• Vijf gestoorde fans hebben een plan bedacht om de aandacht van One Direction te krijgen. Het probleem is dat ze echt tot alles in staat zijn. Hun plan gaat als volgt: Ze ontvoeren het gezin van alle leden van One Direction. Daarna maken ze een mooie video, met beelden waarin ze uitleggen wat de spelregels zijn, en die zijn simpel. Ze moeten gewoon doen wat hun wordt opgedragen, en dan gebeurt hun familie niets. Als dat niet het geval is... Dan gaat de jongste als eerste.

    Regels:
    # Geen one-liners. Ik ben hier niet al te streng in, maar als ik iemand erop aanspreek, moet diegene wel langere stukken schrijven
    # OOC tussen ()[]{}, spoiler, en als het praattopic er is, in het praattopic
    # Geen sneltrein, dit maakt het erg moeilijk voor anderen
    # Niet zomaar een tijdsprong maken, dit is niet te overzien voor anderen
    # Probeer niet de hele tijd met zijn tweeën te RPGen, dit maakt het niet leuk voor de anderen
    # Maximaal 2 personages per persoon. Dit kan nog veranderen
    # Inspringen is goed mogelijk.


    Rollen:
    One Direction: VOL
    Louis Tomlinson: Immence
    Niall Horan: MinimuisBeta
    Zayn Malik: Taundriel
    Harry Styles: Magicales
    Liam Payne: Kendizzzle

    De ontvoerders:
    - Rhine Jessica Mason || Taundriel - Bedreigt Liam Payne
    - Justin Jay Parker || Kendizzzle - bedreigt Zayn Malik
    -
    -
    -


    Vrienden en familie:
    Zusje Niall || Lysan Ashlyn Rose Horan || IrishNialler
    Vriendin Zayn || Lina Vermear || MinimuisBeta
    Zusje Zayn || Elinor Malik || NayNay
    Goede vriendin Louis || Dervilia Downett Dohorty Whisperings
    Zusje Harry || Mylana Roselyn Hannah Styles || Irish Nialler
    (maximaal 5 per lid)


    Overig:


    Dit topic was eerder al geopend, en toen hadden de leden van 1D niet veel te doen. Dit kwam voornamelijk doordat de ontvoerders geen plan hadden om uit te voeren, of zich er niet aan hielden. Dit keer zal ik er strenger op zijn zodat de leden van 1D meer te doen hebben. Als je al een rol had ingevuld uit het oude rollentopic

    Topics:
    Rollentopic


    Begin:
    De ontvoerden zijn net ontvoerd en worden nu wakker in een kleine kamer. De ontvoerders hebben net een videobericht gestuurd met daarin de opdracht die het 1D-lid uit moet voeren. De leden van 1D zelf zijn net klaar met een tour door Engeland en willen hun familie/vrienden weer zien. Ze krijgen het bericht en komen erachter dat er iemand (of misschien wel meer) weg is.

    [ bericht aangepast op 20 jan 2014 - 16:29 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Rhine Jessica Mason

    'Geef mijn mobiel terug!' roept ze hard. Ik lach even en kijk haar daarna bloedserieus aan. 'How about no? Natuurlijk niet, dom wicht,' zeg ik met een valse grijns. O, ik geniet hier echt van. Ik sla tegen haar gezicht en glimlach vals. Ik laat haar op de grond vallen ent rap haar nog een beetje met mijn hakken. Ik ben totaal niet aardig en dat weet ik, en soms is dat gewoon heel erg vervelend, maar op momenten als deze vind ik het heerlijk om de baas over mensen te kunnen zijn. Ik heb een tijdje in de wereld van de niet-criminele mensen geleefd, en ik verveelde me erg. Ik groeide op in deze wereld en ben eraan gewend.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Lysan Horan

    . 'How about no? Natuurlijk niet, dom wicht,' ze slaat me en laat me op de grond vallen. 'stom kutwijf' roep ik boos en voel trappen van haar hakken in mijn zij en slaak weer een kreet en krimp ineen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Geen oneliners]


    Spoiler alert: you will save yourself

    [t zijn 2 zinnen ongeveer]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Ja maar met geen oneliners bedoel ik dat je minstens 2 regels vol moet schrijven]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Zayn Javvad Malik

    De deurbel gaat en ik loop naar de deur om te openen. Ik zie Niall staan en knuffel hem meteen. ik laat weer los en zie dat hij een roze papiertje in zijn hand heeft. Ik kijk ernaar. Is dat van Lina? 'Hey. Je gelooft toch niet die shit die ik op Twitter postte he? Het was gewoon omdat ene freak Lina gevngen heeft genomen en nu is Elinor ook nog weg en ik voel me kut en heb een vriend nodig,' zeg ik, en de tranen beginnen weer te stromen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Niall

    Ik had verwacht dat ik overemotioneel zou zijn, maar zayn was erger. Ik luisterde tot hij stopte met praten. Ik liep naar binnen en duwde hemm zachtjes naar de woonkamer, waarvan ik goed wist waar hij zich bevond. Ik ging zitten en wachten tot hij ook zat. 'Ik weet een beetje waar je het net over had.'zeg ik. Ik Ik kijk om me heen, inderdaad geen Lina of Elinoir te vinden. Normaal kwam Elinoir al naar beneden om mij af te kraken. 'Lysan is ook weg,' zeg ik,'Ik heb even contact met haar gehad, en ze zei wat over Lina' zei ik waarna ik hem het roze briefje gaf.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Zayn Javvad Malik

    'Ik weet een beetje waar je het net over had.' Ik knik en loop naar de woonkamer. 'Lysan is ook weg. Ik heb even contact met haar gehad, en ze zei wat over Lina,' zegt hij, en hij geeft me het briefje. Ik lees het aandachtig. 'Lina is zwanger van mij maar nu is ze gevangen door een of andere creep die Justin heet en nu wil hij dat de hele wereld denkt dat ik van hem houd en niet van Lina. Daarom moest ik op Twitter plaatsen dat ik van hem hou,' zeg ik, en de tranen beginnen geruisloos te stromen. Ik voel me ontzettend rot op dit moment. Ik sta op het punt een waardeloze vader te worden en dan is Lina ook nog weg.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Niall

    Hij leest het briefje en rateld dan wat tegen mij.'Lina is zwanger van mij.'is het enige dat blijft hangen. Wacht wat/?! 'Zaym, wat zei je?' Ik wist niet wat ik moest zeggen. Wat is hier gebeurt? Hoeveel weken? Er zitten zo veel vragen in mijn hoofd op het moment. En Zayn was ook al niet inorde, hij leek wel alsof hij ieder moment in huilen uit kon barsten. En ik ben ook nog zo slecht in mensen troosten, ik weet niet wat te doen. Dus blijf ik hem maar aankijken in de hoop snel antwoord te krijgen.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Zayn Javvad Malik

    'Zayn, wat zei je?' vraagt Niall. Dat is de bom, en alle tranen beginnen te stromen. Ik denk aan hoe slechte vader ik wel niet zal zijn, en hoe ik mijn kindje nu al in de steek laat. 'Lina is Zwanger en ik ben geen goede vader. Ik zal dat kind slecht behandelen enkel doordat ik het gewoon niet kan. Hoe moet ik ooit een baby behandelen? We zijn heel vaak weg, en dan is Lina alleen met het kind...' Ik begin weer te huilen en krul me op tot een bolletje. Ik voel me rampzalig en wil bij Lina uithuilen. Ik mis haar verschrikkelijk en zou willen dat ze niet van de baby zou houden. Nu heb ik geen keuze meer. Het is haar keuze en die ga ik niet beïnvloeden door mijn gezeur.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Niall

    Hij begint weer te praten en alle informatie komt in een keer. Ik moet even nadenken maar voor ik weet is hij in huilen uit gebarsten. HIj krult zich wat op en heeft duidelijk iemand nodig om te knuffelen, alleen voelde ik me wat ongemakkelijk. Ik kan het niet aanzien om hem daar zo te zien huilen en ik ga bij hem op de bank zitten. 'Gefeliciteerd' zeg ik dan, in de hoop dat het niet verkeerd overkomt. 'Hoelang weet je dit al?' vraag ik en ik kan me niet inhouden om nog meer te vragen. 'Hoelang al? Ben je er dan niet trots op? Wil je het niet?' Ik besef me dat ik te veelvraag en dat hij nog niet minder aan het huilen was. Ik weet niet wat te doen en ik leg mijn hand op zijn rug om hem wat gerust te stellen.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Zayn Javvad Malik

    'Gefeliciteerd,' zegt hij. Ik schud mijn hoofd maar huil te hard om iets te zeggen. Hij bestookt me met allerlei vragen. Ik kan niks doen en huil gewoon. 'Snap je het dan niet? Ik moet tegen de wereld zeggen dat ik van een of andere dude hou die Lina heeft en nu is ze zwanger en krijgt dat kindje een rotleven door mij. Ik kan geen vader zijn. Ik ben nog te jong en ik haat mezelf hiervoor!' schreeuw ik nu bijna. Ik wil iets kapot maken. Het maakt me niet uit. Ik pak een kussen van de bank en gooi dat hard ergens tegenaan.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Niall

    Ik kijk naar het arme plantje dat door het vliegende kussen op de grond is gevallen. 'Rustig Rustig okee?' vroeg ik ookal was het niet een vraag. Ik greep met mijn handen zijn beide bovenarmen en trok hem naar achteren. 'Kijk mij aan!' zeg ik nu. Ik word echt zo boos als iemand niet gewoon tegen je praat. 'Ik heb het ook niet gemakkelijk, nou weet ik wel dat dat van jou echt klote is. Je moet er nu nog niet denken aan een vader zijn, dat gaat vast vanzelf. én het is een geschenk, en je weet dat lina sterk is en het die weekjes zonder jou wel uit kan houden. '' dit was alles wat ik wist om het rustiger te krijgen, nu maar kijken of dit ook lukte.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    (Gaat nog iemand reageren op Elinor of hoe zit dat?)

    Lina

    Ik zit een poosje op de wc en hoor niks. Ik begin wat te snikken omdat er vreselijke gedachtes in mijn hoofd rondspoken. Als ik wat gestommel hoor schrik ik. Ik Luister goed en ben dan toch nieuwschierig. Ik haal de deur van het slot en open hem voorzichtig. Ik zag dat Justin stond te wachten en naar het persoon dat nu ook in deze kamer stond, stond te kijken. Ik haal met mijn arm wat tranen uit mijn ogen. Als het beeld wat beter word ie ik dat het Elinoir is. Ik gil, 'Elinior!' En ren op haar af. Ik open mijn armen wijd en buig ze sterk om Elinior heen. Ik knuffel haar en wil haar niet loslaten. Ik begin opeens nog erger te huilen. Een paar tranen vallen vanaf mijn wang op Eli's schouder. Ik wil haar niet loslaten, ik kan haar niet loslaten.

    [ bericht aangepast op 13 jan 2014 - 21:36 ]


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!