• Volgens mij is hier nog geen topic over, dus bij deze ;)

    Over een week begint de jacht op de Mol alweer! Land en kandidaten zijn bekend en de intro en leader zijn er ook al.



    Op dit topic kunnen we alvast discussiëren over wie de Mol zou kunnen zijn, en alles uiten over wat we van de serie vinden als die verder gaat.
    Ook iets om in je agenda te noteren: Woensdag 1 Januari, 21.20, Nederland 3. Dan is een special over de afgelopen seizoenen...

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 28 dec 2013 - 14:10 ]

    Yayde schreef:
    Ik vind Tygo irritant en ik hoop dat hij er snel uit ligt. Ik denk niet dat hij de Mol is, omdat hij het er veeeeeel te dik bovenop legt.


    Same as her. Ik verdenk zelf momenteel Jennifer, maar die komt ook redekijk vaak met commentaar aanzetten, so Idk.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Jenn is of de mol of een goede finalist (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Over enkele minuten... xD

    Yeah *O*


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Hoe wist Sofie dat die vrijstelling daar zat, hm..

    [ bericht aangepast op 23 jan 2014 - 21:28 ]


    Danmarks Dynamite.

    Ik zat al op haar, nu nog meer.


    Danmarks Dynamite.

    Jammer dat Daphne eruit is! Zij was een leuke kandidate.


    Ik denk nog steeds dat Sofie de mol is.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Gwalchmei schreef:
    Hoe wist Sofie dat die vrijstelling daar zat, hm..

    Als ik Tygo was geweest, had ik gewoon gezegd: Ik wilde hem pakken, maar hij glipte weg.

    Zo had hij hem kunnen hebben, zonder daarbij Sofie te hebben die er ook op zat te loeren.

    Gwalchmei schreef:
    Hoe wist Sofie dat die vrijstelling daar zat, hm..

    Ja dat snapte ik dus ook niet, dat kan je toch sws niet zien dus dan moet je het weten. En wie weet alles van het spel?
    De mol.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Sofie wist dat door een stelling die hoorde bij die koker.

    Anyway, ik zit op Soof, JanWillem en Tygo :Y)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik ben vrij sceptisch over Tygo. Hij wordt iets te dik aangezet als Mol. Of 1) hij is door de montage als een afleidingsmanoeuvre gebruikt, of 2) het is ZO dik aangezet dat het de bedoeling is dat mensen denken dat het te obvious is en hem juist wegstrepen.
    Wieso Mindfuck?!
    Vizier op Jan Willem en Sofie, met de anderen nog steeds in mijn ooghoeken. Zelfs die goed, lieve Susan...

    En bij Moltalk hadden ze gelijk: Aaf is écht de Paulien Cornelisse à la 2014! Ik had ook al zo'n soort gedachtegang... Hopelijk houdt ze het lang vol...

    Love it.


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Ik blijf nog steeds bij Sofie, Jan-Willem en Freek.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Wat ik ook zo raar vind is dat Tygo aan het begin bij het leren van die woordjes zei dat hij ze al 3 maanden kende...
    Maar ik vind Tygo wel een geniale deelnemer (:


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Wat ik ook zo raar vind is dat Tygo aan het begin bij het leren van die woordjes zei dat hij ze al 3 maanden kende...
    Maar ik vind Tygo wel een geniale deelnemer (:


    Dat viel mij ook op ja, maar dat is in mijn ogen zo obvious dat het niet anders dan een bluf kan zijn.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)