• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    De laatste was erg aantrekkelijk maar doe jij maar je draco ding, ik hou je niet tegen x'q ik haat dit zo erg; wanneer is kerst afgelopen x')

    Ik haat Albus, hij word opgegeten door de weerwolf van net waardoor hij dood gaat en niet meer naar de groepje kan gaan


    Ik haat jou! Maar we kunnen ook doen dat george campbell betrapt wnnr hijbmet draco praat.. pampampampam xd nee bevreid ze kut albus ginny heeft haar zoon nodig en campbell even tijd van george af xd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Ik haat jou! Maar we kunnen ook doen dat george campbell betrapt wnnr hijbmet draco praat.. pampampampam xd nee bevreid ze kut albus ginny heeft haar zoon nodig en campbell even tijd van george af xd


    Albus bestaat niet. Het is slechts een verbeelding van Ginny. Een denkbeeldige vriend.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Albus bestaat niet. Het is slechts een verbeelding van Ginny. Een denkbeeldige vriend.


    Ik haat je soms zo erg xd muhaha

    Je vertrouwt campbell nergens he.. bij goblet zowel genwrations niet :p

    Enneh kerst is nog niet eens begonnen en heb nog meer voor je in petto muhahaha ^^


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Juj moet overigens met feorge reageren @ goblet en ik zal ens nadenken wat ik met gin gin ga doen xd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Ik haat je soms zo erg xd muhaha

    Je vertrouwt campbell nergens he.. bij goblet zowel genwrations niet :p

    Enneh kerst is nog niet eens begonnen en heb nog meer voor je in petto muhahaha ^^


    Oké oké, Albus komt hun berijden na de post van Ginny xq

    En ik vertrouw Campbell niet omdat ik jou niet vertrouw x') ik weet maar nooit wanneer je weer een planneke hebt net als daarnet c:

    En nu ben ik bang


    Oh, post maar met Campbell dat George al in slaap is gevallen. Kf als je perse wilt dat George komt voor Ginnyz verzin ik wel wat xq


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:
    Juj moet overigens met feorge reageren @ goblet en ik zal ens nadenken wat ik met gin gin ga doen xd


    Scorpius moet nu toch?

    Ik bedoel, lees mijn vorigr post :'D

    [ bericht aangepast op 20 aug 2014 - 0:29 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Oké oké, Albus komt hun berijden na de post van Ginny xq

    En ik vertrouw Campbell niet omdat ik jou niet vertrouw x') ik weet maar nooit wanneer je weer een planneke hebt net als daarnet c:

    En nu ben ik bang


    Oh, post maar met Campbell dat George al in slaap is gevallen. Kf als je perse wilt dat George komt voor Ginnyz verzin ik wel wat xq


    Je mag naar ginny.. maar je mag ool achter de deur staan.. mss is beter als george het hoort dus post maar met george iets dat je doet alspf je in slaap valt of in slaap valt wamt ik wilde eigenlijmbnathaniel in het verhaallijn gooien maar daar wacht ik dan nog ff mee xd.
    Dus na george.post komt campbells


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    ‘Het is beter als je gaat slapen; George. Je hebt je rust nodig- morgen is er weer een dag. Alles komt goed.’ Ihij legde zijn hand weer tegen mijn wang aan waar hij over begon te strelen. Ik zette een hanf onder mijn kusse en keek Campbell nog even aan voordat ik mijn hoofd helemaal in het kussen drukte en naar mijn matras staarde.
    ‘Alles komt goed.’ Suste hij weer. Ik glimlachte zachtjes en sloot mijn ogen dan maar.
    ‘Slaap lekker.’nog even voelde ik een kus die tegen mijn voorhoofd aan wer gedrukt en ik draaide mijn rug naar hem toe waardoor ik mijn ogen even weer opende en naar de muur staarde waar boven de raam was en trok de dekens wat meer over me heen coordat ik mijn ogen weer sloot.
    'Dankjewel, Camp..' murmelde ik nog.


    Als campbell weg gaat zorg io ervoor dat george de gedprek van buiten plots hoort zodat hij naar butwn kan gaan.

    [ bericht aangepast op 20 aug 2014 - 0:43 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    Zijn rug keerde zich naar mij en ongewild gaf dat mij een steek door mijn buik wat mijn geveinsde glimlach deed verdwijnen. Dit was beter zo. Als ik verdween. Ik had niks te verliezen en hij wel. Ik stond op en zag dat zijn ogen gesloten waren waardoor ik concludeerde dat hij slaap. ‘Ik hou van je.’ Fluisterde ik nog zachtjes voordat ik mijzelf omdraaide en een weg baande naar de deur. Iets wat super sloom ging gezien er allerlei spullen op de grond lagen die ik vervloekte. Voorzichtig legde ik mijn hand op de klink en draaide die omlaag waardoor er een klein lichtje zichtbaar werd van de gang. Razendsnel wurmde ik door de kleine opening van de deur waardoor ik op de gang stond en de deur zo zacht mogelijk sloot die tot mijn afschuw kraakte. Binnen een paar passen stond ik weer bij de trap en liep geruisloos de trap af de woonkamer in waar ik zonder te twijfelen direct naar buiten ging. George had het erover dat iedereen buiten was dus Draco dan ook. Ik begon te rennen tot ik een blondharige gedaante zag. Ik liep op hem af en onderscheidde GInny ook. Als dit maar goed ging.
    Ik tikte hem even op zijn schouder en keerde me tot Ginny toe. ‘Is het goed als ik even je vriendje leen?’ zei ik en ik probeerde een glimlach op mijn gezicht te toveren voordat ik Draco meetrok buiten gehoorsafstand van GInny.
    ‘Draco- we moeten hier weg. Jij en ik. Zie je niet dat we iedereens kerst verpesten? Moeten wij werkelijk zo egoïstisch zijn? Het is beter als wij weg gaan. Dan is iedereen blij en..’ mijn stem stierf weg en haalde een hand door mijn haar waardoor het leek alsof een mes door mij heen stak. Het was vreselijk om te weten dat alles beter was als je wegging. Draco had zijn vader en moeder nog die thuis op hem wachtte. Ik had alleen Nathaniel- als hij dat deed. Dat was nog maar de grootste twijfel. Ik schudde verward mijn hoofd.
    ‘We hadden hier nooit moeten komen; Draco. We verpesten alles voor iedereen en dat verdienen ze niet. Als jij je koffer pakt.. dan kunnen we gaan zonder dat iemand het opmerkt..’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Na Draco zijn post gaat George naar buiten voor Ginny maar dan ziet hij Draco en Campbell staan xq


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    @ Linde ik had trouwens Camp Draco van Ginny weg laten trekken :'p


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Draco Malfoy

    ‘Alles is anders; Draco. Ik dacht ooit dat wat jouw vader mij gegeven had het slechtste was wat er ooit in mijn leven gebeurd was maar het was eigenlijk het beste. Zijn geschenk aan míj liet zien wat ik werkelijk was. Hoe treurig- hoe kinderachtig. Het liet de werkelijke mij zien.’ Ze zwijgt en ik weet niet wat ik moet zeggen. Ik heb mezelf altijd de schuld gegeven van wat er met Ginny gebeurde - en natuurlijk de rest - in mijn tweede jaar. ‘Ik haat mijzelf- vooral om het gedeelte dat ik de kans heb om beter te worden. Anders. Niet zo overdreven irritant emotioneel als ik nu ben; maar nog steeds lijkt het niet te lukken. Eerlijk gezegd interesseert het me niet meer. Het interesseert me niet meer wat mijn moeder vind; of mijn vader of mijn broers. Ik ben nooit genoeg. Zelfs niet als ik mijn best doe. Het interesseert me niet meer als ik straks verscheurd word door Ralf of Fred in hun weerwolf vorm. Misschien ben ik ze wel dankbaar dat ik eindelijk verlost ben van mijzelf.’ Ik wil zeggen dat ze zo niet moet denken maar Campbell komt aangelopen. Hij tikt me oo mijn schouder en keert zich naar Ginny. Hij trekt me mee, buiten gehoorsafstand van Ginny.
    ‘Draco- we moeten hier weg. Jij en ik. Zie je niet dat we iedereens kerst verpesten? Moeten wij werkelijk zo egoïstisch zijn? Het is beter als wij weg gaan. Dan is iedereen blij en..’ Zijn stem sterft weg. Ik zeg niets, maar ben het wel met hem eens. Vooral ik verpest hier de sfeer. Iedeereen haat mij, behalve dan Ginny en Campbell. Eigenlijk wil ik Ginny meenemen, weg hier, maar dat lijkt me geen slim plan. ‘We hadden hier nooit moeten komen; Draco. We verpesten alles voor iedereen en dat verdienen ze niet. Als jij je koffer pakt.. dan kunnen we gaan zonder dat iemand het opmerkt..’ Ik knik.
    'Mijn koffer ligt nog in de auto. We kunnen hem er gewoon uitpakken en dan.. Kan je verschijnselen?'


    Spoiler alert: you will save yourself

    Fred Weasley

    'Misschien weten ze niet dat we weg zijn..' Ik zeg niks en kijk naar de verte. Natuurlijkk merken ze het al snel. Het zou raar zijn als dat niet zo zou zijn. 'Fred, beloof me dat je je ouders over dit alles gaat vertellen voordat het weer volle maan is. Ik wil het niet zelf zeggen.. of ik geef je een -een waarheidsdeank.' Ik zucht en een kleine huil komt uit mijn bek. Ik schrik er zelf even van maar knik dan. In de verte hoor ik een konijntje lopen. In mij beginnen mijn wolveninstincten te razen. Alles in mij wil dat konijntje vermoorden, opeten. Het monster in mij wordt wakker en het is net alsof ik van een afstandje naar mijn wolvenlichaam kijk, dat naar het konijntje toe rent. Hij vermoordt ht konijntje en eet het op. En ik krijg enkel honger naar meer. Ik probeer mijn brein uit te schakelen, zodat ik niet weet waar mijn huis is, maar het lukt niet.
    'Ralf! Help! Bind me vast in de grot!' huil ik hard. Ik ren met al mijn wilskracht terug naar de grot en probeer mezelf vast te binden. Dit gaat niet lukken zo. In paniek staar ik naar de maan. Het is alweer bijna ochtend; toch?


    Spoiler alert: you will save yourself

    George Weasley

    ‘Ik haat mijzelf- vooral om het gedeelte dat ik de kans heb om beter te worden. Anders. Niet zo overdreven irritant emotioneel als ik nu ben; maar nog steeds lijkt het niet te lukken. Eerlijk gezegd interesseert het me niet meer. Het interesseert me niet meer wat mijn moeder vind; of mijn vader of mijn broers. Ik ben nooit genoeg. Zelfs niet als ik mijn best doe. Het interesseert me niet meer als ik straks verscheurd word door Ralf of Fred in hun weerwolf vorm. Misschien ben ik ze wel dankbaar dat ik eindelijk verlost ben van mijzelf.’ mijn ogen schoten bij het horen van Ginny haar stem en zelf sprong ik ook overeind. Ik keek even uit het raam en zag in de veete Ginny met Draco praten. Waar heeft zij het nou weer over.
    'Heei.. Camp, had je..' ik keek de kamer rond maar Campbell was nergens.
    'Campbell..?'
    Even keek ik op en mijn blik raasde de kamer rond. Geen Campbell. Gauw sprong ik uit mijn bed en greep naar mijn shirt die ik aan deed en de kamer uit ging. Snel beende ik de trap af en liep de huis uit. Meteen om de hoek zag ik Ginny staan, maar deze keer alleen.
    'Ginny, wat is er toch aan de hand met jou..' stilletjes keek ik naar Campbell en draco die verderop stonden te praten. Het zou toch niet.. ik keek Ginny even aan en liet haar alleen om naar de twee jongens toe te lopen waardoor hun gesprek ook duidelijker werd.
    'Als jij je koffer pakt.. dan kunnen we gaan zonder dat iemand het opmerkt..’ hoorde ik Campbell zeggen en absurd stopte ik met lopen.
    'Mijn koffer ligt nog in de auto. We kunnen hem er gewoon uitpakken en dan.. Kan je verschijnselen?'
    Serieus.. na alles, na alles wat ik zei, na alles wat ii deed wilt hij weg vluchten.. met Draco? Ik zei al eerder tegen hem dat ik een afschuwelijke kerst had, hij weet dat als hij weg gaat het maar erger gaat maken, waarom gaat hij me alleen laten?
    'Campbell..?' Murmelde ik en keek de twee jongens wat geschokt aan.
    'Ik.. - je was niet meer in het huis en ik..' ik stopte even wn schudde verward mijn hoofd.
    'Waarom?'
    Ik was niet boos. Helemaal niet, waarom zou ik boos zijn? Meer voelde ik een onwijze teleurstelling en verdriet, vermengd met verwarring.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ahw Georrge D';


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya