• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    ‘Mijn koffer ligt nog in de auto. We kunnen hem er gewoon uitpakken en dan… kan je verschijnselen?’ ik knikte en wilde antwoorden maar mijn nekharen gingen stijf overeind staan toen ik een veels te bekende stem hoorde. ‘Campbell?’ met grote ogen keek ik naar de jongen met het veels te bekende oranjehaar. ‘Ik..- je was niet meer in het huis en ik.. waarom?’ hij schudde verward zijn hoofd en woorden konden niet omschrijven hoe pijn dit me deed. Ik kon de teleurstelling in zijn ogen aflezen. Waarom was hij teleurgesteld- ik wilde hem alleen een fijne kerst bezorgen. Ik bleef stokstijf stil staan.
    ‘George- dit is een droom. Je bent aan het slapen. Dit is niet echt.’ Probeerde ik zo serieus mogelijk te zeggen terwijl ik hoopte dat hij weer naar binnen zou gaan zodat ik en Draco konden ontsnappen. Ik kon niet weglopen. Niet waar hij bij stond.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Ahw Georrge D';


    Ja.. dat dacht ik ook na je post(s) met Campbell bij @generation ): ahw Campbell, ahw George, het gaat steeds om en om. Wanneer komt de bom eindelijk die alles gaat bepalen en de harten van onze mensjes niet de hele tijd gaat breken?


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:
    Campbell Saunders

    ‘Mijn koffer ligt nog in de auto. We kunnen hem er gewoon uitpakken en dan… kan je verschijnselen?’ ik knikte en wilde antwoorden maar mijn nekharen gingen stijf overeind staan toen ik een veels te bekende stem hoorde. ‘Campbell?’ met grote ogen keek ik naar de jongen met het veels te bekende oranjehaar. ‘Ik..- je was niet meer in het huis en ik.. waarom?’ hij schudde verward zijn hoofd en woorden konden niet omschrijven hoe pijn dit me deed. Ik kon de teleurstelling in zijn ogen aflezen. Waarom was hij teleurgesteld- ik wilde hem alleen een fijne kerst bezorgen. Ik bleef stokstijf stil staan.
    ‘George- dit is een droom. Je bent aan het slapen. Dit is niet echt.’ Probeerde ik zo serieus mogelijk te zeggen terwijl ik hoopte dat hij weer naar binnen zou gaan zodat ik en Draco konden ontsnappen. Ik kon niet weglopen. Niet waar hij bij stond.


    Wtf Camp, serieus? Een droom x') eigenlijk was dat best schattig :'D maar dat veranderd de situatie niet (cat)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell - Draco - George (deze lijstje word steeds korter en korter)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ik weet niet hoe ik moet reageren dus ik pas even. Nu is George


    Spoiler alert: you will save yourself

    Zucht ik ga huiswerk maken. School is weer begonnen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Leoen. School is weer begonnen.


    Veel succes x') ik heb nog een of twee weken vakantie xq


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ik moet a/s woensdag weer scholen x.o'.. dus nog precies een week vakantie xd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    ‘George- dit is een droom. Je bent aan het slapen. Dit is niet echt.’ ik zuchtte en hief even mijn schouders op.
    'Dat kan niet. Want al sinds ik je kende kreeg ik geen dromen meer aangezien jij al mijn enige grootste droom was die was uitgekomen.' Murmelde ik zachtjes en liet de snewuwlokken maar in mijn zweterige haren vallen. Langzamer begon ik te bibberen ondanks dat ik de kou amper voelde, dat boeide me niet.
    'Je weet-t da-t als je me v-verlaat dat je me m-meer pijn gaat doen d-d-dan nu?' Stotterde ik door de kou en sloeg mijn armen even om me heen tot poging warmer te worden.
    'G-ga je gang.. j-je k-kan kiezen, blijven of w-weg gaan. M-maar ik ga n-nooit vergeten dat je m-me he-hebt achtergelaten in deze m-moeilijke periode. W-want ik h-hou van jou.' Het lijkt alsof mijn droom dus uit elkar gaat knappen en de nachtmerries weer ga zien waarin Campbell me iedere keer op een andere manier weer gaat achter laten. Tenminste zie ik hem dan.. ergens was ik niet zo erg in paniek. Want ik hoopte zo erg dat hij terug zou keren dat ik in mijn hoop begon te geloven.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders


    'Dat kan niet. Want al sinds ik je kende kreeg ik geen dromen meer aangezien jij al mijn enige grootste droom was die was uitgekomen.' Ik voelde mijn wangen rood worden van schaamte en verwarring. Ik kon al niet tegen complimentjes en zeker nu niet. Niet op het moment wanneer ik hem wil verlaten om zíjn bestwil hoewel hij dat nu nog niet beseft. 'Je weet-t da-t als je me v-verlaat dat je me m-meer pijn gaat doen d-d-dan nu? G-ga je gang.. j-je k-kan kiezen, blijven of w-weg gaan. M-maar ik ga n-nooit vergeten dat je m-me he-hebt achtergelaten in deze m-moeilijke periode. W-want ik h-hou van jou.'
    Hij sloeg zijn armen om zich heen en ik kon zien dat hij het koud had. Of althans ik hoopte dat dat het enige was. Ik bleef hem zwijgend aanstaren en iedere seconde kreeg ik meer medelijden met de jongen voor me. Hij stond hier in zijn shirt in de vrieskou. Ik stond in een paar passen bij hem en wreef met mijn handen over zijn kale armen. 'George; ik doe dit júist voor jou. Ik wil dat je een fijne kerst heb en we weten beide dat ik het verpest heb. Het enige wat misschien de sfeer waar jij naar verlangt terugbrengt is wanneer ik dít huis verlaat.' Ik beet op mijn lip terwijl ik hem nog steeds niet in zijn gezicht aanstaarde. Al voor de tweede keer op een dag had ik George verdrietig gemaakt. Misschien moest ik wat wij ook hadden stoppen- misschien was hij dan weer zo vrolijk als toen ik hem kende. Toen hij nog niet met stomme zorgen van mij opgescheept was. Ik draaide me om en pakte Georges hand. 'Het is koud; George. Ik wil niet dat je bevriest.' ik keerde me naar Draco toe en seinde dat ik er zo weer aan kwam terwijl ik George naar binnen trok waar de vuur nog om de houtblokken likte in de haardvuur en duwde George in de stoel en ging automatisch naar de keuken opzoek naar spullen voor hete chocolade.

    Yep Campbell is net een moeder ^^ hoewel wat hij nu gaat doen misschien niet zo leuk is :p.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ga je nou stoppen met cage D=


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Ga je nou stoppen met cage D=


    We'll see ('x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    We'll see ('x


    (huil)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    (huil)


    Schrijven jij ('x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Schrijven jij ('x


    Moet je maar even wachten, ik zit even wat te snoepen voor te televisie xq en jij moet schrijven met camp @generation


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••