• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    De brandmerk, de plan, bij voldemort horen ect. Want George is door de war en geloofd niet dat campbell dit alles zelf wilde


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Goh, Dat wilt hij ook niet. Hij houd van jou, George (:


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Goh, Dat wilt hij ook niet. Hij houd van jou, George (:


    En george houd van Campbell, daarom geloofde hij het niet en wilde er zeker van zijn voordat zijn hart zou stoppen en dood neer zou gaan vallrn (A)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    ‘Maar nog steeds ben je bij hem. Nog steeds word je ‘maar’ opgeofferd. Hoezo moet ik me dan geen druk maken. De jongen waar ik iets voor voel gaat naar ‘de heer van het duister.’ Natuurlijk maak ik me dan druk. Dit is geen een of ander klein kinderspelletje, Campbell. Maar terug op mijn vraag: van wie moest het? Karkarov?’ Ik keek weg. Ik mocht niks vertellen. Ze zouden me vermoorden. Ze hadden gelijk; ik was niet betrouwbaar en ik was zeker niet geschikt voor hun functie. Ik kon al niet denken aan iemand pijn te doen; laat staan dood te maken.
    ‘Campbell.’ George boog zich voorover waardoor ik gedwongen werd om hem aan te kijken.
    ‘Campbell, of je het wilt of niet, ik laat je zijde vanaf nu geen een seconde meer los.’ Ik schudde demonstratief mijn hoofd. ‘George, dat kan je niet doen. Dat is té gevaarlijk. Ik ben eenmaal geboren in een gezin die de heer van het duister aanhangt. Geloof me; ze wilde me al veel eerder dood hebben omdat ze me alleen een blok aan hun been vinden. Net zoals Draco. We zijn samen de enige twee die ze teleur stellen. Het enige nut wat ik in hun ogen heb is om te zwerkballen en mee te doen aan het Toernooi zodat alle ogen op mij gericht zijn en niet op wat er echt gaande is.’ ik kneep voor een seconde mijn ogen dicht om de tranen tegen te houden. Toen ik ze opende keek ik strak in Georges gezicht. ‘Beloof me een ding, George. Noem nooit zijn echte naam. Hij zal dan verschijnen en hij zal al naar je op zoek gaan omdat je dingen weet die je niet mag weten of je weet ze nog niet maar uiteindelijk zal je ze snappen. Hij kan in mijn hoofd kijken. Hij kan in ieders hoofd kijken. Beloof dat je mij vergeet. Het zal makkelijker zijn als je denkt.’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Nee George mag niet dood D: Ik kan het niet hebben als Fred én George sterven :'(


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    What?! Natuurlijk gaat George je niet vergeten! Ben je gek geworden??


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Omg Xd ik ben nog steeds ervoor om Draco, Campbell en Ralf mee te nemen naar 't Nest in de kerst :D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Fred neemt Ralf mee, Ginny neemt Draco mee en George neemt Campbell mee :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Daarom! het word geniaal vooral Ginny + Draco word al erg en dan horen ze van Campbell misschien en dan.... oeh dan heb je de poppen aan 't dansen.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ze hebben twee dooddoeners, waaruit een Malfoy en DE camobell Saundere en twee weerwolven, MMolly gaat gek worden xD


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    George weasley

    Demonstratief schudde hij zijn hoop.
     ‘George, dat kan je niet doen. Dat is té gevaarlijk. Ik ben eenmaal geboren in een gezin die de heer van het duister aanhangt. Geloof me; ze wilde me al veel eerder dood hebben omdat ze me alleen een blok aan hun been vinden. Net zoals Draco. We zijn samen de enige twee die ze teleur stellen. Het enige nut wat ik in hun ogen heb is om te zwerkballen en mee te doen aan het Toernooi zodat alle ogen op mij gericht zijn en niet op wat er echt gaande is.’
    Hij kneep zijn ogen dicht en ik zag dat hij moeizaam zijn tranen inhield. Dit kan niet. Ik kan dit niet beloven. Hoe gevaarlijk het ook kan zijn, ik kan hem niet achterlaten.
    ‘Beloof me een ding, George. Noem nooit zijn echte naam.'
    'Ik beloof het..'
    'Hij zal dan verschijnen en hij zal al naar je op zoek gaan omdat je dingen weet die je niet mag weten of je weet ze nog niet maar uiteindelijk zal je ze snappen.'
    'Maar hij is..'
    'Hij kan in mijn hoofd kijken. Hij kan in ieders hoofd kijken.'
    'Campbell je word paranoïde'
    'Beloof dat je mij vergeet. Het zal makkelijker zijn als je denkt.’
    mijn kaak viel open en even wist ik niet wat ik moest zeggen. Laat hij me dit serieus beloven?
    'Camp, ik kan dit niet beloven. Het maakt me niets uit of ik gedood word of gewond raak of wat dan ook, ik kan en wil je niet alleen hierbij laten.' Ik hiele hem dicht bij mij en alles wqt ik deed was in zijn donkere ogen staren waarachter wanhopige tranen zich schuilden.
    'Ik beloof dat er niets ernstigs gaat gebeuren, met mij of met jou, met niemand. Vertrouw me.'


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Ze hebben twee dooddoeners, waaruit een Malfoy en DE camobell Saundere en twee weerwolven, MMolly gaat gek worden xD


    ja ik heb zin in de kerst ! dit word geweldig! beter komt er wat Cage drama door molly en ofcourse Drinny drama :D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Shii.George is cute :3.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    ja ik heb zin in de kerst ! dit word geweldig! beter komt er wat Cage drama door molly en ofcourse Drinny drama :D


    Molly houd die deur open om haar zonen en dochter weer te verwelkomen, maar in plaats van dat komt er een jongen die al in een weerwolf is getransformeerd naar binnen, met twee jongens die hun armen omhoog houden waar de duistere teken op is getatoeëerd en met al hun zwarte kleding en al, en daar achter komen Ginny, Fred en George met puppy ogen binnen lopen :'D dat word GE-WEL-DIG


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Molly houd die deur open om haar zonen en dochter weer te verwelkomen, maar in plaats van dat komt er een jongen die al in een weerwolf is getransformeerd naar binnen, met twee jongens die hun armen omhoog houden waar de duistere teken op is getatoeëerd en met al hun zwarte kleding en al, en daar achter komen Ginny, Fred en George met puppy ogen binnen lopen :'D dat word GE-WEL-DIG


    Beter spoelen we binnenkort de tijd vooruit. Omg. We verzinnen wel dat Ron als enige op school blijft voor Harry ofzo :p enneh Campbell en Draco hebben pas in deel 6 de teken. naja draco dan xD campbell bestaat niet bij J.K. Rowling :'(


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya