even naar de wond. /ze had mijn spier aardig hard geraakt bij mijn schouder en nek en er liep nog steeds wat bloed uit. Hier zelfs ik ben veranderd ineen monster. Voorheen zou ik nooit ruzie hebben gehad en ik zou zeker niemand slaan en nu doen ik niets anders. En dat is niet eens het ergste vin ik. Maar dat ik een mede ontvoerde nog zwakker maak in plaats van een ontvoerder dat zat me nu nogal dwars maar daar was het te laat voor. Sansa was aardig pissed op me maar ik heb haar gelukkig niet al te veel schade aangericht behalve haar neus dan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jacelyn Aimee Everald

    Ik keek om me heen en werd opgepakt door iemand bij mijn keel, waardoor ik automatisch naar adem hapte. Dit was zo oneerlijk. Ik siste en keek naar de meid die me vast had. Ze was veel langer dan dat ik was, onmenselijk. Ik rolde met mijn ogen toen we naar buiten werden gebracht en keek naar Tyler's vrienden. Dat werd eens weer tijd. Tyler werd bevrijd door Jayden en hij sneed de keel van de meid door die me vast had. 'Gaat het?' Ik knikte snel en keek snel naar Joél en het zusje van Ty die weg werden gebracht. ''Je zusje en Joél.. Dit loopt uit de hand.'' zuchtte ik en hield mijn revolver sterker vast. Ik vervloekte Tomlinson ervan dat ze mij had verwond, nu kon ik mijn pijl en boog niet gebruiken.. ''Wat moeten we nu doen? Ik wil niet dat je vrienden doodgaan-'' Ik werd van achteren vastgepakt door de broer van Tyler, Austin. Mijn ogen werden groot toen hij een pistool tegen mijn slaap hield. ''Eens zien wat we met haar kunnen doen..'' Ik slikte en keek naar Tyler. Ik wilde niet dat hij gewond raakte.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Emilie Jailene Everald

    Mijn telefoon begon hevig te trillen. Een alarm van Jace die ze had ingesteld op mijn telefoon. Ik haalde mijn telefoon uit mijn zak en zuchtte diep, ze was weer eens in de problemen. Zo snel mogelijk begon ik Thirza te bellen en gaf haar het adres door. Ik pakte mijn revolver en een paar andere voor reserve, de pijl en boog voor Jace, een paar scherpe messen en wat eten om die in mijn auto te gooien. Ik was geen sadist, maar ik kon degelijk wel vechten en zeker voor mijn zusje. Ik beet op mijn lip en haalde Thirza op die op me stond te wachten bij haar huis. ''Wat heeft je zusje gedaan?'' lachte ze. ''Weet ik niet, ik kreeg een alarm van haar binnen.'' zei ik en haalde mijn schouders op. We kwamen al snel bij het adres aan en we stapten uit. Ik verstopte heel wat messen onder mijn jas en een paar revolvers. Ik pakte mijn eigen pijl en boog en die van Jace. Thirza pakte de rest en had een paar messen in de aanslag. Ik lachte even en liep het slagveld op. ''Oh Jezus..'' mompelde ik. Jace werd vastgehouden door iemand die verdacht veel op Tyler leek, maar Tyler stond tegenover hun. ''Laat mij verdomde zusje los.'' siste ik. Thirza was verdwenen aan mijn zijde, in mijn ooghoeken zag ik haar vechten met twee jongens. Ik wilde geen vrienden verliezen.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Tyler Joël Valentino

    ''Je zusje en Joél.. Dit loopt uit de hand.'' zuchtte ze en ik knik instemmend. ''Wat moeten we nu doen? Ik wil niet dat je vrienden doodgaan-'' zei ze en ik kijk kwaad naar Austin die haar vast heeft. ''Eens zien wat we met haar kunnen doen..'' zei hij en ik zie Jace slikken. Ze kijkt naar mij en ik weet wat ze bedoeld. Maar het kan niet anders..''Laat mij verdomde zusje los.'' siste een bekende stem achter me. De stem van het zusje van Jace.. 'Blijf. Van. Haar. Af.' sis ik en ik trek haar uit haar greep en duw haar naar achter. Recht in de armen van haar zusje.. 'Oh, ze betekent veel voor je. Wat jammer.' grijnst Austin en mijn ogen worden groot als hij het pistool op JAce richt. Oh hell no. 'Waag het niet.' sis ik en loop naar hem toe. Opeens voel ik drie kogels door mijn buik boren en ik zak door elkaar. Ik schud mijn hoofd even, wow. Schotwonden in de buik are the worst... Ik kijk langzaam naar Jace en gooi mijn pistool naar haar. 'Fix het, ik red me wel.' zeg ik met een zwakke glimlach. Ik haal even moeilijk adem en hoest een paar keer...


    El Diablo.

    Jacelyn Aimee Everald

    Mijn zusje kwam eraan, een glimlach speelde rond mijn lippen. Thank god had ik die app in mijn telefoon. 'Blijf. Van. Haar. Af.' Siste Tyler en ik keek hem verontschuldigend aan. Hij trok me uit Austin's greep en gooide me in Emy's armen. 'Oh, ze betekent veel voor je. Wat jammer.' Mijn ogen werden groot toen hij het pistool op me richtte. 'Waag het niet.' Ik slikte en al snel kreeg Tyler drie kogels in zijn buik. "Nee! Je gaat er zo aan." Siste ik. Ik wrong me uit Emy's armen en richtte het pistool op Austin. "Hallelujah. Je gaat niet een vriend schieten, dan ga je er letterlijk aan." Siste ik en liet vier kogels in zijn hoofd. Die was dood. Ik rende naar Tyler toe en knielde voor hem neer. "Emy, geef me wat pijnstillers en dat vage drankje." Mompelde ik. Ze gaf me de spullen, die ik aan Tyler gaf. "Ty, waag het niet om dood te gaan." Mompelde ik.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Kendizzzzle schreef:
    Liam James Payne:

    Ze knikte 'Het is fijn dat ik weet dat ik ten minste een vriend heb.' Ik glimlachte. 'Ik ga het proberen.' Zei ze. 'Dankje' Zuchtte ik dankbaar. Er stonden cameramannen en pers buiten, wat ik eigenlijk wel gewent was. 'Ze hebben door dat we hier zijn.' Zei ze chagrijnig. 'Ja, geweldig' Zei ik sarcastisch. Natuurlijk waren ze weer foto's van ons aan het maken. 'Sorry, voor de camera's.' Mompelde ze, en ze kuste me. Fijn, dat stond nu dus ook op de foto, en ik wed dat binnen 3 seconden de hele wereld het weet.


    Rhine Jessica Mason

    Ik kijk naar de cameraman die weer weg rent. 'Sorry, maar we moeten ons wel voordoen als een stel, he?' Dat we nu vrienden aan het worden zijn enzovoort betekend niet dat ik mijn eis heb ingetrokken. Ik kijk hem aan. 'Liam, ik vind je erg aardig, maar ik trek mijn eis niet in. Die moet je gewoon nog vervullen. Sorry. Alleen ik wil nu bewijzen dat ik dit wel kan, en als ik nu opgeef...' Ik denk aan hoe andere mensen dan over me zouden denken. Ze hadden nu een beetje respect voor me aangezien ik dit durfde, maar als ik nu opeens terugdeins lachen ze me in mijn gezicht uit. Mensen uit mijn kringen hebben niet snel medelijden met een ander. Eigenlijk bestaat mijn leven uit twee soorten mensen. De criminelen die aardig tegen me doen omdat mijn vader anders een pistool tegen hun hoofd aan duwt en de rijke mensen die aardig tegen me doen om hun reputatie hoog te houden.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Tyler Joël Valentino

    "Nee! Je gaat er zo aan." Siste Jace en een kleine glimlach verscheen op mijn lippen. "Hallelujah. Je gaat niet een vriend schieten, dan ga je er letterlijk aan.". Ik zag Austin naast me vallen met drie gaten in zijn hoofd en een kleine grijns verschijnt op mijn lippen. Ze rende vervolgens naar mij toe en knielde naast me neer. "Emy, geef me wat pijnstillers en dat vage drankje." Mompelde ze en de spullen kreeg ze al snel. "Ty, waag het niet om dood te gaan." Mompelde ze naar mij en ik glimlach zwak. 'Geen zorgen, ik laat je niet in de steek.' glimlach ik. Ik neem snel wat pijnstillers in en drink het drankje op. 'Ugh.' mompel ik maar slik het toch door. Ik probeer wat rechter te gaan zitten maar lig al snel weer door de pijnlijke steken. 'Oh great...' mompel ik en ik zucht. Ik heb verband nodig of iets dergelijks. Die kogels vis ik er thuis wel uit...


    El Diablo.