• Fans kunnen rare dingen doen, en soms gaan ze te ver, dat is niet onbekend. Maar wat nou als ze écht te ver gaan. Als ze je gaan bedreigen. Schakel je de politie in? Dan maken ze waar waarmee ze gedreigd hebben. Vertel je het aan iemand? Dan is het het einde van die persoon. Probeer je het te negeren... Dan wordt het je eigen dood.

    Vijf gestoorde fans hebben een plan bedacht om de aandacht van One Direction te krijgen. Het probleem is dat ze echt tot alles in staat zijn. Hun plan gaat als volgt: Ze ontvoeren het gezin van alle leden van One Direction. Daarna maken ze een mooie video, met beelden waarin ze uitleggen wat de spelregels zijn, en die zijn simpel. Ze moeten gewoon doen wat hun wordt opgedragen, en dan gebeurt hun familie niets. Als dat niet het geval is... Dan gaat de jongste als eerste.

    Regels:
    #Minstens vijf regels per post. Anders dan kan niemand het meer volgen. Je krijgt 2 waarschuwingen
    # OOC in het praattopic
    #Niet zomaar een tijdsprong maken, dit is niet te overzien voor anderen
    #Liever geen topics meer aanmaken zonder mijn toestemming, hier wordt het voor mij erg onoverzichtelijk door.


    De kamer

    Rollen:
    One Direction:
    Louis Tomlinson: Lothian
    Niall Horan: MinimuisBeta
    Zayn Malik: xAlways
    Harry Styles: IrishNialler
    Liam Payne: Kendizzzzle


    De ontvoerders:
    - Ryanne Lucy McGurr || Pirouette - bedreigt Zayn Malik
    - Joél Lucas Lockwood || Evolution - Bedreigt Harry Styles
    - Tyler Joël Valentino || Casiramos - Bedreigt Niall Horan
    - Jacelyn Aimee Everald || Daddario - Bedreigt Louis Tomlinson
    - Rhine Jessica Mason || xAlways - Bedreigt Liam Payne


    Vrienden en familie:
    Zusje Niall || Lysan Ashlyn Rose Horan ||IrishNialler
    Zusje Niall || June Felice Eve Horan ||Evolution
    Zusje Louis || Megan Jade Tomlinson ||Evolution
    Zusje Louis || Lauren Alexia Tomlinson ||Evolution
    Zusje Liam || Kyra Rose Payne ||Casiramos
    Vriendin Harry || Georgia Madison Jaspers ||xAlways
    Broertje Harry || Jack Matthew Styles ||xAlways
    Zusje Zayn || Daenerys Sansa Malik ||KiliOfDurin
    Vriendin Zayn || Lina Vermear ||MinimuisBeta


    (maximaal 5 per lid)

    Als er een streep door staat zijn ze dood

    Extra rollen:
    Zusje Tyler || Celene Jill Valentino ||Evolution
    Zusje Jace || Emilie Jailene Everald ||Daddario
    Normale vriendin Tyler || Clary Danielle Flynn ||xAlways



    Begin:
    Alle familieleden/vrienden van de band worden wakker, in een donkere kamer, waar ze erachter komen dat ze ontvoerd zijn. De ontvoerders maken op dit moment alle vijf een filmpje met hun eis erin. bijvoorbeeld dat ze nu het nieuwe vriendinnetje van dat 1D lid zijn. De leden van 1D hebben net een tour achter de rug, en ze kunnen er misschien al achter komen dat er iemand mist.

    [ bericht aangepast op 17 nov 2013 - 17:22 ]


    That is a perfect copy of reality.

    [Ze mochten Kyra niet mishandelen van Rhine, die afspraak heeft ze met Liam gemaakt]

    Jack Matthew Styles
    Ik lig een tijdje op de grond terwijl ik eigenlijk niets kan. Ik ben zwaargewond en vraag me af hoe lang het zou duren voordat ik doodgebloed ben. Niet dat ik graag dood wil bloeden, want ik wil Lysan niet alleen achter laten. Opeens voel ik iemand me oppakken, en ik schreeuw het uit van de pijn. Het doet ontzettend veel pijn. Ik laat me meetrekken en gehoorzaam. Ik kan niet echt iets anders. Ik kreun zachtjes van de pijn en zie Lysan. 'Lysan.' Fluister ik, en ik laat mezelf weer op de grond zakken. Staan doet ontzettend veel pijn door Tyler. Nog steeds ben ik woedend op hem. Niet omdat hij mij dit aangedaan heeft, maar wat hij Lysan heeft aangedaan. Ik besluit dat ik me niet laat verslaan. Ik en Georgia waren eigenlijk de twee mensen die ze moeten hebben om Harry te bedreigen. Verder is er eigenlijk bijna niemand. 'Ik weet niet hoor, maar volgens mij ben ik binnen twee uur doodgebloed, en dan moeten jullie weer iemand anders zoeken om Harry mee te bedreigen.' Zeg ik hard.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Lysan Horan
    " Lysan'
    Hior ik en kijk huilend op en zie Jack. ' Ik ben of was zwanger Jack hij heeft een kind vermoorden" snik ik. " hij heeft me ziveel pijn gedaan' huil ik hard. Ik was gelukkug al wel los gemaakt en voorzichtig haal ik mijn shirt omhoog. Donkerblauwe en rode plekken komen te voorschijn en het zou me niks verbazen als hij wat gekneusd heeft bij me.. ' ik hoop dat het kindje nog leeft Jack en kind verdient zijn leven of niet dan"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Ik wil niet zeuren, maar 5 regels he ;)]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Jack Matthew Styles

    'Ik ben of was zwanger, Jack, hij heeft een kind vermoord.' Zegt Lysan. Ik kijk haar aan. 'Lysan... Dat is vreselijk. Ik zou willen dat ik iets had gedaan.' Zeg ik terwijl ik omhoog kijk. 'Hij heeft me zoveel pijn gedaan.' Zegt ze. Ik sta met pijn op en sla mijn arm om haar heen. Ze haalt haar shirt een beetje omhoog en ik zie rode en donkerblauwe plekken. Ik weet dat ik ook dat soort plekken heb, maar dat maakt me nu niet uit. Het gaat nu om Lysan. 'Hij had - en heeft - het recht niet om dit soort dingen te doen. Ik vermoord hem als ik de kans krijg.' Zeg ik. 'En probeer me niet te stoppen, want ik wil het ook doen voor Georgia. Hij is vreselijk. Zij zijn vreselijk. Jij verdient dit niet - niemand verdient dit.' Zeg ik boos. 'Ik hoop dat het kindje nog leeft Jack, en kind verdient zijn leven of niet dan." Zegt ze. Ik denk even na. 'Aan de ene kant wel omdat hij of zij jou als moeder krijgt, maar aangezien hij dan de vader zou zijn...' Zeg ik, en ik knuffel Lysan even stevig.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Rhine Jessica Mason

    'Oke, dan geloof ik je maar. Naar welk winkelcentrum wil je? Dan gaan we daar heen.' Zegt hij. 'Hmmm...' Ik denk even na. 'O wacht, even aan Jace en Tyler en Joél duidelijk maken dat ze Kyra niets aandoen.' Ik ben dan misschien niet aardig, maar ik hou me aan mijn woord. Allemaal, ik heb een afspraak gemaakt met Liam, jullie doen Kyra NIETS aan, alleen als ze echt probeert te ontsnappen of zo. xxx Rhine. Stuur ik, en ik kijk Liam weer aan. 'Als Kyra moeilijk gaat doen zullen ze haar iets aandoen, anders niet. Anders gaan we gewoon even naar een restaurantje ofzo.' Zeg ik, en ik loop de deur uit. Een hoop fans bestoken me met vragen. Maar er staan nu ook pers journalisten voor de deur. Ik loop naar ze toe. 'Is het waar? Ben jij de nieuwe vriendin van Liam Payne?' Vraagt eentje. Ik glimlach vriendelijk en laat ze foto's nemen. 'Nieuwe? Nee, maar ik ben wel zijn vriendin. We hebben het een lange tijd verborgen gehouden voor de camera's, maar nu willen we het bekend maken.' Zeg ik met een vriendelijke glimlach.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Liam James Payne:

    'Hmmm...' Ze dacht blijkbaar even na. 'O wacht, even aan Jace en Tyler en Joél duidelijk maken dat ze Kyra niets aandoen.' 'Dankje' Zuchtte ik dankbaar, nu had ik in ieder geval 90% kans dat ze mijn zusje niets zouden aandoen als ik doe wat de ontvoerder zegt, wiens naam ik nog steeds niet weet, wat vreemd is, aangezien we gaan "Trouwen". Ze keek me aan toen ze klaar was met het smsje versturen. 'Als Kyra moeilijk gaat doen zullen ze haar iets aandoen, anders niet. Anders gaan we gewoon even naar een restaurantje ofzo.' Zei ze. 'Oke, dan gaan we maar' Zei ik. En we liepen de deur uit, waar natuurlijk een horde fans stond, wat een glimlach op mijn gezicht toverde. Ik hou van mijn fans, dat zal nooit veranderen. Maar dit keer stonden er ook journalisten. O, ja, ze hadden fotos gemaakt... Ze liep naar ze toe, 'Is het waar? Ben jij de nieuwe vriendin van Liam Payne?' Vroegen ze natuurlijk. O, fijn, ook dat nog. Ik rolde een beetje met mijn ogen en zuchtte zacht, ik speelde maar gewoon mee... 'Nieuwe? Nee, maar ik ben wel zijn vriendin. We hebben het een lange tijd verborgen gehouden voor de camera's, maar nu willen we het bekend maken.' Zei ze natuurlijk. Waarop ik de vraag kreeg 'Is het waar Liam?' 'Ja, we hadden inderdaad afgesproken om het nog even geheim te houden, maar we konden het niet meer voor ons houden.' Zei ik met een "Glimlach".


    How far is far

    Daenerys Sansa Malik
    Langzaam kwam mijn bewustzijn terug boven drijven, net als de pijn, maar ik kon mijn ledematen niet bewegen. Ik hoorde Lysan gillen over een baby. Natuurlijk was het erg dat Tyler haar dwong tot een aborus, maar toch. Zag zij dan niet dat hoe hard ze ook haar best ervoor wilde doen, dit kind geen kans op een goed leven zou hebben. De vader was een op roem beluste psychopaat en zij was zelf nog een kind. Tuurlijk had elk kind het recht op leven, maar dit was gewoon idioterie. Daarbij was het nu alleen nog een klein klompje cellen. Natuurlijk konden ze uitgroeien tot een kind, maar dat kind had geen toekomst. Het zou kindermishandeling zijn om het kind te krijgen. Dat lag er lagen dik bovenop. Hoe gigantisch dom kon dat irritante kind zijn?! En Jack ook. Niet normaal. Hij werd steeds minder aantrekkelijk. Nee, het waren echt twee complete blinde idioten. Het liefst wilde ik naar ze gillen hoe stom ze bezig waren, maar ik kon niets. Ik lag verlamd door de combinatie van medicatie.


    Bowties were never Cooler

    Rhine Jessica Mason

    'Ja, we hadden inderdaad afgesproken om het nog even geheim te houden, maar we konden het niet meer voor ons houden.' Zegt hij. Ik kijk hem aan en glimlach. 'Je bent lief Liam.' Zeg ik, en ik kus hem even. Daarna duw ik de camera's aan de kant om in mijn auto te stappen. 'Kom je Liam?' Vraag ik, en ik doe de deur open. Ik kijk even in het spiegeltje of ik er nog wel goed genoeg uit zie. Ik lijk van mezelf ontzettend verzekerd, maar achter alle make up zit een echt meisje verstopt. Ik ben ook een echte directioner, en anderen moeten nu niet gaan doen alsof als zij de kans hadden zij niet met One Direction zouden willen trouwen. God, het fandom is soms best irritant.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Liam James Payne:

    Ze glimlachte 'Je bent lief Liam.' Zei ze, en ze kuste me even. Daarna duwde ze al de camera's aan de kant. 'Kom je Liam?' Vroeg ze terwijl ze de deur open deed. 'Ja, ik kom' Zei ik, en ik probeerde door de meute fans heen te komen. Ze keek even in de spiegel. Ik deed de auto deur open en ging zitten. 'Weetje, je hebt me nooit je naam verteld' Zei ik. 'Maar, naar welk restaurant, of stad of zo wil je? Dan rijd ik daar heen.' Zei ik. Ik had geen idee hoe dit af zou lopen, ik speelde het hele spelletje maar mee.


    How far is far

    Rhine Jessica Mason

    'Weetje, je hebt me nooit je naam verteld' Zegt hij. Ik glimlach even. 'Dat klopt. Sorry. Ik ben Rhine Mason.' Zeg ik met een glimlach. 'Maar, naar welk restaurant, of stad of zo wil je? Dan rijd ik daar heen.' Zegt hij. Ik denk even na. 'Verras me, Liam Payne.' Zeg ik, en ik leun lekker achterover in mijn stoel. 'Dus, ik wil wel dingen over je weten die je niet aan je fans verteld, want geloof me; dat weet ik allemaal uit mijn hoofd. Ik stond altijd vooraan bij jullie concerten, deed overal aan mee en deed mijn best op te vallen. Maar dat is lastig als miljoenen andere meisjes dat ook proberen.' Zeg ik, en ik pak mijn mobiel om een foto van ons twee te maken en die te Twitteren. Nu hoeven we niet meer ergens naar binnen te gluipen om iets leuks samen te doen <3 Tweet ik.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Liam James Payne:

    'Dat klopt. Sorry. Ik ben Rhine Mason.' Zei ze met een glimlach. 'Dat is een mooie naam.' Zei ik. 'Verras me, Liam Payne.' Zei ze. 'Oke, zal ik doen' Zei ik. Ze leunde achterover in haar stoel. Ik startte de motor van de auto. 'Dus, ik wil wel dingen over je weten die je niet aan je fans verteld, want geloof me; dat weet ik allemaal uit mijn hoofd. Ik stond altijd vooraan bij jullie concerten, deed overal aan mee en deed mijn best op te vallen. Maar dat is lastig als miljoenen andere meisjes dat ook proberen.' Zei ze. 'Zoals wat? Ik denk dat ik zo'n beetje alles al aan mijn fans verteld heb.' Zei ik. Ze maakte een foto van ons, en twitterde Nu hoeven we niet meer ergens naar binnen te gluipen om iets leuks samen te doen <3. Oke, nou wist de halve wereld zo'n beetje dat wij iets hebben, en op dit moment iets samen gaan doen, yeey. Ik dacht dat we misschien wel naar mijn lievelings restaurant konden gaan, dat lag bij het strand. Toen we daar aangekomen waren stapte ik uit, en wachtte op Rhine.


    How far is far

    (Ik ben ff eten, ik ben zo weer terug)


    How far is far

    Rhine Jessica Mason

    'Dat is een mooie naam.' Zegt hij. Ik glimlach. Meent hij het? Meent hij wat hij zegt of zegt hij het omdat hij denkt dat ik Kyra anders pijn ga doen? 'Zoals wat? Ik denk dat ik zo'n beetje alles al aan mijn fans verteld heb.' Zegt hij. Ik glimlach. 'Dat vind ik zo leuk aan jullie. Jullie hebben echt alles over voor jullie fans. En het spijt me dat... Dat ik zorg dat je wel van me moet houden.' Zeg ik met een zwakke glimlach. Hij stapt uit en ik stap ook uit. Ik ben meteen al verliefd op dit restaurant. Ik kijk naar Liam. Hij is echt knap... Mijn vader heeft me ooit aangeboden dat hij Justin Bieber zou ontvoeren zodat ik met hem kon trouwen, maar dat wou ik niet. Ik ben het een beetje zat dat mijn papie alles voor me regelt. Ik wil nu een keertje zelf de touwtjes in handen nemen. 'Dit is echt mooi, Liam. Maar het verslaat jou niet.'


    Spoiler alert: you will save yourself

    Lysan Horan

    . 'Lysan... Dat is vreselijk. Ik zou willen dat ik iets had gedaan.'Ik zucht en schud mijn hoofd. 'Ik wil neit dat jij ook pijn hebt, dan heb ik liever zelf pijn. HIj staat open komt naar me toe en slaat een arm om me heen en ik kruip tegen hem aan.. 'Hij had - en heeft - het recht niet om dit soort dingen te doen. Ik vermoord hem als ik de kans krijg.' 'En probeer me niet te stoppen, want ik wil het ook doen voor Georgia. Hij is vreselijk. Zij zijn vreselijk. Jij verdient dit niet - niemand verdient dit.' zegt hij boos en ik schud mijn hoofd. 'Dat wil ik niet en Geo ook niet, hij pijnigt of vermoord je' zeg ik zachtjes 'Aan de ene kant wel omdat hij of zij jou als moeder krijgt, maar aangezien hij dan de vader zou zijn...' ik zucht zacht 'Ik zie wel hoe het gaat lopen' zucht ik en knuffel hem terug. 'Heb je nog veel pijn?" vraag ik hem


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jack Matthew Styles

    'Ik wil niet dat jij ook pijn hebt, dan heb ik liever pijn.' Zegt ze. Ik glimlach en kijk naar de grond. Voor mij is ze alles, maar dat weet ze niet. 'Ik verdraag het wel. Vanaf nu gaat jou niets meer overkomen, daar zorg ik wel voor.' Zeg ik, en ik kijk haar weer aan. Ze is mooi, prachtig. 'Dat wil ik niet en Geo ook niet, hij pijnigt of vermoord je.' Zegt ze. Ik schud mijn hoofd. 'Oke, dan doe ik het niet, maar hij moet gewoon van je afblijven.' Zeg ik boos, en ik krijg steeds meer zin om Tyler weer in zijn gezicht te slaan. 'Ik zie wel hoe het gaat lopen.' Zegt ze. Ik knik. 'Welke keuze je ook maakt, ik zal je bijstaan. Al zeg je dat je met Tyler wil trouwen en me nooit meer wil zien.' Zeg ik met een glimlach. Maar toch voelt het niet goed. Ze verdient beter dan Tyler. 'Heb je nog veel pijn?" Vraagt ze. Ik haal mijn schouders op. 'Natuurlijk. Ik had niet anders verwacht. Maar ik ben liever hier bij jou dan ergens anders.' Zeg ik. Steeds probeer ik duidelijk te maken dat ze meer voor me is dan alleen een vriendin, maar ze vat mijn opmerkingen maar niet goed op. Ze denkt dat ik haar zie als een zusje, maar dat is niet zo. Maar als zij het niet wil, oke, dan zal ik haar keuze respecteren.


    Spoiler alert: you will save yourself