• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:

    [ bericht aangepast op 1 sep 2014 - 18:46 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Jíj en Linde gaan mij haten maar ik vind the Fault in Our Stars geen goede film. En Molly is weer lekker onaardig :<


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    ‘Dat verdien je niet. Want jij bent net een engel die bestuurd word door een duivel; je verdient veel betere dingen dan dit.’ Ik schudde verslagen mijn hoofd terwijl ik een kus op mijn voorhoofd gedrukt voelde worden.
    ‘Mam heeft een groot voorraad met allerlei.. vreemde maar genezende spullen.. alsof ze een of andere professionele heler is maar ze is niets anders dan een kakelende kip.’ Ik keek hem verbaasd aan en tot mijn grootste angst hoorde ik een veels te bekende stem. ‘Kakelende kip; George? Ik zag jullie al naar binnen lopen.’ Ik slikte en wachtte op de uitbrander die elk moment zou komen terwijl George al nerveus begon te ratelen. ‘Mam..zijn nek.. hij was.. gevallen tijdens.. het rennen door het bos omdat.. Fred.. hij viel- ik bedoel- Campbell viel over een…’ zijn stem stierf weg en de reden daarvoor was ik dankbaar tot mevrouw Weasley op me af liep en ik automatisch mijzelf dieper weg drukte in het matras en de kussens. ‘Gezout en gezeefd; moet wel helpen.’ Ik wilde vragen waar ze het over had maar voordat ik wat kon zeggen of doen voelde ik een immense brandende pijn zich schroeien in mijn nek waardoor ik verwoed mijn vingers in mijn handpalm drukte. Ik kneep mijn ogen dicht terwijl ik George; ‘oh- dankjewel mam.’ Hoorde zeggen en ik mijn ogen weer open deed en de mollige vrouw naar haar zoon toe liep. ‘Dit doe ik alleen voor jou; George.’ Ik slikte terwijl mijn binnenste leek samen te schrompelen terwijl mijn nek nog hevig nabranden. Ik voelde tranen in mijn ogen steken. Niemand wilde me hier en toch moest ik hier zijn. Er zat geen logica in. Net zoals dat er geen logica was in het feit dat ik nog leefde.
    ‘W-wat is er gebeurd in het bos. Waarom ben ik niet d-dood.’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Jíj en Linde gaan mij haten maar ik vind the Fault in Our Stars geen goede film. En Molly is weer lekker onaardig :<





    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Leora schreef:
    Campbell Saunders

    ‘Dat verdien je niet. Want jij bent net een engel die bestuurd word door een duivel; je verdient veel betere dingen dan dit.’ Ik schudde verslagen mijn hoofd terwijl ik een kus op mijn voorhoofd gedrukt voelde worden.
    ‘Mam heeft een groot voorraad met allerlei.. vreemde maar genezende spullen.. alsof ze een of andere professionele heler is maar ze is niets anders dan een kakelende kip.’ Ik keek hem verbaasd aan en tot mijn grootste angst hoorde ik een veels te bekende stem. ‘Kakelende kip; George? Ik zag jullie al naar binnen lopen.’ Ik slikte en wachtte op de uitbrander die elk moment zou komen terwijl George al nerveus begon te ratelen. ‘Mam..zijn nek.. hij was.. gevallen tijdens.. het rennen door het bos omdat.. Fred.. hij viel- ik bedoel- Campbell viel over een…’ zijn stem stierf weg en de reden daarvoor was ik dankbaar tot mevrouw Weasley op me af liep en ik automatisch mijzelf dieper weg drukte in het matras en de kussens. ‘Gezout en gezeefd; moet wel helpen.’ Ik wilde vragen waar ze het over had maar voordat ik wat kon zeggen of doen voelde ik een immense brandende pijn zich schroeien in mijn nek waardoor ik verwoed mijn vingers in mijn handpalm drukte. Ik kneep mijn ogen dicht terwijl ik George; ‘oh- dankjewel mam.’ Hoorde zeggen en ik mijn ogen weer open deed en de mollige vrouw naar haar zoon toe liep. ‘Dit doe ik alleen voor jou; George.’ Ik slikte terwijl mijn binnenste leek samen te schrompelen terwijl mijn nek nog hevig nabranden. Ik voelde tranen in mijn ogen steken. Niemand wilde me hier en toch moest ik hier zijn. Er zat geen logica in. Net zoals dat er geen logica was in het feit dat ik nog leefde.
    ‘W-wat is er gebeurd in het bos. Waarom ben ik niet d-dood.’


    We bedoelen jou, Campbell ^^ we gaan je op eten..]


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    We bedoelen jou, Campbell ^^ we gaan je op eten..]


    Oh god ik haat je omdat ik helemaal voor paal stond tre lachen in de woonkamer XD


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    ‘W-wAt is er gebeurd in het bos. Waarom ben ik niet d-dood.’ begon Campbell. Ik draaide me even om en beet onopmerkelijk op mijn lip voordat ik gespannen nog een hand door mijn haren liet gaan waarmee ik begon te spelen.
    'Uh-' begon ik en kwam op zijn bedrand zitten terwijl ik mijn vingers aanstaarde. Campbell gaat me haten hiervoor denk ik. Ik wil niet liegen, maar wat moet ik anders? Eigenlijk weet ik zelf niet eens wat Narhaniel gaat doen als ik Camp dit alles vertel. Lang bleef ik zo naar mijn vingers staren tot ik op keek om hem aan te kijken.
    'Ik- volgde je te bos in en zag wat je deed.. voordat er wat kon gebeuren vuurde ik een spreuk op de touw af waardoor je op de grond viel.' Loog ik en slikte even, hopend dat hij me geloof aangezien ik een afschuwelijke leugenaar ben.. Fred beter in dit geval.. Maar hij is hier nu niet. Buh.
    'Campbell, ik weet dat dit alles erg moeilijk is voor jou.. maar beloof me dat je nooit meer zo iets gaat doen; alsjeblieft.' Zei ik zachtjes en keek even naar de deur toe aangezien ik tot mijn schrik voetstappen hoorde die al gauw weer verdwenen. Was mam niet weg gegaan of wacht ze voor de deur? Huh, ik ken haar voetstappen en deze waren zwaarder. Ik keek terug naar Campbell en negeerde mijn gedachtes.
    'Het spijt me; Camp..' zei ik dan g
    Hardop waarna ik weer naar mijn handen staarde die er vuil uitzagen door daarnet.


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Van wie zijn de voetstappen? x.o'


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Oh god ik haat je omdat ik helemaal voor paal stond tre lachen in de woonkamer XD[/quote

    Dat beschoue ik als een compliment :'3 maar ik ga nu slapen aangezien ik morgen niet als een wandelende zombie naar school wil komen net als vandaag toen.ik non stop zat te gapen. Oh god sik haat school.

    Ohohoh, ongeveer nog 35 uur en dan krijg ik eindelijk mijn eigen laptop; ik ben zooo blij voor mijn zus die ook verlost is van mijn conputer gezeur en de ruzies die we krijgen als iemand op de conputer wilt (6)

    Vervloekte dingetje wilt niet weg, stout -> ]


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Leora schreef:
    Van wie zijn de voetstappen? x.o'[/quote

    Wie weet ;)]


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    SphinxX schreef:
    Leora schreef:
    (...)

    Oh god ik haat je omdat ik helemaal voor paal stond tre lachen in de woonkamer XD[/quote

    Dat beschoue ik als een compliment :'3 maar ik ga nu slapen aangezien ik morgen niet als een wandelende zombie naar school wil komen net als vandaag toen.ik non stop zat te gapen. Oh god sik haat school.

    Ohohoh, ongeveer nog 35 uur en dan krijg ik eindelijk mijn eigen laptop; ik ben zooo blij voor mijn zus die ook verlost is van mijn conputer gezeur en de ruzies die we krijgen als iemand op de conputer wilt (6)

    Vervloekte dingetje wilt niet weg, stout -> ]


    Haha Sleep Well ":') Wie weet ga je de ruzies wel missen :xD


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    Ik voelde iets neerzakken op de matras wat mij liet weten dat George op het bed kwam zitten. ‘Uh- Ik- volgde je de bos in en zag wat je deed… voordat er wat kon gebeuren vuurde ik een spreuk op de touw af waardoor je op de grond viel.’ Ik slikte terwijl ik de tranen probeerde te verbergen in het matras.
    ‘Campbell, ik weet dat dit alles erg moeilijk is voor jou.. maar beloof me dat je nooit meer zo iets gaat doen; alsjeblieft. Het spijt me.’ Ik kreunde zachtjes terwijl ik mijn arm in het matras zette om mijzelf zo op te tillen. Ik voelde me zwak. Ik voelde me geneerd en het ergste van alles; George had mij nodig en ik was er weer niet voor hem. Ik legde mijn armen om zijn middel als houvast terwijl de zuurstof als een sneltrein door mijn luchtwegen vloog wat pijn deed en mijn ogen even dicht kneep terwijl mijn hoofd tegen zijn kin rustte.
    ‘Rustig maar, George. Alles wat jij doet komt uit een goede wil. Alles wat jij doet is goed.’ Fluisterde ik zachtjes voordat ik op tast zachtjes een kus op zijn lippen plaatste terwijl ik met een hand zijn zij los liet en op zijn borstkast plaatste waar ik traag over streelde voordat onze lippen scheidde en zachtjes mijn hoofd tegen die van hem stootte. ‘Je had belooft míj nooit meer te helpen; George. Er nooit meer voor mij te wezen en je hebt die belofte verbroken.’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    Hij legde zijn armen om mijn middel en kneep zijn ogen dicht en ik wist dat hij aan pijn leidde. Hij dort zichzrlf er maar meer pijn met dit..
    Hij zette zijn hoofd tegen mijn kin aan en ik wilde iets zeggen maar Campbell was me al voor.
    ‘Rustig maar, George. Alles wat jij doet komt uit een goede wil. Alles wat jij doet is goed.’ zei hij en ik voelde zijn lippen tegen die van mij aangedrukt worden, voor slechts een korte seconden voordat ik zijn hand op mijn bortkas voelde en zijn hoofd die de mijne aanstootte.
    ‘Je had belooft míj nooit meer te helpen; George. Er nooit meer voor mij te wezen en je hebt die belofte verbroken.’
    Zachtjes schudde ik met mijn hoofd. Normaal gesproken zou ik nu iets doms gaan zeggen als "ik had mijn vingers gekruist" maar dat was niet de waarheid in dit geval. Ik sloot even mijn ogen en voelde Camp zijn ademhaling over mijn gezicht strelen wat fijn was; want ik weet dat hij nu leeft.
    'Een belofte boeit me in dit geval even niet. Al breek ik honderden beloftes om jouw leven te kunnen redden, breek ik die. Ik breek zelfs wel duizenden beloftes om jouw een betere leven te kunnen geven. Campbell, ik breek hier al deze beloftes omdat ik van je hou en je echt niet kwijt wil.'


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Campbell Saunders

    ‘Een belofte boeit me in dit geval even niet. Al breek ik honderden beloftes om jouw leven te kunnen redden, breek ik die. Ik breek zelfs wel duizenden beloftes om jou een betere leven te kunnen geven. Campbell, ik breek hier al deze beloftes omdat ik van je hou en je echt niet kwijt wil.’ Mijn mond viel open om wat te zeggen maar sloot hem direct weer en trok mijzelf dichter tegen George aan terwijl mijn armen stevig zijn middel omklemden alsof ik bang was dat hij in het niets zou verdwijnen. Ik drukte mijn hoofd zo dicht als maar kon tegen zijn borstkast waar ik zijn kloppende hart voelde en de pijn en steken in mijn nek negeerde. ‘Vertel me alsjeblieft wat ik kan doen want ik weet het niet meer. Ik weet niet meer wat hoort en wat jij wilt. Ik wil jou helpen en blij maken maar hoe kan ik jou blij maken als ik dat zelf alles behalve dat ben; iets wat jij totaal niet verdiend.’ Ik maakte een propje van zijn shirt waar ik in kneep terwijl ik zachtjes een kus op zijn shirt drukte. ‘Ik hou van jou; George.’

    Ginny Weasley

    ‘Achter George aangerend. Verder weet ik het niet echt. Ik hoop dat er niets ernstigs aan de hand is.’ Ik knikte onzeker terwijl ik naar de deur staarde. ‘Als je wilt kunnen we ze gaan zoeken.. Draco rende net ook naar buiten dus ik denk dat iedereen bij elkaar is op dit moment… behalve wij dan.’ Ik knikte maar voordat ik ook maar een vin kon verroeren werd de deur met een klap opengegooid en beende George met Campbell in zijn handen door de kamer richting de trap terwijl ik nog net allerlei paarse striemen in Campbells lijkbleke nek zag. Snel trok ik de deur dicht en draaide me naar Ralf toe. ‘Oh Merlin.’ Met die woorden liep ik automatisch naar de keuken. ‘Ik weet niet wat er gebeurd is maar het is niet goed.’ Murmelde ik zachtjes. Voordat ik echter wat hoefde te doen kwam ma aangelopen die mij niet leek te zien en wat in elkaar zette voordat ze ook de trap op liep. Ik wist zeker dat ze Campbell gezien had en ik vroeg me af of ma hem in deze toestand nog een preek ging geven of niet. Ik beet aarzelend op mijn lip en keek Ralf radeloos aan terwijl ik verstrooid een hand door mijn haar haalde. ‘Draco renden uit het niets weg. Hij moet vast gezien hebben wat er gebeurd is.’ Murmelde ik meer tegen mijzelf dan tegen Ralf voordat ik hem aankeek. ‘We kunnen of hier wachten op Draco en Fred of we kunnen het bos in of we kijken of Campbell en George het wel met ma overleven.’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Waar moet ik allemaal op reageren en wat is er gebeurt?


    Spoiler alert: you will save yourself

    George Weasley

    Hij trok me dichter naar hem toe en plaatste zijn hoofd op mijn borstkast en ik ook mijn armen om hem heen sloeg en een kus en in zijn warrige haren drukte.
    ‘Vertel me alsjeblieft wat ik kan doen want ik weet het niet meer. Ik weet niet meer wat hoort en wat jij wilt. Ik wil jou helpen en blij maken maar hoe kan ik jou blij maken als ik dat zelf alles behalve dat ben; iets wat jij totaal niet verdiend. Ik hou van jou; George.’
    Ik glinlachte zachtjes en streelde langzaam over zijn rug die bedekt was door zijn natte shirt.
    'Ik ben al blij als jij bij me bent. Ik ben nog blijer als jij dat ook bent.' Begon ik op een fluistertoon.
    'Je hoeft niets te doen; ik wel. Ik maak je niet gelukkig genoeg.' Ik maakte rven wat afstand tussen ons zodat ik hem aan kon kijken en zette een hand langs zijn wangen die ik mrt mijn duim streelde.
    'Hoe kan ik je gelukkig maken; Campbell? Vertel het me. Van wat word je het meest blij van?' Vroeg ik dan met een klein glimlachje. Ik denk dat ik zijn antwoord deels weet waar ik bang voor ben en hoop maar dat hij die niet gaat zeggen.


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••