• Five maffia masterminds and their hybrid pets living in a luxury villa in London. Anything could happen...





    In een grote villa in Zuid-West London zit het hoofdkwartier van de beruchtste bende van Europa, van de wereld eigenlijk. Iedereen weet het, maar niemand durft er ook maar binnen te vallen. Dat is namelijk zeker het laatste wat je ooit zal doen. Terwijl het bovengronds een prachtige villa is met alle luxe die je, je kan voorstellen, liggen eronder de meest verschrikkelijke en gevreesde martelkamers ter wereld. Als je hier op uitnodiging komt zal je er niets van merken en als je hier zonder uitnodiging komt zal je er nooit meer uit ontsnappen. In de villa wonen de meest gevreesde criminele meesters ter wereld. Iedereen weet dat zij erboven staan, maar ze hebben niets om het concreet te maken. Het zijn spinnen in een crimineel web en weten precies hoe elke draad trilt en hoe die uitwerking zal zijn. Hun duizenden onderdanen door heel Europa, met takken door de hele wereld heen, kunnen met een knip van hun vinger vervangen worden als ze op een of andere manier uitvallen. Toch leven ze hier enigsinds normaal, voor zover dat kan. Natuurlijk is de materiele luxe van het huis niet de enige luxe waarvan zij genieten. Naast hun duizenden maffia onderdanen, hebben ze elk een persoonlijke slaaf, een hybride, een kruising tussen een mens en een dier. De een heeft spitse oortjes en een dikke pluimstaart als die van een vos, terwijl de ander lange slappe oren heeft en een vrolijke kwispelstaart als die van een hond, en allemaal hebben ze een halsband met hun naam erop en die van hun baas. Jaren geleden zijn mensen gaan experimenteren met het mixen van mens en dier, wat in deze tijd succesvol is gelukt. Mensen houden hybriden als huisdieren, of meer huisslaven. Ze doen alle taken in huis en slapen in een mand. Soms hebben ze een vriendelijk eigenaar die ze als gelijke behandelt, maar dat komt nog zelden voor. Ook bij de maffia zijn het gewoon slaafjes die worden afgedankt, of afgemaakt, als ze onbruikbaar worden. Ze hebben een eigen kamertje, niet veel groter dan een politiecel met een bed, wc, wasbak, spiegel, douche en een luikje waar eten en drinken doorheen komt, met een deur naar de gang en de slaapkamer van hun persoonlijke meester. De ene zal strenger zijn voor zijn slaaf dan de ander, maar het blijven huisdieren van maffialeden, dus daar zullen altijd risico's aan hangen. Maar misschien zijn de hybrides wel meer voor hun meesterss dan alleen slaven, of misschien zoeken juist de slaven wel steun bij elkaar, wie weet.


    • Rollen•
    • Niall Horan • Maffia-CEO • IamGroot
    • Zayn Malik • Zwarte-Panter-Hybride • Goner
    • Liam Payne • • •
    • Harry Styles • Maffia-Martelbeul • Styford
    • Louis Tomlinson • • •

    • Michael Clifford • Maffia-Computernerd • MikeyClifford
    • Luke Hemmings • Fennek-Hybride • Whisperings
    • Calum Hood • Duitse Herder-Hybride • IrishNialler
    • Ashton Irwin • Walibi-Hybride • IamGroot

    • Ace Mitchell von Monroe • Wolf-Hybride • MikeyClifford



    • Regels •
    • Minimaal 7 regels, 200 woorden, schrijven, dat is niet heel erg moeilijk.
    • Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    • OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    • Houd het graag REALISTISCH! Bijvoorbeeld: Hybrides zijn slaven en zullen dus niet snel als gelijken behandelt worden. Als dat wel gebeurt waarschijnlijk alleen in het geheim. Relaties beginnen niet zomaar en nooit zal alles koek en ei zijn in de villa van maffiabazen.
    • Als je een week niet hebt gereageerd zonder te laten weten waarom lig je er zonder pardon uit.
    • Reserveringen blijven 72 uur staan. Reservatie telt tot dat de rol helemaal af is.
    • Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    • Naamsveranderingen doorgeven.
    • Geen personages van anderen besturen.
    • 16+ mag
    • Alleen IamGroot of Styford maken nieuwe topics aan.

    Op het overtreden van al deze regels staat na 2 waarschuwingen het verwijderen van je personage(s).

    Veel plezier!


    • Het Begin •
    Het is vroeg in de avond op een prachtige heldere, toch enigsinds koude, woensdag en de hybriden zijn druk bezig met het verzorgen van het huishouden en het onderhouden van hun meesters, die elk hun eigen ding aan het doen zijn na het diner. Sommigen zitten misschien nog in de lounge na te praten over de dag met een glas whiskey, terwijl anderen zich liever even terugtrekken om wat bij te komen. Vanavond is er voor de 5 nog een belangrijke vergadering over de stand van zaken, een vergadering die elke week plaats vind, maar daardoor zeker niet minder belangrijk wordt, willen ze alles overal draaiende houden. Nu is er nog even tijd voor ontspanning, voor de meesters in elk geval, want of de hybrides tijd voor rust en ontspanning krijgen is volledig afhankelijk van hen en hun wensen.

    [ bericht aangepast op 19 okt 2014 - 13:22 ]


    Bowties were never Cooler

    Ace von Monroe
    Ik werd bloednerveus van de sfeer die heen hing. Iedereen die liep te schelden en te tieren, het moest eigenlijk om dood te lachen zijn. Je kon het zien als karma. Als die achterlijke mensen nu eens zelf gewoon hun handen uit de mauwen zouden steken en niet ons als slootje zoudengebruiken omdat ze dachten dat ze veel beter waren, kreeg je ook zulke dingen niet. Nu was Calum natuurlijk wel echt gewoon het domste van het domste, maar het ging om het idee. Het enige gevoel wat hybrides bij mensen omhoog haalde was frustratie en woede en dat ondergingen ze allemaal omdat ze zichzelf te goed voelde om hun eigen wiskey in te schinken.
    Maar in plaats van dat ik moeite moest doen om me lach in te houden, schoof ik wat dieper in mijn stoel en probeerde ik zo onopvallend mogelijk mijn halsband iets naar onder te schuiven zodat hij niet zo langs de striemen zou schuren. Ik wist niet waarom dit me nerveuse maakte. Vast omdat Niall straks met me wilde praten. En als hij boos en dronken tegelijk was, wilde je liever niet dichter dan 20 meter bij hem in de buurt zijn. Zeker niet als ''Dat stomme beest dat toch niets goeds kan doen.'' Aan de ene kant was ik wel nieuwsgrierig naar waar hij het met me over wilde hebben. Ik was de dingen die ik fout had kunnen doen al afgegaan, maar ik kon zo snel niets verzinnen en anders had hij allang tegen me uitgevallen. Ik hoopte maar gewoon dat hij niet te diep in het glaasje keek en dat hij zijn woede wat kon laten bezinken, want ik wilde ook nog steeds naar buite straks.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Niall Horan
    Toen Michael in elk geval niet meer fysiek geweldadig meer was regelde ik vast wat dingen over Calum's straf. Nu was de regel dat we niet aan elkaars hybrides zaten, maar dit was toch wel een flink dingetje. Toch paste ik de afspraak die ik op papier zette wat aan voor ik die uitprintte. Hij had alles nog, dus 1 dag voor de gevaren waarin dat rotbeest ons had gebracht en voor het werk wat hij Michael zou kosten was genoeg. Daarna dronk ik wat van de whiskey en keek zowel naar mijn kleine pluizige Zayn en naar Ace die toch best wel een keertje een opstekertje verdiende. Dat was namelijk al heel lang geleden en hij werkte de laatste tijd erg goed. Ik nam nog een slok whiskey en knikte bij Michael's woorden. "Is goed. Calum, schrijven. Er zijn een paar dingen nu aan de hand. Ten eerste heeft de Ierse maffia een paar flinke steken laten vallen en daat zullen wij moeten oplossen, willen wij niet ook in de problemen komen. Morgen komt een van de zwaargewichten van daar hierheen. Daar mag Harry mee aan de gang om een voorbeeld van te maken voor de rest. Ik denk dat jij er zoizo wel flink wat werk aan hebt, want het zijn echt grote fouten die we moeten verduisteren. Ik zal ook mijn uiterste best doen om het zo snel mogelijk af te handelen. Het is gewoon een flinke domper, maar het valt op te lossen. Zelfs met wat Calum voor oliedomme actie heeft uitgevoert. Ik heb ook goed nieuws. De politie heeft 7 liquidaties afgeschreven als zelfmoord en nog 13 als onmogelijk op te lossen. Daar komen we dus mooi vanaf. Net als de stopgezette drugsonderzoeken in verschillende Europese landen." zei ik terwijl ik verschillende dossiers voor me nu open had liggen en van het ene naar het andere dossier sprong. Ik nam nog een slok whiskey en typte wat op mijn laptop in. "We moeten de komende tijd alleen voorzichtig zijn in Roemenie en Monaco. Daar zitten ze net iets te dicht bij ons als je het mij vraagt. Het moet daar een klein beetje afzakken voor we de zaken verder kunnen doorzetten. Ik zal zo snel mogelijk alle nodige telefoontjes plegen." Ik keek even naar Ace en Zayn. Ze gedroegen zich best goed en een dagje vrij zou misschien een keer neit zo erg zijn. Dan wel op een dag dat wij ook even vrij hadden, of in elk geval weinig te doen, dat we ze dus ook niet nodig hadden. Het was nu alleen niet de tijd en plaats om het voor te stellen. eerst moest Harry zijn vlooienbaal eens onder controle krijgen en anders gewoon aan een ketting als waakhond laten dienen. Die optie had ik hem vaker gegeven, omdat hij duidelijk Ashton prefereerde boven de hybride die hij pas sinds een korte tijd had. "Voor de rest is er weinig nieuws en gaat het best goed. De inkomsten zijn redelijk, net iets onder de stand in vergelijking met vorig jaar, maar op een acceptabele afwijking, en de rest van alle ontwikkelingen loopt zoals geplant. Op deze dingetjes en het incident van net klaar. Ik stel voor om Calum gewoon hier vast te laten zitten tot Harry terugkomt. Dan kan hij niet meer schade veroorzaken en valt hij niemand lastig." zei ik afsluitend. Nu wachtte ik op reacties, vragen of ideeen van Michael. Eigenlijk ook van de krullenbol, maar die was er niet. Ik was er nu wel snel doorheen gegaan, zoals ik normaal ook wel deed, maar nu was het gewoon makkelijker goed samen te vatten dan anders. Het was vooral veel regelwerk en dat moest ik zelf doen. Mickey deed alle ICT, maar daar hadden we in de meeste zaken weinig aan, behalve bij de Ieren en dat had nu zeker prioriteit, naast het herstellen van het systeem natuurlijk. Ik zou de komende dagen gewoon naast mijn normale werkzaamheden ook nog veel moeten fixen over Ierland, Roemenie en Monaco, zodat alles weer op de rails werd gezet en we er binnekort allemaal even een dagje vrij van konden nemen. Zowel wij als de hybrides, als die zich zo goed bleven gedragen als de meesten nu, Calum nagelaten.


    Bowties were never Cooler

    Zayn Malik
    Het bleek wel weer dat Michael behoorlijk veel waarde hechtte aan zijn werk. Natuurlijk was dat ergens ook wel logisch, want de hele geheimhouding van hun plannen was van hem afhankelijk. Soms vroeg ik me af wat er zou gebeuren als de FBI serieus binnen zou vallen. Zouden ze genoeg verdediging hebben, of zou iedereen opgepakt worden? En wat zou er met ons - de hybriden - gebeuren? Het was natuurlijk logisch dat onze bazen opgesloten zouden worden, maar bij ons was dat een moeilijkere kwestie. We hebben gewerkt voor de maffia, dat wel, maar het was behoorlijk tegen onze wil in. Maar goed, het was niet zo dat we in deze samenleving ooit eerlijk behandeld waren, dus ik dacht niet dat het op de rechtbank anders zou zijn. Wat Niall vertelde liet ook merken dat het niet het geval was dat de maffia snel beschuldigd kon worden van een van de vele doden die op onze naam stonden. Toen ik zag dat Niall's glas bijna leeg was boog ik me wat naar voren om de fles te pakken en vulde ik het glas bij. Blijkbaar hadden ze het nodig vanavond. Alhoewel ik mijn blik gefixeerd wilde houden op Niall, mocht hij een hint geven verder nog iets van me te willen, flitste die toch af en toe naar de andere mensen in de kamer. Ik vond het altijd moeilijk om over Ace te oordelen, maar soms had ik het idee dat hij een probleem met me had. Het was niet persé dat hij vijandig tegen me was, maar er was ook... iets. Ook ging mijn blik natuurlijk naar Calum. Hij had beter moeten weten dan zijn mond opentrekken en tegenspraak geven, maar toch had ik medelijden met hem. En dan had je Michael, die nog altijd een behoorlijk geïrriteerde blik op zijn gezicht had, en ik vond het nog steeds geen goed idee dat hij aan de whiskey zat op dit moment. Ik beet even op mijn lip, afwachtend of Michael nog wat te zeggen had over dit alles, en hoopte stiekem van niet.


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    Calum Hood

    Stilletjes zat ik in de hoek en beweeg onrustig heen en weer door dat de halsband aan de voorkant een beetje in mijn nek sneed. Mijn oren lagen helemaal plat op mijn hoofd en mijn staart krulde beschermend om mijn lichaam. Niall keek me even kort aan. "Is goed. Calum, schrijven. Er zijn een paar dingen nu aan de hand. Ten eerste heeft de Ierse maffia een paar flinke steken laten vallen en daat zullen wij moeten oplossen, willen wij niet ook in de problemen komen. Morgen komt een van de zwaargewichten van daar hierheen. Daar mag Harry mee aan de gang om een voorbeeld van te maken voor de rest. Ik denk dat jij er zoizo wel flink wat werk aan hebt, want het zijn echt grote fouten die we moeten verduisteren. Ik zal ook mijn uiterste best doen om het zo snel mogelijk af te handelen. Het is gewoon een flinke domper, maar het valt op te lossen. Zelfs met wat Calum voor oliedomme actie heeft uitgevoert. Ik heb ook goed nieuws. De politie heeft 7 liquidaties afgeschreven als zelfmoord en nog 13 als onmogelijk op te lossen. Daar komen we dus mooi vanaf. Net als de stopgezette drugsonderzoeken in verschillende Europese landen." zeg Niall. Gelijk begin ik druk te pennen maar handig was het niet. Het schriftje had ik in mijn handen want anders zou ik mezelf ophangen. Ik piepte een soort piep eruit toen hij me weer dom noemde."We moeten de komende tijd alleen voorzichtig zijn in Roemenie en Monaco. Daar zitten ze net iets te dicht bij ons als je het mij vraagt. Het moet daar een klein beetje afzakken voor we de zaken verder kunnen doorzetten. Ik zal zo snel mogelijk alle nodige telefoontjes plegen." Ik krabbel het snel op. Het was een grote pruts werk. Amper leesbaar door dat het schrifftje geen ondergrond had.. "Voor de rest is er weinig nieuws en gaat het best goed. De inkomsten zijn redelijk, net iets onder de stand in vergelijking met vorig jaar, maar op een acceptabele afwijking, en de rest van alle ontwikkelingen loopt zoals geplant. Op deze dingetjes en het incident van net klaar. Ik stel voor om Calum gewoon hier vast te laten zitten tot Harry terugkomt. Dan kan hij niet meer schade veroorzaken en valt hij niemand lastig." Zegt Niall onhandig. Ik wilde hem wat vragen. Ik kon dit zo niet bij Harry inleveren, maar als ik hier bleef zitten kon ik het ook niet herschrijven. Dus aarzelend steek ik mijn hand omhoog. In de hoop dat hij mijn ketting wat losser liet zodat het schriftje op de grond kon liggen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ashton Irwin
    Natuurlijk kon het niet een avondje rustig zijn. Zeker niet als Harry zich een keertje had opengestelt voor zijn emoties en dit soort gekloot. Calum was luid begonnen met blaffen, waardoor ik de woorden en geluiden die ik van me had afgeschoven nu moest gaan ophalen om Harry te informeren over wat er in de vergaderzaal gebeurde. Ik ging rechtop zitten en vertelde hem hetgeen wat ik had gehoord. Ik keek naar Harry bij zijn vraag. Dit had echt de hele sfeer verpest. "Er was flink wat herrie en geblaf, maar voor zover ik op kan maken is hij alleen een heleboel keer uitgemaakt voor van alles en nog wat. Ik heb geen enkele pijnlijke piep gehoord. Nu zit die ketting waar hij volgens mij aanzit niet erg comfortabel, maar zolang je er niet te veel tegen vecht doet het geen pijn. Niall heeft gezegt hem daar te laten voor jou en Michael lijkt zich er ook aan te houden." zei ik hem. Niall zijn accent was soms wat lastig te verstaan, maar nu was hij toch redelijk duidelijk. "Hij zit er niet erg comfortabel volgens mij, maar hij is niet gewond ofzo. Zo klinkt het in elk geval niet." zei ik terwijl ik even met een hand door mijn krullen ging. Ik voelde Harry zijn hand over mijn wang gaan en achter mijn oor krabben. Daardoor leunde ik iets naar hem toe en kantelde mijn hoofd een beetje, zodat hij er beter bij kon. Het voelde erg fijn en deed me goed voelen. Het nam in elk geval het vervelende gevoel weg dat ik altijd kreeg als hij boos was of gromde. Zelfs als het niet tegen mij was gericht, maar tegen andere mensen, de anddere meesters of Calum. Ik voelde me dan altijd echt rot, maar hij kon het toch weer makkelijk van me afnemen met kleine gebaren als deze. "Ow en trouwens, je zal morgen een kopstuk van de Ierse maffia in je kelder krijgen. Die hebben flink wat verkloot en hij moet als voorbeeld dienen voor de rest." zei ik nog. Dat had ik goed doorgekregen tussen Niall's geratel. Daarbij had ik opgevangen dat Calum grote problemen kreeg als Harry iets niet wist, dus dit vertelde ik hem vast, zodat hij dit belangrijke nieuwtje in elk geval vast wist. Daarbij kon het vooruitzicht dat hij iemand eens tot op het randje van de dood kon martelen hem nog wel eens kalmeren. Ik wilde namelijk ook niet dat hij problemen zou krijgen met de andere meesters. Dat was zeker niet goed voor de sfeer in het huis en zou veel onnodige en vervelende spanningen opleveren. Ik hield niet van spanningen in het huis, dat zorgde ook weer voor vervelende gevoelens in mijn lichaam. Ik bleef in stilte zitten wachten tot Harry het of zou wegwuiven, of zou gaan verhelpen. Ik hoopte het tweede niet, want dat zou weer veel vragen oproepen en hem onnodig lang weghouden. Ondanks dat Calum nu flink werd afgekafferd, wilde ik zeker niet stoppen. Het voelde namelijk wel heel erg goed en het bracht een kant van me naar boven waarvan ik dacht dat het me alleen maar meer problemen zou opleveren. Toch leek Harry juist van deze kant van me te genieten en ik genoot ervan om hem eens onder de duim te kunnen houden en hem zo hulpeloos te zien op een goede manier. Op de begraafplaats was het een heel ander soort hulpeloosheid geweest. Ik legde mijn staart op mijn schoot en aaide er in stilte overheen. Mijn ene oor was gespitst op Harry en de ander op wat er allemaal gebeurde in de vergaderzaal. Nu was het aan de krullenbol wat er vrder ging gebeuren.


    Bowties were never Cooler

    michael Clifford
    Niall ging als een sneltrein door de informatie, maar het was te volgen. Het werd me al snel
    duidelijk dat ik me bezig ging houden met het computersysteem van Ierland. Waarom konden ze daar nou gewoon niet een keer hun werk goed doen. 'Ik fix eerst ons eigen systeem. De FBI zit al in onze nek. Ze weten dondersgoed dat wij achter alles zitten en hebben alleen nog bewijs nodig. bewijs dat nu ergens rondzweeft. Daarna komen de Ieren wel.' Dit werd sowieso een nacht doorhalen. Toen Niall over geld begon kreeg ik een lichte grijns op mijn gezicht. 'Je weet dat ik bij elke bankgegeven kan van wie dan ook he. Je hoeft maar te gillen.' Van elke bank een halve cent afhalen en niemand die het door zou hebben, terwijl wij langzaam binnenliepen. Het zou even duren, maar uiteindelijk zouden we weer zwemmen in het geld. Niet dat we dat nu niet al deden, maar we moesten wel op gaan passen. Ik gromde even oen Niall afsloot met Calum en Harry. 'Waar is die jongen eigenlijk. Hij weet dat er op deze dag een vaste bespreking is.' En belangrijk zou het niet zijn, want anders had hij Calum ook wel meegenomen. Ik werd er echt strondziek van. Ik dronk mijn glas in een teug leeg en zetten er ding voor Zayn zijn neus zodat hij hem bij kon schenken. Ik keek even naar Luke die al de tijd braaf naast me op de grond had gelegen. Ik keek straks wel even of ik hem gewoon naar bed zou katen gaan, terwijl ik de nacht doorwerkte of niet. Waarschijnlijk wel, anders had ik morgen niets aan hem.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Styles
    Het was logisch dat mijn stemming van het een op het andere moment compleet omsloeg. Als er nou eens werd geleerd dat ze met hun poten van mijn hybrides af moesten blijven was dit allemaal niet gebeurd. Ik raakte er heel geïrriteerd van en het fijne gevoel dat ik een paar seconden geleden nog had leek niks van over te zijn. Stil luisterde ik naar de uitleg die ik van Ashton kreeg wat daar beneden allemaal gebeurde en snoof even van irritatie. Zo moeilijk kon het toch wcht niet zijn zonder mij in de buurt. Meestal zat ik er al bij voor spek en bonen, me afvragend waarom ik er in godsnaam bij zat. Het enige wat ik toch altijd hoefde te doen was voorbeelden maken voor de rest van de wereld, of op wie we ook op dat moment gericht waren. De rest ging me niet aan en ik vond het doodsaai om eerlijk te zijn. Tot nu toe was ik er stipt bij geweest en zo erg konden ze me niet missen. Ik vroeg Ashton om nog wat meer informatie en schudde mijn hoofd even. Dat Calum veel werd uitgescholden was niks nieuws, ik deed het zelf ook zo nu en dan, al waren er ook een paar momenten dat hij echt zijn best had gedaan en ik affectie naar hem toonde, maar dat kwam bar weinig voor. Zacht aaide ik over de wang van de hybride naast me om hem gerust te stellen dat niks van dit jegens hem was, ik kon echt niet boos op hem zijn nu. Ik glimlachte toen hij in mijn aanraking leunde, ik wist heus wel wat hij fijn vond en wat hem kalmeerde, dat gebruikte ik alleen zelden. Op deze manier bleef ik hem aaien tot Ashton weer een opmerking door de stilte gooide en ik mijn hand in mijn schoot liet vallen. Mijn ogen begonnen weer te twinkelen en ik grijnsde breed, zulk nieuws deed me goed. Na vandaag zou het goed zijn om op iemand te kunnen botvieren hoe erg ik mezelf haatte voor zo zwak zijn. Sowieso keek ik er altijd naar uit om een dagje in de kelder door te brengen, dat gebeurde me te weinig de laatste tijd, maar het aantal doden begon op te vallen. Dan was het goed dat ik bij elk geval anders te werk ging en er geen patroon was, wat wel inhield dat ik soms heel saai alleen trekker hoefde over te halen of een giftige vloeistof door iemands keel te krijgen. Ik merkte dat wel veel van Ashton's aandacht op de deur en alles beneden gericht was, het stond me niet aan. Als hij dat nu al deed zou hij dat de hele tijd doen, onbewust of niet. Ik schoof iets naar hem toe en tikte twee keer zacht op zijn wang. "Hé, focus op mij, ja?" zei ik zacht voor ik zijn staart voorzichtig van zijn schoot afschoof en er zelf plaats op nam. Ik legde mijn beide armen om zijn nek en drukte mijn lippen op die van hem. Calum redde het wel zolang hij verder luisterde, anders kon ik morgen nog uit mijn plaat gaan tegen Niall en Michael. Om Ashton verder af te leiden Maakte ik een rollende beweging met mijn heupen over de zijne, zo kwamen we ook gelijk weer in de goede gemoedstoestand. Even geen zorgen, niet alles overdenken, gewoon het laten gaan en het over ons heen laten komen. Er kon toch niks fout gaan.


    Because I love him, do I need another reason?

    Zayn Malik
    Ondanks het feit dat we nog niet betrapt waren op moord, leek Michael er wel vrij zeker van te zijn dat de FBI wist waar we me bezig waren. Ik kon me er amper iets bij voorstellen, want veel kwam ik niet in contact met de buitenwereld. Al sinds ik klein was had ik vrij geïsoleerd geleefd; ik kwam weinig buiten, mede omdat ik eens probeerde te ontsnappen toen ik naar buiten mocht. Het was nogal een hopeloze zaak geweest, want nog geen twee straten verder werd ik alweer mee terug genomen. Enkel door de vergaderingen kwam ik wat te weten wat er aan de gang was in de wereld, maar daarbij ging het natuurlijk ook alleen nog maar om dingen die om de maffia draaiden. Toen Michael zijn glas voor me neerzette vulde ik die weer en zette het weer bij hem neer. Ik wist nu al dat er een grote mogelijkheid was dat dit niet goed af zou lopen. Misschien niet vanavond, maar dan zou hij zichzelf vannacht wel dronken voeren en morgen bloedchagrijnig zijn. Maar goed dat ik zijn hybride niet was. Er was wel een grote kans dat Calum die gevolgen zou moeten dragen. Mijn blik verplaatste zich naar hem, en toen zag ik dat hij stilletjes zijn hand had opgestoken. Soms had ik echt het idee dat hij niet echt goed kon nadenken. Dit was niet echt het juiste moment om vragen te gaan stellen, als hij in zo'n positie was. Ik maakte me echter wel enigszins zorgen om hem, want wat als Harry niet op kwam dagen omdat hij te druk was met Ashton en hij Calum gewoon vergeten was? Hoe onnadenkend hij af en toe ook kon zijn, hij verdiende het niet om een hele nacht vast te zitten in een hoekje.


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    Niall Horan
    Ik knikte even dankbaar naar Zayn die mijn glas bijschonk en nam een slokje. Zelf pakte ik 3 mokken en schonk in elk wat thee om ze daarna naar de hybrides te schuiven. Die mochten echt wel wat drinken, behalve Calum. Die moest al wat blij zijn dat hij nu niet direct op zijn flikker was gegeven. Ik luisterde rustig naar Michael en knikte. "Klinkt prima, Mikey. De FBI is nu inderdaad best een probleem, maar ik probeer wat met de Mexicanen te regelen om wat van de mankrachten van ons af te halen. Zij hebben nog schulden bij ons en het is nu een goede tijd om die in te lossen." zei ik als reactie voor ik verder ging met andere onderwerpen die ook besproken moesten worden. Ik zag hem wat oplichten bij mijn financiele questie. Ik grinnikte zacht bij zijn woorden. "Dat weet ik, maar dat hoeft nu niet. Jij bent de eerste die het hoort als het nodig is." zei ik voor ik de laatste dingen besprak en ik sloot af met Calum en Harry. Hij had dat gedrocht van hem veel beter moeten africhten, maar dat leek te veel moeite te zijn geweest bij de bastaard die hij later in zijn leven had gekregen. Bij Michael's woorden maakte ik een zacht sussend geluidje. "Dat weet hij inderdaad en dit kan eigenlijk niet, maar hoogst waarschijnlijk heeft het iets met zijn vorige leven te maken. Ik spreek hem later er wel op aan. Maak je er maar geen zorgen over. Als je niets meer te bespreken hebt denk ik dat we deze bespreking wel kunnen kortsluiten. Ik moet nog wat bellen en ik denk dat jij direct aan het werk wil. Van mij mag je ook morgen beginnen en nu je rust nemen, maar dat is aan jou."zei ik rustig terwijl ik mijn dossiers weer dichtvouwde en naar Calum keek die zijn hand omhoog had. "Wat snap jij niet aan kop dicht, bastaard? Jij blijft gewoon daar in de hoek en wacht maar tot Harry je komt halen. Ik zal een briefje voor hem op de koelkast hangen. Daar mag je wel dankbaar voor zijn." zei ik voor ik nog een slok whiskey nam. Meer ging ik vanavond neit drinken, want ik had nog veel te regelen om ons te beschermen en in te dekken. Misschien een glaasje voor het slapen gaan, maar meer niet. Ik legde mijn hand op Ace zijn hoofd en kriebelde zacht achter zijn oor. Bij Zayn deed ik hetzelfde. Ik prees ze maar weinig verbaal, maar ik probeerde hen wel toch wat te liefkozen als ik het kon en het paste.


    Bowties were never Cooler

    Michael Clifford
    Ik was nu al weer klaar met vandaag. Ik was hier totaal niet voor in de stemming en als dat klote beest van een Calum gewoon met zijn poten overal vanaf was gebleven, was er niets aan de hand geweest. Had ik verder kunnen kijken naar game of thrones en daarna mijn warme bedje in kunnen duiken. Dan had ik morgen wel gekeken naar de zaken van Ierland en was zo alles geregeld. maar in plaats daarvan moest ik nu als de wiedaweer alles recht gaan trekken. Alles terug zien te krijgen, voordat iemand anders het had gevonden en onze beveiliging versterken. En ik wist al precies wat ik ging doen om te voorkomen dat er weer zoiets kon gebeuren. Ik nam nog een slok van de wiskey die Zayn had bijgevuld en stond langzaam op toen Niall zei dat het niet nodig was om wat extra geld binnen te halen. ik gromde nog wat over Harry, dat Niall meteen goed probeerde te praten. 'Het zal wel.' Ik sloot de computer weer af. Het was maar beter dat deze vernietigd werd, want als ze alles wel vonden, konden ze makkelijk achterhalen waar het vandaan kwam. 'Ik regel het nu, of je wilt vannacht uit je bed geblazen worden omdat we erbij zijn. dus ik ga maar eens aan het werk.' Ik schoof mijn stoel aan en pakte het glas wiskey en de fles. 'Luke, breng de computer bij het grofvuil voor het huis en kom daarna naar de computerlab.' Gaf ik mijn hybride de opdracht, waarna ik de vergaderzaal uitliep, bij de kuiken een zak dropjes meepikte en naar mijn werkruimte ging waar gelukkig wel alles nog draaide. Ik nam plaats op mijn stoel, zetten de fles wiskey en de zak drop naast me neer en begon als een gek alles uit te vogelen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ace von Monroe
    Ik had nooit gesnapt waarom ik bij de vergaderingen aanwezig moest zijn. Ik had geen flauw idee waar ze het over hadden en mocht me er toch niet mee bemoeien. Het enige wat ik mocht was zitten en wachten tot het voorbij was. In dit geval was ik blij dat vooral Zayn bij het zakelijke deel betrokken was in plaats van ik. Ik wilde zo min mogelijk met al dat criminele gedoe te maken hebben en dat ging me goed af. Ookal werkte ik dan voor iemand van de mafia, als ze op werden gepakt en me zouden ondervragen kon ik toch nergens antwoord op geven. Ik schoof wat verveeld heen en weer op mijn stoel en liet af en toe mijn blik op Calum vallen. En maar beweren dat hij geen kleuter was, maar wel overal met zijn vingertjes aan moeten zitten. Naar puppy cursus, dat moest die. En Niall vast maar denken dat hij het zwaar met Zayn en mij had. Ik schok op toen er een glas thee voor mijn neus werd gezet en keek even op naar Niall. Zo Zo, was die op zijn achterhoofd gevallen ofzo? Toch pakte ik het drinken. Gewoon omdat ik het anders helemaal voor niets had gemaakt en nam rustige slokjes. Ik volgde Michael nauwlettend toen hij opstond, nog steeds in de verwachting dat hij in een keer uit zijn plaat zou gaan, maar hij bleef aardig rustig. Negeerde Calum verder helemaal en vertrok. Ik kromp ineen toen ik Niall zijn hand over mijn hoofd voelde gaan en mijn kaken verstrakte iets. Ik moest mezelf blijven vertellen dat hij het goed bedoelde en kon de grom nog net inslikken. Ik had altijd goede herinneringen gehad aan over mijn bol gekroeld worden en daar probeerde ik me aan vast te houden. Maar het voelde gewoon zo onderdanig.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Calum Hood

    Terwijl mijn hand nog stilletjes in de lucht hangt zie ik dat Niall de andere wat thee schuift en verdrietig kijk ik omlaag. Klinkt prima, Mikey. De FBI is nu inderdaad best een probleem, maar ik probeer wat met de Mexicanen te regelen om wat van de mankrachten van ons af te halen. Zij hebben nog schulden bij ons en het is nu een goede tijd om die in te lossen." Verteld hij. "Dat weet ik, maar dat hoeft nu niet. Jij bent de eerste die het hoort als het nodig is." Mijn oren stonden halfhoog en nog bang voor gewelddadig geluid. "Dat weet hij inderdaad en dit kan eigenlijk niet, maar hoogst waarschijnlijk heeft het iets met zijn vorige leven te maken. Ik spreek hem later er wel op aan. Maak je er maar geen zorgen over. Als je niets meer te bespreken hebt denk ik dat we deze bespreking wel kunnen kortsluiten. Ik moet nog wat bellen en ik denk dat jij direct aan het werk wil. Van mij mag je ook morgen beginnen en nu je rust nemen, maar dat is aan jou."zegt hij weer "Wat snap jij niet aan kop dicht, bastaard? Jij blijft gewoon daar in de hoek en wacht maar tot Harry je komt halen. Ik zal een briefje voor hem op de koelkast hangen. Daar mag je wel dankbaar voor zijn.'Zegt hij boos. Bang en verdrietig kijk ik naar de grond. Hij had zelf gezegd dat je bij vragen je hand mocht opsteken, daarbij was dit voor een goed doel. Ik wist dat Harry niet van onleesbaar handschrift hield, dus van hem kon ik ook nog wel het een en het ander verwachten. Ik staar wat naar mijn voeten en pulk zachtjes aan het leer van de halsband. Ik voelde zo af en toe de blikken van Zayn en Ace over mij heen glijden. Zayn vond dat ik het niet helemaal verdiende, althans dat dacht ik. Maar van Ace wist ik zeker dat hij me in zijn hoofd een lomp beest noemde. MIjn gedachtes floepen weer terug naar Ashton en Harry. Ik wist dat ze samen wel eens weg gingen met de auto, waar heen dat wist ik niet. Niemand die het me vertelde, wat ik wel wist dat ik dan achter bleef. Met verdrietige ogen en een staart tussen mijn benen kijk ik naar de muur. Daar zat ik dan, waarschijnlijk tot aan morgenochtend, op een onconfortabele manier en op een koude tegel.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ashton Irwin
    Harry leek aan mijn lippen gekluisterd om te horen wat er in godsnaam aan de hand was bij de vergadering. Ik vertelde het hem netjes en liet me door hem liefkozen. Al was het wel een liefkozing die erg dominant kon worden opgevat van zijn kant. Het was misschien iets wat me weer erg terugzette op mijn plek als hybride, maar ik vond het te prettig om er zo overna te denken. Ik leunde iets verder naar hem toe en sloot mijn ogen van genot. Toch hield ik me wel gespitst op beneden. Bij mijn mededeling dat hij weer aan de bak mocht zag ik zijn hele gezicht oplichten en hem wat vrolijker worden. Ik wist wel wat hem goed deed. Toch bleef ik gefocussed op beneden. Calum was niet tactisch of heel slim, maar ook tegenover hem voelde ik me wel een beetje verantwoordelijk. Toch was die verantwoording snel weg bij de twee tikken op mijn wang. Ik keek opzij en zag de twinkels in zijn ogen. Bij zijn woorden kwam er weer een grijns op mijn gezicht en wist ik me weer af te sluiten van de wereld om me heen. Ik voelde hoe hij mijn staart wegsschoof en op mijn schoot kroop. Bijna direct sloeg ik mijn armen om hem heen, net als mijn staart. Ik grijnsde en kuste hem toen vrolijk terug. Mijn oren sprongen al snel weer compleet vrolijk en dominant omhoog. Het voelde heel erg goed. Nu wel weer. De sfeer was weer compleet terug en zeker toen hij met zijn heupen tegen de mijnen rolde was Calum compleet uit mijn gedachten verdwenen. Een zachte rommel kwam uit mijn borst voor ik ons zo omdraaide dat ik hem weer tegen het matras drukte. Mijn handen bracht ik weer naar zijn heupen terwijl ik zacht op zijn onderlip beet. "Kom op, Curly baby. Geef je Daddy eens iets om mee te werken." mompelde ik tegen zijn lippen voor ik hem weer passioneel zoende. Mijn duimen liet ik weer over zijn kruis gaan, waar de bobbel van net toch nog niet was verdwenen. Het was voor mij nieuw, maar de woorden die over mijn lippen kwamen zorgden toch ook wel voor een rilling over mijn rug. Het was heel erg nieuw, maar het voelde enorm goed. Mijn dominantie leek op dit moment grotendeels onbetwist en zolang Calum vastzat in de kamer zou niemand ons snappen. Harry zou zich wel een beetje rustig moeten houden, maar van mij hoefde hij zeker ook niet zijn mond compleet dicht te houden. Gewoon net genoeg om de anderen het niet te laten horen. Ik wreef iets harder over de bobbel en wachtte op een reactie van de krullenbol. Mijn wijsvingers haakte ik ook weer achter de band van zijn pjamabroek. Als hij in zijn boxer lag, stonden we gelijk... Nouja gelijk, ik had hier toch wel de overhand. Zeker als ik me breed maakte en gewoon op mijn instincten vertrouwde. Mijn instincten lieten me haast nooit in de steek en zeker nu leek het juist heel goed te zijn dat ik mijn dominante kant nooit helemaal had afgewezen. Het was jammer dat het me ook klappen opleverde, maar als dit de andere kant van het alles wat, kon ik er prima mee leven. Ik hoopte alleen dat hij dit alles weer even goed toeliet als daarnet. Dan kon dit nog wel eens flink leuk worden.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan
    Ik wist dat ik nu misschien iets te lief deed tegen de andere hybrides, maar ik wilde niet dat zij dachten dat wij ook boos op hen waren. Dat was namelijk zeker niet waar en ik wilde geen hybridenopstand. Het was duidelijk dat Harry niets wilde horen van het feit dat ik probeerde de lieve vrede te bewaren. Ik knikte nog even bij Michaels woorden. "Dank je, Mikey." zei ik zacht maar oprecht tegen hem. Dat joch was een wonderkind met computers. Ik maakte me dus echt geen zorgen over dit alles. Toch zou ik wel wat telefoontjes plegen om hem iets meer tijd te schenken. Ik hoorde wat hij zei tegen Luke. Ach ik belde ook wel de computerman. Dat hij de fles whiskey meenam vond ik iets minder, maar we hadden er nog zat en van de Ieren zouden we wel nieuwe krijgen als ze slim waren en geen extra pijn wilden. Toen Mikey uit de kamer was stopte ik met het aaien van Zayn en Ace. "Zayn, kan je de dossiers en mijn laptop terugbrengen en vast wat drinken klaarzetten op mijn buro. Ik ben er zo." zei ik tegen de jongen voor ik me op Ace richtte. "Ace, kom jij even mee naar de slaapkamer." zei ik rustig. Daar lagen de andere halsbanden en kon ik hem even rustig alleen hebben. Ace en Zayn waren allebei goede hybrides, al hadden ze allebei wat opstandige trekjes. Zeker nu ik weer zag wat voor een gedrag Calum vertoonde. Ace had zich de laatste tijd echt enorm goed gedragen. Zayn zijn beurt kwam binnekort ook wel, maar omdat hij te laat was geweest, zou hij vanavond moeten werken terwijl Ace vrijetijd kreeg. Dat kregen ze niet vaak. Ik mocht blij zijn met twee van deze hybrides. Dat was ik ook, maar ik liet het niet vaak merken. Ik wilde ze ook niet te veel laten denken dat ik een pushover was. Ik deed dan geen veldwerk en zat de hele dag achter mijn buro, ik was zeker niet om te onderschatten of af te schuiven. Al was ik misschien wel een zoetje in vergelijking met de anderen. Nu wilde ik dit gewoon even afhandelen en dan iedereen bellen die ik moest bellen en de dossiers aanmaken en verder verwerken voor ik naar bed ging.


    Bowties were never Cooler

    Zayn Malik
    Het verbaasde me dat Niall de thee voor ons inschonk. Het gebeurde niet vaak dat hij zoiets aardigs voor ons deed. Als we wat extra's kregen moesten we het meestal maar gewoon zelf regelen; niet dat ik dat heel erg vond, maar goed. Een kleine zucht verliet mijn lippen toen de thee mijn lichaam verwarmde. Meestal leefde ik vooral op water, want luxeproducten waren dingen die we niet vaak mochten hebben, dus ik moest er maar zo lang mogelijk van genieten. Al helemaal toen hij me achter mijn oor aaide voelde ik mezelf steeds meer ontspannen. Blijkbaar hadden we wel iets goed gedaan vandaag. Ik zag wel dat Ace er wat meer moeite mee had, al zag ik het probleem niet helemaal. Natuurlijk voelde het nogal onderdanig en zelfs een beetje alsof we een of ander huisdier waren, maar hoe erg was dat nou, vergeleken met hoe we ook behandeld hadden kunnen worden? Niall stopte naar mijn mening veel te snel met het achter mijn oor kriebelen en besloot me meteen maar weer een opdracht te geven. Het rustige kwartiertje was weer afgelopen en het was weer tijd voor me om aan het werk te gaan. 'Natuurlijk,' antwoordde ik, hopend dat de lichte teleurstelling die ik voelde niet weerspiegelde in mijn stem. Ik stond op, pakte de dossiers en zijn laptop, en liep daarmee naar het kantoor. Ik zette de laptop in het midden, bij zijn bureaustoel, en legde de papieren ernaast. Nu was het maar wachten op Niall. Hopelijk ging zijn werk niet al te lang duren, want ik had helemaal geen zin om pas heel laat in bed te liggen. Daarbij hoopte ik dat hij iets meer voor me te doen had dan alleen maar drinken inschenken, want om dat de hele avond te doen werd ook behoorlijk saai.


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.