• Lalala, dit topic is van mij en Yolanda! (wbw) *O*

    En Gail denkt dat het haar topic is, maar het is het niet. ;p




    ''Dit houdt niet op, niet vanzelf. Dit houdt niet op, niet vanzelf. Dit houdt niet op, totdat jij iets doeeeeeeeeeet''

    [ bericht aangepast op 7 mei 2014 - 0:26 ]


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Ben niet zeker of er überhaupt vanavond iets van cammen inzit. Ben namelijk ziek.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Eindelijk weer een dagje rust om te genieten van mijn vakantie c:


    From these ashes, I will rise

    Hello! :3
    Snoepie (onze kat (naja poes, maar dat klinkt zo dom)), die gaat momenteel onder het mes. En dan wordt zij een ''het''. Arm beest. x)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    McBride schreef:
    Hello! :3
    Snoepie (onze kat (naja poes, maar dat klinkt zo dom)), die gaat momenteel onder het mes. En dan wordt zij een ''het''. Arm beest. x)

    Ach gut haha. Chester is ook een hetje, hahah


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mijn topics!


    Queer zijn is gewoon alles

    Heleeeuuu


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Grr, alweer verandert Jacco?D':


    @Kyle
    Ik vind trouwens echt dapper dat je dit durft!


    Queer zijn is gewoon alles

    Vlahos schreef:
    (...)
    Ach gut haha. Chester is ook een hetje, hahah


    Haha zielig. Hoe was Chester erna? Me ma zegt dat Snoepie de hele week wel vet pissed zal zijn :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Pulsar schreef:
    Grr, alweer verandert Jacco?D':


    @Kyle
    Ik vind trouwens echt dapper dat je dit durft!
    Altijd, doooh
    Wie is Kyle?


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    McBride schreef:
    (...)

    Haha zielig. Hoe was Chester erna? Me ma zegt dat Snoepie de hele week wel vet pissed zal zijn :')

    Chessie was nog best jong, ik weet niet hoe oud Snoepie(zo heette een oude poes van mij ook trouwens) is, maar hij kwam er best goed vanaf en was het eigenlijk al snel vergeten ^^

    Thanks, Jarne!

    Ik ben Kyle, trouwens, Jacco. Hahah.

    [ bericht aangepast op 7 mei 2014 - 14:11 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Vlahos schreef:
    (...)
    Chessie was nog best jong, ik weet niet hoe oud Snoepie(zo heette een oude poes van mij ook trouwens) is, maar hij kwam er best goed vanaf en was het eigenlijk al snel vergeten ^^

    Thanks, Jarne!

    Ik ben Kyle, trouwens, Jacco. Hahah.


    Snoepie is inmiddels alweer 5 jaar, haha. We willen geen nestjes meer, vandaar nu pas de ingreep. Daarvoor zat ze op de kattenpil. :p


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    McBride schreef:
    (...)

    Snoepie is inmiddels alweer 5 jaar, haha. We willen geen nestjes meer, vandaar nu pas de ingreep. Daarvoor zat ze op de kattenpil. :p

    Bestaat dat ook al? Hahah. Nou, dan weet ik het niet. Zorg in principe dat ze kalm is en dat je haar thuis al vertroetelt hebt voor je haar afgeeft. Probeer ook niet dat ze weet wie haar afgeeft, hahah. Vaak blijven ze langer boos op die mensen. Lucky(oude kat van mij, inmiddels overleden op 4 jarige leeftijd door een virus) was echt heel boos op mijn pa.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Vlahos schreef:
    (...)
    Bestaat dat ook al? Hahah. Nou, dan weet ik het niet. Zorg in principe dat ze kalm is en dat je haar thuis al vertroetelt hebt voor je haar afgeeft. Probeer ook niet dat ze weet wie haar afgeeft, hahah. Vaak blijven ze langer boos op die mensen. Lucky(oude kat van mij, inmiddels overleden op 4 jarige leeftijd door een virus) was echt heel boos op mijn pa.


    Haha jaaa dat bestaat! :'D Hoewel de dierenarts het liever niet geeft. Maar wij merken geen problemen bij Snoepie.
    Ghehe ze weet dat me ma haar afgegeven heeft. Hoewel het ook wel weer zo dat me ma haar lievelingetje is, dus misschien blijft ze minder boos. Ook kan het misschien wel helpen om haar vlees te geven, ghehe. x)

    Maar Snoepie is normaal gesproken heel lief, maar met dingen zoals dit kan ze zó boos zijn, haha. En dan blifjt ze wel even boos. x)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    McBride schreef:
    (...)

    Haha jaaa dat bestaat! :'D Hoewel de dierenarts het liever niet geeft. Maar wij merken geen problemen bij Snoepie.
    Ghehe ze weet dat me ma haar afgegeven heeft. Hoewel het ook wel weer zo dat me ma haar lievelingetje is, dus misschien blijft ze minder boos. Ook kan het misschien wel helpen om haar vlees te geven, ghehe. x)

    Maar Snoepie is normaal gesproken heel lief, maar met dingen zoals dit kan ze zó boos zijn, haha. En dan blifjt ze wel even boos. x)

    Nou, hopelijk blijft ze niet lang boos, hahah. Zal zonde zijn xD


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Vlahos schreef:
    (...)
    Nou, hopelijk blijft ze niet lang boos, hahah. Zal zonde zijn xD


    Inderdaad. :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •