• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ralf Auron

    Fred keek even naar de maan wat me geen goed gevoel gaf en draaide zich om waarna hij de grot weer in rende.
    'Fred?' Riep ik hem nog achterna maar hij rendeaar door. Ik keek even weg en zag dat het harder begon te sneeuwen. Zo bleef ik voor een tijdje in het sneeuw waardoor mijn vacht helemaal wit bedekt was voordat ik ook twijfelend naar binnen rende. Ik zag fred verderop staan, en hij transformeerde zich weer naar de Fred die ik ken. Een vlaag van opluchting vloog door me heen en ik liep naar hem toe. Na een paar keer geknipperd te hebben voelde ik me ook pijnloos terug transformeren.
    Even leek het alsof ik zijwaarts neer zou vallen maar snel stapte ik op de grond en balanceerde ik op mijn benen voordat ik mijn hoofd omhoog trok en met mijn nek kraakte.
    'Fred, gaat het?' Murmelde ik en wreef over mijn eigen arm die al brandde bij een simpele aanraking. Ik liep naar hem toe en trok hem in een knuffel.
    'Je wilt niet weten hoe bang ik werd toen je die konijntje op at; ik dacht dat ik je kwijt was geraakt.'


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Hmm.. nu hebben we echt niets meer te doen.. zal ik Albus naar Ginny brengen voor een Gibus drama? @generation


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)


    Ja kan maar ik wil eigenlijk naar dag 2 met beide topics :'3 dan kan @ generations Campbell lekker jaloers zijn over george en scorp tijdens de les XD .. zullen we dan Albus en Camp in iedere les naast elkaar laten zitten anders is Camp zo vriendloos teriwjl zijin info zegt dat hij dat niet is XD Want ginny zit toch in een klas lager :p

    Maar ik dacht wanneer George en Scorp hun 'overeenkomst..' gemaakt hadden dat ze naar bed kunnen en dag 2 begint ='3


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Oke maar dan moeten we op Scorp zijn antwoord wachten van @generation en Fred van @goblet


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=165493 alvast topic 15


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Oke maar dan moeten we op Scorp zijn antwoord wachten van @generation en Fred van @goblet


    Yep :'D Ik wil wel eens een jaloerse personage bespelen ^^. Enneh laten we molly Camp& George betrappen of laten we ze even bijkomen van de avond daarvoor xd zodra we naar dag 2 gaan


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Yep :'D Ik wil wel eens een jaloerse personage bespelen ^^. Enneh laten we molly Camp& George betrappen of laten we ze even bijkomen van de avond daarvoor xd zodra we naar dag 2 gaan


    Maakt niet uit xq wat wil jij :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Boe.
    Heeft Ralf trouwens al op Scorpius gereageerd? Ik kon de post niet vinden.
    Gaan we nu over naar de volgende dag? Moet ik dan nog met Fred posten?


    Spoiler alert: you will save yourself

    LeoValdez schreef:
    Boe.
    Heeft Ralf trouwens al op Scorpius gereageerd? Ik kon de post niet vinden.
    Gaan we nu over naar de volgende dag? Moet ik dan nog met Fred posten?


    George jwam er tussen in en ik heb Ralf ook in zijn post erbij geschreven, Leora wilde ook zo graag de uitdaging aan met Scorp en George in de nep-relatie :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    George Weasley

    Hij nam ook aan mijm bed rand plaats en stopte zijn schoenen uit. Ik staarde hem even aan toen hij kalmpjes zijn vest uit deed en mij op de bed neer duwde en mijn armen om hem heen zaten en zijn hoofd die hij tegen mijn borstkas aan zette.
    'Nu moet ik eerst over je heen klimmen om te ontsnappen. Wees maar niet bang; George.' Ik glimlachtr en voelde hem een kus tegen mijn shirt aan drukken. Ik trok hem dichter tegen me aan en drukte een kus in zijn warrige haren voordat ik mijn ogen sloot.
    'Bij jou ben ik niet bang, dan ben ik blij. Tenminste, als je niet vluht. In dit geval kan dat niet.' Lachte ik en streelde even over zijn arm.
    'Ik.. hou van je, Camp..' En voordat ik de kracht had om nog iets te kunnen zeggen, zo te zien loog ik net, en ik kon mijn ogen niet meer openen waardoor ik al gauw in een diepe slaap viel, met Campbell in mijn armen.


    Eigenlijk hoopte ik dat ik in een droom zou zitten waar ik en Campbell hamd in hand door de bloemetjes en konijntjes zouden huppelen, maar dat zelfs zag ik niet in mijn dromen. Laat staan dat ik wist dat ik droomde. Wat ik wel wist was dat ik even mijn ogen opende en ik op de grond lag in een donkere kamer. Ik kon me niet bewegen, of opstaan en praten. Ik wilde schreeuwen en er kwam maar niets uit mijn mond. Ook niet toen ik plotseling Campbell tevoorschijn zag komen en bleef hangen aan de hoek van mijn oog.
    'Is- is hij dood?' Hoorde ik hem vragen. Een andere jongen kwam tevoorschijn die ik herkende als Draco en voor me boog en knikte. Ik wilde het uitschreeuwen maar er gebeurde niets. Ook Campbell boog over mij en staarde me emotieloos aan.
    'Dat werd tijd. Jammer, hij was best charmant.' Zei Campbell.
    'Jij was diegene die hem maar niet los kon laten, Saunders.'
    Dat was een nieuwe stem. Ralf kwam tecoorschijn lopen en angstig keek ik toe wat er gebeurde. Ik kreeg het voor elkaar om met mijn hoofd te bewegen maar dat hadden ze niet in de gaten. Ik keek links van me en zag Fred recht naast me liggen, bebloed en dood.
    'Fred?' Fluisterde ik.
    'Wat? Hij leeft!' Hoorde ik plotseling een nieuwe stem zeggen. Ik keek weer om en zag een bleke gedaante de drie jongens weg duwen.
    'Dood hem NU, Saunders. Je moest hem doden, waarom is hij niet dood?'
    'Ik- weet het niet, mijn heer. Misschien werkte de vloek niet op hem..'
    Voor ik het wist kwam Campbell weer voor mijn zicht neer en stak zijn stok naar me uit.
    'Sorry, George.'
    'Campbell?'
    En voordat ik wat kon zeggen zag ik een groene lichtflits, en toen niets meer.

    'George - George - GEORGE.' Ik schrok wakker en rukte mezelf overeind en was niet bij bewust toen ik een kreet liet en mijn armen voor mijn gezicht gooide.
    'George?' Ik haalde mijn armen even weg en zag dat ik helenaal bezweet was. Camlbell lag nog steeda naast me en ondanks dat lag er en grote plas met zweet op mijn kussenz net als mijn shirt die tegen mijn rug aan plakte.
    'George, wat gebeurt hier?' Ik keek naar de vrouwen stem toe en zag mijn moeder naast mijn bed staan. Ze trok me aan mijn arm waardoor ik rechtop op de bedrand zat en wierp Campbell even een blik toe.
    'Wat doet Campbell hier? Waarom zie je er zo uit?'
    'O-omdat.. mam, mag ik even bijkomen?' Hijgde ik en verborg mijn gezicht even in mijn handen.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    ahw dat je denkt dat Campbell zoiets George ooit gaat aandoen ='3


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    Een glimlach verscheen op mijn gezicht toen hij me nog dichter tegen zich aandrukte en ik een kus op mijn haar voelde gedrukt worden. 'Bij jou ben ik niet bang, dan ben ik blij. Tenminste, als je niet vlucht. In dit geval kan dat niet. Ik.. houvan je, Camp..' ik voelde zijn hand mijn arm strelen en algauw stopte dat terwijl de ademhaling van George ook anders ging. Ik bleef stijf tegen hem aanliggen terwijl seconde in minuten veranderden en minuten in uren tot de winterzon omhoog probeerde te komen. Mijn ogen voelde eindelijk slap aan gezien ik de hele nacht had wakker gelegen bij de geringste beweging in het huis. Ik had geen flauw idee hoe laat mevrouw Weasley wakker zou worden en of ze dan een controle rondje ging houden maar ik wilde haar daarmee voor zijn. Mijn hand kneep zachtjes in een stukje stof van George shirt voordat ook mijn ogen me meenamen.

    'GEORGE.' Mijn ogen vlogen open bij de veels te bekende stem en met een ruk wilde ik opstaan maar werd tegengehouden toen George overeind werd getrokken waardoor ik weer in het kussen vloog. 'George, wat gebeurt hier? Wat doet Campbell hier? Waarom zie je er zo uit?' Ik zag haar naar mij kijken en snel keek ik naar George die er zweterig uit zag. Mijn mond viel open. Ze ging toch niet beweren dat ik hem wat had aangedaan- toch? Ik begreep het als ze boos zou worden omdat ik bij George in bed lag- dat was tegen de regels maar dat andere was te ver gezocht; of niet?
    'O-omdat.. mam, mag ik even bijkomen?' Ik hoorde hem hijgen waarna hij zijn gezicht in zijn handen verborg. Wat had ik in vredesnaam gemist? Misschien was hij bang dat hij nu in de schuur moest slapen van zijn moeder omdat ik bij hem lag. Ik schudde afwezig mijn hoofd voordat ik naar de bedrand staarde bij de muur en ongemakkelijk aan mijn shirt pulkte.
    'Sorry dat ik uw vertrouwen beschaamd heb, mevrouw Weasley. Ik zal vanavond wel in de schuur slapen. Dat is mijn verdiende loon. Als ik hier nog mag blijven tenminste.'


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    ahw dat je denkt dat Campbell zoiets George ooit gaat aandoen ='3


    Dat wilt hij niet denken, maar door heel Campbell zijn achtergrond denkt hij aan veel dingen de laatste tijd :') net als hoe schijnheilig hij deed voor het slapen gaan


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    George Weasley

    'Sorry dat ik uw vertrouwen beschaamd heb, mevrouw Weasley. Ik zal vanavond wel in de schuur slapen. Dat is mijn verdiende loon. Als ik hier nog mag blijven tenminste.'
    Ik veegde het zweet van mijn gezicht weg met mijn kraag, die ook nat was, en keek Campbell even aan tot deze scene tot me doorging. Mam stond voor me. Sinds wanneer?
    'Mam, sorry, ik.. had een nachtmerrie. En Fred was er niet, net als Ralf. Draco wil ik niet hebben en Ginny sliep al. Daarom.. had ik- uh- Campbell meegetrokken voor.. voor gezelschap..' verzon ik snel. Maar deels klopte het wel. Mam keek me licht verbaasd aan en ze zette haar hand in haar nek wat geen goed teken was.
    'Waar zijn ze, Fred en Ralf?'
    Ik glimlachte even en sprong op om naar de raam toe te lopen en trok de gordijnen open.
    'Moet je niet aan mij vragen, mam. Misschien maken ze een... ochtend wandeling.' Loog ik vlekkeloos.
    'George, ik snap het wel dat je niet weet waar Ralf is, maar ik weet zeker dat je weet waar Fred is. Als ze er niet zijn voor de ontbijt ben jij er verantwoordelijk van, George.' Ik zuchtte zachtjes en knikte met mijn hoofd.
    'Niet altijd, mam.' Fluisterde ik nog in mezelf voordat ze richting Campbell toe liep.
    'En Campbell. Dit is slechts een waarschuwing. Ik laat mijn gasten niet in de schuur slapen, maar als je me zou helpen met afwassen na het ontbijt zou ik het fijn vinden.' Ik keek Campbell even aan en nam plaats op een stoeltje.
    'En als jullie voor de volgende keer het lef hebben om bij elkaar op de kamer te slapen.. slaap dan tenminste in aparte bedden.'
    Na zijn woeste blik kwam er uit het niets een glimlach op haar gezicht wat me beangstigde.


    Je mag Molly wel besturen en weg laten lopen als je dat wilt (: pfff, ik zeg de hele tijs tegen mezelf dat Molly niet streng genoeg is.. ik ga maar de boeken weer herlezen maar ik heb ze niet meer thuis en in de bieb duurt het te lang tot ik er eentje heb ;-; dan maar internet ;p


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Fred Weasley

    'Fred, gaat het?' Ik kijk op en zie Ralf, die weer in menselijke vorm is. Hij loopt naar me toe en knuffelt me. Ik glimlach zwakjes.
    'Je wilt niet weten hoe bang ik werd toen je die konijntje op at; ik dacht dat ik je kwijt was geraakt.' Ik knik en trek hem naar me toe.
    'Ik was ook bang dat ik mezelf kwijt geraakt was. Zullen we teruggaan? Mijn ouders zullen zich zorgen om ons maken.' Ik druk een kusje op zijn slaap en sta op. Zoals altijd nadat ik in een weerwolf ben veranderd, ben ik ontzettend moe. Ik heb dan ook niet geslagen. Honger heb ik niet meer na het konijntje. Ik walg daar best wel van - mijn handen en mond zitten nog steeds onder het bloed, nu zie ik eruit als een psychopaat die mensen vermoord. In het schuurtje is een kraan, daarmee kan ik mijn handen wassen. Zonder Ralfs hand vast te houden loop ik terug naar het Nest. Snel glip ik het schuurtje in en kijk ik naar mezelf. Ik zie er echt eng uit. Snel was ik al het bloed van me af. Niemand mag me zo zien - ik schaam me er al voor dat Ralf me zo gezien heeft.
    'Fred? Waarom lagen jij en Ralf vannacht niet in jullie bed?' Ik draai me om en kijk recht in de ogen van mijn vader. Mijn hoofd zit duizenden excuses te bedenken, maar ergens weet ik dat ik hem de waarheid moet vertellen. Ik kijk naar Ralf en dan weer naar mijn vader.
    'Ik eh, ik denk dat ik jou en mam iets moet vertellen.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Spoiler alert: you will save yourself