• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Molly Weasley

    ‘Ginny is met Ralf aan het praten mevrouw, ik wil u wel helpen gezien ik toch nergens nodig ben kan ik wel afwassen. Mag ik u alsjeblieft helpen, mevrouw Weasley?’ ik liet mijn stok dalen en zuchtend keek ik Campbell aan. Als ik niet beter wist zou ik denken dat hij mijn vertrouwen probeerde te winnen om mijn zoon makkelijker te kunnen manipuleren.
    'Campbell, ik vind het heel erg aardig dat je me wilt helpen maar je bent gast hier. Dankjewel voor het afruimen van de tafel, ga maar zitten. En Ginny helpt me wel.' Ik keek even naar Ginny en Ralf die stonden te praten en zuchtte.
    'Ginny!' Riep ik dan.
    'Ginny, ik heb drie keer gezegd dat je me zou helpen, Campbell is gast hier en hij helpt zelfs.' Zei ik en richtte me weer tot de borden


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ginny Weasley

    'Draco, zou je ons kunnen helpen met de matrassen?' Ik keek argwanend naar mijn broers die Draco met zich mee naar boven namen. Ik wilde ze eigenlijk achtervolgen maar ik moest ma helpen; hoewel Campbell blijkbaar zichzelf probeerde in te likken bij ma. Hij keek nogal beteuterd toen ma alle borden uit zijn handen pakte en ergens was het wel grappig.
    ‘Heei… Ginny.’ Hoorde plotseling een veels te bekende stem zeggen. Even staarde ik in de bekende grijze ogen voordat ik weg keek. ‘Hoe-hoe gaat het? Ik zie dat je je ouders makkelijk hebt kunnen overtuigen.. met Draco.’ Ik keek hem strak aan in zijn grijze ogen. ‘Ralf; omdat je nu in de huis van míjn ouders bevind betekend niet meteen dat je verplicht bent om met mij te praten.’ ‘Ginny!’ hoorde ik mijn moeder zoals altijd hard roepen. ‘Ginny, ik heb drie keer gezegd dat je me zou helpen, Campbell is gast hier en hij helpt zelfs.’ Ik gunde mijn moeder een boze blik. Ik stond op en wilde naast mijn moeder plaatsnemen aangezien ik altijd zwichtte maar bleef stil staan. ‘bekijk het.’ Mompelde ik. Meteen liep ik de keuken uit en liep naar buiten. Het was koud maar het deerde me niet. Ik had geen zin in deze onzin thuis; hoe egoistisch het ook klonk. Ralf die me maanden niet ziet staan en nu plotseling met mij gaat praten; ma die me altijd als een huiself gebruikt; campbell die bij mijn moeder loopt te slijmen en dan pa die alles goedkeurd terwijl mijn broers hun happy – romance kunnen naleven en bij mij altijd alles ingekort word.


    You lost Ginny D';


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Fred Weasley

    George pakt een witroze deken met bloemetjes. Ik lach vrolijk en begin door de dekens te kijken.
    'Dit past bij hem, of niet?' Hij laat de deken op de grond vallen en knielt bij Draco neer. 'Waag het om maar een stap te zetten naar Campbell, of het nou goed bedoeld is of slecht, dan is het niet alleen Fred voor wie je bang moet wezen.' Ik kijk naar Draco, die ontzettend bang kijkt. Ergens heb ik medelijden met hem.
    'We hebben nog twee van die dikke dekens liggen ergens in de kast speciaal voor de winter, maar het zijn er maar twee. Maak je maar geen zorgen, die roze is ook best dik hoor.' Ik begin weer te lachen. Misschien zouden andere mensen het flauw vinden, maar Malfoy pest normaal iedereen, dus hij verdient het.
    'Stik toch, ik ga al weg. Hebben jullie je zin. Ik zal mijn spullen pakken en Ginny gedag zeggen.' Boos loopt hij de trap af. Ik wil hem eerst nog iets na schreeuwen maar hij leek al erg verdrietig en ik wil me niet verlagen tot zijn niveau. Ik wil geen pester worden.
    'George, kan je me even die kussensloop aangeven?' vraag ik terwijl ik een kussen omhoog hou.

    Draco Malfoy
    Boos loop ik door het huis naar beneden. Het was niet dat ik me vervelend voelde door Fred en George dat ik naar weg wou, nou ja, half. Maar vooral omdat ik me schuldig voelde. Ik voelde me rot toen ze gemeen deden en ik heb jaren anderen gepest zoals Auron. Hoe kan ik andere mensen dit aandoen zonder te weten hoe erg het is? Beneden zie ik Ginny niet in de keuken, dus kijk ik even rond. Na een tijdje zie ik haar. Ze is aan het praten met Auron. Stil sluip ik naar buiten. Mijn koffer ligt nog in de auto. Oké, maar hoe kom ik nu weg? Ik heb geen bezem, geen ViaVia, helemaal niks. Het enige wat ik kan doen is op de een of andere manier contact opnemen met mijn ouders. Ik loop weer terug naar de keuken waar Mevrouw Weasley en Campbell aan het afwassen zijn.
    'Eh, zou ik gebruik mogen maken van het haardvuur om contact op te nemen? Ik beloofde dat ik contact met mijn ouders op zou nemen zodra ik aankwam,' lieg ik snel.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Wtf Ginny, wat er allenaal met Fred en George was gebeurt met Ralf en Campbell is nog lang niet zo heftig als Ginny die een doodnormale leven lijkt te hebben xq


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Wtf Ginny, wat er allenaal met Fred en George was gebeurt met Ralf en Campbell is nog lang niet zo heftig als Ginny die een doodnormale leven lijkt te hebben xq


    Binnenkort is ze dood ^^ Be patient :p


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik zal nog wachten op Campbell voordat ik post met Molly


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Ik zal nog wachten op Campbell voordat ik post met Molly


    Als Campbell Ginny gaat redden van een zelfmoord poging houd Molly dan van hem? ^^


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Binnenkort is ze dood ^^ Be patient :p


    Je dood gewoon de enigw meisje van het familie, waarom verklein je de mooie grote 7 naar een treurige 6? Dat is zo sad )':


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:
    (...)

    Als Campbell Ginny gaat redden van een zelfmoord poging houd Molly dan van hem? ^^


    Sowieso, George ook en ik denk Fred ook, Ralf gaat je aanbidden en Draco ook denk ik. Molly gaat hem zelfs kbuffelen xq


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Sowieso, George ook en ik denk Fred ook, Ralf gaat je aanbidden en Draco ook denk ik. Molly gaat hem zelfs kbuffelen xq


    Sounds like a plan to me ^^ alleen dan moet ik in mijn eentje RPen :<


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    'Stik toch, ik ga al weg. Hebben jullie je zin. Ik zal mijn spullen pakken en Ginny gedag zeggen.' Boos loopt hij de trap af. Ik keek hem verbaasd aan tot hij de kamer uit verdween en staarde naar de witroze dekens op de grond. Gingen we te ver..? Nee. Hij doet ook altijd zo tegen de andere studenten, hij verdient dit.
    'George, kan je me even die kussensloop aangeven?' vroeg hij en hield een kussen omhoog alsof er niets was gebeurd. Ik deinste even achteruit en keek naar de kast die ik opentrok en een simpele lichtblauwe kussensloop uit pakte en die naar Fred bracht.
    'Gaat hij nu serieus weg? Ik bedoel, Campbell wilde daarnet nog bijna er van door gaan, en nu Draco. Straks bedenkt Ralf zich ook nog om weg te gaan.' Zuchtte ik en propte de kussen die Fred vasthield in de iets te kleine kussensloop.
    Ik liep terug naar de roze denkens die nog op de grond lagen en keek er even naar.
    'Uhm, denk je dat Ralf of Campbell deze dekens leuk gaan vinden? Als Draco echt weg gaat kunnen we dit gewoon ook in de kamer zetten voor het geval dat ze het alsnkg koud gaan krijgen..' stelde ik met een glinlach voor (: << deze glimlach dus >> (:


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Ralf Auron

    ‘Ralf; omdat je nu in de huis van míjn ouders bevind betekend niet meteen dat je verplicht bent om met mij te praten.’
    'Dat doe ik ook niet..?' Zei ik verward.
    ‘Ginny! Ginny, ik heb drie keer gezegd dat je me zou helpen, Campbell is gast hier en hij helpt mij al.' Hoorde ik mevrouw Weasley roepen. Ginny liep van me weg en ik voelde me afschuwelijk worden, alsof ze een mes in mijn hart had gestoken. Ik keek even weer weg en beet op mijn lip. Ze is erg veranderd. Heel erg zelfs. Dexe is echt niet de ginny die ik ken.
    'Bekijk het.' Mompelde Ginny woest naar haar Moeder en rende de huis uit. Verdoofd bleef ik stil staan toen Mevrouw weasley zuuchtebd een hand door haar haren ging voordat ze richting de raam toe liep.
    'Ach, Ginny..' murmelde ze en liep richting het trap toe.
    'Oké, Campbell als je zo graag wilt heloen kun je verder gaan met het afwas. Ralf, kun je hem helpen?' Ik knikte haastig en ze verdween de trap op en ik gliep richting de vuile borden toe die waren gestopt met het schoonmaken met zichzelf en pakte er een op die ik onder de kraan hield.
    'Wat een leuke begin voor- voor kerst, vind je niet..?' Murmelde ik wat sip en zuchtte. Ik wil dat Fred bij me is..


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Ralf wilt ook echt alleen maar fred en niemand anders he...


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Ralf wilt ook echt alleen maar fred en niemand anders he...


    Omdat hij alleen Fred en Gginny goed kent en hij is nogal zenuwachtig bij andere personen x) en ginny heeft hem net gekwetst dus wilt hij getroost worden :3


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Omdat hij alleen Fred en Gginny goed kent en hij is nogal zenuwachtig bij andere personen x) en ginny heeft hem net gekwetst dus wilt hij getroost worden :3


    Jíj hebt Ginny gekwetst al veel eerder (cat) ze waren ooit BFF's tot jij nooit meer wat van je liet horen en jij hebt twee keer een ander gekust tijdens hen relatie en zij maar een keer


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya