• Five maffia masterminds and their hybrid pets living in a luxury villa in London. Anything could happen...





    In een grote villa in Zuid-West London zit het hoofdkwartier van de beruchtste bende van Europa, van de wereld eigenlijk. Iedereen weet het, maar niemand durft er ook maar binnen te vallen. Dat is namelijk zeker het laatste wat je ooit zal doen. Terwijl het bovengronds een prachtige villa is met alle luxe die je, je kan voorstellen, liggen eronder de meest verschrikkelijke en gevreesde martelkamers ter wereld. Als je hier op uitnodiging komt zal je er niets van merken en als je hier zonder uitnodiging komt zal je er nooit meer uit ontsnappen. In de villa wonen de meest gevreesde criminele meesters ter wereld. Iedereen weet dat zij erboven staan, maar ze hebben niets om het concreet te maken. Het zijn spinnen in een crimineel web en weten precies hoe elke draad trilt en hoe die uitwerking zal zijn. Hun duizenden onderdanen door heel Europa, met takken door de hele wereld heen, kunnen met een knip van hun vinger vervangen worden als ze op een of andere manier uitvallen. Toch leven ze hier enigsinds normaal, voor zover dat kan. Natuurlijk is de materiele luxe van het huis niet de enige luxe waarvan zij genieten. Naast hun duizenden maffia onderdanen, hebben ze elk een persoonlijke slaaf, een hybride, een kruising tussen een mens en een dier. De een heeft spitse oortjes en een dikke pluimstaart als die van een vos, terwijl de ander lange slappe oren heeft en een vrolijke kwispelstaart als die van een hond, en allemaal hebben ze een halsband met hun naam erop en die van hun baas. Jaren geleden zijn mensen gaan experimenteren met het mixen van mens en dier, wat in deze tijd succesvol is gelukt. Mensen houden hybriden als huisdieren, of meer huisslaven. Ze doen alle taken in huis en slapen in een mand. Soms hebben ze een vriendelijk eigenaar die ze als gelijke behandelt, maar dat komt nog zelden voor. Ook bij de maffia zijn het gewoon slaafjes die worden afgedankt, of afgemaakt, als ze onbruikbaar worden. Ze hebben een eigen kamertje, niet veel groter dan een politiecel met een bed, wc, wasbak, spiegel, douche en een luikje waar eten en drinken doorheen komt, met een deur naar de gang en de slaapkamer van hun persoonlijke meester. De ene zal strenger zijn voor zijn slaaf dan de ander, maar het blijven huisdieren van maffialeden, dus daar zullen altijd risico's aan hangen. Maar misschien zijn de hybrides wel meer voor hun meesterss dan alleen slaven, of misschien zoeken juist de slaven wel steun bij elkaar, wie weet.


    • Rollen•
    • Niall Horan • Maffia-CEO • IamGroot •
    • Zayn Malik • Zwarte-Panter-Hybride • Goner •
    • Liam Payne • • •
    • Harry Styles • Maffia-Martelbeul • Styford •
    • Louis Tomlinson • • •

    • Michael Clifford • Maffia-Computernerd • MikeyClifford •
    • Luke Hemmings • Fennek-Hybride • Whisperings •
    • Calum Hood • Duitse Herder-Hybride • IrishNialler •
    • Ashton Irwin • Walibi-Hybride • IamGroot •

    • Ace Mitchell von Monroe • Wolf-Hybride • MikeyClifford •



    • Regels •
    • Minimaal 7 regels, 200 woorden, schrijven, dat is niet heel erg moeilijk.
    • Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    • OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    • Houd het graag REALISTISCH! Bijvoorbeeld: Hybrides zijn slaven en zullen dus niet snel als gelijken behandelt worden. Als dat wel gebeurt waarschijnlijk alleen in het geheim. Relaties beginnen niet zomaar en nooit zal alles koek en ei zijn in de villa van maffiabazen.
    • Als je een week niet hebt gereageerd zonder te laten weten waarom lig je er zonder pardon uit.
    • Reserveringen blijven 72 uur staan. Reservatie telt tot dat de rol helemaal af is.
    • Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    • Naamsveranderingen doorgeven.
    • Geen personages van anderen besturen.
    • 16+ mag
    • Alleen IamGroot of Styford maken nieuwe topics aan.

    Op het overtreden van al deze regels staat na 2 waarschuwingen het verwijderen van je personage(s).

    Veel plezier!


    • Het Begin •
    Het is vroeg in de avond op een prachtige heldere, toch enigsinds koude, woensdag en de hybriden zijn druk bezig met het verzorgen van het huishouden en het onderhouden van hun meesters, die elk hun eigen ding aan het doen zijn na het diner. Sommigen zitten misschien nog in de lounge na te praten over de dag met een glas whiskey, terwijl anderen zich liever even terugtrekken om wat bij te komen. Vanavond is er voor de 5 nog een belangrijke vergadering over de stand van zaken, een vergadering die elke week plaats vind, maar daardoor zeker niet minder belangrijk wordt, willen ze alles overal draaiende houden. Nu is er nog even tijd voor ontspanning, voor de meesters in elk geval, want of de hybrides tijd voor rust en ontspanning krijgen is volledig afhankelijk van hen en hun wensen.

    [ bericht aangepast op 19 okt 2014 - 13:22 ]


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles
    Pruilend keek ik Ashton aan toen hij zijn heupen nog iets boven de mijne hield, het zou veel fijner zijn om ze tegen de mijne te voelen, dat was ook een meer ontspannen houding voor hem dacht ik zo. Ik wist zeker dat hij het alleen deed om mij dwars te zetten, de kleine pestkop. Het was vreemd om iemandde leiding over me te geven, al helemaal omdat hij jonger en kleiner dan ik was, maar aan de andere kant was het ook zo fijn en was ik het gewend. Bij zijn vraag schaamde ik me eigenlijk voor wat ik dacht, maar ik gaf hem toch eerlijk antwoord door met rode wangen te knikken. De hybride vond dat duidelijk leuk te zien aan zijn grijns, zelf vond ik het een stuk minder dat ik het toe moest geven. De koele lucht die over mijn borst ging terwijl hij de bovenkant van mijn pyjama open knoopte deed me kort rillen, de warmte was net zo fijn geweest. Toch verdween dat bijna gelijk door zijn vinger die van boven naar beneden gleed. Hij was aan het proberen om reacties bij me uit te lokken, wat hem nog aardig lukte ook. De kusjes die hij op mijn borst drukte en verdere acties lieten me zacht piepen en naar adem happen. Het was te lang geleden dat ik op een manier als deze was aangeraakt en reageerde er dus heftiger op dan ik anders zou doen, al zou Ashton die reacties vast niet zo erg vinden. Om hem een plezier te doen bleef ik hem aankijken toen hij met zijn lippen naar onderen begon te werken. Hoe verder hij ging des te zwaarder mijn ademhaling werd, maar de twijfels of ik hem zou vertellen over mijn normale gewoontes in bed en blijkbaar zag hij die twijfel op mijn gezicht. Hij kwam weer iets beter in verhouding met mij op me liggen en streelde wat over mijn liezen, waardoor ik wat genietend humde en hem wat schuin aankeek bij zijn vraag. Ik begreep niet hoe hij überhaupt kon denken dat ik niet genoot. "Jawel, echt," zei ik snel voor ik een geruststellend kusje op zijn lippen drukte. "Het is alleen, ik ben het gewend om mijn dominant niet bij zijn echte naam te noemen, als je begrijpt wat ik bedoel. Ik wist niet of je er iets tegen had dus wist ik ook niet of ik het je moest vertellen," legde ik zachtjes uit, hopende dat hij mijn woorden begreep want mijn wangen hadden door dit al uit te leggen een vuurrode kleur gekregen. Hij hoefde niet degene te zijn die onzeker werd, zeker voor iemand die het nog nooit had gedaan deed hij het fantastisch. Ik bracht een hand weer omhoog om daar zacht over zijn wang mee te strijken en drukte mijn lippen op die van hem, het kalmeerde me en deed mijn rode wangen verdwijnen. Net als zijn hand in mijn lies, wat me zowel rustig hield als totaal niet, dat eerste gold voor mijn gedachten en het tweede voor mijn lichaam. Het lag echt niet aan hem dat ik zo deed en dat mocht hij ook niet denken. Langzaam trok ik terug om zijn antwoord te kunnen horen, of Ashton het begreep wat ik bedoelde en daar een reactie op zou geven of dat ik het voor hem moest uitleggen en dan een reactie kreeg. De eerste optie scheelde veel gedoe, maar anders had ik toch geen keuze.


    Because I love him, do I need another reason?

    Ik schrijf me uit.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Niall Horan
    Ik vond het zo wel weer genoeg geweest. We moesten vanavond nog vergaderen en voor Mikey weer voor de tv in slaap viel was dat wel handig. Harry was er nu dan wel niet, die had ik zien vertrekken, maar dat moest dan maar. Normaal had hij toch weinig te bespreken en de belangrijke dingen kon Calum hem ook doorgeven. Ik stond op van mijn bed en liep naar het balkon, waar Ace nu al wel erg lang de was aan het ophangen was. Ik liep naar hem toe en tikte eventjes op zijn schouder voor ik van wal stak. "Ik wil dat je iedereen naar de kleine vergaderzaal brengt, hybrides en meesters. Binnen een kwartier. Geen gemaar. Mijn opdracht. Het maakt me niet uit wat ze aan het doen zijn, ze laten het maar vallen en komen. Over een uurtje of misschien anderhalf kunnen ze weer verder. Harry en Ashton zijn er niet, maar volgens mij moest Calum de hele kelder boenen met een tandenborstel en bleek. Sleur hem daar maar gewoon vandaan. Hij moet aantekeningen maken voor zijn meester en Ashton. Je tijd loopt." zei ik rustig en beheerst voor ik het balkon af liep en binnen op de gang op mijn vingers floot voor Zayn. Voor hem had ik ook nog een leuk klusje, of in elk geval een klusje wat hij normaal ook deed: drinken verzorgen. Ik vond het iets minder dat ik hem moest roepen, hij had geen vrij ofzo. Dat kregen Ace en Zayn maar heel zelden. Maar ik was meestal ook niet extreem streng, zeker niet met straffen. Al stelde ik wel een paar eisen aan ze die ik zeker vervult wilde hebben. Ik liep rustig de trap af naar de beganegrond en floor daar nog eens. Dit vond ik niet erg leuk en dat zou Zayn straks wel merken. Was het zo lastig te onthouden dat ik wilde weten waar hij was op elk moment? Het was gewoon een dingetje voor mijn gevoel van zekerheid en dat ik wist waar ze uithingen als ik ze kwijt was. Zo op hem moeten wachten werd ik namelijk zeker niet blij van. Hij hoorde te wachten op mij, niet andersom. Nu moest hij blij zijn dat ik in een goede bui was na dat laatste telefoontje, want als hij dit tussen de telefoontjes door had geflikt had hij in veel grotere nesten gezeten. Gelukkig ook voor hem stond er altijd drinken op mijn kamer en was het bij de eerste keer telefoneren wel geweest dat hij drinken was komen brengen, maar goed. Nu moest ik wachten en dat was zeker niet iets positiefs. Al helemaal niet voor de hybride die me liet wachten.

    [Ik weet dat Harry en Ashton thuis zijn, maar de rest niet. Harry heeft gedag gezegt toen ze weggingen, maar ze zijn via de achteringang binnen gekomen, waardoor niemand ze nog heeft gezien of gehoord sinds ze terug zijn. Zo zijn ze voor de rest dus nogsteeds 'weg'.]


    Bowties were never Cooler

    Calum Hood

    Met een diepe zucht staar even even wat voor me uit. Harry had me als taak de kelder schoonmaken gegeven. Ik had altijd al het idee gehad dat hij Ashton meer mocht en meer als mens behandelde, en ik vermoedde dat de reden daarvoor was omdat ik nogal koppig en eigenwijs was. Daarbij had ik zo eenmaal vele honden trekjes waardoor ik hem al een paar keer een flinke bijtwond had gegeven en vervolgens zelf bijna dood was. Harry wist zelf maar goed genoeg dat als hij in de mood was en dan een reden wilde hebben om te pijnigen dat hij me voor dingen moest uitschelden met hond erin verwerkt. Dan kon ik woedend worden en beet ik hem, voor hem de reden om mij dan te pijnigen. Het ronduit gewoon belachelijk dat dit met een tandenborstel moest. Ik had flink geprotesteerd toen Harry het me verteld had maar aangezien hij daarna met Ashton vertrok maakte het niet veel uit. Hij had me gelukkig alleen gelaten en verder me niet gepijnigd of iets. Mijn harige staart hing slapjes tussen mijn benen in en mijn oren stonden flink overeind om elk klein geluidje waar te nemen. Ik herkende Niall zijn wat minder boze stem die wat vertelde, maar wat kon ik niet horen. Ook hoorde ik voor de rest niemand. Ik kijk even rond, ik moest alles doen. Ik had nog maar een klein stukje vloer gedaan en al wat martelwerktuigen die aan die kant van de kamer stonden helemaal schoon geboend waardoor de haartjes van de borstel rood gekleurd waren door het vele bloed wat op sommige werktuigen stonden. Met een nors gezicht begin ik een stel kabels en handboeien aan de muur schoon te poetsen. Waarom deed ik het eigenlijk ook nog, als ik niets goeds deed was er wie weet wel een kans dat ze me zouden verkopen, misschien zou het me dan lukken om te ontsnappen. Ik wist al zeker dat ik hier binnen kort weer veel zou zijn, in deze kelder. De toon en manier van Harry hoe hij me afgesnauwd had, me vernederd en gepijnd had was teveel. Daarbij mocht ik ook nog niet eens wat rond rennen in de tuin. Ik leg de borstel neer en het flesje bleek die stevig in mijn neus prikte en was kort mijn handen in het fonteintje en begin daarna achter mijn staart aan te rennen in de lege kelder. Niet echt nadenkend dat als Harry me zo zou zien me zou afranselen, dus hoopte ik dat hij maar lang met Ace bezig was.

    [ bericht aangepast op 23 sep 2014 - 18:58 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Calum is nu even van Harry. Later zal hij waarschijnlijk weer naar iemand anders gaan]


    Bowties were never Cooler

    Het is Ashton die ook van Harry is. Niet Ace.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    MikeyClifford schreef:
    Het is Ashton die ook van Harry is. Niet Ace.
    Veranderd, dankje voor het zeggen=3}


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ace Mitchell von Monroe
    Ik was meer bezig met het trekken aan mijn halsband en naar de hemel staren, dan dat ik werkelijk de was aan het ophangen was. Zodra ik de balkondeur ook maar hoorde schoot mijn hoofd die kant op en ik kon mezelf nog net inhouden mijn tanden niet te ontbloten, toen Niall het balkon op stapten. Meteen viel hij met de deur in huis en ik keek hem even strak aan. Een kwartier om heel het huis af te struinen naar de rest. Ik wilde hem uitdagen, maar hield toch wijselijk mijn mond en hing de laatste kledingstukken op. Als ik nu koppig ging lopen doen, vergooide ik alleen maar de kans om vanavond buiten te mogen slapen. En die was al zo klein. Ik pakte de nu lege wasmand en bracht deze eerst naar het washok, voor ik opzoek ging naar alle bewoners. Michael en Luke vond ik op de bank voor de tv. Ik negeerde het feit dat Michael absoluut nooit gestoord wilde worden tijdens zijn serie en verzoekte hem samen met Luke naar de vergaderruimte te gaan, voor hun bespreking. De jongen gromde wat en was voor mij het teken de volgende te gaan zoeken. Wat nog enkel Calum was, omdat de rest weg was. Ik trippelde zo stil als altijd verder door het huis, de trap af naar de kelder, waar ik Calum achter zijn eigen staart aan zat zitten. Ik kon er niets aan doen, maar ik schoot in de lach om het feit dat het er echt behoorlijk stom uit zag. En dan kwam er ook nog eens bij dat hij straks flink om zijn flikker zou krijgen omdat hij kinderachtige spelletjes aan het spelen was, in plaats van zijn werk. Echt, ik kon tegendraads zijn en kreeg er vaak van langs, dat deed ik enkel omdat ik ook mijn waardigheid nog enigszins naar buiten probeerde te brengen en ik zou nooit een straf reskeren om achter mijn eigen staart aan te gaan rennen. 'He kleuter, ik zou maar snel naar de vergaderruimte gaan als ik jou was. En neem je aantekeningenblok met je mee, want je valt in voor Harry.' Grinnikte ik zachtjes, waarna ik hoofdschuddend weer naar boven liep en zelf alvast thee voor iedereen ging zetten. Als ik nu gewoon extra dingen zou doen en Niall niet in de weg ging lopen, was de kans misschien groter dat ik naar buiten mocht.

    [ bericht aangepast op 23 sep 2014 - 19:03 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Calum Hood

    Geconcentreerd probeer ik met mijn mond mijn staart te pakken en mijn tanden knarsen af en toe flink op elkaar. Ik schrik op als ik een lachje hoor en verstijf even. Mijn ogen schieten naar de gene die de lach produceert en zie dat het Ace maar is gelukkig. Langzaam zakt mijn staart wat naar beneden en ga ik weer op mijn twee voeten staan en laat mijn armen bungelen omlaag.. 'He kleuter, ik zou maar snel naar de vergaderruimte gaan als ik jou was. En neem je aantekeningenblok met je mee, want je valt in voor Harry.' Grinnikt hij zachtjes. 'Ik ben geen kleuter' Sis ik hem terug voor hij weg loopt. Ik laat zijn woorden even bezinken en laat de spullen liggen. Ik wist dat ik het toch af moest maken voor ik mocht slapen. Iets meer op mijn hoedde en met mijn staart heen en weer kwispelend loop ik naar boven en haal uit een la in de woonkamer een schrijfblok en een pen. Daarna loop ik snel naar de vergaderruimte en ik ga op het kleine krukje naast de luxe stoel zitten. Er was nog niemand en dus noteer ik alvast de datum van vandaag op het papiertje. Ik sta weer op en loop naar de deur waar ik even wat rond kijk en stil de deur dicht doe. Met mijn gespitste oren loop ik naar het raam. Ik probeer hem open te doen wat lukt en kijk even naar beneden. Hmm niet ver dat zou moeten lukken. Met een glimlachje sluit ik het raam net als eerst en kijk nieuwsgierig naar de computer. Ik geef het een zacht tikje en mijn ogen glunderen door het licht. Als ik weer geluiden hoor druk ik snel op het knopje zodat hij weer in zijn oude staat was en wacht af.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik
    Mijn dagen waren elke dag gevuld met dezelfde routine. Die routine bestond vooral uit de hele dag mijn standaard taken uitvoeren, tenzij Niall - mijn meester - nog een andere taak had; dan kwam die er ook nog bij. Dit deed ik meestal stilletjes, zo goed mogelijk, en zonder er anderen er mee lastig te vallen. Dit leek de manier te zijn waarop Niall het het beste vond, en de manier waarop ik het het beste kon uitvoeren. Ik kon niet zeggen dat ik de slechtste baas had die ik had kunnen hebben, want ik wist dat anderen het erger hadden. Toch vond ik het nog altijd lastig om zijn bevelen altijd goed uit te voeren en om zo weinig mogelijk tegenspraak te bieden. Ik deed mijn best, want straf wilde ik niet krijgen, maar dan nog. Ik had daarstraks de was afgemaakt en was nu bijna klaar met de vaat. Mijn staart zwiepte wat heen en weer terwijl ik de laatste borden afdroogde, er zeker van zijnde dat alles goed schoon was. Nadat ik dat had gedaan pakte ik voor mezelf een glas water en leunde tegen het aanrecht aan en luisterde naar de geluiden die uit de rest van het huis kwamen. Echt veel praatte ik niet met de anderen in het huis. Natuurlijk kon ik niet om de anderen heen, maar ik was niet bepaald een sociaal persoon, dus een gesprek zou meestal niet vanuit mij komen. Het liefste bracht ik mijn vrije tijd in mijn kamer door, mijn rust pakkend voor ik weer iets anders moest gaan doen. Nu bleek die vrije tijd echter niet al te lang te zijn, want voor ik ook maar twee slokken van mijn drinken had kunnen nemen hoorde ik Niall fluiten. Het teken dat ik naar hem toe moest komen. Ik wilde het glas op het aanrecht zetten, maar dat deed ik te snel en te dicht bij de rand, want voor ik het wist lag het glas samen met het water op de grond. 'Fuck,' fluisterde ik onder mijn adem (schelden was niet iets wat hybriden zich konden permitteren) en zocht snel een doekje om het mee op te ruimen. Het was maar goed dat het glas zelf niet stuk was gevallen, want dan had ik echt een probleem gehad. Voor ik alles helemaal had kunnen opruimen hoorde ik hem al een tweede keer fluiten, deze keer vanaf dezelfde verdieping. Ik zette het glas snel terug in de kast nadat ik ook die haastig had afgedroogd, keek snel of de vloer droog genoeg was, en haastte me toen naar de plek waar het fluiten vandaan was gekomen. Daar stond Niall. Hij keek niet al te blij, en alhoewel hij nooit ontzettend blij keek, wist ik dat ik er te lang over had gedaan. Ik boog mijn hoofd, wetend dat een onderdanig gebaar soms hielp om de gespannen sfeer iets minder te laten worden. 'Het spijt me dat het zo lang duurde. Waarvoor moest ik komen?'


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    Ashton Irwin
    Harry reageerde echt geweldig op mijn acties en woorden. Ik bleef zacht over zijn liezen strelen terwijl ik toch iets vroeg wat me dwars zat. Er leek namelijk hem iets dwars te zitten en ondanks dat ik zeker een dominante jongen was, was ik niet harteloos of wreed. Ik wilde ook dat hij ervan genoot hoe ik hem bespeelde en naar mijn wil zette. Het was mijn manier waarop dit ging, maar niet ten koste van zijn genot. We hadden allebei een zware dag gehad en aangezien Calum waarschijnlijk nog lang niet klaar was. Ik had ook wel eens die kelder moeten schrobben zoals hij, toen hij hier nog niet was. Het was echt een rotwerkje en duurde heel lang voor je alles goed schoon had... en als dat niet zo was mocht je het schrobben met je eigen bloed. Bij zijn antwoord kreeg ik een kleine denkrimpel in mijn voorhoofd. Ik snapte het niet helemaal. Toch kon ik ook niet extreem lang meer denken, want hij verstoorde mijn gedachtegang door me weer te kussen. Ik leunde wat in en probeerde weer de leiding te nemen, maar door de verwarring lukte het me even niet helemaal. Toen hij terugtrok keek ik hem aan en aaide even door zijn lieve krullen voor ik mijn handen stopte. De ene legde ik op zijn wang en de ander verplaatste ik met een kleine zenuwachtige tinteling in mijn onderbuik naar zijn kruis. "Euhm... Ik denk echt niet dat ik het erg vind, maar mag ik alsjeblieft weten wat het inhoud, Hazza?" vroeg ik zacht terwijl ik met allebei mijn duimen zachtjes rondjes begon te wrijven. Ik hoopte dat hij het niet heel erg vond om uit te leggen. Ik wilde dit niet ongemakkelijk maken, maar dit was allemaal erg nieuw voor me. Ik deed mijn uiterste best, zonder echt moeite te hoeven doen. De jongen leek zich zo makkelijk over te geven aan mijn dominantie op dit moment. Alsof ik wel wist wat ik deed. Alsof ik vaker mensen onder me had liggen en liet smeken om verder te gaan met hetgeen wat ik het liefst met ze deed. Het was wel vreemd om dit nu te mogen en te kunnen doen. Toch vond ik het niet erg. Ik kon me even helemaal laten gaan. Misschien dat dit me veel vaker was gebeurt als ik een gewone jongen was geweest, maar nu was het toch wel erg speciaal. Ik vlijde me iets dichter tegen hem aan en bleef zacht met mijn duimen rondjes wrijven tot hij antwoord zou geven. Er waren flink wat dingen aan de gang in het huis, maar het kon me nu echt geen zak schelen. Als alles tussen ons was weggevaagd, zou ik me misschien nog iets dominanter opstellen en gewoon mijn gedachten uitzetten, om door te gaan op mijn instincten. Mijn walibi-instincten waren sterk, maar mijn menselijke-instincten waren dat ook, zeker in situaties als deze. Misschien wel sterker, vooral omdat dit zo'n menselijk iets was. Natuurlijk deden walibis dit ook, maar niet zo. Ik deed dit namelijk echt niet om het alleen uit mijn systeem te krijgen, want het zat er tot nu toe nooit in. Ik had er nooit ook maar aan gedacht en al helemaal niet met de krullenbol. Niet alleen omdat hij mijn baas was, maar ook mijn kleine broertje van andere ouders. Toch was dat echt niet wat er nu in mijn hoofd speelde. Nu wilde ik gewoon antwoorden en dan verder voor zover hij het toe zou laten. Hij bleef mijn baas, ondanks dat ik nu echt de overhand had in dit hele gebeuren.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan
    Net toen ik voor een derde keer wilde fluiten kwam Zayn aanrennen. Ik keek hem met een kleine frons aan, maar was blij dat hij tenminste onderdanig bleef en niet duidelijk last had met de plek waar hij stond, zoals Ace. Bij zijn woorden haakte ik mijn vinger achter zijn halsband. "Dat is je geraden dat het je spijt. Ik wil dat je voor mij dossiers E7532, H284, F3927 en het ongenummerde dossier op mijn buro haalt voor de bespreking, net als mijn laptop." zei ik tegen de jongen voor ik de band om zijn nek losliet. In de keuken zag ik Ace staan met een waterketel wist ik wat hij deed. Dat was mooi. Misschien kon ik hem na de vergadering wel de rest van de nacht vrij geven. Het was een goede jongen, al was hij wat opstandig. "Daarna kan je Ace helpen met het drinken. Naast thee graag een goede Ierse fles whiskey voor mij, geen Americaanse of Britse zooi, en wat bier." zei ik kalmpjes met mijn altijd duidelijke Ierse accent. Zeker als ik moe werd, werd het erg vet. Ik aaide even over zijn bol en liep toen zelf naar de vergaderzaal. Daar zag ik Calum nog net met de centrale computer kloten voor hij er snel weg van zag springen. Ik liep naar hem toe en pakte hem bij zijn lurven. Ik was wel kleiner, ik was een van de kleinsten hier in huis, maar mooi niet dat ik dit zomaar liet gaan. Hij was dan niet mijn hybride, maar dit was wel mijn domijn. "En wat denk jij hier in godsnaam te doen, belhamel? Zomaar aan de computer zitten? Ik hoop voor jou dat je niets hebt gezien of verstoord, want anders zorg ik er persoonlijk voor dat je die net schoongeboende kelder het enige is wat je ziet de komende week." zei ik duidelijk pissig. Dit kon echt niet. Meestal hield Harry zijn hybrides goed in de hand. Calum was erg speels en Ashton had nog een flinke eigen wil, maar veel problemen gaven ze vaak niet, maar dit was echt iets wat ik niet kon laten glippen. Harry mocht alles uitvoeren, maar dit moest goed en streng bestraft worden. Ik sleurde hem mee naar de hoek, waar een ketting hing, en klikte zijn halsband eraan vast, zodat hij daar op zijn knieen moest blijven zitten als hij niet gekeeld wilde worden. Daarna pakte ik zijn schrijfblok en pen die ik voor hem neer kwakte. "Mond dicht en laat me niet merken dat je nog iets flikt of dat je iets op die computer hebt geflikt." zei ik voor ik op mijn stoel ging zitten en wachtte op Mike. Dan kon hij voor de vergadering de computer checken, waarna iedereen er zou zijn, behalve Harry en Ashton, en we konden beginnen met het bespreken van de zaken die toch echt heel belangrijk waren deze weken.Sommige dingen hadden namelijk flink wat inpact op ons werk en vereisden een eenduidige aanpak van ons allen.


    Bowties were never Cooler

    Calum Hood

    Zodra ik de deur hoorde open gaan en de blik zag van Niall wist ik dat hij me opgemerkt had. Normaal was hij heel rustig en liefjes maar als hij woedend was dan wilde je niet zijn hybride zijn. Ondanks dat we beide wisten dat hij me niets kon maken betreft pijnigen zonder Harry's toestemming keek ik hem vol angst aan. En wat denk jij hier in godsnaam te doen, belhamel? Zomaar aan de computer zitten? Ik hoop voor jou dat je niets hebt gezien of verstoord, want anders zorg ik er persoonlijk voor dat je die net schoongeboende kelder het enige is wat je ziet de komende week." Ik slik even moeilijk door zijn pissige ondertoon. Hij ging het Harry vertellen, Harry zou pissed raken en ik zou inderdaad de kelder weer dichtbij zien. 'Het het sorry' stamel ik zachtjes, niet dat ik het meende maar meer in de hoop dat ik minder gepijnigd zou worden. Hij sleurt me hard mee naar de hoek en klikt mijn halsband ruw aan de ketting die aan de muur hing. Ik val om door zijn ruwe gedoe en snel krabbel ik omhoog. Een harde grom verlaat mijn mond ten teken dat ik het er niet mee eens was, al kon het best nog eens zijn dat ze het opvatte als angst. Hij pakt mijn schrijfblok en pen en gooit deze voor mij neer. "Mond dicht en laat me niet merken dat je nog iets flikt of dat je iets op die computer hebt geflikt." Zegt hij en gaat zitten en wacht op de rest. Ik kijk wat schuldig naar beneden terwijl ik heel zachtjes hem voor eikel uitscheld. Schelden was voor ons ten strengste verboden, zeker over een van de baasjes maar zo zacht zou hoog uit alleen een hybride kunnen horen, toch kijk ik onder mijn wimpers even kort naar Niall. Ik ga wat verzitten en mijn staart krult zich rond mijn benen en mijn oren staan gespitst omhoog.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Michael Clifford
    Ik had echt totaal geen zin om mijn problemen en gevoelens met Luke te delen. Hij was mijn hybride, niet mijn vriend. Dus wuifde ik zijn vraag weg en richte ik me weer op de tv, waar net iemand zijn hoofd eraf gehakt werd. Ik grinnikte zachtjes en nam nog een slok van mijn koffie. Ik hield echt van deze serie. Er gebeurde van alles dat je niet had kunnen zien aankomen en niemand was veilig voor de dood. Zelfs de hoofdpersonen niet en dat was nu meer dan duidelijk, toen er drie achter elkaar werden afgemaakt op een bruiloft. Degene die dit had bedacht was echt een held. Maar lang kon ik mijn aandacht niet vasthouden op het bloedbad, toen Luke half op de bank begon te klimmen. Ik wilde hem net een tik gaan verkopen toen hij zijn neus in mijn nek duwde en zuchtend liet ik mijn hand even over zijn kop gaan. 'Het is goed jongen, echt. Kom maar op de bank, maar dan moet je daarna wel zelf je haren opruimen.' Het was dat ik misschien ook gewoon even aandacht nodig had. Ik wilde me weer op de tv richten toen Ace binnenkwam en geïrriteerd drukte ik de tv uit. 'Kan ik hier nou nooit even rustig mijn serie kijken zonder dat iedereen op mijn huid zit.' Gromde ik geïrriteerd, toen Ace begon over een vergadering. Ik duwde Luke wat van me af en stond op. 'Ruim alles even op en kom dan naar de vergaderzaal.' droeg ik mijn hybride op, voordat ik er zelf heen beende. Ik hield niet van besprekingen. Het was te lang stil zitten en te lang luisteren naar dingen die me meestal niet interesseerde. Ik opende de deur en meteen viel mijn blik op Calum die aan de ketting in de hoek zat. Die jongen ging het ook nooit leren. Luke was af en toe zo stom als een baksteen, maar ik zou hem voor geen goud willen ruilen voor hem. 'Je gaat bijna denken dat het belangrijk is.' grijnsde ik naar Niall, omdat wij de enige twee waren die blijkbaar wat te bespreken hadden. Ik liet me in een van de grote leren stoelen zakken.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ace Mitchell von Monroe
    ik pakte een dienblad en vulde deze met lege thee kopjes en drankglazen. Het was altijd het een of het ander, als het al niet allebei was. ik zetten de waterkoker aan en vulde het dienblad verder met theezakjes, suiker, lepeltjes en een schaal met koekjes. Niall had nergens om gevraagd, maar uitsloven om iets voor elkaar te krijgen was hier een pre. Niall wist dan ook waarschijnlijk al dat ik iets van hem wilde, omdat ik anders echt nooit iets uit eigen initiatief zou doen. Ik hoorde hem twee keer fluiten, waardoor mijn lichaam twee keer helemaal in kromp. Ook al was het wat verder weg, ik ving het op alsof hij naast me stond en dan nog tien keer zo erg. Het kwam aan tot in mijn botten en ik kreeg er spontaan hoofdpijn van. Ik vervloekte Zayn dat hij niet gewoon al na de eerste keer fluiten was gekomen. Of het moest echt voor mij zijn, maar daar ging ik toch niet vanuit. En anders kon ik even naar buiten wel op mijn buik schrijven en nog een paar extra klappen verwachten omdat ik niet luisterde. En ik kon nu niet bepaald zeggen dat ik hem niet gehoord had. Ik schonk het kokende water in de theepot en plaatste deze ook nog op het dienblad, waarna ik het loodzware ding optilde en er voorzichtig mee naar de vergaderzaal liep. Ik had Niall over de drank gehoord tegen Zayn, dus daar mocht hij lekker voor zorgen. Dat was wel een voordeel aan zulke gevoelige oren hebben. Je kreeg alles mee, zonder dat iemand er weet van had. Met mijn voet duwde ik voorzichtig de deur van de vergaderruimte open en zetten ik snel het dienblad op tafel. 'Thee of drank heren?' Ik kreeg het met moeite over mijn lippen maar aan Calum in de hoek te zien, kon ik maar beter meteen goed meewerken en aangezien ik toch al bezig was met een wit voetje te halen, kon dit er ook nog wel bij.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''