• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:
    (...)

    Er gaat nog niks ergs gebeuren :'3 ik laat het zich langzaam opbouwen ^^. Zullen we trouwens als Linde toestemt en jij ook aan dag 2 beginnen? :'3 Want ik weet niet wat jullie nog met Ralf & Fred wil doen

    ik ben beniwud trouwens naar George @ generations :'3


    Wil je nog wat leuk mrt George zitten praten bij @generation of zal ik hem meteen wegsturen :']

    En ja, dag twee is wel goed.. als Fred en Ralf weer normaal zijn en Camp en George ook net als Draco en Gingin


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    Ik schrok toen George in beweging kwam en naar raam liep die hij opentrok. Dit betekende dat George het ook gezien had- dit ging fout. 'Wie is daar?...Draco?' in een paar passen stond ik bij hem en trok hem weg van het raam en sloot de raam terwijl mijn hart in mijn keel bonsde. 'Het is... Het was vast een van je kippen of iets..' probeerde ik zo overtuigd mogelijk te zeggen. Ik pakte direct zijn hand en trok hem mee de gang om de trap op te lopen. Ik keek door de duistere gangen en als het goed was sliep George op de eerste etage met Fred. Ik trok hem de etage op en vond algauw de F en G deur en trok hem open en sloot hem direct achter mij dicht terwijl ik niet eens meer rekening met de herrie hield. Het kon niet waar zijn dat híj hier was. Ik heb het verkeerd gezien. Ik zag wel meer raardere dingen. Als hij het was; was hij allang naar binnen gestormd maar nu waren we veilig boven. Veilig op Georges kamer. Toch liep ik naar de raam en sloot de raam en het gordijn zodat niemand naar binnen kon of naar binnen kon kijken.
    'Het is laat; zullen we maar gewoon gaan slapen. Ik denk niet echt dat het fijn is om op kerstavond er als een lijk uit te zien.' ik lachte geveinsd terwijl ik gestresst aan mijn nek krabde. Ik had een enorme neiging om uit het raampje te gaan gluren om te kijken of het waar was. Of hij er echt was maar ik durfde de waarheid niet te aanschouwen. Misschien was het inderdaad Draco. Ik moest me gewoon niet zo'n zorgen maken. Het was nergens voor nodig.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    SphinxX schreef:
    (...)

    Wil je nog wat leuk mrt George zitten praten bij @generation of zal ik hem meteen wegsturen :']

    En ja, dag twee is wel goed.. als Fred en Ralf weer normaal zijn en Camp en George ook net als Draco en Gingin


    Verras me; van Linde kunneen we naar dag 2. Zodra we dit gedeelte hebben afgesloten met George, Camp en Scorp xd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Verras me; van Linde kunneen we naar dag 2. Zodra we dit gedeelte hebben afgesloten met George, Camp en Scorp xd


    Ik wist wel dat je "verras me" zou zeggen.. maar ja. Dan ga ik jou ook.. verassen.. (wenkbrauwiebeljammerdatikdezesmileynietbezit)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Ik wist wel dat je "verras me" zou zeggen.. maar ja. Dan ga ik jou ook.. verassen.. (wenkbrauwiebeljammerdatikdezesmileynietbezit)


    Je weet dat als je Campbells hart breekt je automatisch Goblet Campbells hart breekt :< Dus pas maar op wat je allemaal onderneemt met Scorge


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    Plotseling trok Campbell me weg van de raampje en sloot het.
     'Het is... Het was vast een van je kippen of iets..'
    Ik wist dat hij loog, ik wist dat hij wist wie dat was. Maar niet wilde bekennen. Hij trok me aan mij habd mee de trap op en leek te weten waar mijn kamer was waar hij in ging stormen en de gordijnen van mijn raam dichr trok.
    'Het is laat; zullen we maar gewoon gaan slapen. Ik denk niet echt dat het fijn is om op kerstavond er als een lijk uit te zien.' Lachte hij. Ook ik lachte even en fronste mijn voorhoofd. Wat babbelde hij plotseling?
    'Campbell, is er iets?' Begon ik zachtjes.
    'Ik weet dat het geen kip was, van daarnet. Ik weet dat jij weet wat dat was.' Ik benaderde hem langzaam en zette een hand op zijn schouder.
    'Je kunt het me vertellen, Camp. Bespied iemand ons?'


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Leora schreef:
    (...)

    Je weet dat als je Campbells hart breekt je automatisch Goblet Campbells hart breekt :< Dus pas maar op wat je allemaal onderneemt met Scorge


    Had je dat niet eerder kunnen zeggen xc nu heb ik al gepost. Maar ja, het is niet dat george zijn hart breekt, alleen zijn hersenen op hol probeert te brengen c;


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Had je dat niet eerder kunnen zeggen xc nu heb ik al gepost. Maar ja, het is niet dat george zijn hart breekt, alleen zijn hersenen op hol probeert te brengen c;


    We shall see (cat)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    'Campbell, is er iets?' abrupt begon ik mijn hoofd te schudden. Misschien iets te snel gezien hij naar me toe loopt en snel mijn blik van hem afwendde. 'Ik weet dat het geen kip was, van daarnet. Ik weet dat jij weet wat dat was.' ik slikte en voelde zijn hand op mijn schouders.
    'Je kunt het me vertellen, Camp. Bespied iemand ons?' ik beet op mijn lip en spiekte even naar hem. Ik kon liegen maar ik wist zelf de waarheid niet eens. Bespiedde iemand ons? Waarschijnlijk niet. Hij was veels te druk. Ik was niet belangrijk- hij zou toch nooit hier heen komen voor míj.
    ik zuchtte zachtjes en liet mijn schouders ietsjes hangen. 'Ja- nee. Ik weet het niet; George. Waarschijnlijk niet- ik zou niet in zien hoe of waarom iemand me hier gevonden heeft - het is niks.' eigenlijk probeerde ik hier mijzelf meer mee gerust te stellen dan George.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    'Ja- nee. Ik weet het niet; George. Waarschijnlijk niet- ik zou niet in zien hoe of waarom iemand me hier gevonden heeft - het is niks.'  ik keek hem even aan voordat ik knikte en een hand langs zijn wang zette.
    'Dan maak ik er niet zo een groot probleem van.' Zei ik zachtjes en drukte een kleine kus tegen zijn lippen aan voordat ik me terugtrok en wat uit de raam spiekte. Ik zag niemand of ik was zelf blind geworden.
    'Eigenlijk heb ik niet eens zo een slaap meer. Of ik ben nu bang om in slaap te vallen. Dat als ik wakker word, dat ik je niet meer kan vinden.' Zei ik zachtjes en nam aan mijn bedrand plaats.


    Kort, geen inspiratie meer :D


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Campbell Saunders

    'Dan maak ik er niet zo een groot probleem van.' ik zuchtte zachtjes van opluchting terwijl hij een kleine kus tegen mijn lippen aandrukte voordat hij door de raam spiekte wat mij nerveus toe liet kijken maar toen hij zich terugtrok merkte ik dat er niks was- of althans zijn gezicht verried niks.
    'Eigenlijk heb ik niet eens zo slaap meer. Of ik ben nu bang om in slaap te vallen. Dat als ik wakker word, dat ik je niet meer kan vinden.' ik observeerde hem even terwijl hij aan zijn bedrand plaats nam. Ik schopte mijn schoenen uit en deed mijn vest uit voordat ik bij hem op het bed klom en hem op het bed duwde. Ik plaatste zijn armen om mij heen en drukte mijzelf vervolgens dicht tegen hem aan terwijl ik mijn hoofd tegen zijn borstkast plaatsten en alweer was ik verbaasd door mijn eigen lef. 'Nu moet ik eerst over je heen klimmen om te ontsnappen.' zei ik zachtjes. 'Wees maar niet bang; George.' ik drukte zachtjes een kus tegen zijn shirt die om zijn borstkast gedrappeerd lag en wachtte tot de slaap George zal meenemen.

    Zo gaan maar slapen :p we hebben ze iig Stand-by na jouw post voor dag 2 :'D en ginny en Draco zijn daar ook wel klaar voor vind ik - dus alleen nog Ralf en Fred. Laten we Molly ze trouwens betrappen @ dag 2 :p?


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Hmm.. nu hebben we echt niets meer te doen.. zal ik Albus naar Ginny brengen voor een Gibus drama? @generation

    [ bericht aangepast op 21 aug 2014 - 14:49 ]


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Fred Weasley
    'F-Fred, probeer je te o-ontspannen. Denk aan je familie, aan mij, aan jezelf. J-Je bent Fred Weasley enje bent op dit moment bij het nest. H-het komt goed, zei je dat niet eerder tegen mij? Het komt goed.' Ik kijk naar de maan en bedenk iets. Als de maan voor mij een tijdje echt niet zichtbaar is, kan het zo zijn dat ik weer eerder terug verander. Ik heb nog nooit het lef gehad om deze tunnels te verkennen. Maar nu zal het me kunnen helpen. Ik ren de tunnels in en kijk niet langer om naar de maan. Meteen worden mijn wolveninstincten minder. Ik blijf zitten en gebruik al mijn energie om mezelf te verzetten. Na een tijdje voel ik de transformatie weer.

    Snel even getypt in de bus X)


    Spoiler alert: you will save yourself

    Is dat mogelijk dan :'D abders konden de weerwolven altijd in dobkere plekken zitten om te voorkomen dat ze transformeren; beter dan het in nemen van die duurzame pillen x')


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    sssh stiekem bedoeld Linde hiermee dat de maan verdween en de zon opkwam zodat dag 2 begint (A)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya