• Lalala, dit topic is van mij en Yolanda! (wbw) *O*

    En Gail denkt dat het haar topic is, maar het is het niet. ;p




    ''Dit houdt niet op, niet vanzelf. Dit houdt niet op, niet vanzelf. Dit houdt niet op, totdat jij iets doeeeeeeeeeet''

    [ bericht aangepast op 7 mei 2014 - 0:26 ]


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Foraoise schreef:
    (...)

    Doe ik, maar vind ie grappig... *zucht*

    Ugh. Kun je niet HEEL duidelijk zeggen dat het pijn doet?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Vlahos schreef:
    (...)
    Ugh. Kun je niet HEEL duidelijk zeggen dat het pijn doet?


    Wat denk je dat ik doe?


    16 - 09 - '17

    Foraoise schreef:
    (...)

    Wat denk je dat ik doe?

    Oh, vreselijk dan :\


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hi, doei.
    Ben Songfestival kijken.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Smoleman schreef:
    Hi, doei.
    Ben Songfestival kijken.


    I got to bake a cake. Love it, hahaha


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik moet straks naar een feestje van twee vriendinnen van de middelbaar die ik al bijna 2 jaren niet heb gesproken/gezien. Was best verbaasd toen ik opeens een uitnodiging kreeg. Bovendien weet ik niet wie er allemaal zullen zijn, dus ben ik best neveus. Wie weet heb ik geen zak meer in gemeen met die mensen en heb ik een kutte nacht.


    -

    People, wees jaloers, ik cam met Kyle :D


    16 - 09 - '17

    Foraoise schreef:
    People, wees jaloers, ik cam met Kyle :D

    Ja, wees jaloers!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Foraoise schreef:
    People, wees jaloers, ik cam met Kyle :D

    *jaloers*


    -

    Ellery schreef:
    (...)
    *jaloers*

    Jullie mogen het ook hoor, alleen niet vandaag meer (ik ga zo slapen). Morgenavond na acht uur ben ik er wel weer. Voeg me toe op skype als je dat hebt.

    De naam is Kyle Mentzij


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik gebruik mijn skype niet meer. Misschien als ik een nieuwe skype maakt. ;)


    -

    Ellery schreef:
    Ik gebruik mijn skype niet meer. Misschien als ik een nieuwe skype maakt. ;)


    Jaaaaaaaa, dan kunnen wij eindelijk cammen! :D


    16 - 09 - '17

    Foraoise schreef:
    (...)

    Jaaaaaaaa, dan kunnen wij eindelijk cammen! :D

    jaaa, dat zal pas leuk zijn. (wbw)


    -

    Sheo > Carson


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf