• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Slytherin meisje - klassenoudste - TheseWords
    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 :
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.

    [ bericht aangepast op 7 dec 2014 - 14:16 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    ‘Nathaniel?’ ik keek verbaasd op terwijl zijn hand van mijn wang gleed en zijn gezicht spierwit werd. Zie je; dit was het bewijs. Hij was bang met Nathaniel en ging daarom met mij om; zodat Nathaniel hem niet lastig zou vallen.
    ‘Je- je maakt een grapje.. Loog je dit? Is hij nog in leven? Zo ja, gaat hij wraak nemen? Ga ik dood? Oh merlin ik ga dood? Wat moet ik doen? Ik bedoel- dat- dat is leuk.. uh- hoe gaat het met Nathaniel. Ik bedoel- ik- ik zei eerder ook al dat je niet hoeft te liegen als- als er wat anders is gebeurd, toch Campbell?’ ik kon het niet laten om hem onzeker aan te kijken met toch een mengeling van verbazing. ‘…is hij nog in leven?’ ik kon het niet laten om die vraag meerdere malen in mijn hoofd te horen spoken. Ik had eigenlijk sinds de avond in de doolhof, Nathaniel niet meer gezien. Iets wat wonderbaarlijk lang is. Ik zag hem eigenlijk iedere dag; en anders iedere week- nu al in geen maanden. Dit klopte niet. Wat wist George wat ik niet wist- Wist George dat ik loog? Oh nee; als hij nu merkte dat ik loog zou hij me verlaten.
    ‘Nathaniel- ik bedoel Viktor.’ Murmelde ik snel hoewel er een nare nasmaak daarbij over bleef. Voornamelijk omdat ik George niet verteld had dat ik en Viktor… gekust hadden op zijn kortst gezegd. Ik was vreemd gegaan- maar ik dacht dat hij dood was. Ik had iemand nodig en ik had hem al gauw weggeduwd omdat het helemaal niet fijn aanvoelde- maar hij ging door. Oh merlin. George ging me haatten; als hij hier achter kwam was ik hem voorgoed kwijt. Wie wilt er een appel als daar al uit gebeten is; niemand, zeker George niet.
    ‘Maar hoezo- wat is er met Nathaniel dan.’ Probeerde ik toch het onderwerp snel van Viktor af te halen terwijl ik mijn wangen enorm rood voelde branden. Het was dan ook algemeen bekend dat ik enorm slecht was in liegen.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Dat hele sin heeft hij niet hardop gezegd x'D dat van "is hij nog in leven" en alles daarna heeft hij niet hardop gezegd


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    George Weasley

    ‘Ik heb een hele fijne vakantie gehad. Met Nathaniel- we zijn naar Nieuw- Zeeland gegaan en..’ vanaf daar luisterde ik dus niet meer. Ik voelde mijn handen die zijn wangen af gleden en mijn kaak die wat open viel. Een plotselinge misselijkheid, al bij zijn naam die zich combineerd met ‘met Nathaniel gegaan’ geeft me al een afschuwelijke gevoel. Ik voelde me bleker en bleker worden en angst kroop mijn lichaam binnen.
    ‘..Nathaniel?’ murmelde ik zachtjes en schudde wat met mijn hoofd. Oh merlin- merlin, merlin, merlin, in merijns..
    ‘je- je maakt een grapje..’ en toen kwam ik er achter dat ik Campbell de waarheid over Nathaniel nog steeds niet had verteld en schudde zachtjes met mijn hoofd. Nog even en ik viel flauw. Maar nee. Ik kuchte even nonchalant en schudde wat krachtiger met mijn hoofd. Mijn hoofd, mijn hoofd waar en nu allemaal vragen in zweefden. Ik wist niet eens dat en überhaupt wat in kon zweven. ‘loog je dit? Is hij nog in leven? Zo ja, gaat hij wraak nemen? Ga ik dood? Oh melin ik ga dood? Wat moet ik doen?’ Merlin Campbell kan niet de waarheid spreken want Nathaniel is DOOD, hij is DOOD en komt niet meer terug.
    ‘ik bedoel- dat- dat is leuk.. uh- hoe gaat het met Nathaniel..’ murmelde ik en probeerde blij te klinken terwijl ik alles behalve dat was op dit moment. Het is niet dat ik paranoide raak door deze ene zin, maar hij zei duidelijk dat Nathaniel leeft. Maar misschien liegt hij, loog Campbell?
    ‘ik bedoel- ik- ik zei eerder ook al dat je niet hoeft te liegen als- als er wat anders is gebeurd, toch Campbell?’


    staat duidelijk tussen '' als dat hij dingen zegt :P

    [ bericht aangepast op 8 dec 2014 - 20:37 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Oh Merlin, ik had de '' vergeten x') shit, betekent dit dan dat hij het per ogeluk hardop heeft gezegd en jij geluk hebt en je post niet hoeft te veranderen ?


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Oh Merlin, ik had de '' vergeten x') shit, betekent dit dan dat hij het per ogeluk hardop heeft gezegd en jij geluk hebt en je post niet hoeft te veranderen ?


    Ja :'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Kealan Dereck Moore

    Met een klap gooide ik de deur achter me dicht terwijl ik heel stom een doekje tegen mijn neus aan zetten en naar de klasse oudste coupe binnen stormde. Merlin- ik zou die irritante George Weasley nog wel krijgen; en ik wist al helemaal hoe ik dit moest aanpakken; ik durf te wedden dat dit zijn minst leuke jaar zou worden. Vooral nu ik hoofdmonitor ben. Toen ik klassenoudsten was had ik ook al vaak punten afgetrokken van griffoendor. Natuurlijk zet dat zoals altijd geen zoden aan de dijk, omdat die vervloekte Potter met zijn sidekicks van die heldhaftige acties moesten doen waardoor ze in een klap allemaal punten er bij kregen. Het was dan ook niet echt bepaald een geheim dat Perkamentus zielige mensen voor trok. Potter had geen ouders en had een achtelijke snee in zijn kop. Griffel was een dreuzel die altijd de aandacht moet hebben en Weasley was arm en een grote bloedverrader. Allemaal van die aandachtstrekkers, en als het nog niet erg genoeg was zag ik nu Weasley en Griffel zitten in de klassenoudsten coupe, samen met Chanel. Een meisje wat een klas lager dan mij zat. ‘Zijn dat wérkelijk de klassenoudste van Griffoendor van dit jaar.’ Begon ik dan ook meteen nadat ik de deur opengetrokken had en naast Chanel kwam staan.
    ‘- serieus; dit had ik al aan zien komen; hoewel ik wel eerlijk moest zijn dat ik dacht dat Perkamentus meer medelijden had met Potter dan Weasley, als ik niet beter wist zou ik denken dat zijn ouders Perkamentus omgekocht heeft- als ze tenminste samen meer geld hadden dan alleen een knoet.’ Direct liet ik afkeurend mijn blik over Weasleys gewaad gaan dat zoals bij alle Weasleys er als armoedtroef uit zat. Alsof het de tel was kwijt geraakt bij de aantal gebruikers.


    (Je kan als klassenoudste alleen punten aftrekken van je eigen afdeling. Je kan mensen uit andere afdelingen wel strafwerk geven, maar punten aftrekken kan niet.)


    Happy Birthday my Potter!

    Pipkin Thurston
    Pipkin zat in het hoekje van een van de overvolle coupe en keek alleen maar naar buiten. Hij negeerde de kinderen in de trein en wilde opstaan om weg te lopen, maar dan wist hij dat hij zijn plekje niet meer terug kreeg.
    Pipkin zuchtte zachtjes en keek naar zijn onzichtbare vriend die voor hem in het gangpad stond. Hij kon niet zitten, aangezien iedereen de banken al vol had. Pipkin stond toch op en besloot om samen met zijn vriend ergens te zitten waar het wel rustig was.
    'Ik zei toch dat we beter ergens konden zitten, waar niemand kwam,' sprak hij tegen zijn vriend die met hem meeliep de gang op. Pipkin bleef staan.
    'Welke kant, Lavre?' vroeg hij. Lavre wees naar links.
    Pipkin liep dus naar links en hoopte Hide te vinden.

    Hide Thurston
    Hide zocht naar zijn broertje.
    'Pips,' zei hij toen hij dacht dat hij hem zag, maar helaas bleek het hem niet te zijn. Hide liep door. Denk als Pipkin, dacht hij en trok een deur open. 'Zeg een jongen gezien die in zichzelf mompeld, kort bruin haar. Draagt hoodies?' vroeg hij, maar niemand gaf antwoord. Enkel knikte ze.
    Hide liep naar de volgdende.
    Harry, moest het vast weten. Dan zouden zijn vrienden hem kunnen helpen. Hij gooide de deur open. 'Zeg, een jongen gezien die in zichzelf mompeld, kort bruin haar. Draagt hoodies, zijn naam is Pipkin' vroeg hij voor de tweede keer. Hij hoopte dat iemand hem zag. Als hij eenmaal eenzaam begon te voelen, wist hij een hoop in zichzelf te mompelen.


    Vampire + Servant = Servamp

    Somminge mensen hier (uhum) worden ongeduldig (wijst vinger naar leora) en stelde voor of we morgen kunnen arriveren x')

    Als iedereen er mee eens is kunnen we morgen rond 16:00 arriveren, als jullie het ook willen natuurlijk.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Somminge mensen hier (uhum) worden ongeduldig (wijst vinger naar leora) en stelde voor of we morgen kunnen arriveren x')

    Als iedereen er mee eens is kunnen we morgen rond 16:00 arriveren, als jullie het ook willen natuurlijk.


    Ik ben het er mee eens.


    Vampire + Servant = Servamp

    SphinxX schreef:
    Somminge mensen hier (uhum) worden ongeduldig (wijst vinger naar leora) en stelde voor of we morgen kunnen arriveren x')

    Als iedereen er mee eens is kunnen we morgen rond 16:00 arriveren, als jullie het ook willen natuurlijk.


    Altijd mij maar weer de schuld geven he x'D je wilde het zelf ook :p.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    ‘Nathaniel- ik bedoel Viktor. Maar hoezo- wat is er met Nathaniel dan.’
    Ik hield mijn adem in en keek maar lichtjes zenuwachtig om mij heen. Oh Merlin, heb ik die van net serieus hardop gezegd? In Merlijns baard, spreekt hij de waarheid wel? Ik slik en schudde zachtjes met mijn hoofd terwijl mijn misselijkheid zich wat toenam.
    'Oh-huh, niets,' riep ik maar en beet even op mijn lip. Kom op zeg, ik werd nooit zo erg zenuwachtig bij het verzinnen van een leugen. Maar toch, dit is iets groots. Iets te groot voor mij tenminste.
    'Ik was gewoon benieuwd of- of je broer nog in een goede staat was na de doolhof.'
    Spontaan gooide ik een arm om hem heen en sleurde hem terug richting onze coupé toe, hoewel ik die kwijt heb geraakt.. en nonchalant keek ik maar om me heen.
    'Want, ach, na de hele toestand was ik benieuwd of hij nog levend uit die doolhof was gekomen. Want eerlijk is eerlijk, zelfs als ik er levend uit kan komen.. is het voor anderen onmogelijk exclusief jij en Ralf.' Ratelde ik maar.
    'Dus heb je Nathaniel nog in het vakantie gezien eigenlijk? En- niet dat ik een jaloerse type ben- waarom ging Victor eigenlijk met jou mee? Ik bedoel, ik wist niet dat jullie zulke goede vrienden waren.' Eerlijk, ik dacht niet eens meer na bij mijn woorden. Ik ratelde maar door met de poging om de andere inderwerp volledig achterwegen te laten ookal was dat op dit moment mijn grootste angst geworden; "Nathaniel ging mee" is het nogelijk dat hij nog in leven is.. eigenlijk weet ik niet wat wel waar is en niet. Ik denk dat ik gewoon te paranoïde raak over dit.

    Lalala..


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:
    (...)

    Altijd mij maar weer de schuld geven he x'D je wilde het zelf ook :p.


    ik heb je niets terug gerschreven x') jij bent diegene die het vroeg en ik ging direct naar dexe topic om het aan de anderen te vragen (A)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    ik heb je niets terug gerschreven x') jij bent diegene die het vroeg en ik ging direct naar dexe topic om het aan de anderen te vragen (A)


    Nee je zei eens dat je blij was dat ik er was zodat de topic snel liep ^^ xD


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Nee je zei eens dat je blij was dat ik er was zodat de topic snel liep ^^ xD


    Ik zei niet dat ik blij was, ik zei alleen dat als jij er niet was, dat het nog een aantal weken zou duren tot de trein zou gaan vertrekken x'D


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    .

    [ bericht aangepast op 8 dec 2014 - 21:50 ]


    Keep your head up, keep your heart strong