• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Sorry, als je wilt verwijder ik het uit haar GB :'x je was te laat met je post anders deed ik het niet hoor :'s ik ben nu bang dat je Campbell laat flippen bij je volgende post x')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Weet je.. ik had die reactie op haar GB geplaatst voordat ik je post zag waarin je zei dat je het niet wilde (A) there was no way back...


    Uhm; sorry hoor maar Campbell is onweerstaanbaar en hij weet waar George naar verlangt. Scorpius is geen partij (; See what I did there?


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Campbell Saunders

    Zei ik en staarde naar mijn handen die ondertussen wit waren geworden en bevroren leken te zijn waardoor ik ze amper kon laten bewegen.
    'Alsjeblieft Campbell; blijf hier.. als je weg zou gaan omdat je het niet naar je zin had, oké. Dat was dan een andere verhaal. Maar samen met Draco vluchten omdat je denkt dat onze kerst door jullie verpest is.. dat is gewoon gekkenwerk. Alsjeblieft Campbell..' smeekte ik bijna en bleef maar bibberen waardoor ik nogmaald mijn armen over me heen gooide.
    Ik goot de hete chocolademelk in een beker en liep zonder George aan te kijken naar hem toe.
    'Ik heb j-juist een ongelukkige kerst al je me verlaat, Camp. Dit is niet jouw schuld. Het is de schuld van mijn drie stomme broers die niet op kwamen dagen, en mam moet gewoon aan jullie wennen.' ik zuchtte zachtjes en gaf hem de kop chocolademelk en tot mijn afschuw zag ik dat zijn handen wit waren. Ik omsloot met mijn handen zijn handen die ik om de hete chocolademelk had gevestigd. 'George..' begon ik zachtjes terwijl ik al tranen in mijn ogen voelde steken. Hoe kon dat nou? Ik ging het uitmaken- ik hoorde niet verdrietig te voelen. 'George- ik vind het vreselijk om je zo te zien en ik heb geen idee wat ik daar aan kan doen. Sinds je met mij hebt lijk je alleen maar verdrietig terwijl ik je op een andere manier heb leren kennen. Ik denk dat het beter is als we afstand van elkaar doen.' ik beet aarzelend op mijn lip en vermeed iedere vorm van oogcontact. Ik keek maar naar mijn voeten die reuze interessant leken. 'Het is beter dan dit George- veel beter ook al zie je dat zelf misschien nu nog niet in.'


    WTF neeeeeeeejjj D''''= waarom us de Cage los gebrokeeeen ;-, = deze heeft een oog omdat deze smiley zich rot huilde en zijj oog eruit viel ;-, (huil)(huil)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    WTF neeeeeeeejjj D''''= waarom us de Cage los gebrokeeeen ;-, = deze heeft een oog omdat deze smiley zich rot huilde en zijj oog eruit viel ;-, (huil)(huil)


    Je kan het misschien nog redden :'P


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Je kan het misschien nog redden :'P


    Waarom geef je me zo een verdriet midden in de nacht ;-; ik pakte een knuffeldiertke en knaagte aan zijn oor terwijl ik die stukje aan het lezen was ;-;

    Nu weet ik pas echt hoe jij je voelde tijdens jouw campius breuk.. (huil)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Waarom geef je me zo een verdriet midden in de nacht ;-; ik pakte een knuffeldiertke en knaagte aan zijn oor terwijl ik die stukje aan het lezen was ;-;

    Nu weet ik pas echt hoe jij je voelde tijdens jouw campius breuk.. (huil)


    Haha ja :p begin aub niet aan de liefdes-liedjes (hoewel die al automatisch in mijn hoofd begonnen af te spelen xD)

    oke oke :p misschien verander ik het x'D ligt eraan hoe je volgende post is :p

    [ bericht aangepast op 20 aug 2014 - 23:38 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    'George..'
    Hij gaf me de kopje met chocolademell die hij voor me maakte en sijn handen sloten meteen weer om die van mij.
    'George- ik vind het vreselijk om je zo te zien en ik heb geen idee wat ik daar aan kan doen. Sinds je met mij hebt lijk je alleen maar verdrietig terwijl ik je op een andere manier heb leren kennen. Ik denk dat het beter is als we afstand van elkaar doen. Het is beter dan dit George- veel beter ook al zie je dat zelf misschien nu nog niet in.' Mijn kaak viel open en even schudde ik doelloos met mijn hoofd. Ik hoorde niets meer dan een luidde gepiep terwijl zijn woorden door bleven echoën mijn hart viel eindelijk uit elkaar en ik voelde me vriezen. Nog steeds schudde ik met mijn hoofd en voor de eerste keer in mijn leven voelde ik een aantal tranen mijn ooghoeken verlaten. Verdomme mijn leven, ik haat dit. Ik haat alles. Ik haat deze gevoel. Ik haat deze verdriet, ik haat de lot die de universum ana mij gaf, ii wilde mijn eigen lot schrijven. Ik wist dat hij dit ooit zou doen, waarom vecht hij er niet voor net als ik? Mijn lichaam voelde zwak aan en ik had de neiging om in het sneeuw te vallen en nooit meer op te staan. Campbell was zelfs al de enige persoon die ik het meedt van hield, boven mijn familie. Ik dacht dat wat we hadden sterk was ondanks alles..
    '..wat..' herhaalde ik zachtjes en schudde harder met mijn hoofd.
    'Wat??' Ik staarde even naar de kopje met chocolademelk die ik bijna lirt vallen maar op de tafeltje naast mij zette voordat ik Campbell diep in de ogen keek zodt hij zag hoe erg hij mijn ziel had verscheurd.
    'Campbell, alsjeblieft. Dit- dit meen je niet..' ik greep hem bij zijn armen en begon moeizaam diep in en uit de ademen en stompzinnig begon ik te lachen.
    'Je maakt een grap, of niet?' Lachte ik maar kon het niet helpen en mijn tranen druppelden van mijn gezicht af.
    'Je- je doet stom Camp.. ik.. dit kan je niet doen, Camp!' Uiteindelijk sprong ik op van mijn plek en viel bijnq om. Mijn handen trilden en ondanks dat vormdeIik ze in een vuist terwijl ik hem nog vasthield.
    'Campbell, ondanks dit alles vechte ik door omdat ik van je hield en je niet kwijt wilde raken, waarom doe jij dat niet?' Riep ik zachtjes en liet hem los om even om hem heen te lopen en mijn handen door mijn haren liet glijden.
    'Je- je verlaat me echt voor dit? Campbell, je gaat me een levensdepressie hiermee geven. De fijt dat je niet net als mij mee probeert te vechten voor onze relatie doet meer pijn dan dat je me werkelijk verlaat. Alsjeblieft Campbell!! Ik.. ik beloof dat alles goed komt hierna, maar Alsjeblieft doe me dit niet aan..' smeekte ik en bleef met mijn handen in mijn nek hangen terwijl ik Campbell smekend aan keek. Ik kan dit niet. Ik wil dit niet geloven. Mijn ziel verscheuet zich maar continu meer en meer uit elkaar alsof het in een blender zat. Doet Campbell me dit aan..
    'Ik dacht dat je het meende toen je zei dat alles goed zou komen..' fluisterde ik dan zachtjes met tranen dieIin mijn keel hangden.
    'Alsjeblieft..' fluisterde ik dan als laatst en liet mijn armen weer naast mijn lichaam bungelen.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:
    (...)

    Haha ja :p begin aub niet aan de liefdes-liedjes (hoewel die al automatisch in mijn hoofd begonnen af te spelen xD)

    oke oke :p misschien verander ik het x'D ligt eraan hoe je volgende post is :p


    To late (huil)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    stom (huil)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    Geschrokken stond ik op waardoor ik voor slechts een fractie van een seconde zijn ogen ontmoette waar tranen uit gleden. Mijn mond gleed een stuk open en ik kon het niet laten om hem angstig aan te kijken. Dit ging fout. Ik zag hem hevig zijn hoofd schudden. '...wat.. Wat??' ik keek geschrokken weer op en zag een verdriet in zijn ogen dat mijn hart deed verscheuren.
    'Campbell, alsjeblieft. Dit- dit meen je niet..' Ik schrok toen hij mijn armen beetpakte en ik voelde hoe zijn adem veranderden.
    'Je maakt een grap, of niet? Je- je doet stom Camp.. ik.. dit kan je niet doen, Camp. Campbell, ondanks dit alles vechten ik door omdat ik van je hield en je niet kwijt wilt raken, waarom doe jij dat niet?' Tranen gleden als watervallen van zijn gezicht en ik opende mijn mond om troostende woorden te zeggen maar niks kwam eruit. Ik kon slechts alleen staren naar zijn ijsberende voetstappen. 'George.' murmelde ik zachtjes.
    'Je- je verlaat me echt voor dit? Campbell, je gaat me een levensdepressie hiermee geven. het feit dat je niet net als mij mee probeert te vechten voor onze relatie doet meer pijn dan dat je me werkelijk verlaat. Alsjeblieft Campbell! Ik beloof dat alles goed komt hierna, maar alsjeblieft doe me dit niet aan.. Ik dacht dat je het meende toen je zei dat alles goed zou komen.' ik beet op mijn lip en vermeed iedere vorm van oogcontact. Ik kon het niet aan. Ik kon niet de tranen van zijn gezicht zien rollen. Hij was sterk en ik niet en toch zag ik dat ook hij een breekpunt had. Een punt die ik nooit had aan zien komen tot vandaag.
    'Alsjeblieft.' Als er iets in mijn ziel kon snijden was dit het wel. Ik beet twijfelend op mijn lip. Ik kon het niet aanzien. Ik kon het niet. Ook niet als het beter was voor zijn bestwil. Ik zette aarzelend een paar stappen in zijn richting zodat ik voor hem stond. 'Rustig; George. Het spijt me.' zei ik zachtjes en veegde zijn tranen weg voordat ik hem in een omhelzing trok. 'Het spijt me. Sorry- George. Rustig maar- het spijt me.' murmelde ik zachtjes en wreef over zijn rug om een poging hem weer warm te maken. 'Je hebt gelijk- het spijt me George. Niet verdrietig zijn. Ik hou van je- dat weet je toch. Het spijt me.' bleef ik maar door murmelen terwijl ik over zijn rug bleef wrijven. 'Ik dacht gewoon dat ik je zo gelukkig kon maken; George. Ik hou echt van je'- Sorry.' fluisterde ik en drukte zachtjes een kus tegen zijn shirt. 'Rustig maar. Het spijt me echt.'


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Omg ik ben bang om het te gaan lezen ;-;


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Omg ik ben bang om het te gaan lezen ;-;


    Het valt mee ('; hoewel er wel een storm aan zit te komen (a) ik verklap niks en het gaat niet over het uitmaak gedeelte :p een nieuwe invloed ... het is de enige hint die ik je geef.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Het valt mee ('; hoewel er wel een storm aan zit te komen (a) ik verklap niks en het gaat niet over het uitmaak gedeelte :p een nieuwe invloed ... het is de enige hint die ik je geef.


    Ik voel me misselijk xq ik heb je post gelezen en ik kreeg serieus de neiging om uit het raam te springwn.. aangezien mijn slaapkamer vrie hoog staat :D en alweer beet ik in de oor van mijn knuffelbeest. Die gaat wraak nemen als ik ga slapen.


    Omfg nu maak je me echt wel bang..


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Ik voel me misselijk xq ik heb je post gelezen en ik kreeg serieus de neiging om uit het raam te springwn.. aangezien mijn slaapkamer vrie hoog staat :D en alweer beet ik in de oor van mijn knuffelbeest. Die gaat wraak nemen als ik ga slapen.


    Omfg nu maak je me echt wel bang..


    Niet uit het raam springen D'; dan is Campbell uber sad. Daarbij bedoel ik allebei de Campbells'


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Niet uit het raam springen D'; dan is Campbell uber sad. Daarbij bedoel ik allebei de Campbells'


    Hmm.. ik ga wel de raam even open doen om af te kunnen koelen en ik denk dat ik nu door jou tot 5 uur of zo niet kan gaan slapen. Dan maar quizlettwn :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••