• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    waaaauw wat schrijf ik een lange stuk van George, ghehehe :Y)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    George Weasley – 5th year Gryffindor – beater

    Campbell bewoog niet en even dacht dit dat hij flauw was gevallen tegen mijn borstkast aan, maar hij begon al weer met praten.
    ‘Ik heb geen keus, George. Volgend jaar worden Draco en ik gebrandmerkt.’ Het duurde een aantal lange secondes tot zijn voorden werkelijk in mijn oren vlogen zonder aan de andere kant weer eruit te komen. Gebrandmerkt. Ik snapte totaal wat hij daarmee bedoelde. De duistere teken van Voldemort komt op zijn pols te staan waardoor hij official aan zijn kant komt te staan. Mijn handen lieten hem eindelijk los waardoor mijn armen radeloos naast mijn lichaam bungelden, en geschrokken zette ik een halve stap naar achteren om hem goed te kunnen bekijken. Mijn handen liet ik door mijn haren gaan en ik liet een lange ‘oh’ uit mijn mond glijden waarna ik mijn hand sprakeloos voor mijn mond neer liet vallen en dan weer mijn armen kruiste waarna ik weer naar mijn voeten staarden; sprakeloos, niets, geen beweging meer. Mijn hart leek alsmaar sneller en sneller te gaan en even dacht ik dat ik knock out zou gaan, maar helaas. Ik voelde me misselijk worden en staarde expres naar Campbell zijn pols, die ik net vasthield en wierp me weer in zijn diep bruine ogen die nu gehuld was met angst. Wat moest ik doen? Als ik me niet aangetrokken voelde tot hem, zou ik nu weg gerend hebben. Ik wil nu ook wegrennen, maar mijn lichaam protesteerde zich, net als mijn hart die zich gewelddadig aan de veiligheid van Campbell lustte. Wacht.. ook Draco? Oh.. fantastisch. Ik hoopte nu vurig dat ik een of ander berichtje via mijn brein naar Fred kon sturen, zodat ik hem op de gedachtes kan brengen dat volgend jaar Draco gebrandmerkt word. Ik geloofde het niet. Ik wilde het niet geloven, misschien dacht ik te paniekerig na. Misschien bedoelt hij iets anders..
    ‘h-hoe bedoel je gebrandmerkt?’ of beter vraag is..
    ‘gaat hij je doden als je dat niet doet? Campbell, wie heeft je verplicht? Hijzelf? Campbell, ik kan moeilijk geloven dat jij dit zelf wilt..’ ik kwam weer tot aarde en schudde doelloos mijn hoofd.
    ‘Campbell Saunders, zeg me dat je een grap maakt, weet je wel hoe verdomd gevaarlijk dit is?’ ik had hem niet meers bij zijn voor en achternaam genoemd sinds ik hem kuste achter het kasteel..
    Ik zette weer een stap naar zijn richting toe en zette mijn beiden handen achter zijn nek.
    ‘ik laat je dit niet- niet doen! De doodsvloek op Voldemort zijn stok is dan gereserveerd op jouw naam, ik zweer met heel mijn hart dat ik dood zal gaan als iemand je probeert de doden of te martelen, maar ik laat je dit niet doen, wat je plan ook was.’ Ik stop even.
    ‘we moeten naar Perkamentus.. of- of naar Fred, hij zag dit aankomen..’ en dat zei ik meer tegen mezelf. Ik heb me nog nooit in mijn leven zo gespannen gevoeld.




    Wat als Campbell beloofd om het niet te doen en zijn plan niet voort te laten zetten, George geloofd hem, Campbell doet het misschien toch, kwade personen komt hij tegen om Campbell te doden ofzo of te martelen, George springt voor hem neer en gaat dood en Campbell leid aan een heftige schuld..? drama x’) maar ik denk niet dat Campbell daar in staat is op dit moment xq

    [ bericht aangepast op 1 juli 2014 - 19:17 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    490 woorden, BAM :'D


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    neem hem mee naar je moeder; George. Molly weet raad op alles :Y)

    Dit word super leuk omdat Ginny met Draco gaat daten.. OOPS George ('x muhahaha


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    En george mag niet dood. Ik kan niet Fred én George verliezen D:


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    ik heb een leuke ideetje gekregen om een hp rpg te openen die zich afspeeld tijdens film 7 part 2, tijdens de tovenaarsoorlog dus, daar is toch zat drama te verzinnen, of niet..?


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    oh god nog een topic ('x en dan wil je zeker dat er weer een cage is? :p


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    maakt niet uit, maar ik ben nog aan het denken. natuurlijk trek ik jou en Linde ook naar mijn rpg topic toe dan :Y)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ik ben echt super flauw maar;

    Campbell Saunders.

    George liet mij los en deed een paar stappen achteruit. Dat kon twee dingen betekenen. Of hij was bang voor mij of hij ging me vermoorden voordat ik wat kon doen. Ik had dan van die twee liever het laatste. Aan zijn houding kon ik zien dat hij nog leek te twijfelen en aarzelend keek ik naar mijn schoenen. Ik kon nu wegrennen maar mijn benen leken dienst te weigeren.
    ‘H-hoe bedoel je gebrandmerkt?’ verbrak George plotseling de stilte. Ik staarde naar mijn vingers waar ik mee speelde. Het was makkelijker daar mijn aandacht op te focussen dan om de angst die in mijn lichaam heerste.
    ‘Gaat hij je doden als je dat niet doet? Campbell, Wie heeft je verplicht? Hijzelf? Campbell, Ik kan moeilijk geloven dat jij dit zelf wilt. Campbell Saunders. Zeg me dat je een grap maakt, weet je wel hoe verdomd gevaarlijk dit is?’ ik knikte hoewel ik niet er op rekende dat hij zag. Per woord voelde ik me kleiner worden. Hij was diep teleurgesteld in mij. Ik hoefde niet meer op hem te rekenen. Ik was weer moederziel alleen. Plotseling voelde ik twee handen achter mijn nek waardoor ik automatisch naar boven keek. In de bruine ogen van George die nu zo verschilde dan normaal. Eerst stonden ze vrolijk. Vol levenslust en nu leken ze bang, verward?
    ‘ik laat je dit niet- niet doen! De doodsvloek op Voldemort zijn stok is dan gereserveerd op jouw naam, ik zweer met heel mijn hart dat ik dood zal gaan als iemand je probeert de doden of te martelen, maar ik laat je dit niet doen, wat je plan ook was. We moeten naar Perkamentus.. of- of naar Fred, hij zag dit aankomen..’
    Ik schudde afwezig mijn hoofd. ‘George. Maak je niet druk. Ik en Draco worden niet in de groep genomen om grote daden te verrichten maar om opgeofferd te worden.’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    SphinxX schreef:
    maakt niet uit, maar ik ben nog aan het denken. natuurlijk trek ik jou en Linde ook naar mijn rpg topic toe dan :Y)


    Ja ik dacht al dat ik geen keus had (baby)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Ja ik dacht al dat ik geen keus had (baby)


    als je niet wilt hoeft het niet hoor, alleen anders word het saai op een gegeven moment x)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    als je niet wilt hoeft het niet hoor, alleen anders word het saai op een gegeven moment x)


    :p ik laat mijn toverstokje wel zwaaien door je topic :< Ohgod ik moet nu weer denken aan Sneep. na page 394 dacht ik niet meer hetzelfde over hem als daarvoor D: Een pagina; nee een woord kon mijn mening helemaal ombuigen D:


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    ik heb geeeeeeeeeeen idee wat ik in HEMELS naam moet schrijven... sugesties :')


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    George Weasley – 5th year Gryffindor – beater

    Campbell keek naar me op en schudde zijn hoofd, wat me slecht hoop gaf.
    ‘George. Maak je niet druk. Ik en Draco worden niet in de groep genomen om grote daden te verrichten maar om opgeofferd te worden.’
    ‘maar nog steeds ben je bij hem. En nog steeds word je ‘’maar’’ opgeofferd, hoezo moet ik me dan geen druk maken. De jongen waar ik iets voor voel gaat naar ‘’de heer van het duister’’, NATUURLIJK maak ik me dan druk.’ Verklaarde ik.
    ‘dit is geen een of ander klein kinderspelletje, Campbell. Maar terug op mijn vraag: van wie moest het? Karkarov?’ vroeg ik dan aan hem, en liet hem niet los, voor het geval dat hij uit angst weg gaat rennen ofzo, en boog me wat voorover zodat hij recht in mijn ogen keek.
    ‘Campbell,’ fluisterde ik dan.
    ‘of je het wilt of niet, ik laat je zijde vanaf nu geen een seconden meer los.’



    Slecht ik weet, sorry maar ik MOEST iets schrijven :’)


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    wat bedoel je met van wie moest het? karkarov?


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya