• Hier is ie dan, het grote Hobbit fan topic! Deel hier alles wat met The hobbit te maken heeft. Gifs, foto's, quotes, verhalen, quizzen, alles mag! Ook is dit een leuke plek om te praten met andere Hobbit fans.

    Omdat "The Battle of the Five Armies nog niet in de bioscoop is en sommige het boek niet hebben gelezen, werken wij met de spoiler knop. Dit houd in, dat als je iets spoiled, je het tussen [ spoiler][/ spoiler] zet. Dit is voorlopig even zo, maar zal worden verandert zodra de film niet meer speelt.


    Overigens is het de bedoeling dat we het gezellig houden. Ruzies mogen lekker in elkaars Pb of Gb. Feanor zal mij helpen het topic een beetje in de gaten te houden.


    Ook speciaal voor alle spammers onder ons is er een MIDDLE EARTH-CHATTOPIC aangemaakt hier kun je alle #YOLO gesprekken voeren en plaatjes wedstrijden houden zodat het hier weer rustig word en egt alleen de fan dingen over de film en het boek komen zoals voorheen in deze topic..








    ''Far over the misty mountains cold,
    To dungeons deep and caverns old,
    We must away, ere bre'ak of day,
    To find our long forgotten gold.

    The pines were roaring on the height,
    The winds were moaning in the night,
    The fire was red, it flaming spread,
    The trees like torches blazed with light."






    Hobbit quizzen:

    Plaats je Hobbit stories en quizen, dan komen deze erbij te staan.



    De andere topic's
    Topic 1Topic 2Topic 3Topic 4Topic 5Topic 6Topic 7Topic 8Topic 9Topic 10Topic 11Topic 12Topic 13Topic 14Topic 15Topic 16Topic 17Topic 18Topic 19Topic 20Topic 21Topic 22Topic 23Topic 24
    Topic 25Topic 26Topic 27Topic 28Topic 29Topic 30Topic 31Topic 32Topic 33Topic 34 Topic 35Topic 36Topic 37Topic 38Topic 39Topic 40Topic 41Topic 42Topic 43Topic 44Topic 45Topic 46Topic 47Topic 48Topic 49Topic 50
    Topic 51Topic 52

    [ bericht aangepast op 28 dec 2014 - 23:56 ]


    You can't touch music but music touch you

    Kiriel schreef:
    (...)

    BOFA is ook echt 15-20 minuten korter dan de eerste films, en serieus een uur korter dan ROTK O_O Dan hadden ze echt wel een wat beter uitgewerkt einde ervan kunnen maken.... :/


    Ja daar ben ik het wel met je eens...
    Maarja helaas moeten we het mis dit doen beter dan niks en wie weet wat voor extra scenes we allemaal bij de extended editie hebben...;)

    [ bericht aangepast op 14 dec 2014 - 20:37 ]


    You can't touch music but music touch you

    <3


    You can't touch music but music touch you

    Kauwgomjunky schreef:
    <3



    Die is awesome D: heb je zelf gemaakt? jemig hoe doe je dat met die puntjes


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Die is awesome D: heb je zelf gemaakt? jemig hoe doe je dat met die puntjes

    Hihi nee hoor kwam hem tegen op het internet ;)
    Maar vond hem ook echt te nice! ^_^


    You can't touch music but music touch you

    Kauwgomjunky schreef:
    (...)
    Hihi nee hoor kwam hem tegen op het internet ;)
    Maar vond hem ook echt te nice! ^_^


    hmm... ik ben echt een falerd. Bij de foto van Erebor/ plaatje krijg ik The Pippin song in mijn hoofd I.p.v. Misty mountains cold D";


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Laat ik dan ook maar eens mijn mening geven:

    Ten eerste: Wat ging Fili op een *piep* manier dood zeg. Gewoon als: dit is de eerste! boem, dood.
    Ik wist dat hij dood zou gaan, maar dit was echt waardeloos. Ja, Kili's reactie was prima, maar ze hadden het wel iets dramatischer mogen maken. Denk aan de doden in LOTR (Boromir, (Gandalf), Denethor, Gollum, enz). Die gingen op een veel dramatischer manier dood en aangezien ik nou eenmaal een dramaqueen ben, had ik dat best leuk gevonden.
    Okey, genoeg over de dode dwergjes.
    Zoals altijd vond ik de omgeving echt prachtig! Geweldig mooi! Daar wil ik echt nog eens heen^^
    Legolas was veel te sterk. Hij hoorde überhaupt niet in deze film, dus ik vind het aardig stom dat hij bijna alles regelt plotseling. Begrijp me niet verkeerd, Legolas is een geweldig karakter, maar wel alleen in LOTR en niet in the hobbit.
    Ondertussen kan ik de dwergen bij naam noemen en herkennen(al wist ik alle namen al een hele tijd, maar nu kan ik ze dus ook herkennen en dat vind ik cool)
    Okey Thorin is echt dom dat hij die Azog (of was het die ander) ging volgen. Iedereen wist dat hij nog leefde. Zo snel gaat namelijk ook iemand niet dood(zelfs niet in ijswater)
    Maar wat waren die beesten in de grond nou dan? Dat snapte ik niet helemaal (zou best kunnen dat dat in het boek voorkwam, maar het is al 5 jaar geleden dat ik dat las)
    Oh! En de scene met Sauron en de rest vond ik absoluut geweldig! heel erg vet^^

    Och, eigenlijk vond ik de hele film gewoon geweldig en ik kan niet wachten tot de extended uit is, maar ik ben gewoon een dramaqueen die van zeuren houdt.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik ga eventjes al die slechte reacties tegenwerken, ik ben juist gegaan met een goede vriend naar een marathon.
    ik vind dat de dood van Fili, Kili en Thorin prachtig is, Peter Jackson heeft mij in ieder geval laten huilen en ik huil niet snel! En er waren er wel die rond Fili's lichaam zouden zijn . Alleen zijn zij zelf gedood door hetzelfde monster. Ze zijn in woede om het verlies achter hem aan gegaan. Mijn vriend en ik zijn allebei akkoord dat Peter Jackson zijn beste film heeft gemaakt! Deze film was diegene die mij het meest ontroert heeft, diegene die er in geslaagd is om mijn ogen niet gewoon waterig te maken zoals bij andere films maar de tranen van mijn wangen liet stromen.
    Ik ben er trouwens zeker van dat we de begrafenis krijgen in de extended edition.


    Alles heeft betekenis, ook niets

    Leora schreef:
    (...)

    Wat mij (persoonlijk) erg stoorde is dat de main characters blijven leven (op TFK na dan) en dan bijna alle mensen uit Lake Town. Dit vooral omdat ik echt enthousiast was toen de orks Dale invielen; maar dit maakt dus gewoon Lake Town mensen sterker dan Elfen en Dwergen terwijl de mensen in Lake Town slechts vissers zijn- ze hebben nog nooit een échte' battle ondervonden. Ik vond ook de dood van TFK niet echt top; ik had dan liever gezien als in de boek; eervol in plaats van zo onnozel als dit ='3

    --

    Daarnaast vond ik Legolas overpowered en Gladriel under-powered als we het gaan vergelijken.

    De mensen vielen juist bij bosjes je zag ze allemaal liggen! De elfen verdedigden maar een plaats waardoor vooral daar de doden vielen en ik heb met thorin fili en kili genoeg gehuild voor een film, meer zelfs dan de hele harry potter series! en dat betekend wat! en in het boek zeggen ze ook gewoon eventjes droogjes "fili en kili waren ook gesneuveld in de strijd" dat vind ik nu niet bepaald eervol, dan was zelfs het rendier van Thranduil eervoller gestorven.
    Galadriel was juist awesome! ze konden haar moeilijk sauron maten doden want dan kon lord of the rings niet meer gebeuren!


    Alles heeft betekenis, ook niets

    Feanor schreef:
    (...)
    Ik moet geloof ik huilen, als ik hier aan denk

    welkom to the club...


    Alles heeft betekenis, ook niets

    BardTheBowman schreef:
    Ik ga eventjes al die slechte reacties tegenwerken, ik ben juist gegaan met een goede vriend naar een marathon.
    ik vind dat de dood van Fili, Kili en Thorin prachtig is, Peter Jackson heeft mij in ieder geval laten huilen en ik huil niet snel! En er waren er wel die rond Fili's lichaam zouden zijn . Alleen zijn zij zelf gedood door hetzelfde monster. Ze zijn in woede om het verlies achter hem aan gegaan. Mijn vriend en ik zijn allebei akkoord dat Peter Jackson zijn beste film heeft gemaakt! Deze film was diegene die mij het meest ontroert heeft, diegene die er in geslaagd is om mijn ogen niet gewoon waterig te maken zoals bij andere films maar de tranen van mijn wangen liet stromen.
    Ik ben er trouwens zeker van dat we de begrafenis krijgen in de extended edition.

    BardTheBowman schreef:
    Ik ga eventjes al die slechte reacties tegenwerken, ik ben juist gegaan met een goede vriend naar een marathon.
    ik vind dat de dood van Fili, Kili en Thorin prachtig is, Peter Jackson heeft mij in ieder geval laten huilen en ik huil niet snel! En er waren er wel die rond Fili's lichaam zouden zijn . Alleen zijn zij zelf gedood door hetzelfde monster. Ze zijn in woede om het verlies achter hem aan gegaan. Mijn vriend en ik zijn allebei akkoord dat Peter Jackson zijn beste film heeft gemaakt! Deze film was diegene die mij het meest ontroert heeft, diegene die er in geslaagd is om mijn ogen niet gewoon waterig te maken zoals bij andere films maar de tranen van mijn wangen liet stromen.
    Ik ben er trouwens zeker van dat we de begrafenis krijgen in de extended edition.

    maar dat bedoelde ik niet weet wel zeker als t en k nog leefde dat ze dan rond lichaam van fili hadden gezeten bedoelde meer van rond het lichaamvan t en k zat wel iemand maar bij f niks mis komt er wel stukje van in de extended wat ik trouwens ook geniaal stukje vond was toen al die orken aan het gewei hingen van het dier en thranduil al die hoofden in 1x afhakte al moest helaast dat mooie beest daarna wel dood als nog was het geniaal stulje.. XD


    You can't touch music but music touch you

    Kauwgomjunky schreef:
    (...)
    maar dat bedoelde ik niet weet wel zeker als t en k nog leefde dat ze dan rond lichaam van fili hadden gezeten bedoelde meer van rond het lichaamvan t en k zat wel iemand maar bij f niks mis komt er wel stukje van in de extended wat ik trouwens ook geniaal stukje vond was toen al die orken aan het gewei hingen van het dier en thranduil al die hoofden in 1x afhakte al moest helaast dat mooie beest daarna wel dood als nog was het geniaal stulje.. XD

    Dat rendier was awesome! ik heb mij moeten inhouden om niet nee! te roepen door de cinema. Thranduil is nu ook veel minder zakkerig in mijn ogen, je weet nu dat hij gewoon verbittert is

    ik heb nu een groot probleem: ik keek het hele jaar uit naar deze film, het was wat mij bezig hield en hetgeen waar ik het meest naar uitkeek. Nu heb ik niets meer om naar uit te kijken, ook al komen er wel een paar mooie films uit, the hobbit was hetgeen dat de kroon steeg. Weet er iemand iets dat ook maar in de buurt komt om naar uit te kijken?


    Alles heeft betekenis, ook niets

    BardTheBowman schreef:
    (...)
    Dat rendier was awesome! ik heb mij moeten inhouden om niet nee! te roepen door de cinema. Thranduil is nu ook veel minder zakkerig in mijn ogen, je weet nu dat hij gewoon verbittert is

    ik heb nu een groot probleem: ik keek het hele jaar uit naar deze film, het was wat mij bezig hield en hetgeen waar ik het meest naar uitkeek. Nu heb ik niets meer om naar uit te kijken, ook al komen er wel een paar mooie films uit, the hobbit was hetgeen dat de kroon steeg. Weet er iemand iets dat ook maar in de buurt komt om naar uit te kijken?

    true..
    Vond dat varken trouwens waar dain op zat ook geniaal kom je ff op je vraken aan gereden hoor.. XD


    You can't touch music but music touch you

    Kauwgomjunky schreef:
    (...)
    true..
    Vond dat varken trouwens waar dain op zat ook geniaal kom je ff op je vraken aan gereden hoor.. XD

    dain is geniaal! ik hoop echt meer te zien van hem in de extended edition! de zoon van Bard is ook echt cool! en Bard is nu nog meer mijn lievelingspersonage! o en alfrid is een echte zak en lafaard!

    [ bericht aangepast op 15 dec 2014 - 10:07 ]


    Alles heeft betekenis, ook niets

    BardTheBowman schreef:
    (...)
    dain is geniaal! ik hoop echt meer te zien van hem in de extended edition! de zoon van Bard is ook echt cool! en Bard is nu nog meer mijn lievelingspersonage! o en alfrid is een echte zak en lafaard![/spoiler]

    mee eens naar haha hij in die jurk stond hem ooknog xD en dat bard ook tegen hem zei van je onderok steekt er uit iets in die trance geniaal en die munten die hij stopte in die bh van die jurk haha juplag wel ff vlak toen ik hem in die jurk zag xD


    You can't touch music but music touch you

    Kauwgomjunky schreef:
    (...)
    mee eens naar haha hij in die jurk stond hem ooknog xD en dat bard ook tegen hem zei van je onderok steekt er uit iets in die trance geniaal en die munten die hij stopte in die bh van die jurk haha juplag wel ff vlak toen ik hem in die jurk zag xD

    hahaha! en dat hij telkens werd neergeslagen, zelfs door een klein meisje! en zijn nachtbewaking!
    "Niets is mij ontgaan"
    "behalve dan een leger van elfen..."


    Alles heeft betekenis, ook niets