• Five maffia masterminds and their hybrid pets living in a luxury villa in London. Anything could happen...





    In een grote villa in Zuid-West London zit het hoofdkwartier van de beruchtste bende van Europa, van de wereld eigenlijk. Iedereen weet het, maar niemand durft er ook maar binnen te vallen. Dat is namelijk zeker het laatste wat je ooit zal doen. Terwijl het bovengronds een prachtige villa is met alle luxe die je, je kan voorstellen, liggen eronder de meest verschrikkelijke en gevreesde martelkamers ter wereld. Als je hier op uitnodiging komt zal je er niets van merken en als je hier zonder uitnodiging komt zal je er nooit meer uit ontsnappen. In de villa wonen de meest gevreesde criminele meesters ter wereld. Iedereen weet dat zij erboven staan, maar ze hebben niets om het concreet te maken. Het zijn spinnen in een crimineel web en weten precies hoe elke draad trilt en hoe die uitwerking zal zijn. Hun duizenden onderdanen door heel Europa, met takken door de hele wereld heen, kunnen met een knip van hun vinger vervangen worden als ze op een of andere manier uitvallen. Toch leven ze hier enigsinds normaal, voor zover dat kan. Natuurlijk is de materiele luxe van het huis niet de enige luxe waarvan zij genieten. Naast hun duizenden maffia onderdanen, hebben ze elk een persoonlijke slaaf, een hybride, een kruising tussen een mens en een dier. De een heeft spitse oortjes en een dikke pluimstaart als die van een vos, terwijl de ander lange slappe oren heeft en een vrolijke kwispelstaart als die van een hond, en allemaal hebben ze een halsband met hun naam erop en die van hun baas. Jaren geleden zijn mensen gaan experimenteren met het mixen van mens en dier, wat in deze tijd succesvol is gelukt. Mensen houden hybriden als huisdieren, of meer huisslaven. Ze doen alle taken in huis en slapen in een mand. Soms hebben ze een vriendelijk eigenaar die ze als gelijke behandelt, maar dat komt nog zelden voor. Ook bij de maffia zijn het gewoon slaafjes die worden afgedankt, of afgemaakt, als ze onbruikbaar worden. Ze hebben een eigen kamertje, niet veel groter dan een politiecel met een bed, wc, wasbak, spiegel, douche en een luikje waar eten en drinken doorheen komt, met een deur naar de gang en de slaapkamer van hun persoonlijke meester. De ene zal strenger zijn voor zijn slaaf dan de ander, maar het blijven huisdieren van maffialeden, dus daar zullen altijd risico's aan hangen. Maar misschien zijn de hybrides wel meer voor hun meesterss dan alleen slaven, of misschien zoeken juist de slaven wel steun bij elkaar, wie weet.


    • Rollen•
    • Niall Horan • Maffia-CEO • IamGroot
    • Zayn Malik • Zwarte-Panter-Hybride • Goner
    • Liam Payne • • •
    • Harry Styles • Maffia-Martelbeul • Styford
    • Louis Tomlinson • • •

    • Michael Clifford • Maffia-Computernerd • MikeyClifford
    • Luke Hemmings • Fennek-Hybride • Whisperings
    • Calum Hood • Duitse Herder-Hybride • IrishNialler
    • Ashton Irwin • Walibi-Hybride • IamGroot

    • Ace Mitchell von Monroe • Wolf-Hybride • MikeyClifford



    • Regels •
    • Minimaal 7 regels, 200 woorden, schrijven, dat is niet heel erg moeilijk.
    • Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    • OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    • Houd het graag REALISTISCH! Bijvoorbeeld: Hybrides zijn slaven en zullen dus niet snel als gelijken behandelt worden. Als dat wel gebeurt waarschijnlijk alleen in het geheim. Relaties beginnen niet zomaar en nooit zal alles koek en ei zijn in de villa van maffiabazen.
    • Als je een week niet hebt gereageerd zonder te laten weten waarom lig je er zonder pardon uit.
    • Reserveringen blijven 72 uur staan. Reservatie telt tot dat de rol helemaal af is.
    • Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    • Naamsveranderingen doorgeven.
    • Geen personages van anderen besturen.
    • 16+ mag
    • Alleen IamGroot of Styford maken nieuwe topics aan.

    Op het overtreden van al deze regels staat na 2 waarschuwingen het verwijderen van je personage(s).

    Veel plezier!


    • Het Begin •
    Het is vroeg in de avond op een prachtige heldere, toch enigsinds koude, woensdag en de hybriden zijn druk bezig met het verzorgen van het huishouden en het onderhouden van hun meesters, die elk hun eigen ding aan het doen zijn na het diner. Sommigen zitten misschien nog in de lounge na te praten over de dag met een glas whiskey, terwijl anderen zich liever even terugtrekken om wat bij te komen. Vanavond is er voor de 5 nog een belangrijke vergadering over de stand van zaken, een vergadering die elke week plaats vind, maar daardoor zeker niet minder belangrijk wordt, willen ze alles overal draaiende houden. Nu is er nog even tijd voor ontspanning, voor de meesters in elk geval, want of de hybrides tijd voor rust en ontspanning krijgen is volledig afhankelijk van hen en hun wensen.

    [ bericht aangepast op 19 okt 2014 - 13:22 ]


    Bowties were never Cooler

    Ashton Irwin
    Het was duidelijk dat Harry zich los probeerde te wringen, maar juist daarvoor spande ik mijn hand nog iets meer aan, zodat hij echt niet los ging komen. Hij leek het gelukkig wel te merken en stopte al snel met worstelen. Dat was ook wel beter voor hem, want anders zou ik wel eens heel ruw kunnen worden. Het enig was wel dat zijn kreunen nu geensinds gedempt waren. Het leek er dan wel op alsof er niemand in de buurt was, maar in de slaapkamervleugel hoorde ik zoizo wel anderen dan alleen wij. Zacht stelde ik iets voor, maar het was al wel duidelijk dat mijn acties met mijn hand veel effect hadden. Zijn gewoel stopte ik door zijn benen tussen de mijnen te klemmen, zodat hij daarmee geen kant meer op kon en zo recht onder me moest blijven liggen. Ik zag de smekende blik in zijn ogen en mijn bijnaam deed me rillen, zeker op de manier waarop hij het zei, of kreunde. Toch kon ik het niet laten om toch hem nog iets meer te plagen door hem zacht te bijten. Hij was echt een jongen die nu als was in mijn handen leek te liggen, wat wel erg fijn was. Toen hij zich wat rechtop had gedrukt verplaatste ik mijn hand van zijn kruis naar zijn borst. Ik verplaatste zijn handen zo dat een arm over zijn mond lag, dat zou alles wat dempen en het stond mij toe om me wat omlaag te verplaatsen. Ik ging op zijn benen zitten met een nogsteeds duidelijke druk op zijn handen, zodat hij geen bewegingsvrijheid daarin kreeg. "Dus mijn Curly baby is een beetje opstandig. En zo te zien heeft mijn Curly baby ook een probleempje in zijn boxer. Daar kan ik denk ik wat mee." zei ik met een scheve grijns. Ik boog voorover en beet zacht in de bobbel die heel duidelijk zichtbaar was in zijn boxer. Het was maar heel kort, daarna schoof ik een koele hand in zijn boxer en streek zacht over zijn lengte. Dit was mijn eerste keer en ik had dit nog maar heel weinig bij mezelf gedaan, laat staan bij een ander. Natuurlijk had ik Harry wel vaker dan eens naakt gezien, net toen ik hem zijn pjama kwam brengen nog, maar in een heel andere setting. Zoizo voelde de zijne heel anders dan de mijne. Die van mij was omringt door stugge haren en zelfs een deel ervan ook. Bij hem voelde ik alleen zachte krulletjes, net als wat zijn haren waren. Ik drukte nog twee kusjes boven zijn boxer en werkte die toen langzaam iets naar beneden, waardoor zijn lengte fier omhoog sprong tegen zijn buik. Ik grijnsde en keek naar Harry terwijl ik zijn boxer tot net onder zijn kruis trok. "Curly toch, Curly toch. Wat ben je eigenlijk toch stout, Curly baby. Misschien moet ik je een beetje afkoelen. Heb je daar iets voor? Of voor straks, Curly baby?" vroeg ik aan hem voor ik een haast onvoelbaar licht kusje op zijn eikel drukte. Ik zou straks flink wat ruwer worden, maar zo heel zachtjes plagen en de smekende blik in zijn ogen waren ook heel erg leuk. Zeker omdat hij wel leek te proberen me hem ruw te laten behandelen. Dat zou ik zeker doen en ik ging hem echt proberen te geven wat hij wilde en nodig had, maar ik wilde er zeker wel veel plezier aan beleven. Ik keek naar de jongen. Als hij nog eens probeerde mijn gezag te ondermijnen, dan maakte het me niets meer uit wat hij vond kunnen of niet en zou ik hem gewoon nemen, einde verhaal of discussie. Al wist ik niet zo goed hoe het werkte, maar ik zou het wel voor elkaar krijgen met mijn instincten, zoals alles tot nu toe was gelukt.


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles
    Met een zucht en een wat verslagen houding bleef ik stilliggen nadat hij zijn grip op mijn handen had versterkt. De enige manier waarop ik los kon komen was als Ashton het me toestond, en volgens mij was dat niet heel binnenkort omdat ik zijn onuitgesproken bevelen in de wind sloeg. Wat ik niet kon vermijden was dat nu niks meer had om mijn eigen geluiden mee te dempen, dus was het enige waarop ik me kon vestigen om mezelf stil te krijgen als hij me niet aan zou raken. Uit alle macht probeerde ik mezelf onder de hybride vandaan te krijgen door hem van mijn benen af te krijgen. Zo was het onmogelijk om een begrijpelijk antwoord te vormen op zijn woorden en bleef ik woelen om mijn onderlichaam vrij te krijgen. Dat vond Ashton blijkbaar niet zo prettig, dat ik meer bewegingsvrijheid probeerde te krijgen, en klemde hij mijn benen stevig tussen de zijne. Het enige wat ik nu nog echt vrij kon bewegen was mijn hoofd, maar daar bedacht ik wel wat op. Ik kreunde zijn bijnaam door de tik die hij me gaf met een smekende blij, op die manier kon ik hem bespelen, het deed hem toch evenveel als mij. Een zachte sis rolde over mijn lippen door de pijn die zijn tanden me brachten, om wraak te nemen bij zijn woorden en mijn hoofd iets op te richten zodat ik naar zijn lippen kon happen. Het deed geen enkel kwaad, maar toch werd ik gelijk terug gedrukt en hij zorgde ervoor dat ik alsnog wat gedempt zou worden. Dat was maar goed ook, want zeker als hij echt opgestart was -was ik zeker niet een van de stilsten. Door zijn woorden keek ik nieuwsgierig naar Ashton op om te zien wat hij van plan was, om gedempt maar toch nog hard genoeg om het te horen te vloeken toen ik zijn tanden weer voelde. Mijn ogen vielen dicht door de plotse zachte en koele aanraking tegen mijn lengte en begon zwaarder adem te halen. Alles wat hij deed voelde zo goed en ik wist niet hoeveel ik nog kon verdragen, ik zou mijn uiterste best doen om zolang als mogelijk was voor hem mee te gaan. Een stuk zachtere kreunen dan net rolden over mijn lippen, hij was minder fel en direct met me dan net, wat niet betekende dat ik niet intens genoot van de tedere aanrakingen. Met mijn ogen nog gesloten ontspande ik onder de kusjes die hij op mijn huid drukte, die open vlogen en ik kort naar adem hapte toen hij mijn boxer gedeeltelijk omlaag trok door de koude lucht. Verontwaardigd keek ik hem aan bij de veel te brede grijns die zijn gezicht sierde en rilde door zijn woorden. Ik kon er alleen vrij weinig mee omdat hij me niet kon verstaan met de arm over mijn mond heen, maar als hij eens goed door de kamer heen zou kijken vond hij echt wel waar hij naar zocht. Ik maakte een zacht piepgeluidje bij het kusje waardoor de blik in mijn ogen weer naar smekend veranderde. Al die kleine dingetjes jaagden me nog eens over de rand als hij niks bleef doen. Daarbij wilde ik hem gewoon, simpel gezegd. Ashton kennende was hij jammer genoeg nog niet klaar met me en had hij sowieso iets voor me in gedachten, waar ik hopelijk snel achter kwam. Nu hij op mijn benen zat kon ik als extra hint, alsof ik nog niet duidelijk genoeg was, wat met mijn heupen verschuiven. Wreed was hij zeker niet, dat zat niet in zijn aard, dus verwachtte ik ergens dat hij het niet heel veel langer ging rekken. Dat kon hij zelf ook niet volhouden. Al was dat toch meer hoop dan dat ik het zeker wist.


    Because I love him, do I need another reason?

    Ace von Monroe
    Ik was het allemaal even kwijt. Alles deed pijn en niet alleen fysiek. Mentaal leek ik ook op het puntje van de afgrond te staan. Nu mijn halsband af was, leek ik pas echt te beseffen hoeveel pijn het deed en al helemaal toen Niall het begon schoon te maken. Ik piepte als een geslagen hond en probeerde weg te kruipen. Ik wist dat het nodig was en ik er anders aan onderdoor zou gaan, maar ik wist niet wat ik erger vond. Niall probeerde me gerust te stellen en ik sloeg mijn ogen naar hem op. Heel even, voor een klein moment was het goed, totdat hij over familie begon. Woede en verdriet borrelde in me op en er was zoveel dat ik hem wilde zeggen. Over hoe je met familie om hoorde te gaan. Dat ik niets meer voor hem was dat een sloofje. Dat hij degene was die er voor had gezorgd dat ik mijn echte familie nooit meer zou zien. Maar ik wist dat hij het toch niet begreep. Ik was een deel van zijn familie omdat ik hem diende. Omdat ik deed wat hij van me vroeg en zo niet zou hij er voor zorgen dat ik het wel deed. Ik was geen familie omdat we bloedverwanten waren, of omdat we het zo goed met elkaar konden vinden. Ik was misschien familie van hem, maar hij niet van mij. Ik zou mijn familie nooit slaan, martelen en als vuil behandelen. Ik zou alles voor mijn familie over hebben. Ik vroeg me af of hij wist wat familie echt betekende. Emotieloos staarde ik hem aan, terwijl de tranen in mijn ogen prikte. Ik wilde het hem zo graag vragen, kwaad op hem worden, maar ik kon het niet meer. Ik had er de kracht niet meer voor. Ik knikte enkel nog langzaam op zijn worden en strak uiteindelijk mijn hand uit, waarna ik van hem weg keek. Hij zou nooit begrijpen wat hij met me deed. Wat hij van me had gemaakt.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ashton Irwin
    Ik hoorde zijn gedempte gevloek toen ik zacht in zijn bobbel beet. Het zorgde voor een brede grijns op mijn gezicht. Het was echt heel leuk om hem te zien en te horen worstelen met zijn lichaam door wat ik met hem deed. Het gaf me echt een heerlijk gevoel. rustig gleed ik met mijn hand zijn boxer in. Nu kwam ik echt op een gebied waar ik enorm onwetend over was, maar gelukkig mijn instincten niet. Het mijn hand streek ik langzaam over zijn lengte, om hem nog iets meer op te winden en om mij wat gevoel te geven van zijn lengte en breedte. Ik was nu iets minder fel, maar dat zou hem straks nog wel verrassen. Ik drukte zacht een paar kusjes op de huid boven zijn boxer tot hij duidelijk ontspande en genoot. Precies op dat moment trok ik enigsinds ruw zijn boxer tot onder zijn kruis. Het was duidelijk dat hij schrok, maar ook dat hij enorm opgewonden was, waardoor er een wel hele brede grijns op mijn gezicht verscheen en mijn ogen nog helderder glinsterden. Het was duidelijk dat hij dit minder vond, maar bij mijn woorden over zijn staat van zijn gaf de rilling weer dat ik hem duidelijk nog wel goed in mijn macht had. Dat hij niets kon zeggen door de arm over zijn mond was misschien een over het hoofd gezien puntje in mijn plan. Daarvoor moest ik dan even nadenken, want opzich wist ik precies waar alles lag hier in de kamer. Ik drukte een zacht en miniem kusje op zijn eikel, wat hem duidelijk weer tot smeken dwong. Het was dan wel smeken met zijn ogen, maar smeken bleef smeken. Wreed was ik niet, maar ik was nog niet zo ver dat ik hem nu al zou nemen. Zo ver was ik zelf echt ook nog niet. Ik legde mijn vrije hand op zijn borst en dacht even na over alles wat hij in zijn kamer had liggen wat ik zou kunnen gebruiken op dit punt. Jammergenoeg werd ik al snel uit mijn gedachten gehaald door het gestoot van zijn heupen. Wel gaf het me een idee. Ik keek hem met een grijns aan en liet hem los, om weer als een kooitje over hem heen te gaan staan. "Ga jij maar eens netjes als een hondje op het bed zitten, Curly baby. Ik moet even iets pakken." zei ik zacht. Daarna kroop ik rustig achteruit om van het bed af te kruipen. Onder het kruipen drukte ik nog een kusje in zijn nek en in zijn lies. Toen ik eenmaal op het einde van het bed zat kroop ik van het bed af en liep naar het kastje toe waar Harry al zijn spulletjes hield die je op dit soort momenten nodig had. Ik opende de lade die ik nodig dacht te hebben. Ik zocht tussen de spulletjes naar een paar dingetjes. Een tube waar glijmiddel op stond. Deze hield ik even omhoog. "Deze heb ik nodig, toch?" vroeg ik aan Harry. Hij wist hoe dit werkte, ik niet echt. Daarom vroeg ik toch wel af en toe iets. Altijd als hij een avontuurtje had gehad had ik zo'n fles op zijn nachtkastje gevonden, dus die hadden we vast nodig. Voor de rest zag ik nog twee leuke dingetjes liggen waar ik wel raad mee wist. Of in elk geval waarmee ik Harry wat makkelijker in de hand kon houden en ook dit geheim kon houden voor de rest van het huis. Dat waren twee belangrijke punten op dit moment. Die grabbelde ik uit het laadje: een gag om hem stil te houden en een stuk touw. Daarna liep ik terug naar het bed en stalde de spulletjes uit op het nachtkastje. Nog even bedacht ik me iets. Ik liep naar de balkondeuren en sloot die. Ik deed ze opslot en deed hetzelfde met de gangdeur voor ik weer op de rand van het bed bij Harry ging zitten wachten tot ik verder kon gaan. Dat was wel handig als we onopgemerkt wilden blijven nu.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan
    Ik maakte het verzorgen van Ace zijn nek af en vroeg hem toen om zijn arm. Misschien was familie verkeerd verwoord, maar zo voelde het wel. Ik voelde me verantwoordelijk voor hem, maar als hij iets verklootte kreeg hij ook straf. Misschien heviger dan hij verdiende, maar mijn familie in de Ierse maffia was echt niet lichter met mij geweest dan ik met hem was. Ik had de littekens nog over mijn hele lichaam staan, al waren ze grotendeels niet zichtbaar door mijn hele bleke huid en omdat ik ze zo veel mogelijk verborgen hield. Nee, een halsband heb ik nooit om gehad, maar de Ierse maffia kende toen in elk geval nog geen hybrides en nu nogsteeds maar amper. De nieuwelingen en jongelingen deden al dat werk, werden verwacht zo slaafs te zijn en te denken en werden zo behandelt. Als een klein jochie van 7 ik dus ook. Maar ik zou mijn familie ook nooit laten vallen, en Ace dus ook niet. Ik bond de halsband strak om zijn pols, het paste makkelijk een aantal keer, en klikte hem vast met het hangslotje. "Weltruste en tot morgen, Ace. Alles komt goed. Beloofd. Als er voortaan zoiets lijkt te zijn moet je gewoon komen. Ik bijt echt je hoofd er niet af." zei ik zacht en oprecht bezorgd. Ik drukte nog een zacht kusje op zijn kruin en zijn wang voor ik opstond en de spullen in de badkamer opruimde. Daarna liep ik de kamer uit naar mijn kantoor, waar ik Zayn aantrof, die duidelijk op me zat te wachten. Ik aaide hem even over zijn hoofd en checkte gelijk voor wonden onder zijn halsband, maar gelukkig zaten die er niet. Daarna liet ik me in mijn stoel zakken, waar ik mijn laptop openklapte en mijn mobieltjes op tafel legde. "Zayn? Ace heeft vanavond vrij, jij morgen avond. Zou je nu twee schone dossiers voor me halen alsjeblieft? Net als een kan met water en twee glazen. Dan zijn we hopelijk snel klaar." zei ik vriendelijk tegen hem terwijl ik vast een lijstje begon te maken op een post-it, met alles wat ik zou moeten doen voor we naar bed konden voor een goede nacht rust. Morgen werd namelijk weer een drukke dag en dan zou het fijn zijn als zowel mijn hybrides als ik compleet wakker uitgeslapen waren.

    [ bericht aangepast op 27 sep 2014 - 21:12 ]


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles
    Gelukkig kreeg ik even de tijd om rustig op adem te komen en zonder al te veel tegendraads te moeten zijn te kunnen genieten van zijn hand. De zelfs bijna tedere aanraking deed me goed, het bracht een korte staat van kalmte over me heen hoewel mijn hartslag en de zachte geluidjes van genot onveranderlijk bleven. Dit had ik echt even nodig, een soort van pauze tussen al zijn acties door, zonder dat hij me helemaal niet meer aanraakte. Ik ontspande volledig toen Ashton een aantal kusjes net boven mijn boxer drukte en zuchtte zacht tegen mijn arm aan. Het was dan ook wel erg vals van hem dat op het moment dat ik me net op mijn gemak voelde en fijn lag hij de stof voor een deel naar onderen rukte en ik me kapot schrok door de plotse beweging en de kou. Zijn triomf over wat hij met mijn lichaam kon doen vond ik maar niks, al overtrof hij al mijn verwachtingen. Zeker die ik had toen hij me daarstraks voor het eerst tegen het bed aan drukte. Ik rilde even bij zijn woorden, de manier waarop hij over me sprak deed me veel te veel. In principe wilde ik best antwoord geven op zijn vraag, dat ging alleen zo lastig door de manier die Ashton had gebruikt om me te dempen. Hij kon het allemaal prima zelf vinden als hij even rond zocht, de hybride kende mijn kamer even goed als ik, misschien beter. Door het kleine kusje keek ik hem al snel smekend aan en ik zag dat hij nadacht en zijn vrije hand op mijn borst plaatste. Het duurde me alleen te lang en ik bleef hem met grote smekende oogjes aankijken terwijl ik mijn heupen zo verschoof dat hij het wel op moest merken. De grijns die op zijn gezicht verscheen vertelde me dat hij iets bedacht had, wat verduidelijkt werd toen hij over me heen kroop en weer compleet klem zette tussen zijn ledematen. Het was een opluchting dat hij mijn handen liet gaan, al keek ik hem vol nieuwsgierigheid aan bij zijn woorden, of meer bevel. Na de laatste twee kusjes die hij me gaf kwam ik overeind zitten toen hij van het bed af kroop en rekte me even uit. Wat Ashton tegen me had gezegd liet ik kort voor wat het was en keek toe naar hoe hij mijn kamer rond ging. Het was een plus dat hij meteen al op de goede plek rond keek. Ik gniffelde zacht om het flesje dat hij omhoog hield en zijn woorden. "Als je wilt dat je morgen niet alles zelf hoeft te doen wel, ja. Anders kan en kan ik me niet bewegen," zei ik met een kleine glimlach, voor ik me herinnerde dat ik nog steeds alleen rechtop stond en verschoof vlug maar de positie die hij al eerder van me gevraagd had. Ik bleef hem schuin aan kijken om te zien wat hij deed, want dat was niet het enige dat hij pakte. Mijn ogen werden groot door de twee voorwerpen die ik hem zag pakken, de gag begreep ik nog wel, maar wat hij met het touw van plan was durfde ik niet eens aan te denken. Ondanks dat bedacht ik me de verschillende mogelijkheden en trilden mijn benen lichtjes. Na even voelde ik het bed naast me indeuken, waardoor ik met grote groene oogjes naar hem op keek en even twijfelde of ik een hand op zijn been zou leggen. Ik deed het maar niet, want dat kon Ashton verkeerd opvatten en ik zat al in de problemen door mijn acties. Onderdanig bleef ik zo stil mogelijk zitten met mijn ogen op hem gericht, behalve de trilling die door me heen ging en wachtte af op een bevel of aanraking van hem.


    Because I love him, do I need another reason?

    Zayn Malik
    Na enkele minuten kwam Niall binnen. Hij gaf me een aai en keek of mijn halsband goed zat, maar aangezien ik al een tijdje een halsband met een zachte binnenkant droeg, had ik er helemaal geen last van. De andere halsbanden die ik had gehad hadden er wel voor gezorgd dat ik geïrriteerde wonden had gekregen, puur omdat de randjes dan altijd tegen je huid aan schuurden. Daar had ik een behoorlijke hekel aan gehad, maar als ik me nu gewoon enigszins goed gedroeg, hoopte ik dat ik niet meer terug hoefde naar de oude halsband. Daarom volgde ik ook zonder morren zijn bevel op. Het was in ieder geval een goed vooruitzicht dat ik morgenavond niet hoefde te werken. Ik had geen idee wat ik zou gaan doen, want ik had wat minder dierlijke instincten dan sommige anderen hier, en die kwamen meestal enkel naar voren wanneer ik in een hoek werd gedreven of boos werd. Het punt was dat ik wel iets nodig had om te doen, omdat ik me anders zou gaan vervelen. Ik liep naar het archief, waar vanzelfsprekend alle dossiers en dingen die daarmee te maken hadden, en haalde daar de lege dossiers vandaan. Die besloot ik eerst te brengen, aangezien ik niet wilde riskeren dat er een kan water om ging. Daarna liep ik naar de keuken, waar ik een kan en twee glazen pakte. De kan vulde ik met water, en ik besloot ook nog wat ijsklontjes in het water te doen, zodat het gedurende de avond niet lauw zou worden. Met die dingen liep ik weer terug naar het kantoor. Ik vulde Niall's glas en zette dat bij hem neer. 'Kan ik verder nog iets doen?' vroeg ik. Waarschijnlijk was er nog wel iets wat ik kon doen terwijl hij het laatste werk deed, want anders had hij dat wel van te voren gezegd.


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    Ashton Irwin
    Ik klom rustig van het bed af en liep naar de lade waarvan ik wist dat zijn sexspulletjes lagen. Ja, ik wist precies waar alles hier lag en dus ook dit soort dingen. Ik rommelde er wat in en vond een flesje wat ik altijd op zijn nachtkastje vond na een van zijn stoeipartijtjes. Glijmiddel stond erop. Ik vroeg of het het goede was en hoorde hem gniffelen. Blijkbaar wel. Dat bleek ook uit zijn woorden. Ik nam het nog mee samen met een gag en een stuk touw. Toen ik terugliep zag ik zijn ogen groot worden, maar gelukkig zat hij wel op de manier die ik van hem wenste. Ik ging naast hem zitten en glimlachte naar de jongen. Ik aaide even over zijn hoofd en maakte toen de bandana van mijn hoofd los. Mijn krullen zakten erdoor over mijn hele gezicht. Ik schudde wat wild met mijn hoofd om ze uit mijn gezicht te verwijderen. Daarna legde ik de bandana bij de spulletjes op het nachtkastje. Daar mocht hij naar raden waarvoor het was. Ik nam het touw in mijn handen en speelde er wat mee en keek toen naar de krullenbol die als een hondje naast me zat. "Handen op je rug en kontje in de lucht, Curly baby. Behalve als je niet verder wilt. Dan blijf je lekker zo zitten. Het is jou keuze, Curly baby." zei ik voor ik een kus op zijn kruin drukte. Ik kroop naar achter en ging achter hem op mijn knieen zitten. Ik wachtte rustig tot hij zijn handen aan mij zou aanbieden. Als hij dat niet zou doen, zou ik ze gewoon op zijn rug trekken, maar dan zou hij hoogstwaarschijnlijk op zijn mooie gezichtje klappen en dat vond hij vast niet zo prettig. Ik legde mijn handen rustig op zijn mooie ronde, maar niet zo grote achterwerk en begon er rustig op te trommelen. Mijn vingers bewogen op een rustig op een ingewikkeld ritme op zijn blote huid. Het gaf een mooi geluid en liet me grijnzen. Nu hoopte ik gewoon dat Harry meewerkte. Daarna kreeg hij de gag in zijn mond, zodat hij in elk geval niet het hele huis op stelten zou zetten met zijn geluiden. Als laatste zou ik hem blinddoeken met mijn bandana. Dat gaf toch een extra iets aan het hele scenario. Daarbij kon hij me dan echt niet meer manipuleren en kon hij alleen nog piepend en met zijn lichaamstaal me smeken. Ik grijnsde bij het idee dat hij geen idee had wat ik deed en gewoon volledig aan mij overgeleverd was. Dat voelde erg goed. Ik zou hem liever horen smeken, maar dat ging jammergenoeg niet. Dan gingen we dit echt te ver pushen, en dat deden we eigenlijk al. Dit mocht echt niet, zoizo dat we met elkaar aan het fozen waren en al helemaal dat ik de complete leiding had. Dat hoorde echt niet, zeker niet omdat ik het afdwong en hem echt als ondergeschikte behandelde nu. Morgen was alles weer als vanouds, of misschien straks als ik Calum dan al los moest maken. Dat zouden we dan wel zien. Voor nu liet ik mezelf hier enorm van genieten en elk moment diep in elk vezel van mijn bestaan doordringen. Dit zou waarschijnlijk nooit meer gebeuren. Ik kon er dus net zo goed heerlijk van genieten en het een klein beetje uitbuiten. Ik was een complete maagd en dit alles was nieuw voor me. Nu had ik wel eens met Harry meegekeken in zijn blaadjes en als hij filmpjes aan het kijken was op zijn computer. Daarbij had ik veel gehoord als hij bezig was. Dus extreem onwetend was ik niet, maar toch was adrenaline niet het enige wat door me heen stroomde, want spanning was ook nog een flink deel ervan. En pure passie, maar goed, dat was volgens mij niet meer dan normaal in deze situatie.


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles
    Het was een voordeel dat ik hem niet hoefde te vertellen wat waar lag, hij kwam hier toch elke dag om schoon te maken en wist zo ook alle details. Dat bespaarde wat tijd. Hoe vreemd het eigenlijk was om te beseffen dat Ashton ook wist waar dat soort dingen lagen, voor nu kwam het mooi uit. Een zacht gegniffel rolde over mijn lippen bij zijn vraag voordat ik antwoord gaf, het leek me toch logisch, maar dan vergat ik weer dat hij dit nooit eerder gedaan had. Het was verbazend met het feit dat hij al zo goed in zijn rol had dat hij me met een paar woorden kon doen trillen op mijn benen. Ik besefte dat ik nog niet had gedaan wat hij wilde en draaide me om zodat ik kon leunen op mijn knieën en onderarmen, het was me toch erg duidelijk waar hij hiermee heen wilde, dan was eerst op handen onnodig. Bij het zien wat de hybride nog meer pakte keek ik hem met grote, maar nieuwsgierige, ogen aan terwijl hij alles op slot deed en naast me kwam zitten. Tevreden leunde in wat in de aai over mijn hoofd en weerstond de neiging om overeind te komen zodat ik hem kon zoenen. Ik grijnsde even om het aanblik dat ik kreeg toen hij zijn bandana losmaakte en de krullen los langs zijn gezicht vielen, het zag er best komisch uit. Alleen kreeg ik kort daarna door waarom Ashton het stuk stof had losgemaakt en verdween de grijns weer van mijn gezicht. Dit werd nog wat als hij alle spullen ging gebruiken waarvoor ik dacht. Gefascineerd keek ik toe hoe hij wat met het touw speelde en zuchtte even bij zijn woorden. Dat dacht ik dus al, ik wilde in veel meegaan, maar daar had ik eigenlijk maar weinig zin in. Het was heel vervelend als je alleen je kin en schouders had om op te leunen, je had nergens houvast en werd met de kleinste beweging als een stukje naar voren geschoven. Heel even keek ik hem nog aan met de vraag of dit echt wel moest in mijn ogen voor ik die sloot bij het kusje op mijn kruin, dat mijn weerstand brak. Ik knikte braaf terwijl hij achter me kwam zitten en verschoof iets zodat ik zometeen wat gemakkelijker mezelf overeind kon houden als hij bezig was, want als mijn benen het begaven werd het lastig. Rustig wilde ik mijn armen naar mijn rug verplaatsen tot ik zijn handen op mijn kont voelde en kort verstarde. Dat veranderde in licht ongeloof door wat hij daarna deed. Ik keek Ashton van over mijn schouder aan met een opgetrokken wenkbrauw en rolde met mijn ogen, om langzaam en een voor een mijn armen op mijn rug te leggen zodat ik niet tegen het matras zou klappen. Het lag niet bepaald fijn zo maar het was niet anders, zijn wil was wet en ik had maar te luisteren, ik had het voor vanavond verder niet in me om nog langer dan noodzakelijk geplaagd te worden als straf. Nadat ik mijn handen had gekruist zodat hij makkelijker het touw erom kon binden keek ik hem met een schuin oog aan. "Ik vertrouw je, Daddy," zei ik zacht voor ik weer normaal ging liggen. Vertrouwen was een heel groot ding voor mij, helemaal met dit. Ik vertrouwde hem erop dat hij niks ergs zou doen zolang ik hulpeloos voor hem lag en dat hij me niet opzettelijk echt pijn zou doen. Als ik hem niet vertrouwde had ik hem dit nooit laten doen, dan had ik niet eens gevraagd of hij vannacht bij me wilde blijven. Ik probeerde te ontspannen zodat hij zowel het touw als de bandana beter om kon doen en zonder het eerst te hoeven vragen de gag in mijn mond kon doen. Dat zou weer schelen en als ik braaf was duurde het hopelijk niet zo lang voor Ashton me gaf wat ik van hem verlangde.


    Because I love him, do I need another reason?

    Niall Horan
    Zayn deed eigenlijk gelijk wat ik vroeg, waar ik hem heel dankbaar om was. Ik ging achter mijn buro zitten en legde alles zo ilaar om straks zo snel en efficiënt mogelijk alles af te werken, zodat we een enigsinds normale nacht zouden hebben. Zodra de lege rapporten mijn buro raakten pakte ik er een en begon deze klaar te maken voor de zaak waarvoor deze bedoelt was. De andere volgde snel en nog voor Zayn terug was met water had ik alles klaarliggen om deze zaken af te handelen. Als eerste zou ik de Mexicanen bellen om Mikey meer tijd te geven. Het was daar inmiddels nacht, zag ik op een van de vele wandklokken. Dat was mooi, want dan konden ze gelijk beginnen. Ow wat was het soms fijn om een van de meest invloedrijke mensen ter wereld te zijn. Al bracht het ook veel taken, verantwoordelijkheden en zorgen met zich mee. Zayn kwam net terug met het water toen ik wilde fluiten. Die jongen kon toch wel goed timen. Ik knikte even dankbaar en nam een slokje. "Neem zelf ook maar als je wil. Voor de rest kan je deze 3 dossiers correct labelen. Kijk maar even binnenin waarover ze gaan. Je weet hoe het werkt." zei ik voor ik het eerste nummer intoetste en wachtte tot er werd opgenomen. Ik sprak mijn talen redelijk goed, dus het Spaans dan Antonio was geen probleem. Onder het spreken schreef ik vanalles op post-its om straks uit te werken, of om Zayn tussendoor te laten uitwerken. Hij was het grootste deel van de tijd toch meer mijn secretaresse dan mijn huishoudster. Ik was ook wel blij dat ik de taken over Zayn en Ace kon sprijden en zo privé en werk ook enigsinds gescheiden te houden. Het werkte lang niet altijd en Zayn deed ook nog best wat in t huishouden, maar vaan werkte ik tot laat en moest Zayn alert blijven op mijn ringtones om te weten wanneer ik iets te drinken wild of andere dingen nodig had, terwijl Ace zich rustig op het huishouden stortte. Nooit had ik gelukkig iets gemerkt van rivalisering, jaloezie of strijd tussen de twee en daar was ik erg blij mee, want ik wilde geen van tweeën ooit nog kwijt. Ik was toch erg gehecht aan ze en al dit werk kon een van de twee nooit in zn eentje aan, langer dan een dag zeker niet. Misschien was ik iets te veeleisend, maar daardoor draaide het hier wel en bleef het draaiende. Ik sprak in rap Spaans verder met Antonio en maakte aantekeningen voor ik ophing en het dossier met 7 volgeschreven post-its naar Zayn toeschoof om zelf aan de volgende map en dit keer set telefoontjes te beginnen.


    Bowties were never Cooler

    Zayn Malik
    Zoals te verwachten was mocht ik de rol van secretaresse weer eens aannemen vanavond. Dit was altijd al mijn rol geweest, terwijl Ace meer van het huishoudelijke werk deed. Soms zou ik best wel eens willen ruilen, maar dan bedacht ik me dat ik het nou ook weer niet zo leuk vond om te boenen en te schrobben. Ik schonk ook een glas in voor mezelf voor ik begon met het werk dat ik moest doen. Het labelen was vrij makkelijk; in principe hoefde ik het alleen maar in de juiste categorie te plaatsen. Ik las de dossiers snel door en deed de juiste labels erop. Af en toe keek ik op om te kijken of Niall nog wat nodig had, maar hij was druk bezig met bellen. Zelf had ik geen idee waar hij het over had, aangezien ik geen Spaans kon. Waar had ik ooit vreemde talen kunnen leren? Ik wist alleen maar dat hij altijd deze toon had als hij opdrachten gaf aan iemand, dus dat nu ook wel het geval zou zijn. Mijn gedachten gingen even terug naar de vergadering van net, over wat er zou gebeuren als de FBI een excuus zou vinden deze maffia wel degelijk op te pakken. Net toen ik klaar was met het labelen van de dossiers, was hij klaar met telefoneren en kon ik beginnen aan het uitwerken van het volgende dossier. Het leek er niet op dat ik een pauze van het schrijven zou krijgen vanavond, als het in zo'n tempo door zou gaan. Daarom besloot ik nu een vraag te stellen. 'Niall?' begon ik enigszins voorzichtig terwijl ik de datum bovenaan het dossier schreef. 'Als de FBI een reden zou vinden om hier binnen te vallen - zou ik dan ook de gevangenis in moeten?' Dat vroeg ik me al wel een tijdje af, en alhoewel ik niet wist of Niall het antwoord wist, wilde ik er wel om vragen.


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    Calum Hood.

    Slaperig keek ik rond. Ik zou wel uit kunnen slapen. Harry was vaak laat wakker en hij was degene die mij los moest maken. Of hij zou Ashton sturen. Als hij Ashton stuurde had ik nog kans dat ik de papieren netjes kon overschrijven. Ik wist niet of ik extra straf zou krijgen omdat nou de kelder niet schoon was, maar ik kon er niks aan doen. Ik leg mijn hoofd tegen de muur en zicht. Hoe ging ik slapen? Straks zakte mijn hoofd en keelde ik mezelf in mijn slaap. Dat was nou ook weer niet de bedoeling. Ik hoor Niall met Zayn wat praten en er vliegt een rare taal voorbij. Ik zicht even. Uit de kamer van Harry hoorde ik nog steeds niks. Die zou vast laat thuis komen en zijn bed ingaan. Pas morgen zal Ashton het briefje vinden en het tegen Harry zeggen. Of niet, het zou me stiekem niks verbazen dat hij me hier liet zitten tot Harry erachter kwam. We waren meer vijanden dan vrienden. Waarschijnlijk ook door de dierlijke instincten. Hij kon er niet goed tegen dat ik snel boos raakte en onverwachte dingen deed. Ook een flink aantal bijt incidenten naar zowel mijn baasje, de andere en hybrides toe. Hij was eerder voortvluchtig en ik juist niet. En niemand die er wat aan kon doen maar het was waarschijnlijk wel de reden.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Niall Horan
    Ik schoof het dossier naar Zayn toe, toen ik klaar was met bellen en aantekeningen maken. Wel controleerde ik of ik ze wel in het Engels had geschreven, anders moest ik ze toch echt zelf uitwerken. Ik nam een paar slokjes water en schoof het tweede lege dossier naar me toe. Deze had Zayn al netjes voor me gelabelt en daar was ik blij mee, want dit soort zaken mochten we echt niet kwijt raken. Net toen ik het volgende nummer in wilde tikken kreeg ik vraag van Zayn over me heen. Ik dacht even na over hoe ik het zou formuleren om toch de waarheid te zeggen, maar hem niet te veel te laten schrikken. "Dat is een lastige questie. Ik denk dat je als eerste naar een plek zal verdwijnen, samen met de anderen, zoals de kelder bij ons om te zien of je nog belastende dingen weet en opgeeeft over ons. Als je dat overleefd gaan jij en de anderen ofwel met ons mee naar de gevangenis, of worden jullie verkocht op de excecutieveiling, net als het huis, en gaan jullie naar andere eigenaars. Meestal eindigen excecutieveiling hybrides bij de opfok, de maffia, in de prostitutie of in testlaboratoria als proefdieren. Dat wil ik jou, Ace en alle anderen echt niet aandoen. Tja, wij kunnen ons wel staande houden in de gevangenis, dat is niet zo erg, maar jullie horen ook bij deze familie en daarom probeer ik in elk geval te zorgen dat we niet gesnapt worden om jullie te beschermen. Tuurlijk wil ik niet achter de tralies, maar ik wil ook zeker niet dat jullie als goedkope hoer of proefdier eindigen, zeker niet na een martelperiode bij de FBI of MI6." zei ik kalm en oprecht. Het was echt waar. Ik vreesde de nor niet, echt niet. Ik vreesde wel voor het lot van de hybrides, want die zouden waarschijnlijk niet op een goede plek terrecht komen. Ik aaide hem nog even kort over zijn hoofd en kroelde achter Zayn's oor als geruststelling. Mikey zou de hele nacht doorwerken waarschijnlijk en ik zou alle banden aan proberen te halen die nodig waren om ons zo te beschermen. Ik pakte mijn telefoon weer op en draaide het volgende nummer. "Het komt goed, Zayn. Maak je daarover geen zorgen." zei ik voor ik op het groene hoorntje drukte en dit keer met de Ieren begon te bellen om ze nog eens flink op hun flikker te geven en er zeker voor te zorgen dat ze alles in hun macht deden om dit te verhelpen, of in elk geval minder schreinend en accuut te maken.


    Bowties were never Cooler

    Ashton Irwin
    Het leek erop alsof Harry het niet helemaal eens was met mijn schijnbare plannen. De grijns die hij kreeg van mijn shaggy haren die los kwamen te hangen door het verwijderen van mijn bandana verdween toen ik die bij de spulletjes op het nachtkastje legde. Ik pakte het stukje touw in mijn handen en speelde er wat mee voor ik hem vroeg om zijn handen op zijn rug te leggen. Het was duidelijk dat hij dit best erg vervelend vond. Daarom twijfelde ik eventjes. Zou ik het echt wel doen? Tuurlijk was het leuk om hem eens helemaal hulpeloos te zien, maar ging dit niet iets te ver? De twijfels bleven terwijl ik achter hem ging zitten. Er begon nu wel een idee te dagen hoe ik dit misschien toch een beetje comfortabel voor hem kon maken, of in elk geval minder onhandig, terwijl hij alsnog geen macht over zijn handen zou hebben. Ik begon onder het wachten op zijn handen rustig op zijn kont te trommelen. Met een lichte grijns ging ik rustig door. Voor drummen had ik altijd tijd, zelfs op zo'n momentje in bed. Wel levende het me een vreemde blik van de andere krullenbol op, die me nog iets breder deed grijnzen. Die grijns veranderde een beetje in ongeloof toen hij echt deed wat ik vroeg, want de opstandigheid van net was me wel erg duidelijk geweest. Al snel volgde zijn andere hand en legde ik een van mijn handen zacht op zijn gekruisde polsen. Zijn woorden deden me rillen, maar maakten me ook nog een stuk zenuwachtiger. Toch deden ze me vooral goed, ook buiten deze setting, want om me hier, nu en zo te vertrouwen was iets waar ik nooit ook maar van had durven dromen. Harry was namelijk geen jongne die makkelijk vertrouwde en ik was dan ook echt vereerd. Toch bleven mijn gedachten daar niet lang handen. Ik pakte het stukje touw in beide handen vast en probeerde het zo goed als ik kon om zijn polsen te binden. Jammergenoeg kreeg ik het niet voor elkaar om er een strik in te leggen en een dubbele knoop durfde ik niet aan. Ik wilde hem wel makkelijk los kunnen krijgen als het nodig was. Daarom boog ik over zijn warme rug heen en legde het stukje touw weg. "Das pech, touw weg, Curly baby. Ik wil alleen wel dat je je handen nu ten alle tijden op het matras houd, wat er ook gebeurt. " zei ik terwijl ik zijn handen pakte en die voorzichtig onder zijn hoofd schoof over het matras. "Ik ben wel heel blij dat je me genoeg vertrouwd om hierin mee te gaan, Curly baby." zei ik voor ik nog een zacht kusje op zijn rug drukte. Zijn rug was zeker niet egaal, maar een stuk egaler dan de mijne. Toch was die prachtig gespierd, ondanks zijn magere postuur. Ik gleed even langzaam met mijn handen over zijn rug tot aan zijn kont waar ik zacht in kneep en toen weer terug naar zijn schouders. Daar liet ik hem los en boog nog iets verder over hem heen om de gag te pakken. "Mondje open." fluisterde ik zacht in zijn oor. Ik had het gevoel dat hij me op dit moment alles zou geven wat ik verlangde, dus ik verwachte nu niet echt tegenwerking. Dat was heel mooi, want inmiddels was mijn geduld om het nog langer uit te stellen toch ook wel aan het opraken. Ik wilde graag door, maar eerst wilde ik hem graag een deel van zijn zintuigen ontnemen, zodat hij nog extra gefocust was op elke kleine aanraking, hoe licht ook, van mij op zijn lichaam. In de kelder werd een blinddoek en een gag wel eens gebruikt om de pijn van zweepslagen te verergeren, maar daarvoor gebruikte ik ze hier zeker niet. Hij zou erdoor veel gevoeliger zijn dan voorheen en zo nog leuker en heviger op al mijn acties reageren en zo ook hopelijk sneller klaarkomen.


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles
    De twijfel was in zijn ogen te zien toen ik zonder woorden aangaf dat ik het plan toch niet zo'n goed idee vond. Mijn schouders werden er op een gegeven moment beurs van en al Ashton met me klaar was zou ik al een wrak zijn, dan hoefde dat er niet per se nog bij. Maar ik ging hem wel gehoorzamen als hij erop stond, het was niet alsof ik een andere keus had. Misschien had ik die, maar de gevolgen daarvan wilde ik niet riskeren. Ik merkte hoe de warmte die de hybride uitstraalde van naast me naar achter me ging en rilde. Met zorg verschoof ik zo dat ik zo comfortabeler kwam te liggen in plaats van dat het gewoon onmogelijk vol te houden was. Ik wilde hem mijn polsen al aanbieden toen hij weer eens typisch zichzelf was, waardoor ik ongelovig met mijn ogen naar hem rolde. Dat liet wel zien dat hij, ondanks de rol die hij moest vervullen, echt wel deels zijn rare zelf bleef. Ik vond het absoluut niet erg, het was goed om te weten. De grijns die hij liet zien wist ik toch wat weg te vagen door mijn eerste arm op mijn rug te leggen en ongeloof ervoor in de plaats kwam. Volgens mij was het onderhand duidelijk dat ik deed wat Ashton van me vroeg, al met een lichte omweg. Ik voegde mijn andere arm eraan toe en zei zacht dat ik hem vertrouwde, wat niet alleen voor dit gold, maar meer op alle vlakken. Na even voelde ik het touw over mijn huid glijden, ik had het touw niet zo goed kunnen zien en al helemaal niet kunnen aanraken, zelfs dan stelde het nog vast dat dit gelukkig een van mijn zachtere en gladdere touwen was. Ik had namelijk een paar hele ruwe waar je blaren en sneden van kreeg. Rustig wachtte ik tot hij me vast had gemaakt, wat uiteindelijk toch niet gebeurde. Ik zuchtte opgelucht en dankbaar bij zijn woorden, om weer op mijn onderarmen te leunen zodra ik die weer terug kreeg, op mijn handen hield ik het nooit lang vol. Ik knikte begrijpend, ik was erg handig met mijn handen hierin en als ik daar vrijheid in kreeg liep het niet zo goed af. "Altijd," zei ik met een kleine glimlach na het kusje op mijn rug. Dat mocht de hybride zeker vaker doen, al had ik het liever op mijn lippen, maar daar kon ik nog lang op wachten als ik zo de gag in mijn mond kreeg. Automatisch werd mijn ademhaling sneller bij alleen al het zien van het ding, het was voor mij altijd een teken geweest dat er erna iets heel goeds kwam. Ashton wist alleen mijn zwakke plekken nog niet, niet dat hij moeite ging hebben om die te vinden. Van mezelf was ik al erg gevoelig voor aanrakingen, maar als je een van die zwakke plekjes te pakken kreeg merkte je dat direct want ik reageerde er best heftig op. Bij zijn woorden opende ik braaf mijn mond en wachtte tot hij de gag erin zou doen en de rest vast zou maken, waaronder de blinddoek. Voor nu gehoorzaamde ik Ashton nog blindelings, als ik vol wist te houden zou ik straks nog wel iets tegen hem in gaan, gewoon om zijn reactie te peilen. De spanning en opwindig gierden door me heen, wat veroorzaakte dat ik bijna onmerkbaar trilde, al zou hij dat toch wel merken. Hij merkte alles aan me, fysiek en mentaal, daarom waren we ook zo goed op elkaar ingespeels, wat een grote reden voor mijn vertrouwen in hem was. De spanning zou veel erger worden als ik niks meer kon zien, als ik af moest wachten en geen idee waar en hoe de hybride me aan zou raken, om eerlijk te zijn was ik er dol op.


    Because I love him, do I need another reason?