• Harry Potter en zijn vrienden en vijanden gaan weer naar school voor hun zesde jaar. Wat als ze er opeens achter komen dat hun ouders en hun toekomstige kinderen ook naar Zweinstein gaan? James Potter, Harry Potter en Albus Potter zitten alle drie in hun zesde jaar en komen elkaar tegen. Niemand weet wat er aan de hand is. De toekomstige kinderen mogen niets tegen hun ouders zeggen over de toekomst, maar kunnen ze dat wel volhouden? En wat als de ouders erachter komen wat er later van hun gaat worden, dat sommige vriendschappen verbreken? En Voldemort is er ook nog. Kunnen ze hem tegenhouden?
    Rollen:

    Verleden:
    Zwadderich:

    Griffoendor:
    James Potter - JamesPotter - 6
    Lily Evans - Jovantos
    Sirius Black - LeoValdez


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Heden:
    Zwadderich:
    Draco Malfoy - Leora


    Griffoendor:
    Harry Potter - LeoValdez
    George Weasley - SphinxX
    Ginny Weasley - Leora
    Ralf Auron - SphinxX


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Toekomst:
    Zwadderich:
    Scorpius Malfoy - LeoValdez
    Campbell Saunders - Leora

    Griffoendor:
    Lily Potter - Pabu
    Albus Potter - SphinxX
    James Potter || Reservatie || Leora


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Leraren:

    Dezelfde persoon (bijv. Sneep of Sirius) kan door meer personen gespeeld worden. Dan is er een jonge en een oude ervan.

    Regels
    - Minsten 200 woorden per post. Een keertje wat minder mag, maar liever wel rond de 200
    - Niet andermans personage besturen, behalve met toestemming van de speler van die persoon
    - Waarschijnlijk blijven er veel rollen over die door niemand gespeeld worden. Dit is niet erg, die worden door iedereen bestuurd
    - Toekomstige kinderen weten de toekomst, de mensen uit het heden niet en de mensen uit het verleden weten al helemaal niets
    - Geen ruzie OOC, IC mag natuurlijk altijd (go drama)
    - OOC tussen haakjes
    - Probeer niet alleen maar Griffoendors aan te maken. Er zijn meer afdelingen
    - Geen perfecte personages, als ik iets over je personage zeg, dan zou het fijn zijn als je er iets aan doet
    - Om er toch een beetje vaart in te houden en ervoor te zorgen dat we niet op de eerste dag blijven hangen, begint er iedere week een nieuwe dag
    - Meldingen worden in het rood weergeven



    Speciale Functies:

    Zwerkbalteams:
    Zwadderich
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper: Scorpius Malfoy
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker: Draco Malfoy
    aanvoerder: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Chaser 1: Lily Potter
    Chaser 2: James Potter
    Chaser 3: Ginny Weasley
    Keeper: Ron Weasley
    Beater 1: George Weasley
    Beater 2: Fred Weasley
    Seeker:
    aanvoerder: Ginny Weasley


    Huffelpuf
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Ravenklauw
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Klassenoudsten:

    Zwadderich
    Meisje:
    Jongen: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Meisje: Hermione Granger
    Jongen: Ron Weasley


    Huffelpuf
    Meisje:
    Jongen:


    Ravenklauw
    Meisje:
    Jongen:


    Hoofdmonitoren:
    Meisje:
    Jongen:


    Andere Topics:


    Begin:
    Iedereen komt aan op het platform 9 3/4. Hou er rekening mee dat in het heden Voldemort al actief is en mensen dus bang zijn. Pas als ze in de trein stappen dan merken de tijdreizers dat ze in een andere tijd zijn (op het perron zijn ze dus nog niet in een andere tijd)
    Veel plezier!

    Updates:
    De trein komt aan bij het kasteel. De leerlingen kunnen uitstappen en naar de Grote Zaal gaan voor het feestmaal.

    Update 2:
    De volgende dag! De leerlingen die terug of verder in de tijd zijn gerezen worden opgeroepen om naar het kantoortje van Perkamentus te komen.

    [ bericht aangepast op 31 aug 2014 - 13:26 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Leora schreef:
    (...)

    Ik heb altijd of :
    Leraren HATEN mij
    of:
    Ze mogen me té graag >.<
    Ik had vandaag dus weer mijn eerste lesdag en dat was weer te genant voor woorden gezien ik de enige was die de leraren al gehad had maar voor derrest waren ze nieuw dus ze deden zo joviaal tegen mij en ik kon wel door de grond zakken. >.< dus daar pak ik ze nog wel op terug >.> ohja de directeur haat mij :Y)

    Auch D'; je hebt stomme vriendinnen wie heeft nou niet LOTR/Hobbit gelezen mijn hele klas Ik zit nu ook in een klas met 11 jongens en ik x.o en ik ben dus het enige meisje dus het is enorm irritant. Vooral omdat we ook totaal geen raakvlakken hebben xd


    Haha leraren mogen mij nooit :x. Dus daarom ben ik altijd maar stil. Onze rector is erg aardig. We mogen niet boven in de gangen zitten maar dat doen we toch en de leraren sturen ons weg maar de rector niet x)
    Mijn vriendinnen lezen bijna niets :( Ze kijken alleen films. Ik heb er maar ééntje over kunnen halen om te lezen en dat was Divergent. Maar nu is er eentje Harry Potter aan het lezen dus ik ben trots. Maar mijn zusje leest wel alle boeken die ik haar voorschotel. Dan zeg ik tegen haar: GA HARRY POTTER LEZEN. En dan doet ze het omdat ze me eng vindt en omdat iedereen Harry Potter wil lezen stiekem (A)


    Spoiler alert: you will save yourself

    LeoValdez schreef:
    (...)

    Haha leraren mogen mij nooit :x. Dus daarom ben ik altijd maar stil. Onze rector is erg aardig. We mogen niet boven in de gangen zitten maar dat doen we toch en de leraren sturen ons weg maar de rector niet x)
    Mijn vriendinnen lezen bijna niets :( Ze kijken alleen films. Ik heb er maar ééntje over kunnen halen om te lezen en dat was Divergent. Maar nu is er eentje Harry Potter aan het lezen dus ik ben trots. Maar mijn zusje leest wel alle boeken die ik haar voorschotel. Dan zeg ik tegen haar: GA HARRY POTTER LEZEN. En dan doet ze het omdat ze me eng vindt en omdat iedereen Harry Potter wil lezen stiekem (A)


    Ik vind jou ook eng (cat) en ik ken je niet eens x')



    <'3


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Ik vind jou ook eng (cat) en ik ken je niet eens x')



    <'3


    Die invloed heb ik nou eenmaal op mensen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    LeoValdez schreef:
    (...)

    Die invloed heb ik nou eenmaal op mensen.



    Dat is zooo waar <'3



    I see a connection <3 ik ben Voldemort ^^


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Dat is zooo waar <'3



    I see a connection <3 ik ben Voldemort ^^


    Dit is gewoon een teken
    IK BEN GINNY


    Spoiler alert: you will save yourself

    LeoValdez schreef:
    (...)

    Dit is gewoon een teken
    IK BEN GINNY



    Voortaan speel jij Ginny dus (cat)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Voortaan speel jij Ginny dus (cat)


    Haha stiekem mag ik haar in de boeken niet maar in de RPG wel.
    Omg mijn zusje vermoordt me als ze ziet dat ik dat zei.


    Spoiler alert: you will save yourself




    Mijn familie heeft me toch al voor gek verklaard. En anti-sociaal.


    Ik voel me net als Dylan daar


    Spoiler alert: you will save yourself

    LeoValdez schreef:
    (...)

    Haha stiekem mag ik haar in de boeken niet maar in de RPG wel.
    Omg mijn zusje vermoordt me als ze ziet dat ik dat zei.


    Ik mag sws Harry, Ron, Hermelien enzo niet echt ='3

    Maar zoals je weet is Voldemort, Draco Malfoy en Severus Snape mijn fav's. (: omg ik huil nog steeds als Severus Always hoor/lees zeggen :'(


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Meet Nathaniel- Jean Saunders @ Goblet.





    Dit is trouwens een acteur en ik heb de serie met hem gespeeld waar ik echt kippenvel kreeg. Niet alleen door hem maar ook door zijn partner in Co. Ik wil zo graag dat ze een nieuwe Romeo & Juliet gaan maken met hem en Holliday Grainger als hoofdrol want die twee zijn echt zukke goeie actuers en samen maken ze echt zo'n mooi koppel en overtuigend waar je jaloers op word D:


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Ik mag sws Harry, Ron, Hermelien enzo niet echt ='3

    Maar zoals je weet is Voldemort, Draco Malfoy en Severus Snape mijn fav's. (: omg ik huil nog steeds als Severus Always hoor/lees zeggen :'(


    Ik huil sowieso altijd bij zijn herinneringen dus daarvoor al. Ik raak eigenlijk gehecht aan alle personages uit boeken, wat echt stom is als ze dood gaan.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Leora schreef:
    Meet Nathaniel- Jean Saunders @ Goblet.





    Dit is trouwens een acteur en ik heb de serie met hem gespeeld waar ik echt kippenvel kreeg. Niet alleen door hem maar ook door zijn partner in Co. Ik wil zo graag dat ze een nieuwe Romeo & Juliet gaan maken met hem en Holliday Grainger als hoofdrol want die twee zijn echt zukke goeie actuers en samen maken ze echt zo'n mooi koppel en overtuigend waar je jaloers op word D:


    Omg ik mag hem wel. Welke serie?


    Spoiler alert: you will save yourself

    LeoValdez schreef:
    (...)

    Omg ik mag hem wel. Welke serie?


    16+ sorry xd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    LeoValdez schreef:
    (...)

    Ik huil sowieso altijd bij zijn herinneringen dus daarvoor al. Ik raak eigenlijk gehecht aan alle personages uit boeken, wat echt stom is als ze dood gaan.



    Ik raak zelfs gehecht aan mijn RPG personages :'( Zoals ; ik nam mijzelf voor om Campbell te doden @ goblet maar ik kon het toch net niet... er was een gedeelte dat Campbell oud wilde laten worden en baby's adopteren met George en ze op te voeden enzo D:


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya