• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Nathaniel- Jean Saunders

    ‘Het was een ongeluk! Campbell wilde ik nooit pijn doen verdomme; ik heb hem nooit pijn gedaan.. op nu na. Sukkel ook; ik deed het niet expres en jij was diegene die hem twee keer achter elkaar probeerde te gaan doden.’ Meteen gleed er een schampere lach over mijn lippen. ‘Het was een ongeluk? Kijk naar Campbell dan. Ziet het er uit als een ongeluk.’ Ik bleef even stil staan met Campbell in mijn armen. ‘Denk je werkelijk dat Campbell jou nog wilt zien zodra ik hem de waarheid vertel; dat zijn geliefde George een boom op hem heeft laten vallen. We hadden een afspraak gemaakt George; en ik eis dat je er aan houd. Je komt niet meer in zijn buurt of er gaan consequenties aan vast komen te zitten. Je weet dat ik weet waar je woont en je weet dat ik de persoon bezit die jij lief heb.’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    Hij lachte schamper wat me maar geen goed gevoel gaf.
    ‘Het was een ongeluk? Kijk naar Campbell dan. Ziet het er uit als een ongeluk. Denk je werkelijk dat Campbell jou nog wilt zien zodra ik hem de waarheid vertel; dat zijn geliefde George een boom op hem heeft laten vallen. We hadden een afspraak gemaakt George; en ik eis dat je er aan houd. Je komt niet meer in zijn buurt of er gaan consequenties aan vast komen te zitten. Je weet dat ik weet waar je woont en je weet dat ik de persoon bezit die jij lief heb.’
    Zachtjes schudde ik met mijn hoofd en kwam voor hem staan waarna ik mijn handen automatisch in een vuist balde.
    'En jij denkt dat alles wat jij doet geen consequenties heeft?' Zei ik kil en waagde Campbell een blik. Zachtjes beet ik op mijn lip voordat ik weer opkeek.
    'Tegenwoordig gaat niets meer zo makkelijk. Als je dat niet wist; ken je mij nog niet. Want ik hou van Campbell en zo makkelijk ga ik hem niet verlaten.'
    Ik stond even stil en keek weg om weer naar Campbell te kunnen kijken. Ih Merlin; hij ziet er afschuwelijk uit. En ik heb dit gedaan.
    'Dus laat me tenminste voor deze keer hem naar het ziekenzaal brengen aangezien het ook mijn schuld is; of geweld gebruiken word ook een optie.'


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Nathaniel- Jean Saunders

    ‘En jij denkt dat alles wat jij doet geen consequenties heeft? Tegenwoordig gaat niets meer zo makkelijk. Als je dat niet wist; ken je mij nog niet. Want ik hou van Campbell en zo makkelijk ga ik hem niet verlaten. Dus laat me tenminste voor deze keer hem naar het ziekenzaal brengen aangezien het ook mijn schuld is; of geweld gebruiken word ook een optie.’ Zonder blikken of blozen bleef ik hem aanstaren terwijl hij middels al een paar keer zijn blik afgeweken had en dat om naar de persoon in mijn handen te kijken. Mijn broertje; Campbell.
    Ik wist dat ik George kon tegenhouden. Ik wist dat hij geen partij voor mij was maar ik kon Campbell niet vertrouwen. Ik kon het niet geloven dat hij George alleen zou laten.
    Ietwat voorzichtig legde ik Campbell in Georges zijn armen waar Campbell nog witter geworden leek te zijn dan hij al was. ‘Ik zal voor deze ene laatste keer zo gul zijn.’ ik trok een mondhoek een klein beetje omhoog en kon het niet laten om mijn ogen vriendelijk te laten worden waardoor ze hem kil doorboorde. ‘Als je hem ook maar iets aandoet.’ Siste ik zachtjes voor ik mijzelf omdraaide en achterom keek of hij me volgde voordat ik richting de verboden bossen toeliep waar een gigantisch grote koets stond waar ik naar binnen liep en de meisjes toeknikte die naar me glimlachte. Ik kende ze dan ook haast allemaal en liep naar de achterste kamertje waar ik op de deur klopte en algauw voorzichtig de deur open werd gedaan waar ik het meisje met maanblond haar ontmoette en hemelblauwe ogen waar zoveel mannen voor zwijken hoewel ze mij geen seconden konden verzwakken. ‘Ik heb een klus voor je.’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Oh god, wat voor klus :o


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Oh god, wat voor klus :o


    Nothing important xd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    Alles wat hij deed was kil aankijken wat me lichtelijk nerveus maakte, tot hij Campbell voorzichtig in mijn armen legde en ik met een zwak glinlach naar de bewusteloze jongen in mijn armen keek.
    ‘Ik zal voor deze ene laatste keer zo gul zijn. Als je hem ook maar iets aandoet.’ siste hij en liep met dat weg. Ik bleef op dezelfde houding staan tot dat Nathaniel de hoek om was en ik een zachte kus op Campbell zijn voorhoofd plaatste.
    'Het komt goed..' murmelde ik hoewel hij het niet kon horen. Nee; het komt niet goed. Ik heb verdomme een boom op hem gegooid.
    Met Campbell in mijn armen liep ik richting de ziekenzaal toe waar ik Madama Plijster al voor het raam zag staan. Ik negeerde haar en liep direct naar een bed toe waar ik Campbell voorzichtig op legde en ikzelf op de stoeltje naast hem plaats nam. Waarom in merlijns naam denkt Nathaniel nou dat ik Campbell iets aan kan doen? En zelfs zou hij dat denken; hij had hem al eerder de ziekenhuis in gejaagd.


    Jij was Madama Plijster :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Niet jij was madame plijster!


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Jij :o was jij niet diegene (madama plijster) die woest was op Campbell omdat hij de hele tijd uit de ziekenzaal ontsnapte ?

    De eersta paar keren speelde ik haar maar toen nam jij haar van mij over. Moet ik het echt in al die posts opzoeken om het aan je te laten lezen x')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Jij :o was jij niet diegene (madama plijster) die woest was op Campbell omdat hij de hele tijd uit de ziekenzaal ontsnapte ?

    De eersta paar keren speelde ik haar maar toen nam jij haar van mij over. Moet ik het echt in al die posts opzoeken om het aan je te laten lezen x')


    Heht was omgedraait X'D de eerste paar post was ik haar en daarna nam jij haar over omdat ik haar slecht speelde :P


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Heht was omgedraait X'D de eerste paar post was ik haar en daarna nam jij haar over omdat ik haar slecht speelde :P


    Dat was het juist niet x'')

    De laatste post waar ze in voor kwam was wanneer Camp in het ziekenzaal lag en George van Karkarov niet naar hek toe mocht gaan waardoor George expres zijj hand verwond om in het ziekenzaal te belandden. Jij die Madama Plijster speelde zei denk ik dat Geirge gewoon weg mocht gaan maar George probeerde jou, dus madama plijster over te tuigen dat hij moest blijven, samen met Camp. En toen zei Madama plojster nog dat ze niets mochten uithalen of zo iets en liep haar kantoortje binnen. Ik wist niet dat ze een kantoortje had jij wel (flower)

    Zal ik die post gaan opzoeken?


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Nee want daarna zijn er nog meer post gekomen (de laatste dat George op ziekenhuis was doen alsof hij camp was, wisseldrank en vluchtte de ziekenhuis uit de scene voordat ze naar de weasleys gingen. Speel jij haar nou gwn >.< ik speel al Nahtaniel als extra.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Nee want daarna zijn er nog meer post gekomen (de laatste dat George op ziekenhuis was doen alsof hij camp was, wisseldrank en vluchtte de ziekenhuis uit de scene voordat ze naar de weasleys gingen. Speel jij haar nou gwn >.< ik speel al Nahtaniel als extra.


    Dat was de enige keer dat ik haar speelde, de reden daarvoor weet ik niet meer :')

    Weet je.. zullen we haar nu gewoon buiten het verhaal houden.. camp is gewoon wat bewusteloos en gaat nu wakker worden :] en als ik haar echt moet gaan bespelen dan doe ik dan wel een paar posts later want ik ben tw lui om deze post aan te vullen met Madama Plijster.


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Campbell Saunders

    Met een knallende koppijn knipperde ik met mijn ogen waar een fel licht doorheen leek te boren alsof het me wilde verblinden. Zachtjes plaatste ik mijn hand voor mijn ogen terwijl alles mij pijn leek te doen waardoor ik zachtjes kreunde. Het laatste wat ik me herinnerde was iets zwaars op me; maar geen mens. Iets groots en enorm zwaars; een boom of iets. Misschien had dat het enorme gekraak veroorzaakt. Dan betekend dit dat ik nu dood was- of juist niet gezien alles enorm pijn leek te doen. Ietwat aarzelend legde ik mijn hand die ik voor mijn ogen geplaatst had weg en deed mijn ogen voor de zoveelste keer open waar direct hetzelfde felle licht mij verblindde waar ik met al mijn kracht tegenvocht tot ik mijn hoofd afdraaide en tot mijn grootste verbazing Georges gezicht leek te ontmoette.


    Slecht; I knoop. maar ik weet niet wat ik als openingszin tegen George moet zeggen x'3


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    Ik staarde maar naar mijn vingers die ik met elkaar liet spelen tot ik een zachte kreun hoorde waardoor ikverbaasd opkeek en Campbell met zijn ogen open zag liggen. Ik beet even oop mijn lip vooordat hij zich wat omdraaide en mij zag zitten. Mijn kaak viel maar open maar er kwamen geen woorden uit, ook veranderde mijn positie niet.
    'Campbell,' zei ik maar en perste mijn lippen op elkaar enuisterde naar mijn hart die snellek begon te kloppen.
    'Heei,' begroette ik hem waarna ik zachtjed mezelf uit begon te schelden voordat ik met mijn stoel naar hem toe schoof. Natuurlijk kon ik me niet meer inhouden en dacht niet na over Campbell zijn botten en gezondheid toen ik hem in een omhelzing trok.
    'Oh Campbell ik-' moet ik het zeggen? Ja. Anders verteld Nathaniel het aan hem an dan kan ik weer een pogig wagen om een boom op hem te gooien. En na dit weet ik dat dat niet goed zou gaan aflopen.
    'Het spijt me verschrikkelijk erg- ik heb je verdomme bijna gedood; bijna gedood! Oh Merlin; ik ben afschuwelijk.. alsof alles niet genoeg was geweest moest ik perse een poging wagen om Nathaniel met een boom te pletten..' Begon ik vlot. Ik weet niet zeker maar denk dat het niet verstandig is om aan iemand te vertellen dat ik de broer van diegene wilde gaan doden. Maar het blijft Nathaniel. Dan is het een heel ander verhaal.
    'Sorry.' Murmelde ik en liet hem los om beschaamd twrug in mijn stoel te gaan zitten.
    'Ik- ik had je gemist en ik denk dat ik te enthousiast was toen ik jullie zag staan..'
    Ik keek weg en beteijfelde even of hij dit alles wel echt hoorde. Want ik weet niet hoe het komt maar dit alles kijkt zo nep; was het maar ook nep.
    'Het spijt me zo erg..' herhaalde ik nogmaals.


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Mamapa Plijster komt zo; ik heb niet echt zin om mrt haar te posten (A) daarom stel ik het even wat uit.


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••