• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Moet je maar even wachten, ik zit even wat te snoepen voor te televisie xq en jij moet schrijven met camp @generation


    Auch D'; daaar ben ik aan het denken wat ik Campbell moet laten doen :P


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    Hij liep naar mijn richting en wreef over mijn arm heen wat me wat warmer liet voelen, maar dat was slechts een gevoel. Ik vries hier eigenlijk, net als mijn hart.
    'George; ik doe dit júist voor jou. Ik wil dat je een fijne kerst heb en we weten beide dat ik het verpest heb. Het enige wat misschien de sfeer waar jij naar verlangt terugbrengt is wanneer ik dít huis verlaat. Het is koud; George. Ik wil niet dat je bevriest.'
    Hij greep mijn hand vast en trok me mee naar binnen. Ik leek weer in trance te zijn gezet, en deze keer was het niet op een positieve manier. Ik werd in een stoel gedrukt en ik zag Campbell heen en weer bewegen.
    'Ik heb j-juist een ongelukkige kerst al je me verlaat, Camp. Dit is niet jouw schuld. Het is de schuld van mijn drie stomme broers die niet op kwamen dagen, en mam moet gewoon aan jullie wennen.' Zei ik en staarde naar mijn handen die ondertussen wit waren geworden en bevroren leken te zijn waardoor ik ze amper kon laten bewegen.
    'Alsjeblieft Campbell; blijf hier.. als je weg zou gaan omdat je het niet naar je zin had, oké. Dat was dan een andere verhaal. Maar samen met Draco vluchten omdat je denkt dat onze kerst door jullie verpest is.. dat is gewoon gekkenwerk. Alsjeblieft Campbell..' smeekte ik bijna en bleef maar bibberen waardoor ik nogmaald mijn armen over me heen gooide.

    Post maar. Ik ben zo, zo erg bang; nog nooit heb ik met mijn personage zo erg meegeleefd ;-;


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Weet je ; ik wil de uitdaging aan gaan. Maak een nep-relatie met George en Scorpius en ik zal kijken of ik jullie kan verassen ^^


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Weet je ; ik wil de uitdaging aan gaan. Maak een nep-relatie met George en Scorpius en ik zal kijken of ik jullie kan verassen ^^


    DaT brenj jr nietT :o DaDa vertaling; Dat meen je niet :O

    [ bericht aangepast op 20 aug 2014 - 23:05 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    DaT brenj jr nietT :o DaDa vertaling; Dat meen je niet :O


    Yep :p ik ben benieuwd hoe lang hun nep-relatie stand gaat houden met Campbell in the middle ('x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Yep :p ik ben benieuwd hoe lang hun nep-relatie stand gaat houden met Campbell in the middle ('x


    Ik heb een perfecte idee maar moet eerst aan Linde vragen :'D wait a minute..


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Ik heb een perfecte idee maar moet eerst aan Linde vragen :'D wait a minute..


    O wee als het een echte relatie word tussen die twee; dan vermoord ik je echt (cat) Dat is de enige regel wat niet toegestaan is :<


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    O wee als het een echte relatie word tussen die twee; dan vermoord ik je echt (cat) Dat is de enige regel wat niet toegestaan is :<


    Sssht...... post jij je Campbell post maar..


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Ik wacht even of Linde wel ern nep-relatie gaat willen met George voordat ik iets ga posten met George.


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Sssht...... post jij je Campbell post maar..


    Ik heb al gepost @ generations ('x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Ik heb al gepost @ generations ('x


    Ik bedoel @goblet xq


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    GA WEG UIT LINDE HAAR PROFIEEEEL, IK ZIE JE WEEL :O


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    SphinxX schreef:
    GA WEG UIT LINDE HAAR PROFIEEEEL, IK ZIE JE WEEL :O


    Maakt me niet uit; wacht maar ik heb een verassing voor George (cat)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Maakt me niet uit; wacht maar ik heb een verassing voor George (cat)


    Weet je.. ik had die reactie op haar GB geplaatst voordat ik je post zag waarin je zei dat je het niet wilde (A) there was no way back...


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Campbell Saunders

    Zei ik en staarde naar mijn handen die ondertussen wit waren geworden en bevroren leken te zijn waardoor ik ze amper kon laten bewegen.
    'Alsjeblieft Campbell; blijf hier.. als je weg zou gaan omdat je het niet naar je zin had, oké. Dat was dan een andere verhaal. Maar samen met Draco vluchten omdat je denkt dat onze kerst door jullie verpest is.. dat is gewoon gekkenwerk. Alsjeblieft Campbell..' smeekte ik bijna en bleef maar bibberen waardoor ik nogmaald mijn armen over me heen gooide.
    Ik goot de hete chocolademelk in een beker en liep zonder George aan te kijken naar hem toe.
    'Ik heb j-juist een ongelukkige kerst al je me verlaat, Camp. Dit is niet jouw schuld. Het is de schuld van mijn drie stomme broers die niet op kwamen dagen, en mam moet gewoon aan jullie wennen.' ik zuchtte zachtjes en gaf hem de kop chocolademelk en tot mijn afschuw zag ik dat zijn handen wit waren. Ik omsloot met mijn handen zijn handen die ik om de hete chocolademelk had gevestigd. 'George..' begon ik zachtjes terwijl ik al tranen in mijn ogen voelde steken. Hoe kon dat nou? Ik ging het uitmaken- ik hoorde niet verdrietig te voelen. 'George- ik vind het vreselijk om je zo te zien en ik heb geen idee wat ik daar aan kan doen. Sinds je met mij hebt lijk je alleen maar verdrietig terwijl ik je op een andere manier heb leren kennen. Ik denk dat het beter is als we afstand van elkaar doen.' ik beet aarzelend op mijn lip en vermeed iedere vorm van oogcontact. Ik keek maar naar mijn voeten die reuze interessant leken. 'Het is beter dan dit George- veel beter ook al zie je dat zelf misschien nu nog niet in.'


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya