• Harry Potter en zijn vrienden en vijanden gaan weer naar school voor hun zesde jaar. Wat als ze er opeens achter komen dat hun ouders en hun toekomstige kinderen ook naar Zweinstein gaan? James Potter, Harry Potter en Albus Potter zitten alle drie in hun zesde jaar en komen elkaar tegen. Niemand weet wat er aan de hand is. De toekomstige kinderen mogen niets tegen hun ouders zeggen over de toekomst, maar kunnen ze dat wel volhouden? En wat als de ouders erachter komen wat er later van hun gaat worden, dat sommige vriendschappen verbreken? En Voldemort is er ook nog. Kunnen ze hem tegenhouden?
    Rollen:

    Verleden:
    Zwadderich:

    Griffoendor:
    James Potter - JamesPotter - 6
    Lily Evans - Jovantos
    Sirius Black - LeoValdez


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Heden:
    Zwadderich:
    Draco Malfoy - Leora


    Griffoendor:
    Harry Potter - LeoValdez
    George Weasley - SphinxX
    Ginny Weasley - Leora
    Ralf Auron - SphinxX


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Toekomst:
    Zwadderich:
    Scorpius Malfoy - LeoValdez
    Campbell Saunders - Leora

    Griffoendor:
    Lily Potter - Pabu
    Albus Potter - SphinxX
    James Potter || Reservatie || Leora


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Leraren:

    Dezelfde persoon (bijv. Sneep of Sirius) kan door meer personen gespeeld worden. Dan is er een jonge en een oude ervan.

    Regels
    - Minsten 200 woorden per post. Een keertje wat minder mag, maar liever wel rond de 200
    - Niet andermans personage besturen, behalve met toestemming van de speler van die persoon
    - Waarschijnlijk blijven er veel rollen over die door niemand gespeeld worden. Dit is niet erg, die worden door iedereen bestuurd
    - Toekomstige kinderen weten de toekomst, de mensen uit het heden niet en de mensen uit het verleden weten al helemaal niets
    - Geen ruzie OOC, IC mag natuurlijk altijd (go drama)
    - OOC tussen haakjes
    - Probeer niet alleen maar Griffoendors aan te maken. Er zijn meer afdelingen
    - Geen perfecte personages, als ik iets over je personage zeg, dan zou het fijn zijn als je er iets aan doet
    - Om er toch een beetje vaart in te houden en ervoor te zorgen dat we niet op de eerste dag blijven hangen, begint er iedere week een nieuwe dag
    - Meldingen worden in het rood weergeven



    Speciale Functies:

    Zwerkbalteams:
    Zwadderich
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper: Scorpius Malfoy
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker: Draco Malfoy
    aanvoerder: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Chaser 1: Lily Potter
    Chaser 2: James Potter
    Chaser 3: Ginny Weasley
    Keeper: Ron Weasley
    Beater 1: George Weasley
    Beater 2: Fred Weasley
    Seeker:
    aanvoerder: Ginny Weasley


    Huffelpuf
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Ravenklauw
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Klassenoudsten:

    Zwadderich
    Meisje:
    Jongen: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Meisje: Hermione Granger
    Jongen: Ron Weasley


    Huffelpuf
    Meisje:
    Jongen:


    Ravenklauw
    Meisje:
    Jongen:


    Hoofdmonitoren:
    Meisje:
    Jongen:


    Andere Topics:


    Begin:
    Iedereen komt aan op het platform 9 3/4. Hou er rekening mee dat in het heden Voldemort al actief is en mensen dus bang zijn. Pas als ze in de trein stappen dan merken de tijdreizers dat ze in een andere tijd zijn (op het perron zijn ze dus nog niet in een andere tijd)
    Veel plezier!

    Updates:
    De trein komt aan bij het kasteel. De leerlingen kunnen uitstappen en naar de Grote Zaal gaan voor het feestmaal.

    Update 2:
    De volgende dag! De leerlingen die terug of verder in de tijd zijn gerezen worden opgeroepen om naar het kantoortje van Perkamentus te komen.

    [ bericht aangepast op 31 aug 2014 - 13:26 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    SphinxX schreef:
    (...)

    Hm, jij was diegene die wilde dat Ralf nooit op Draco zou vallen, zodat Draco een stalker zou worden. Anders had ik Ralf al lang al Draco laten kussen, dan had hij gewoon terug gekust (cat)


    wow echt? x.o' Sorry ik ben nogal een bezitterig persoon ='3 kijk maar naar alle Campbells (A)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Je hebt het voor elkaar; je hebt James sad gemaakt Albus (cat)

    @ previous page


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Oh, wat gaat Alvus nou weer doen x')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Wacht kan ik met Ron/Sirius ertussen komen?
    Waar moet ik trouwens nog allemaal op reageren? Volgens mij loop ik best wel achter xD


    Spoiler alert: you will save yourself

    LeoValdez schreef:
    Wacht kan ik met Ron/Sirius ertussen komen?
    Waar moet ik trouwens nog allemaal op reageren? Volgens mij loop ik best wel achter xD


    Arthur & Fred &scorpius

    en zometeen met Draco want ik ben ginny vergeten @ golet xD

    [ bericht aangepast op 29 aug 2014 - 22:44 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Wacht, ik ga even met Albie reageren eerst.. hij is ook te ver gegaan net als James zelf xq


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:
    (...)

    Arthur & Fred &scorpius


    Ik wou met Arthur niet reageren omdat hij helemaal niks te doen heeft.
    Of gaan ze naar Het Nest?


    Spoiler alert: you will save yourself

    LeoValdez schreef:
    (...)

    Ik wou met Arthur niet reageren omdat hij helemaal niks te doen heeft.
    Of gaan ze naar Het Nest?


    Ja breng ze maar naar het nest maar doe Campbell in slaap toestandgezien hij nu ook slaapt ('x anders krijg je die jongen nooit mee want hij gaat sws flippen :p dus breng hem maar nu hij slaapt erheen met George ^^


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George is ook in slaap gevallen :'3


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    George is ook in slaap gevallen :'3


    yeah >":) dan kan Campbell zometeen weer sneaky weg vluchtne van huizen 't Nest


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    AARGH ik moet nog een verslag voor Bio schrijven maar ik heb helemaal geen inspiratie :'(
    Ik heb alleen nog maar een titel.


    Spoiler alert: you will save yourself

    LeoValdez schreef:
    AARGH ik moet nog een verslag voor Bio schrijven maar ik heb helemaal geen inspiratie :'(
    Ik heb alleen nog maar een titel.


    Bio was mijn slechtste vak :'3 haat aan bio! Bio in de fik x') Mijn beste vakken waren/zijn Wiskunde & Engels (:


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Albus Severus Potter

    ‘Ik ben Albus Potter; ik moet altijd weer de beste in alles zijn en altijd om aandacht vragen en het oogappeltje van mijn moeder EN vader zijn. Sinds het moment dat jij geboren was werd ik als het waren verstoten. Je was overal sneller in en overal beter. Op de basisschool al en nu zeker op Zweinstein. Klassenoudste; pap en mam zijn trots terwijl ik dat niet bereikt had. Waarom zou ik überhaupt nog mijn best doen als alles wat ik doe nooit goed genoeg is want Albus Potter doet het toch weer beter. Waarom zouden ze trots op mij zijn als ze al Albus hebben? Bekijk jij het maar met je problemen. Je bent vast wel weer zo slim om er zelf uit te komen.’  met dat draaide hij zich om en bert ik op mijn lip.
    'James, wacht..' maar hij gooide de deur al dicht. Hij ging te ver, ja, ik ook. Waarom lraat hij zo; niemand boeid wie beter in iets is, of wel? Tenminste, zo had ik er nooit kver gedacht. Waarom denkt hij ook zo na? We zijn broers van elkaar, iedereen staat gewoon gelijk..
    Ik stampte de klaslokaal uit en zag James net weg lopen. Ik schudde even met mijn hoofd en zuchtend liep ik hem achterna tot ik hem op een raamkozijn zag zitten. Even bleef ik om de hoek staan voordat ik tevoorschijn kwam en mijn schouders even optilde.
    'Wat maakt het nou uit wie beter is in wat? Jij bent mijn broer; dat maakt wat uit. Ik wilde alleen je hulp.' Zei ik op een kalme toon en leunde met mijn ene arm en zij tegen de muur aan terwijl ik hem aankeek.
    'Sorry dat ik het oogappeltje van mam en pap ben, ik heb er toch niet voor kozen?'


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:
    (...)

    Bio was mijn slechtste vak :'3 haat aan bio! Bio in de fik x') Mijn beste vakken waren/zijn Wiskunde & Engels (:


    Mijne ook :o maar Bio vind ik alleen leuk omdat wr een leuke docent hebben :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:
    (...)

    Bio was mijn slechtste vak :'3 haat aan bio! Bio in de fik x') Mijn beste vakken waren/zijn Wiskunde & Engels (:


    Lol ik faal in wiskunde. Mijn beste vakken waren Engels en geschiedenis maar nu hebben we een stomme geschiedenisleraar dus zijn het Engels en muziek.


    Spoiler alert: you will save yourself