• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:
    Ik denk dat je mn post noet gelezen hebt gezien camp gwn met twee klammfels leden oa viktor voor de klammfels boot staan gezien camp net terugkeerde.. xd


    Oeh, verkeerd gelezen dan


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Oeh, verkeerd gelezen dan


    ken gebeuren x')


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    De trein stopte en het duurde even tot dat ik op sprong en de trein uit beende. Ik had de hele rit geen een oog dicht gedaan, laat staan geknipperd. De hele tijd lag ik opgekruld op het bankje en wachtte tot ik de trein niet meer hoorde zodat ik er van uit kon gaan dat we aan waren gekomen. Ik sprong een koets in en zonder op iemand de gaan wachten reed ik al richting Zweinstein toe. Oh Merlin; als ik Camp niet kan vinden ga ik mezelf letterlijk in Hedwig haar kooi opsluiten. Oh Merlin; als er iets mis is met Camp voer ik mezelf aan Fred en Ralf, hoeft niet perse tijdens een volle maan te zijn.

    Ik gunde het kasteel niet eens een blik toe toen we de terrein op liepen. Al de andere studenten liepen naar het kasteel toe, maar ik liep direct naar de klamfels boot toe, hopend dat Campbell daar was. Oh Merlin, nog nooit heb ik zo erg voor iets gehoopt. Oh Merlin.. straks is hij er niet en dan offer ik mezelf aan Karkarov of Nathaniel zodat ze me langzaam en pijnlijk gaan doden.
    maar ie gedachtes verdwenen al gauw toen ik een al te bekende persoon voor het boot zag staan. Maar niet alleen. Twee andere klammfels studenten stonden bij hem. Bij Campbell; bij mijn Campbell. En een van hen was Viktor. Ondanks dat begon ik breed te glimlachen en duwde met al te veel moeite de verlangen weg om naar hem af af storen en hem in een omhelzing te trekken. In plaats van dat greep ik een paar kleine steentjes die zich bij een boom lagen en wierp ze naar Campbell toe, richtend op zijn achterhoofd.
    'Psstt, Campbell!!' Fluisterde ik zo zacht mogelijk.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ralf Auron

    'Het was Katie. Ze... Ze weet van je geheim en nu wil ze het aan de hele school vertellen omdat ik jou boven haar verkies.'
    Hij pakte mijn hand vast waarna we stilletjes onze weg naar Zweinstein liepen. Zonder koets. Eigenlijk boeit het me niet zo veel; Draco had het al tegen een heleboel studenten verklapt in de tijd wanneer ik iets met Ginny had.
    'Dus, wat is er met jou gebeurt zonet? Ik geloof er helemaal niks van dat er niks is gebeurt,' ik beet op mijn lip en keek weg. Ik haat het zo erg;ik haat dat Fred me zo goed kent.
    'Je weet dat ik altijd van je blijf houden, toch?' Hij drukte een kus op mijn voorhoofd voordat hij mijn hand losliet om een arm om me heen te gooien.
    'Oh- niet echt iets.. bijzonders. Gewoon.. ik kwam die joch van eerder weer tegen; die jongen die je gekust had tijdens de treinrit voor de vakantie..' zei ik maar. Ik keek weer op naar Fred en probeerde wat te gaan glimlachen.
    'Maak- maak je maar geen zorgen. Hij heeft niets gedaan.'
    Ik schuifelde wat dichter naar hem toe en drukte een kus op zijn kaak.
    'En over Katie.. ik ben niet echt zo een jaloers type maar ik heb zo ook mijn grenzen. En ze is er bijna over heen..'


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    Voor ik er erg in had voelde ik een steentje tegen mijn achterhoofd en voordat ik om kon kijken en er nog een voelde wist ik dat dit geen toeval was. Te bang om te zien waar of van wie de steentjes afkomstig waren bleef ik strak naar voren staren terwijl ik nerveus iets probeerde te bedenken om deze hele akkefietje zo soepel mogelijk te laten lopen zonder dat iemand gewond raakte.
    ‘Wat is er in vredesnaam met jou aan de hand?’ hoorde ik plotseling Yordan zeggen terwijl zijn ogen op mij gericht stonden en snel zo zelfverzekerd mogelijk probeerde te kijken terwijl ik ergens stress voelde opkomen. Ze mochten George niet zien. Dan ging alles fout.
    ‘Niks wat jou aangaat in ieder geval.’ Waagde ik zo kil mogelijk.
    ‘Wat zijn we weer arrogant. Wacht maar wanneer morgen je tweede opdracht begint. Dan piep je wel anders.’ Ik hoorde Viktor lachen en waagde stiekem een nerveuze blik naar de richting waar de stenen zojuist vandaan gekomen waren maar direct hoorde ik al een veels te bekende stem.
    ‘Campbell is niet voor niks uitgekozen door de beker wier jullie allemaal niet waardig genoeg vonden..’ ik keek verbaasd op naar Nathaniel die naast me kwam staan waar hij haast met zijn ogen die van mij leek te doorboren. ‘..Hoewel de beker dit jaar vrij weinig keus had voor Klammfels. Een schande gewoon.’ Zei hij kil. Hoewel ik al heel mijn leven met Nathaniel in een huis leefde wist hij er nog steeds voor elkaar te krijgen om mijn nekharen overeind te laten staan met zijn woorden en kilte net zoals het bij Viktor en Yordan deed. Hij gebaarde met zijn hand en meteen liepen ze als schoothondjes naar binnen. ‘Het is maar goed dat ik nu de rest van het jaar op deze schoolterrein bevind gezien je nog steeds niet voor jezelf op kan komen. Hoe triest.’ Ik kon de walging van zijn gezicht zien druipen en gauw wendde ik mijn ogen af en beet zachtjes op mijn lip waardoor ik meteen een harde klap in mijn gezicht voelde. ‘Dit bedoel ik dus onder anderen. Je ogen en houding verraden wat je werkelijk bent; Campbell. Er is daar geen ruimte meer voor; hoor je me.’

    Ik heb een vermoeden dat George Nathaniel nu gaat vermoorden hoewel George slimmer af is door in de bosjes te blijven. Althans voor nu :’)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Oh god.. ik weet al wat George moet doen. #typischgeorgeactie


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Oh god.. ik weet al wat George moet doen. #typischgeorgeactie


    Nu ben ik officieel bang.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    Campbell draaide zich niet om wat me maar een slecht gevoel gaf. En helema toen de eerste jongen naar hem keek en begon met praten.
    ‘Wat is er in vredesnaam met jou aan de hand?’
    ‘Niks wat jou aangaat in ieder geval.’
    Zei Campbell kill. Mijn nekharen kwamen overeind staan bij het horen van Campell zijn kille stem en geruisloos liep ik terug naar de plek van waar ik de steentjes pakte en verstopte ik me achter de boom.
    ‘Wat zijn we weer arrogant. Wacht maar wanneer morgen je tweede opdracht begint. Dan piep je wel anders.’ hoorde ik Viktor zeggen en meteen daarna voelde ik woedde in mijn onderbuik borrelen.
    ‘Campbell is niet voor niks uitgekozen door de beker wier jullie allemaal niet waardig genoeg vonden... Hoewel de beker dit jaar vrij weinig keus had voor Klammfels. Een schande gewoon.’
    Tot mijn grootste schrik en ergenis was Nathaniel diegene die dat zei. Ik kwam wat achter de boom vandaan en spiekte naar Campbell toe die nu naast zijn broer stond. De twee studenten van net liepen terug de boot ik en het liefst stormde ik op Nathaniel af om hem het meertje in te gaan duwen.
    ‘Het is maar goed dat ik nu de rest van het jaar op deze schoolterrein bevind gezien je nog steeds niet voor jezelf op kan komen. Hoe triest.’
    Mijn kaak viel wat open en geschrokken staarde ik ze maar aan. Blijft Nathaniel nou echt op Zweinstein? Mijj hart maakte een driesubbele salto en net toen ik weer achter het boom wilde gaan springen werd mijn woedde verdubbeld toen Nathaniel hem in zijn gezicht sloeg.
    ‘Dit bedoel ik dus onder anderen. Je ogen en houding verraden wat je werkelijk bent; Campbell. Er is daar geen ruimte meer voor; hoor je me.’
    Ik sprong achter het boom vandaan an grabbelde mijn stok uit mijn gewaad om dan vervolgens richting Campbell en Nathaniel toe te lopen. Deed hij zo de hele vakantie lang? Elke stap die ik zette verdubbelde mijn woedde tot ik absurd stopte en na al de omstansigheden die ik ook had gehad wist dat het niet slim was om op hem af te gaan stormwn. Mijn ogen vielen echter op de grote boom die een paar meter van de twee vandaan stond. Zonder nog na te denken richtte ik mijn toverstok op de stam van de boom en vuurde een spreuk op af wat echter niet zo veel vershil ik bracht. Vloekend vuurde ik nog een paar op af waarna ik uiteindelijk wat gekraak hoorde tot het wat brak en richting Nathaniel viel, tot ik ook doorkreeg dat Campbell daar ook stond.. wilde ik hem waarschuwen maar was al te laat..

    [ bericht aangepast op 28 sep 2014 - 1:05 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Yep dat word een nachtje ziekenhuis voor twee personen x')


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik dacht er ook aan om camp weg te duwen voordat hij obder het boom zou liggen. Zal ik George dat nog katen doen of zeg je; dit is eel goed x')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Of ja- nee ik duw hem weg. Ik eil niet dst mijn Campie gewond gaat raken :'x


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Nee ik heb al bijna mijn post af x') dus change back :'3


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    Ik knikte als antwoord terwijl ik alle angst naar de achtergrond probeerde evenals het luide gekraak van de bomen die achter me stonden die per seconde luider leken te kraken terwijl ik met al mijn kracht Nathaniel terug aan probeerde te kijken tot hij zijn ogen afwenden naar iets achter mij. Voordat ik echter kon kijken voelde ik iets hards en groot en enorm zwaar op mij vallen en ik kon zweren dat mijn ruggenwervel aan gort werd geplet evenals mijn hele lichaam terwijl ik een warm vloeistof over mijn voorhoofd voelde glijden voor mijn ogen dicht schoten.

    Nathaniel- Jean Saunders

    Met een enorme klap kwam de boom op de grond en voordat ik Campbell weg kon trekken werd hij geraakt door de hele boom terwijl ik zelf nog kon wegspringen en slechts allerlei dennennaalden in mijn haar hun vestiging genomen had. Geen gekerm. Geen gegil. Geen enkel geluid kwam onder de boom vandaan.Net zoals deze vakantie. Campbell toonde geen geluid meer, geen tranen. Niks meer. Misschien kon er uiteindelijk toch wat uit hem gehaald worden. Snel stak ik mijn stok uit en toverde de boom van Campbells kleine lichaam af die helemaal geplet leek te zijn. Binnen een paar passen stond ik naast hem en tilde hem van de koude besneeuwde grond op. Hij zat onder de dennennaalden en er stak een akelige rode kleur op zijn lijkbleken gezicht. Woedend keek ik op en ontmoette George gezicht.
    ‘Als je van hem houd blijf je zo ver mogelijk uit zijn buurt. Zie je wat je aanricht. Jij werkt letterlijk Campbell de dood in. Ik wil je nu en dan ook nooit meer bij hem zien of zelfs in een straal van twee meter. Je bent dood voor hem.’ Met een ruk draaide ik me om en beende de sneeuw door en tot mijn grootste ergernis naar het ziekenhuis waar ik hem niet alleen zal laten. Niet wanneer die gek mijn boodschap nog niet begrepen had.


    Yep nu kon Nathaniel even een bitch zijn :')


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Maar nu heb ik spijt :'(


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    George Weasley

    Mijn stok gleed uit mijn hand toen de boom volledig op Campbell viel terwijl Nathaniel simpel opzij sprong. Mijn hand schoot even door mijn baren terwijl ik angstig bleef staan en mezelf duizend keer vervloekte terwijl ik toekeek hoe Nathaniel de boom wegtoverde en Campbell zijn lijkbleke bewusteloze lichaampje optilde. Angstig zette ik een stap naar achteren en ging nu met beiden handen door mijn haren.
    'Oh Merlin' siste ik dan toen Nathaniel zijn ogen de mijne ontmoette.
    ‘Als je van hem houd blijf je zo ver mogelijk uit zijn buurt. Zie je wat je aanricht. Jij werkt letterlijk Campbell de dood in. Ik wil je nu en dan ook nooit meer bij hem zien of zelfs in een straal van twee meter. Je bent dood voor hem.’ en met dat liep hij weg. Ik schudde mijnhoofd en draaide me om om een woeste schop tegen de boom achter me te geven om vervolgens heftig op mijn lip te bijten om te voorkomen dat ik een kreet zou laten.
    'Verdmme, verdomme, verdomme, oh Merlin; dood me.' Siste ik tegen mezelf voordat me weer omdraaide en zonder nog te twijfelen achter Nathaniel aan beende.
    'Het was een ongeluk!' Riep ik wanhopig.
    'Campbell wilde ik nooit pijn doen verdomme; ik heb hem nooit pijn gedaan.. op nu na.' Siste ik dan en begon mezelf steeds meer en meer te gaan haten.
    'Sukkel ook; ik deed het niet expres en jij was diegene die hem twee keer achter elkaar probeerde te gaan doden.'


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••