• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Hmm.. ik ga wel de raam even open doen om af te kunnen koelen en ik denk dat ik nu door jou tot 5 uur of zo niet kan gaan slapen. Dan maar quizlettwn :')


    Haha ahw' allebei de Campbells houden wel van George maar allebei de Campbells begrijpen het niet :') hoewel Goblet Campbell het wel begrijpt maar het moeilik vind


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Haha ahw' allebei de Campbells houden wel van George maar allebei de Campbells begrijpen het niet :') hoewel Goblet Campbell het wel begrijpt maar het moeilik vind


    Dit maakt duidelijk dat ik later forever alone ga blijven aangezien ik zit te treuren om een fictionele breuk van een rpg van een jongen die debk ik niet echt in deze wereld bestaat :')

    Ik hou van Campbell (: deze Camp is zo aardig, lief, leuk, gevoelig wat hem schattig maakt en super zorgzaam. En de andere Camp omdat hij zo uitdagend is wat hem erg spannend maakt (: als er ooit wen cage breuk zou ontstaan zou ik George helemaal gaan verpestwn denk ik.. <'3


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Dit maakt duidelijk dat ik later forever alone ga blijven aangezien ik zit te treuren om een fictionele breuk van een rpg van een jongen die debk ik niet echt in deze wereld bestaat :')

    Ik hou van Campbell (: deze Camp is zo aardig, lief, leuk, gevoelig wat hem schattig maakt en super zorgzaam. En de andere Camp omdat hij zo uitdagend is wat hem erg spannend maakt (: als er ooit wen cage breuk zou ontstaan zou ik George helemaal gaan verpestwn denk ik.. <'3


    Haha wat jij nu typt is mijn irl. Ik geef gewoon zoveel om cage. Ik wil dat ze gaan trouwen en kindertjea gaan adopteren enz. Toen linde het uitmaakte met campbell via scorpius voelde het haast net zo pijnlijk ala irl ik dacht neee! D: ik bijna huilend achter mob. Xs.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

     'Rustig; George. Het spijt me.' Ik keek op bij zijn woorden en probeerde zorgvuldig aden te halen. Ik heb dit echt nog nooit eerder gevoeld, het voelde alsof mijn leven even was gestopt. Campbell liep naar me toe en veegde mijn tranen weg Waarna hij me Iin een omhelzing trok waardoor ik verstijfd bleef staan.
    'Het spijt me. Sorry- George. Rustig maar- het spijt me. Je hebt gelijk- het spijt me George. Niet verdrietig zijn. Ik hou van je- dat weet je toch. Het spijt me.' Murmelde hij maar door. Ik slikte mijn deoge tranen door en gooide ook mijn armen om hem heen en trok hem zo dicht tegen me aanasof als ik dat niet deed dat hij me weer zou gaan verlaten.
    'Ik dacht gewoon dat ik je zo gelukkig kon maken; George. Ik hou echt van je'- Sorry. Rustig maar. Het spijt me echt.'
    Zoals gewoonlijk probeerde ik weer te glimlachen en verborg mijn gezichr in zijn schouder.
    'Ik hoop dat je het meent..' murmelde ik gebroken terwijl mijn gezicht nog steeds verborgwn in zijn schouder lag.
    'Als je echt niet meer iets voelt voor mij kan je de waarheid vertellen, Camp. Want als je niet meer van me houd kan ik er tenminste zelf niets meer aan doen..' ik haalde mijn gezicht uit zijn schouder en zette alleen mijn voorhofd er tegen aan waardoor ik met mijn gezicht naar onze schoenen staarde.
    'Campbell, je bent de enige persoon die me tot nu toe in mijn hele leven aan het huilen hebt gekregen, puur om dde angst om je kwijt te raken. Als je nu nog steeds niet geloofd dat ik van je hou.. dan weet ik het ook niet meer..' murmelde ik zachtjes. Echt waar, ik wist niet eens dat ik tranen bezat tot vandaag.


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Leora schreef:
    (...)

    Haha wat jij nu typt is mijn irl. Ik geef gewoon zoveel om cage. Ik wil dat ze gaan trouwen en kindertjea gaan adopteren enz. Toen linde het uitmaakte met campbell via scorpius voelde het haast net zo pijnlijk ala irl ik dacht neee! D: ik bijna huilend achter mob. Xs.


    Ik huilde bijna ook. Eerst poste ik mijn paniek waarna ik mijn mob per ongeluk op de grond viel en ik expres mijn dekens en kussens en al erop gooide waardoor mijn vader kwam kijken wat er aan de hand was en dacht dat ik mijn hoofd ergens had gestoten en nu pijn leed x')


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Hoe eng is het om rond deze tijdstip een auto te horen buiten. Ik bedoel; waar gaan ze in hemels naam heen :'o


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Campbell saunders

    Tot mijn grootste opluchting gooiden hij zijn armen om mij heen en liet hem mij dichter tegen zich aandrukken.
    'Ik hoop dat je het meent.Als je echt niet meer iets voelt voor mij kan je de waarheid vertellen, Camp. Want als je niet meer van me houd kan ik er tenminste zelf niets meer aan doen..' ik schudde mijn hoofd terwijl ik zachtjes door zijn haar streelde. 'Dat is niet waar.' Murmelde ik zachtjes.
    'Campbell, je bent de enige persoon die me tot nu toe in mijn hele leven aan het huilen hebt gekregen, puur om dde angst om je kwijt te raken. Als je nu nog steeds niet geloofd dat ik van je hou.. dan weet ik het ook niet meer..' ik liet mijn hand uit zijn haar glijden naar zijn kin zodat hij verplicht was om mij aan te kijken. 'Ik hou van je, zoveel dat ik mijn eigen hart in een matras vol spijkers te steken die het tot bloedenst toe verwoesten om jou gelukkig te maken.' Ik schudde mijn hoofd. 'George, mijn hart bevind zich misschien in mijn lichaam maar hij klopt voor jou.' Ik keek hem nog even aan in zijn verdrietige bruine kijkers voordat ik mijn lippen met hem samensmolt. Mijn handen gleden over zijn rug naar de rand van zijn shirt die ik omhoog schoof om zijn blote huid tegen mijn middels weer warme handen te voelen.

    Pampampam xd nothing is as it seems


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    SphinxX schreef:
    Hoe eng is het om rond deze tijdstip een auto te horen buiten. Ik bedoel; waar gaan ze in hemels naam heen :'o


    Haha ik woon in een dorp in the middlw of nowhere dus bij mij is dat minder raar gezienbsommige menswn nachtdienst hebbem in ziekenhuizen ofzo ofbdat soort dingen en of ze mketen vroeg vertrekken xd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Haha ik woon in een dorp in the middlw of nowhere dus bij mij is dat minder raar gezienbsommige menswn nachtdienst hebbem in ziekenhuizen ofzo ofbdat soort dingen en of ze mketen vroeg vertrekken xd


    Ik zou ook zo in een huosje kn the middle kf nwohere willen wonen. Maar ik woon in een grote wijk vlak bij het maas. Niet zo veel auto's maar wel veel kleine huisjes en appartementen, lekler druk hier dus maar ondankshet best ddruk is komt het echt zelden voor dat er iemand rond deze tijdstip naar buiten gaat. Daarom is het eng als ik in bed lig rond middernqcht en plotseling zie ik de lamlen van een auto door mijn slaapkamer raam schijen x'q


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    George Weasley

    Zijn handen streken even door mijn haren wat me een heerlijke gevoel gaf voordat hij ze losliet en mijn kin vastpakte.
    'Ik hou van je, zoveel dat ik mijn eigen hart in een matras vol spijkers te steken die het tot bloedenst toe verwoesten om jou gelukkig te maken.' ik keek hem even bewonderd aan voordat ik een zwak glinlachje liet zien.
    'George, mijn hart bevind zich misschien in mijn lichaam maar hij klopt voor jou.' Ik snoof even en probeerde weg te kijken maar in plaats van dat bleef ik verplicht in zijn grote, bruine ogen staren voor hoe lang ik de tijd voor had imdat Campbell zijn lippen al op die van mij voelde drukken. Mijn handen gleden automatisch naar zijn nek toe en zijn vertrouwelijke handen voelde ik aan mijn shirt friemelen tot hij die omhoog schoof en het op mijn borstkas voelde. Even liet ik hem weer los en leek ik hem met mijn volledige glinlach aan, alsof wat er net was gebeurt ook nooit was gebeurt. Mijn voorhoofd leunde tegen die van hem aan waardoor de punt van mijn neus net die van hem ook raakte en ik naar zijn lippen staarden.
    'Ik hou van je, Campbell Saunders. Beloof me dat je me niet meer alleen gaat laten. Dat beloof ik jou dat ik niet meer verdrietig ga worden en nooit aan je zal twijfelen.' Fluisterde ik.

    [ bericht aangepast op 21 aug 2014 - 1:35 ]


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Ralf Auron

    Even hoorde ik Fred huilen wat me deed schrikken maar toen ik naar hem keek knikte hij alleen maar. Ik knikte ook en staarde weer naar mijn poten tot Fred alweer mijn aandacht trok toen hij naar een konijntje toe rende en het met huid en haar op at. Geschrokken zette ik een aantal stappen naar achteren toen hij me even aankeek en terug naar de grot toe rende.
    'Ralf! Help! Bind me vast in de grot!' 
    Ik rende hem achterna en staarde de ketting even aan en dan naar mijn poten. Dit gaat echt niet lukken. Ik probeerde ďe ijzer te pakken maar ik faalde erin en keek Fred even aan.
    'F-Fred, probeer je te o-ontspannen. Denk aan je familie, aan mij, aan jezelf. J-Je bent Fred Weasley en je bent op dit moment bij 't Nest.' Zei ik zachtjes en kwam voor hem staan.
    'H-het komt goed, zei je dat niet eerder tegen mij? Het komt goed.' Nee, het komt niet goed. We zijn dood! Wat moet ik doen?

    Ik heb serieus geen inspiratie voor Red, sorry :')


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Campbell Saunders

    Veels te vroeg stopte onze kus en drukte George zijn voorhoofd tegen die van mij aan. 'Ik hou van je, Campbell Saunders. Beloof me dat je me niet meer alleen gaat laten. Dat beloof ik jou dat ik niet meer verdrietig ga worden en nooit aan je zal twijfelen.' Ik slikte en haalde een hand onder zijn shirt vandaan en legde het op zijn wang. 'George- je mag heus wel om mij twijfelen. Ik twijfel ook over mijzelf en ik ben blij dat je aan mij twijfelde.' ik drukte voor een seconde een kus op zijn lippen. 'Ik moet er niet aan denken om zonder jou te zijn.' fluisterde ik zachtjes tegen zijn lippen aan terwijl mijn linkerhand nog over zijn borstkast streelde. 'Ik zou willen zeggen dat ik van je hou maar ik twijfel of deze woorden wel hun recht doen aan de gevoelens die ik voor jou koester; George. Maar voor nu moeten ze het er maar mee doen.' Ik wilde hem eigenlijk met mijn verstand loslaten maar zijn armen voelde warm en veilig om mij heen. De adem die over mij heen streek was te aanlokkelijk en dan hebben we het er nog niet bij geteld dat ik eigenlijk geen centimeter meer gescheiden van George wilde zijn. Meteen drukte ik mijn lippen weer op die van hem en liet mijn hand even zachtjes aan zijn oor knijpen voordat hij weer onder zijn shirt ging. Zijn borstkast was warm en enorm verleidelijk maar toch liet ik ze naar zijn blote rug glijden en stopte de kus door zachtjes op zijn lip te bijten. 'Ik kan het nog steeds niet geloven.' murmelde ik zachtjes waarna ik naar zijn nek streek en kusjes in zijn nek plantte waardoor ik de kans had om mijzelf nog dichter tegen George aan te drukken tot ik een vreemde schits achter het raam zag. Mijn handen bleven stil liggen op Georges rug en ik deed mijn hoofd omhoog en zag weer iets bewegen en voor even dacht ik de persoon te herkennen. Ik schudde verbaasd mijn hoofd. Dit kon niet en toch maakte mijn hart plotseling overuren. Dit was niet goed. Totaal niet goed zelfs.

    [ bericht aangepast op 21 aug 2014 - 10:31 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    ...nu ben ik bang


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    George Weasley

    'George- je mag heus wel om mij twijfelen. Ik twijfel ook over mijzelf en ik ben blij dat je aan mij twijfelde. Ik moet er niet aan denken om zonder jou te zijn.' Fluisterde hij en automatisch verscheen er een glimlach op mijn gezicht.
    'Ik zou willen zeggen dat ik van je hou maar ik twijfel of deze woorden wel hun recht doen aan de gevoelens die ik voor jou koester; George. Maar voor nu moeten ze het er maar mee doen.'
    Hij drukte al zijn lippennop die van mij voordat ik hem los kon laten en ergens haatte ik mezelf om te denken om Campbell los te kunnen laten. Zijn handen die over mijn blote rug gleden liet me de kou van net helemaal vergeten aangezien ik nu in vuur en vlam stond. Hij beet nog even nog op mijn lip en ik kon het niet laten en trok zachtjes aan zijn haren die ik dan weer losliet.
    'Ik kan het nog steeds niet geloven.'
    Murmelde hij.
    'En ik wel dan?' Lachte ik voordat hij kusjes in mijn nek begon te planten. Mijn armen gleden automatisch van zijn nek af, over zijn rug en speelde met de rand van zijn shirt en voordqt ik de kans kreeg om ook zijn bovenlichaam te kunnen verkennen scheidde hij zijn lippen van mijn nek en keek naar de raam toe. Tot mijn schrik zag ik iemand bewegen en ergens dacht ik dat het Draco was die ons bang probeerde te maken. Ik liet Campbell met tegenzin los en liep richting het raam die ik open trok en even naar buiten keek.
    'Wie is daar?' Riep ik dan de duisternis in.
    '...Draco?'


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    SphinxX schreef:
    ...nu ben ik bang


    Er gaat nog niks ergs gebeuren :'3 ik laat het zich langzaam opbouwen ^^. Zullen we trouwens als Linde toestemt en jij ook aan dag 2 beginnen? :'3 Want ik weet niet wat jullie nog met Ralf & Fred wil doen

    ik ben beniwud trouwens naar George @ generations :'3

    [ bericht aangepast op 21 aug 2014 - 12:04 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya