• Hier is ie dan, het grote Hobbit fan topic! Deel hier alles wat met The hobbit te maken heeft. Gifs, foto's, quotes, verhalen, quizzen, alles mag! Ook is dit een leuke plek om te praten met andere Hobbit fans.

    Omdat "The Battle of the Five Armies nog niet in de bioscoop is en sommige het boek niet hebben gelezen, werken wij met de spoiler knop. Dit houd in, dat als je iets spoiled, je het tussen [ spoiler][/ spoiler] zet. Dit is voorlopig even zo, maar zal worden verandert zodra de film niet meer speelt.


    Overigens is het de bedoeling dat we het gezellig houden. Ruzies mogen lekker in elkaars Pb of Gb. Feanor zal mij helpen het topic een beetje in de gaten te houden.


    Ook speciaal voor alle spammers onder ons is er een MIDDLE EARTH-CHATTOPIC aangemaakt hier kun je alle #YOLO gesprekken voeren en plaatjes wedstrijden houden zodat het hier weer rustig word en egt alleen de fan dingen over de film en het boek komen zoals voorheen in deze topic..








    ''Far over the misty mountains cold,
    To dungeons deep and caverns old,
    We must away, ere bre'ak of day,
    To find our long forgotten gold.

    The pines were roaring on the height,
    The winds were moaning in the night,
    The fire was red, it flaming spread,
    The trees like torches blazed with light."






    Hobbit quizzen:

    Plaats je Hobbit stories en quizen, dan komen deze erbij te staan.



    De andere topic's
    Topic 1Topic 2Topic 3Topic 4Topic 5Topic 6Topic 7Topic 8Topic 9Topic 10Topic 11Topic 12Topic 13Topic 14Topic 15Topic 16Topic 17Topic 18Topic 19Topic 20Topic 21Topic 22Topic 23Topic 24
    Topic 25Topic 26Topic 27Topic 28Topic 29Topic 30Topic 31Topic 32Topic 33Topic 34 Topic 35Topic 36Topic 37Topic 38Topic 39Topic 40Topic 41Topic 42Topic 43Topic 44Topic 45Topic 46Topic 47Topic 48Topic 49Topic 50
    Topic 51Topic 52

    [ bericht aangepast op 28 dec 2014 - 23:56 ]


    You can't touch music but music touch you

    BardTheBowman schreef:
    het gaat trager dan vroeger...
    vroeger was het 2 a 3 topics op een dag!


    Maar we hebben altijd periodes gehad dat het even trager ging! (; Komt wel weer, zodra iedereen de laatste film heeft gezien en we niet continue in Spoilers hoeven te praten. (: (vind ik namelijk leuker! :d)


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Nou gelukkig geen twee topics op een dag zeg. O.o


    Every villain is a hero in his own mind.

    Roheryn schreef:
    (...)

    Maar we hebben altijd periodes gehad dat het even trager ging! (; Komt wel weer, zodra iedereen de laatste film heeft gezien en we niet continue in Spoilers hoeven te praten. (: (vind ik namelijk leuker! :d)

    ik hoop dat het dan beperkt blijft tot een topic op een dag want twee topic's is toch wat veel...


    Alles heeft betekenis, ook niets

    Ik zit sowieso in heel wat topics, dus ik loop af en toe wel meer achter met het volgen van topics.


    16 - 09 - '17

    BardTheBowman schreef:
    (...)
    ik hoop dat het dan beperkt blijft tot een topic op een dag want twee topic's is toch wat veel...

    Het ging idd toen die tijd wel heel hard maar was wel gezellig ^_^
    Mooie tijden xD


    You can't touch music but music touch you

    Ik gezellig tussen de hobbits ^_^


    You can't touch music but music touch you

    Kauwgomjunky schreef:
    Ik gezellig tussen de hobbits ^_^



    Ik ga naar de mensen! Have you seen Faramir? No way a hobbit, a dwarf, a wizard, a orc or an elf can beat that!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Kauwgomjunky schreef:
    Ik gezellig tussen de hobbits ^_^



    Lastig. Ik zou bij de mensen of elven willen zitten. Maar dan wel bij Elrond! Lijkt me heerlijk vredig, zo in het prachtige Rivendell.
    En anders in Gondor, bij Boromir! :D


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    IK HEB DAARNET DE FILM GEZIEN EN EEN POTJE GEJANKT MAN D':
    Mijn Hobbitfeels zijn helemaal terug. Ik heb besloten mijn hele leven verder te wijden aan de Hobbit en LOTR en de rest van Middle Earth.
    Dus prepare voor story's. Ook mijn talenstory zal ik updaten. Ik wil vloeiend al die talen kunnen spreken.

    En ik ben van team Elf naar team Dwerg gegaan. Nouja. Ik ben nog steeds deels Team Elf. Maar grotendeels Team Dwerg.

    IK GING HELEMAAL STUK OM DAIN. HAHAHAHAHA. HAHAHAHAHA. DIE GAST HEEFT HUMOR ;D

    En dat einde. Toen al die Hobbits Bilbo's spullen gingen verkopen. Geweldig.

    Maar toen Thorin dood ging. En Fili. En Kili. Ik moest zo freaking hard huilen man.
    En zo'n jongen een paar stoelen verder (16 jaar ofzo), die moest ook huilen en zn vriend heeft hem toen uitgelachen en hij zat ook de hele tijd in zichzelf te schelden omdat hij jankte :'D


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Kauwgomjunky schreef:
    Ik gezellig tussen de hobbits ^_^



    Ik vind Elven en Dwergen beiden geweldig. Maar ik denk dat ik een dwerg zou zijn. Qua karakter, bouw enzo.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Bamboe schreef:
    IK HEB DAARNET DE FILM GEZIEN EN EEN POTJE GEJANKT MAN D':
    Mijn Hobbitfeels zijn helemaal terug. Ik heb besloten mijn hele leven verder te wijden aan de Hobbit en LOTR en de rest van Middle Earth.
    Dus prepare voor story's. Ook mijn talenstory zal ik updaten. Ik wil vloeiend al die talen kunnen spreken.

    En ik ben van team Elf naar team Dwerg gegaan. Nouja. Ik ben nog steeds deels Team Elf. Maar grotendeels Team Dwerg.

    IK GING HELEMAAL STUK OM DAIN. HAHAHAHAHA. HAHAHAHAHA. DIE GAST HEEFT HUMOR ;D

    En dat einde. Toen al die Hobbits Bilbo's spullen gingen verkopen. Geweldig.

    Maar toen Thorin dood ging. En Fili. En Kili. Ik moest zo freaking hard huilen man.
    En zo'n jongen een paar stoelen verder (16 jaar ofzo), die moest ook huilen en zn vriend heeft hem toen uitgelachen en hij zat ook de hele tijd in zichzelf te schelden omdat hij jankte :'D


    Welkom bij de Daïn fanclub!
    ik ook ik ook, telkens mijn 3D bril opheffen om traantjes weg te vegen...


    Alles heeft betekenis, ook niets

    Bamboe schreef:
    (...)

    Ik vind Elven en Dwergen beiden geweldig. Maar ik denk dat ik een dwerg zou zijn. Qua karakter, bouw enzo.

    ik ben wel redelijk lang... dus in die richting eerder elf maar ik ben ook verschrikkelijk lomp


    Alles heeft betekenis, ook niets

    Kauwgomjunky schreef:
    Ik gezellig tussen de hobbits ^_^



    Ork, nee ik zou het liefste een elf willen zijn. Bij carnaval ben ik nu al twee keer een elf geweest (de eerste keer was in groep zes ofzo en ik was Arwen, ik vond het echt geweldig en de tweede keer was vorig jaar en toen was ik Tauriel) en het past denk ik ook het beste bij me. Hoewel mijn boogschietskills wel wat mogen verbeteren.


    Spoiler alert: you will save yourself

    BardTheBowman schreef:
    (...)
    ik ben wel redelijk lang... dus in die richting eerder elf maar ik ben ook verschrikkelijk lomp


    Ik ben klein, heb krullend haar, ik ben niet lomp maar totaal niet elegant en soepel.
    Ik heb een liefde voor eten (vlees!) en ik ben meer voor de iets meer ruigere liederen dan voor de lieflijke elvenliederen.
    Verder hebben dwergen meer humor en houden van geld (hahaha, net mij), terwijl elven meer om edelstenen liefde en gezondheid geven enz.

    Daarbij hebben dwergen grotere neuzen, en ik heb een grote neus xd

    Ook ben ik veruit niet zo dun als de elven. Ik ben niet dik hoor. Ik ben qua gewicht wel een mens.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Bamboe schreef:
    (...)

    Ik ben klein, heb krullend haar, ik ben niet lomp maar totaal niet elegant en soepel.
    Ik heb een liefde voor eten (vlees!) en ik ben meer voor de iets meer ruigere liederen dan voor de lieflijke elvenliederen.
    Verder hebben dwergen meer humor en houden van geld (hahaha, net mij), terwijl elven meer om edelstenen liefde en gezondheid geven enz.

    Daarbij hebben dwergen grotere neuzen, en ik heb een grote neus xd

    Ook ben ik veruit niet zo dun als de elven. Ik ben niet dik hoor. Ik ben qua gewicht wel een mens.

    ik denk dat ik gewoon een mens zou zijn, een boogschutter


    Alles heeft betekenis, ook niets