• Omdat ik de laatste tijd best wel veel topics over dit onderwerp zie lol.
    Dus, voor al je vragen en ervaringen over seks.






    Naamsveranderingen doorgeven, zeg gelijk in welke categorie alsjeblieft, bedankt.

    [ bericht aangepast op 11 jan 2015 - 13:38 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    HelenaRavenclaw schreef:
    definitief stoppen in de stopweek zou ik zeggen en dat twee maanden van te voren weer beginnen, dacht ik...

    Volgens de bijsluiter van mijn pil ben je onmiddellijk beschermd als je op de eerste dag van je menstruatie begint met slikken :') Maar ik zou idd even in de bijsluiter kijken, daar staat het sowieso


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Kreynta schreef:
    (...)
    Volgens de bijsluiter van mijn pil ben je onmiddellijk beschermd als je op de eerste dag van je menstruatie begint met slikken :') Maar ik zou idd even in de bijsluiter kijken, daar staat het sowieso


    Volgens mij werkt dat bij iedere pil zo :')
    -Ik haalde hem net een dag te laat, haha x) Maar toen was dat "beschermende" deel niet van toepassing


    If a writer falls in love with you, you can never die

    MT.

    Kreynta schreef:
    (...)
    Volgens de bijsluiter van mijn pil ben je onmiddellijk beschermd als je op de eerste dag van je menstruatie begint met slikken :') Maar ik zou idd even in de bijsluiter kijken, daar staat het sowieso



    Ja, dat staat ook bij mij maar dat vertrouw ik niet zo...


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    HelenaRavenclaw schreef:
    (...)


    Ja, dat staat ook bij mij maar dat vertrouw ik niet zo...


    Mijn huisarts adviseerde mij, gelijk begnnen op de1e dag dat jeongesteldwordt, en dan stoppen bij de stopweek. Heb de pil nu al eenjaar en heb er echt geen problemen mee.

    HelenaRavenclaw schreef:
    (...)


    Ja, dat staat ook bij mij maar dat vertrouw ik niet zo...


    Waarom zouden ze dat er in hemelsnaam inzetten als het niet waar is? Daarvoor kunnen ze aangeklaagd worden en veel geld betalen. :'D


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Waarom zouden ze dat er in hemelsnaam inzetten als het niet waar is? Daarvoor kunnen ze aangeklaagd worden en veel geld betalen. :'D


    Nou de pil is voor 99% veilig en die 1% kan alles de nek omdraaien zeg maar, dus ik speel gewoon safe en ik slik de al 9/10 jaar


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    HelenaRavenclaw schreef:
    (...)

    Nou de pil is voor 99% veilig en die 1% kan alles de nek omdraaien zeg maar, dus ik speel gewoon safe en ik slik de al 9/10 jaar

    Die 1% is vooral omdat sommige mensen de pil verkeerd slikken, omdat ze bijv de bijsluiter niet goed lezen


    If a writer falls in love with you, you can never die

    HelenaRavenclaw schreef:
    (...)

    Nou de pil is voor 99% veilig en die 1% kan alles de nek omdraaien zeg maar, dus ik speel gewoon safe en ik slik de al 9/10 jaar


    Dat is iets anders dan de bijsluiter niet vertrouwen/geloven. Ik zal even een online bijsluiter quoten die de effecten van de pil simpel uitlegt.

    De hormonen in de pil zorgen dat er juist géén eicel vrijkomt. Ze beïnvloeden ook de baarmoederwand, zodat een bevrucht eitje zich daar niet kan nestelen. Bovendien wordt het slijm in de baarmoederhals dikker, waardoor de zaadcellen minder goed in de baarmoeder kunnen doordringen. Deze drie effecten zorgen er samen voor dat de pil zeer betrouwbaar is voor het voorkomen van een zwangerschap.


    De pil is trouwens 99,99999 (etc)% veilig als je hem goed slikt.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    De pil is trouwens 99,99999 (etc)% veilig als je hem goed slikt.


    True maar hoe verklaar je die gevallen die door de pil gaan en zwanger raken, ondanks dat ze alles goed hebben gedaan?


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    HelenaRavenclaw schreef:
    (...)

    True maar hoe verklaar je die gevallen die door de pil gaan en zwanger raken, ondanks dat ze alles goed hebben gedaan?


    Dat gebeurd tegenwoordig amper nog. Vroeger gebeurde het veel vaker, toen de pil nog heel anders van samenstelling was en maar één ding deed.
    Ik geloof trouwens die meisjes niet zo die zeggen dat ze alles perfect hebben gedaan en alsnog zwanger geraakt zijn. Je eigen fouten toegeven is vaak erg lastig en ze geven liever iets anders de schuld.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Dat gebeurd tegenwoordig amper nog. Vroeger gebeurde het veel vaker, toen de pil nog heel anders van samenstelling was en maar één ding deed.
    Ik geloof trouwens die meisjes niet zo die zeggen dat ze alles perfect hebben gedaan en alsnog zwanger geraakt zijn. Je eigen fouten toegeven is vaak erg lastig en ze geven liever iets anders de schuld.


    Daar geef ik je gelijk in en ik heb niks meer om toe te voegen :Y)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Assassin schreef:
    (...)

    Dat gebeurd tegenwoordig amper nog. Vroeger gebeurde het veel vaker, toen de pil nog heel anders van samenstelling was en maar één ding deed.
    Ik geloof trouwens die meisjes niet zo die zeggen dat ze alles perfect hebben gedaan en alsnog zwanger geraakt zijn. Je eigen fouten toegeven is vaak erg lastig en ze geven liever iets anders de schuld.
    toch vaker dan je denkt hoor. al moet ik het wel eens zijn met het laatste gedeelte van je argument eens zijn. juist hierom (buiten de lichamelijke complicaties die ik van kunstmatige hormonen krijg) ben ik overgestapt op een spiraal.
    maar ook bij een spiraaltje heb ik een kans toch zwanger te worden.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Buonanotte!

    So...ik kan voor het eerst een beetje meepraten over seks!
    Maar! Ik zit dus ergens mee...
    Ik heb geen relatie met hem maar we rotzooien al wel. En...ik ben best nerveus voor als we echt ook seks gaan hebben...

    Maar waar ik echt last van heb als bezig ben met wat oud ambachtelijk mondwerk: mijn haar.
    Hoe zorg ik ervoor dat ik niet steeds mn eigen haar aan het opwinden ben in plaats van hem?
    Ik vond het zo onhandig...en een elastiekje in doen werkt ook niet want die ben ik 2 minuten later weer kwijt

    Tips tips?


    The Definition of Insanity

    Merchantson schreef:
    Buonanotte!

    So...ik kan voor het eerst een beetje meepraten over seks!
    Maar! Ik zit dus ergens mee...
    Ik heb geen relatie met hem maar we rotzooien al wel. En...ik ben best nerveus voor als we echt ook seks gaan hebben...

    Maar waar ik echt last van heb als bezig ben met wat oud ambachtelijk mondwerk: mijn haar.
    Hoe zorg ik ervoor dat ik niet steeds mn eigen haar aan het opwinden ben in plaats van hem?
    Ik vond het zo onhandig...en een elastiekje in doen werkt ook niet want die ben ik 2 minuten later weer kwijt

    Tips tips?


    Vaak je haren uit je gezicht halen, en vooral sexy kijken xD
    Geloof me het werkt ;)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."