• Omdat ik de laatste tijd best wel veel topics over dit onderwerp zie lol.
    Dus, voor al je vragen en ervaringen over seks.






    Naamsveranderingen doorgeven, zeg gelijk in welke categorie alsjeblieft, bedankt.

    [ bericht aangepast op 11 jan 2015 - 13:38 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Hedeby schreef:
    Het is een vraag die deels te maken heeft met seks, dus ik denk dat ik hier goed zit. Ik wil eigenlijk aan de pil, voornamelijk omdat ik eind mei naar Amerika ga en ik 1) niet veel zin heb om ongesteld te zijn tijdens de vakantie van mijn leven en 2) je weet maar nooit wat er kan gebeuren en ik ga er niet op gokken dat de condoom heel blijft. Maar ik heb ook gehoord dat er een pil is waardoor je iets van twee weken niet ongesteld wordt, maar ik weet niet of die pil ook als anticonceptie dient. Ik wil dit met mijn huisarts overleggen in de nabije toekomst, maar ik hoop eigenlijk vragen te ontwijken die niet hoeven (scheelt ook weer uitleg). Weten jullie hier toevallig iets over?

    je kan ook een gewone pil aanvragen en die zolang je in amerika bent doorslikken.
    Hele voorraad mee naar amerika (:

    [ bericht aangepast op 20 jan 2015 - 11:25 ]

    Catcall schreef:
    (...)
    je kan ook een gewone pil aanvragen en die zolang je in amerika bent doorslikken.
    Hele voorraad mee naar amerika (:


    Is dat niet schadelijk?


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Hedeby schreef:
    (...)

    Is dat niet schadelijk?

    Er zijn zoveel anticonceptie waardoor je maanden niet ongesteld wordt. De pil kan ook gewoon, ook al zeggen veel mensen van niet.
    Maar je kan dat voor de zekerheid navragen bij je huisarts.

    Heb het ook nog maar ff gegoogled en het kan echt geen kwaad.

    [ bericht aangepast op 20 jan 2015 - 11:31 ]

    Hedeby schreef:
    Het is een vraag die deels te maken heeft met seks, dus ik denk dat ik hier goed zit. Ik wil eigenlijk aan de pil, voornamelijk omdat ik eind mei naar Amerika ga en ik 1) niet veel zin heb om ongesteld te zijn tijdens de vakantie van mijn leven en 2) je weet maar nooit wat er kan gebeuren en ik ga er niet op gokken dat de condoom heel blijft. Maar ik heb ook gehoord dat er een pil is waardoor je iets van twee weken niet ongesteld wordt, maar ik weet niet of die pil ook als anticonceptie dient. Ik wil dit met mijn huisarts overleggen in de nabije toekomst, maar ik hoop eigenlijk vragen te ontwijken die niet hoeven (scheelt ook weer uitleg). Weten jullie hier toevallig iets over?

    Je kunt ook gewoon de gewone anticonceptiepil pakken en die blijven doorslikken, of je ongesteldheid zo regelen dat je precies tijdens die tijd in Amerika niet ongesteld bent. En je kunt eigenlijk gewoon die vragen ook stellen aan je huisarts, hoor. Zij hebben geheimhoudingsplicht en ze zijn niet voor niets huisarts geworden. ^^
    Ik zou trouwens wel even eerst zelf uitproberen met doorslikken, omdat iedereen daar anders op reageert. Ik weet van mezelf dat ik beter maar één week extra kan doorslikken, omdat ik anders er ontzettend last van krijg (met name mijn humeur).


    Deep inside, I've never felt alive

    Hedeby schreef:
    (...)

    Is dat niet schadelijk?


    Het is niet schadelijk, de stopweek is eigenlijk vooral 'bedacht' om het aan vrouwen te kunnen verkopen, aangezien de vrouwen het eng en niet normaal vonden als dat er niet was. Zo leek alles gewoon normaal.
    Maar iedereen reageert er inderdaad anders op en sommige lichamen moet eraan wennen. Als je nu vast begin met de pil, slik hem de eerste maand goed, neem een stopweek, ga weer door en slik hem dan eens door zodat je niet ongesteld wordt en kijk hoe je erop reageert.


    Your make-up is terrible

    Hedeby schreef:
    (...)

    Is dat niet schadelijk?
    Ik slik maanden lang door. Op een gegeven moment begint er toch een beetje viezigheid uit je te komen, dan moet je wel ff een stopweekje inlassen.
    Het is echt geen probleem (:


    I live for the applause, you will die for it.

    Hedeby schreef:
    (...)

    Is dat niet schadelijk?

    Ik heb de aflopen weken twee strippen achter elkaar geslikt, omdat ik anders ongesteld zou zijn op 31 december en daar had ik niet zo'n behoefte aan. Mijn moeder vertelde me ook dat dat geen kwaad kan en ik had ook geen last van onverwachte bloedingen.
    Maar met drie strippen achter elkaar slikken zou ik toch wel oppassen.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    CrissSquared schreef:
    (...)
    Ik heb de aflopen weken twee strippen achter elkaar geslikt, omdat ik anders ongesteld zou zijn op 31 december en daar had ik niet zo'n behoefte aan. Mijn moeder vertelde me ook dat dat geen kwaad kan en ik had ook geen last van onverwachte bloedingen.
    Maar met drie strippen achter elkaar slikken zou ik toch wel oppassen.


    Zeg geen dingen waar je niks vanaf weet. 8D Je hoeft niet op te passen met 3 strippen, of 4, of 5. Het enige waar je mee op moet passen, is onverwachte bloedingen want dat is niet fijn voor je kleding, maar daar is niks schadelijks aan.
    Ik slik trouwens standaard 3 maanden door, dan word ik ongesteld en dan slik ik weer 3 maanden door. Vind ik gewoon fijner. Zoals ik al zei is de stopweek gewoon ontworpen om vrouwen over te halen om de pil te gebruiken.


    Your make-up is terrible

    Ik slikte bijna nooit door omdat ik gewoon bang was dat ik op een of andere manier zwanger was geraakt lol. Dan is menstruatie best een opluchting. Maar ja, ik ben ook wel een beetje paranoïde.


    i put the fun in funeral

    Overkill schreef:
    Ik slikte bijna nooit door omdat ik gewoon bang was dat ik op een of andere manier zwanger was geraakt lol. Dan is menstruatie best een opluchting. Maar ja, ik ben ook wel een beetje paranoïde.


    Ik slik ook niet door, heb het één keer gedaan tijdens de vakantie en toen we terug in Nederland waren ben ik flink ziek geweest. Het was uiteindelijk niet door t doorslikken maar t had gekund haha :'). Ik slik 'm alleen door als t écht onhandig is als ik ongesteld ben op dat moment.

    Ik heb misschien een domme vraag, maar ik wil hem voor de zekerheid toch stellen.

    Gisteren heb ik voor het eerst 'seks' gehad met mijn vriend. Het was niet zijn eerste keer, maar wel de mijne. Nu was ik redelijk ontspannen en was ik volgens mij vrij nat, maar toch deed het onmenselijk veel pijn toen hij bij mij naar binnenkwam. Na twee keer stoten heb ik dus gezegd dat hij moest stoppen en volgens hem zou ik hem ook een schop hebben gegeven als reflex, maar dat even terzijde. :') Weet iemand misschien hoe ik me de volgende keer nog beter kan ontspannen? Hij had me al op zachte kussens gelegd en mijn bodembekkenspieren stonden ook niet stijf van de spanning. Is er misschien een bepaald standje dat voor mij fijner zou kunnen zijn?

    Daarnaast wil ik ook nog iets anders vragen. We zijn na de seks samen in bad geweest, en daarna heb ik even gebloed. Nu had ik daar al op gerekend, maar toen ik de volgende dag wakker werd en mijn vriend en ik elkaar een beetje plaagden, deed het nogal zeer toen hij druk op mijn vagina uitoefende. Ook begon ik weer te bloeden, en een stuk meer dan de avond daarvoor. Is dit normaal? En weet iemand hoe lang het duurt voordat de pijn een beetje is bijgetrokken? Want het lijkt zelfs erger te zijn dan gisteren.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Dat het pijn doet kan heel normaal zijn, hoe ontspannen je ook bent. Het is je eerste keer en dan heb je een 'maagdenvlies' die bij sommige vrouwen gewoon groter is dan bij anderen, vandaar dat ook niet iedereen bloed. Deze wordt kapot gemaakt tijdens je eerste keer en dat doet gewoon pijn. Zelf heb ik ondervonden dat als ik op mijn buik ga liggen en mijn vriend erop en zo naar binnen komt, dat het minder pijn doet. Misschien kan je dat eens proberen. ;3
    Met dat het de volgende ochtend weer bloed, heb ik zelf weinig verstand. Maar ik denk dat het wel logisch is als het opnieuw open gescheurd wordt terwijl je lichaam het probeert te helen? Geen idee.


    Your make-up is terrible

    Naevia schreef:
    Ik heb misschien een domme vraag, maar ik wil hem voor de zekerheid toch stellen.

    Gisteren heb ik voor het eerst 'seks' gehad met mijn vriend. Het was niet zijn eerste keer, maar wel de mijne. Nu was ik redelijk ontspannen en was ik volgens mij vrij nat, maar toch deed het onmenselijk veel pijn toen hij bij mij naar binnenkwam. Na twee keer stoten heb ik dus gezegd dat hij moest stoppen en volgens hem zou ik hem ook een schop hebben gegeven als reflex, maar dat even terzijde. :') Weet iemand misschien hoe ik me de volgende keer nog beter kan ontspannen? Hij had me al op zachte kussens gelegd en mijn bodembekkenspieren stonden ook niet stijf van de spanning. Is er misschien een bepaald standje dat voor mij fijner zou kunnen zijn?

    Daarnaast wil ik ook nog iets anders vragen. We zijn na de seks samen in bad geweest, en daarna heb ik even gebloed. Nu had ik daar al op gerekend, maar toen ik de volgende dag wakker werd en mijn vriend en ik elkaar een beetje plaagden, deed het nogal zeer toen hij druk op mijn vagina uitoefende. Ook begon ik weer te bloeden, en een stuk meer dan de avond daarvoor. Is dit normaal? En weet iemand hoe lang het duurt voordat de pijn een beetje is bijgetrokken? Want het lijkt zelfs erger te zijn dan gisteren.


    Is allemaal heel normaal hoor! Mijn eerste keer deed behoorlijk pijn met ook best heftige bloeding daarna. Het voelde de dag erna ook nog beetje pijnlijk aan. Waarschijnlijk dat de tweede er derde keer seks nog wat onprettig voelen. Sommige meiden hebben er totaal geen last van, andere heel veel maar het is niks om je zorgen over te maken.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Naevia schreef:
    Ik heb misschien een domme vraag, maar ik wil hem voor de zekerheid toch stellen.

    Gisteren heb ik voor het eerst 'seks' gehad met mijn vriend. Het was niet zijn eerste keer, maar wel de mijne. Nu was ik redelijk ontspannen en was ik volgens mij vrij nat, maar toch deed het onmenselijk veel pijn toen hij bij mij naar binnenkwam. Na twee keer stoten heb ik dus gezegd dat hij moest stoppen en volgens hem zou ik hem ook een schop hebben gegeven als reflex, maar dat even terzijde. :') Weet iemand misschien hoe ik me de volgende keer nog beter kan ontspannen? Hij had me al op zachte kussens gelegd en mijn bodembekkenspieren stonden ook niet stijf van de spanning. Is er misschien een bepaald standje dat voor mij fijner zou kunnen zijn?

    Daarnaast wil ik ook nog iets anders vragen. We zijn na de seks samen in bad geweest, en daarna heb ik even gebloed. Nu had ik daar al op gerekend, maar toen ik de volgende dag wakker werd en mijn vriend en ik elkaar een beetje plaagden, deed het nogal zeer toen hij druk op mijn vagina uitoefende. Ook begon ik weer te bloeden, en een stuk meer dan de avond daarvoor. Is dit normaal? En weet iemand hoe lang het duurt voordat de pijn een beetje is bijgetrokken? Want het lijkt zelfs erger te zijn dan gisteren.

    Niks om je druk te maken, zoals hierboven al gezegd. Bij mij lukten de eerste paar pogingen niet eens omdat ik te gespannen was. Toen hij er uiteindelijk toch helemaal inging, had ik ontzettende buikpijn achteraf en bloedde ik. Het is een combinatie van gespannenheid en het feit dat het allemaal voor de eerste keer gebeurt met je lichaam, denk ik. Na een paar keer heb je nergens meer last van. (:


    ars moriendi

    Bedankt voor jullie reacties. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."