• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:

    [ bericht aangepast op 1 sep 2014 - 18:46 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Laat maar

    [ bericht aangepast op 7 sep 2014 - 20:51 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ralf Auron

     ‘Alles komt goed; Ralf. Wees maar niet bang.’ zei ginny en greep naar mijn hand waarna we de bos inliepen.
    '..dankjewel.' zei ik zachtjes. Ik beet even op mijn lip en negeerde de drang om mijn nagels zo diep mogelijk in ginny haar hand te boren; maar dat lihkt me gevaarlijk. Daarom trok ik haar maar door de bos. Ondanks dat het dobker was kon ik net nog lichte voetsporen in het sneeuw zien die ik begon te volgen en absurd stopte toen ik een geluid hoorde. Iemand die schreeuwde. Geschrokken trok ik Ginny richting de geluid toe en zag net Fred die Drwco in zijn gezicht stopte; en hem tegen een boom aan drukte.
    'Fred..' siste ik en bleef op ene afstand toekijken.
    'F-f-fred stop,' smeekt Draco.
    'Ik geef je een keuze, Malfoy. Of je gaat nu zo snel mogelijk weg, of ik beloof je dat je nooit meer veilig bent. En maakt niet uit welke keuze je maakt, je blijft bij Ginny uit de buurt.'
    'Ik ga weg, ik beloof het. Jullie zullen nooit meer last van mij hebben.' Geschrokken liet ik Ginny haar hand los en stormde op Fred en Draco af. Tranen stroomden over zijn gezicht, over Malfoy zijn gezicht. Niet te geloven..
    'Fred?' Begon ik op een geschrokken toon en keek hem maar aan zonder te knipperen.
    'W-wat is er in merlijns naam aan de hand? Waarom..'
    Ik zei nog geen een woord en trok Fred weg van Draco om tussen hun in te staan.
    'Wat ben je aan het doen?! Waarom.. waarom s-sloeg je hem?' Dat klonk wel raar ja, maar zo ken ik Fred niet. Ik heb hem nooit iemand in elkaar zien slaan op zo een manier; het geeft me een naar gevoel.
    'Waarom moet hij weg? Wat is er gebeurd; Fred?'


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:
    Campbell Saunders

    Direct werd mijn hemd in mijn handen gepropt. Ging hij me werkelijk wegsturen; nu de straat op? Ik weet dat ik dit gewenst had- dat ik dit wilde maar waar moest ik heen. Mijn thuis voelde nooit aan als thuis maar ik kon daar zeker niet naar terug keren. Niet nu Nathaniel me in de kerkers gaat stoppen. Het is vreselijk daar met als enige gezelschap de tocht die over je koude rug strijkt terwijl je wacht op de weinige lichtschijnsel die je krijgt als je straf fysiek benaderd gaat worden.
    ‘Zelf? Ik ga je hierdoor echt niet dumpen; Campbell. Niet vandaag en ook niet over een maand. Nooit. Maar Campbell, ik snap denk ik wel dat je die littekens ook zelf maakt, maar dat is niet de slimste oplossing… net asl toen je jezelf ophing een uur geleden.’ Ik zag hem naar mijn natte shirt leunen die hij ook in mijn handen propte waar ik naar staarde waardoor mijn haar voor mijn ogen gleed.
    ‘Campbell.’ Voor ik het wist kreeg ik ook mijn shirt toegeworpen terwijl de neiging steeds groter werd op mijn spullen te pakken en de bos in te verdwijnen. Ik voelde me vies en nogal opgelaten. Vooral nu George mijn kin beet houd waardoor hij precies in mijn ogen probeerde te kijken terwijl ik dat vermeed. Ik kon en durfde het niet. Vooral omdat ik wist dat ik walging in zijn ogen zal zien. Wie wilde nou iemand zoals ik. Alsof het niet genoeg was kreeg ik zeer waarschijnlijk grote littekens in het nek gezien het diep in mijn huid gekliefd heeft. Ik kon de wonden op mijn lichaam nog verbergen met hemden, shirts en ook vesten maar nu zou ik ook sjalen moeten dragen. Sjalen in de zomer en mensen keken me al raar aan met vesten in de zomer.
    ‘it ga je jezelf niet aan doen. Daarom laat je de anderen aan je zitten.; zodat er nog meer littekens komen? Camp ,doe jezelf dit alsjeblieft niet. Zelfmoord of jezelf verwonden. Alsjeblieft. En over die boter kaas en ieren.. ik denk dat het veiliger om dat op een stuk perkament te spelen dan op jou.’ Met die woorden trok hij mijn hemd over mijn hoofd die langs mijn nek schuurde waar ik geen kik om gaf.
    Het was duidelijk. George vond mij lelijk dat hij me zelfs geen seconde langer aan kon kijken en een hemd bij me aan deed. Alsof hij niet kon wachtte tot mijn lichaam weer bedekt was. Ik haatte dit. Ik haat mijzelf; maar wat had ik anders verwacht. George was onbeschonden en ik was net een tweedehands toverstok en het ergste van alles was dat ik een grote neiging had om mijzelf pijn te doen. Ik weet niet eens precies meer hoe dit alles begonnen was. Ik wist alleen dat fysieke pijn beter was dan mentaal.
    Het liefst brak ik nu in duizend stukjes en gleden tranen van mijn gezicht terwijl ik mijzelf dicht tegen George aandrukte; als ik nog maar begreep waarom ik huilde. Als ik maar begreep waarom ik mijzelf zo kapot, zo eenzaam en koud van binnen aan voel; maar ik begreep niks meer en vooral niks meer tussen mij en George.
    ‘Ik ga slapen.’ Mompelde ik maar als antwoord op al zijn vragen terwijl ik mijn armen over mijn koude lichaam heen sloeg.


    Hij heeft je die hemd en shirt terug gegeven omdat het vriest binnen en Camp zit hierzo met sijn ontblote bovenlichaam vol met wonden. Hij wilt juist niet dwt hij dood vriest x') hij vind hem wel mooi hoor :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Hij heeft je die hemd en shirt terug gegeven omdat het vriest binnen en Camp zit hierzo met sijn ontblote bovenlichaam vol met wonden. Hij wilt juist niet dwt hij dood vriest x') hij vind hem wel mooi hoor :')


    George logica; laat ik mijn vriendje zijn natte shirt aandoen... wat gebeurd er met water; George? x')


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    ‘Ik ga slapen.’ 
    Ik knipperde even een aantal keren voordat ik een hand langs zijn wang zette en zachtjes met mijn hoofd knikte.
    '..als je moe bent.' Zei ik zachtjes en streelde zijn wang langzaam met mijn duim.
    '..je weet dat ik je weer in mijn kamer ga opsluiten? Maar aangezien ik je niet wil verplaatsen ga ik bij je in deze kamer slapen.' Zei ik zachtjes en keek even weg.
    'Campbell.. je weet dat wat er ook gebeurd ik van je blijf houden?' Vroeg ik langzaam en keek hem weer aan.
    'Als je ook echt van mij houd, net zo veel als dat ik van jou hou..' oh Merlin dit gaat zo enorm egoïstisch klinken en ik kan mexelf wel onthoofden voor wat ik nu ga zeggen..
    '..probeer me niet te breken op zo een gruwelijke manier.' Ik beet even op mijn lip en ergens wist ik dqt Campbell ergens wel bang moest worden van mijn haast liefdes obsessie met hem. Oh merlin ik haat meself. Ik trok me terug en nam plaats op de matras die op de vloer lag.
    '..slaap lekker, camp..' fluisterde ik maar bleef nig steeds op een kleermakerszit hem aanstaren waardoor ikzelf zelfs bang van mezelf werd. En dywde me zo zodat ik, nog steeds op deze houding tegen de muur aan zat met mijn ogen op de deur gericht.

    George is officieel een gestoord verliefd mens geworden door jou (:

    [ bericht aangepast op 7 sep 2014 - 23:11 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    ok dus als camp zelfmoord wilt plegen.. moet hij het eerst zeggen en dan doen? Begrijp ik dit goed ('x?


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    George logica; laat ik mijn vriendje zijn natte shirt aandoen... wat gebeurd er met water; George? x')


    Denk je nirt dat hij nu volledig door de war is? Paniek en angst kan er ook bij x')

    Tenminste is dit geen Albus Logica; die zou hem xo laten en de raam open doen km wat frisse lucht binnnen te krijgwn zodst zijn vriend(in)(je) af zou koelen. En Ralf Logica was dat hij spontaan zou huilen en in Campbell zijn armen in slaap zou vallen zonder een extra deken te pakken :'3 geen een personage van mij is slim :'o


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:
    ok dus als camp zelfmoord wilt plegen.. moet hij het eerst zeggen en dan doen? Begrijp ik dit goed ('x?


    Om er over te praten zodat George hem tegen houd x') sort hoor maar ik heb nu even vloeibare hersenen


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Of wacht ik weet iets leukers in plaats van die tekst..


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Om er over te praten zodat George hem tegen houd x') sort hoor maar ik heb nu even vloeibare hersenen


    haha ja dat is iedereens diepste wens die dat gaan doen.. laat ik het eerst tegen mensen gaan vertellen voordat ik dood ga xd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    haha ja dat is iedereens diepste wens die dat gaan doen.. laat ik het eerst tegen mensen gaan vertellen voordat ik dood ga xd


    Ik lach be dubbel in mijn ved door jouw waardooe mijn vader straks gaat komen om te vragen wat er aan de habd is en weer gaat huj denken dat ik lach om zijn denkbeeldige vriendje van mij..

    Maar ik maak George even paranoïde voor de golgende aantal posts :)

    #vloeibarehersenen


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Ik lach be dubbel in mijn ved door jouw waardooe mijn vader straks gaat komen om te vragen wat er aan de habd is en weer gaat huj denken dat ik lach om zijn denkbeeldige vriendje van mij..

    Maar ik maak George even paranoïde voor de golgende aantal posts :)

    #vloeibarehersenen


    welke George? xD van Generations of deze ? :P Misschien moet ik Camp maar naar de wc laten gaan? ('x neh ik denk durft hij dat niet meer door Nathaniel ='3


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Vergeet James niet @generation


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:
    (...)

    welke George? xD van Generations of deze ? :P Misschien moet ik Camp maar naar de wc laten gaan? ('x neh ik denk durft hij dat niet meer door Nathaniel ='3


    Allebei :p


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Vergeet James niet @generation


    Nee ik ben al aan het brainstormen voor mijn personages die ik zo ga schrijven gezien ik met hw nog bezig ben :$

    Maar wat is er met James dan?


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya