• Haai,
    Omdat TheHorcrux nu al langer dan 24 uur niet meer online is geweest en het speeltopic is volgespamt, open ik dit topic.
    DIT IS GEEN OFFICIEEL SPEEL TOPIC.
    Alleen maar tijdelijk zodat we verder kunnen schrijven. Alleen Rowena mag topics aanmaken, en ik wil de regel dan ook niet breken, maar we zijn allemaal zo enthousiast... daarom hoop ik dat het niet erg is dat ik een tussentopic open.


    “A queen will always turn pain into power.”

    Silena Zoë Paetrix


    ___________________________________________________


    Na Max' commentaar sekt June haar tong naar hem uit en glimlach ik. "Laten we gewoon niets gaan doen de rest van het uur. Ik ben niet helemaal in de stemming voor Transfiguration," stelt Max daarna voor. Ik haal mijn schouders op. "Sure. We hebben nog drie kwartier volgensmij. We kunnen al wel vast beginnen met passen? dan hoeven Miranda en haar kippen niet meteen de leukste setjes te kiezen." Daar heb ik nou echt geen zin in. Voor de jongens heb ik gewoon simpelweg sneakers en zwarte broeken of jeans. Voor ons meiden echter, is het een ander verhaal. Ik heb van alles wat gehaald. Jurkjes, rokjes, shorts, topjes en hakken. Over het geld hoefde ik me gelukkig geen zorgen te maken. Dat hebben we wel, rijke ouders komen wel van pas.

    [ bericht aangepast op 20 dec 2014 - 18:28 ]


    take me back to the basics and the simple life

    Max Veran Phubar


    'Sure. We hebben nog drie kwartier volgens mij. We kunnen alvast beginnen met passen? Dan hoeven MIranda en haar kippen niet meteen niet meteen de leukste setjes te kiezen,' zegt Silena. Passen? Wat moeten we passen?
    'Ehm... wat moeten we passen?' vraag ik Silena. Wat me een goed excuus geeft om naar haar toe te lopen en naast haar te gaan staan.


    “A queen will always turn pain into power.”


    June Mercendes


    "Laten we gewoon niets gaan doen de rest van het uur. Ik ben niet helemaal in de stemming voor Transfiguration," Zegt Max en daar ben ik het helemaal mee eens. Zeker niet als ik in een groepje zit met Lewis.
    "Sure. We hebben nog drie kwartier volgensmij. We kunnen al wel vast beginnen met passen? dan hoeven Miranda en haar kippen niet meteen de leukste setjes te kiezen." Zegt Silena daarna en ik geef haar gelijk. Miranda is altijd overal het eerste bij. Deze keer dus niet, al moet ik dat er maar niet echt tegen haar zeggen voordat ze zich tegen ons gaat keren.
    "Ehm... wat moeten we passen?" Vraagt Max dan aan Silena.
    "De kleding voor het plan." Antwoord ik voordat Silena dat kan doen. Tja, ik ben een beetje opdringerig. Dan schiet me opeens iets te binnen. Wat voor kleding zou dat wel niet zijn. Even fons ik een beetje en kijk Silena dan aan. "Selien, als je maar niet denkt dat ik een rokje ga dragen." Zeg ik tegen haar. Daar was ik absoluut zeker van. Dat schooluniform was al erg genoeg en als er ook normale broeken waren dan ga ik geen rokje dragen.


    She was always looking for more..

    Silena Zoë Paetrix


    ___________________________________________________


    "Ehm... wat moeten we passen?" Vraagt Max twijfelend, waarop hij naast me gaat staan en mij vragend aankijkt. Nog voordat ik kan antwoorden antwoordt June al. "De kleding voor het plan" June fronst en kijkt me dan aan. "Selien, als me maar niet denkt dat ik een rokje ga dragen." Zegt ze, op zo'n vastbesloten manier dat ik bijna in de lach schiet. "Tuurlijk niet! Ik heb jurkjes, broekjes, topjes, rokjes en hakken. En voor de jongens gewoon sneakers en broeken, als ze willen natuurlijk." Stel ik haar lichtelijk gerust. Zelf twijfel ik nog of ik een jurkje aan zal doen of niet. Want eigenlijk wil ik liever een van de topjes aan, en ik weet al welke, maar de jurkjes zijn gewoon mooi. "Well, komen jullie?" Vraag ik Tommy, June, Lily, en Max terwijl ik de eerste stappen richting de common room zet.


    take me back to the basics and the simple life

    Max Veran Phubar


    'De kleding voor het plan,' zegt June meteen.
    'Selien, als je maar niet denkt dat ik een rokje ga dragen,' zegt ze er meteen achter aan. June met een rokje? We zullen haar knock-out moeten slaan en voor de zekerheid vast binden voordat we dat voor elkaar krijgen.
    'Tuurlijk niet!' roept Silena uit. 'Ik heb jurkjes, broekjes, topjes, rokjes en hakken. En voor de jongens gewoon sneakers en broeken, als ze willen natuurlijk.'
    'Well, komen jullie?' vraagt ze aan ons, terwijl ze richting de common room loopt. Ik ga naast haar lopen en pak haar hand. Nu mag het wel, vind ik. Spontaan geef ik haar een kus, gewoon omdat ik er zin in heb en omdat het kan.
    'Dus, heb je zin om mij te zien zonder shirt?' vraag ik haar plagerig.

    Iedereen moet wel eventjes impressed zijn wat Max heeft een sixpack


    “A queen will always turn pain into power.”


    Timothy "Tommy" Cleaver


    "Laten we gewoon niets gaan doen de rest van het uur. Ik ben niet helemaal in de stemming voor Transfiguration." Meteen stem ik in, geen Transfiguration. Altijd zo min mogelijk lessen.
    "Sure. We hebben nog drie kwartier volgensmij. We kunnen al wel vast beginnen met passen? dan hoeven Miranda en haar kippen niet meteen de leukste setjes te kiezen." Ik lach even om haar commentaar.
    "Ehm... wat moeten we passen?"
    "De kleding voor het plan." Ik vraag me af wat ze voor mij en Max heeft meegenomen. Waarschijnlijk niets speciaals, aangezien wij gewoon ongemakkelijk moeten doen zonder shirt.
    "Selien, als je maar niet denkt dat ik een rokje ga dragen." Zegt June, waardoor ik haar verontwaardigd aankijk.
    "Hé! Dat is juist het leuke aan het plan," grijns ik.
    "Tuurlijk niet! Ik heb jurkjes, broekjes, topjes, rokjes en hakken. En voor de jongens gewoon sneakers en broeken, als ze willen natuurlijk." Ik gooi mijn handen gefrustreerd in de lucht, maar wel lachend. Ik loop de Common Room in en kijk naar June.
    "Je mag dan wel mijn zeer indrukwekkende buikspieren zien." zeg ik met het nodige sarcasme. Aangezien ik niet aan Quidditch doe en de rest van de sporten niet echt mogelijk zijn, heb ik geen spieren. Maar blijkbaar is dat geen probleem. "Samen met de rest van de school."


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman


    June Mercendes


    "Tuurlijk niet! Ik heb jurkjes, broekjes, topjes, rokjes en hakken. En voor de jongens gewoon sneakers en broeken, als ze willen natuurlijk." Zegt Silena gelukkig. Die jurkjes gaan het dus ook niet worden voor mij. Doe mij maar iets waarbij ik niet telkens bij hoef op te letten bij hoe ik moet zitten. Ik heb altijd het idee dat iedereen mijn ondergoed kan zien als ik dat aanheb. Echt verschrikkelijk. "Well, komen jullie?" Vraagt ze dan en we lopen met z'n allen weg. Stiekem heb ik er eigenlijk best wel zin in en ben ik benieuwd wat voor kleding Silena heeft gekocht. Haar kenende is het vast wel geniaal.
    "Hé! Dat is juist het leuke aan het plan," Zegt Tommy over het rokjes gebeuren. Ik kijk hem met opgetrokke wenkbrauw aan. Echt iets voor hem om te zeggen.
    "Zoals ik net al zei gaat dat dus niet gebeuren." Zeg ik.
    "Je mag dan wel mijn zeer indrukwekkende buikspieren zien." Zegt Tommy weer. "Samen met de rest van de school."
    "In dat geval heeft de rest van de school wel erg veel geluk. Maar de rest van de school boeit me niet. Ik ben gewoon blij dat ik jouw zeer indrukwekkende buikspieren kan zien." Geef ik als antwoord.


    {Hé, we kunnen wel naar de common room gaan, but waren de jongens niet verboden in die van de meisjes?}


    She was always looking for more..

    Lily Amanda Hale.
    "I hope I cross your mind once in a while just so that I won't feel pathetic for thinking of you all the time"


    Het gesprek ging over in de kleding en ik zag dat iedereen begon te lopen dus liep ik ze maar achterna. Lewis doet mee. Oh god, Lewis doet mee. Ik probeer mezelf te stoppen aan Lewis te denken maar het lukt niet. Ik blijf zijn hoofd voor me zien, ik blijf aan de schampere momenten waarop ik hem heb zien lachen denken. Ik loop doe een paar stappen zodat ik naast Silena en Max kom te lopen.
    "Eeh Silien? Wat voor kleren moet ik eigenlijk aan als Kjellberg?" Waarom heb ik ooit toegestemd. Ik krijg spontaan braakneigingen als ik eraan denk dat ik Polyjuice potion moet drinken met een haar van Kjellberg erin. En ook nog eens een hele dag als haar moet rondlopen. Zouden er geen anderen mensen zijn die Kjellberg zouden willen zijn?
    En toen pleurde ik van de trap en was ik dood. Want het lukte Max niet om me op te vangen


    -


    Timothy "Tommy" Cleaver


    "In dat geval heeft de rest van de school wel erg veel geluk. Maar de rest van de school boeit me niet. Ik ben gewoon blij dat ik jouw zeer indrukwekkende buikspieren kan zien." Ik kijk haar met een kleine glimlach aan en fluister dan in haar oor.
    "Dan hoef je niet perse op de prank te wachten." Ik kijk haar aan, maar dan vraagt Lily wat ze als Kjellberg aan moet en dan draai ik me naar haar toe.
    "Als jullie willen dat ik buiten over haar bol aaien voor een haar, ook nog haar kledingkast in moet duiken, weet ik het niet meer."


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Lily Amanda Hale.
    "I hope I cross your mind once in a while just so that I won't feel pathetic for thinking of you all the time"


    "Als jullie willen dat ik buiten over haar bol aaien voor een haar, ook nog haar kledingkast in moet duiken, weet ik het niet meer" zegt Tommy.
    "Ho.. wacht. Ik wil veel voor het plan doen. Maar haar kleding aantrekken.." zeg ik.
    "Dat weiger ik gewoon"


    -

    Silena Zoë Paetrix


    ___________________________________________________


    "zin om mij zonder shirt te zien?" Vraagt Max plagerig, terwijl hij zijn vingers verstrengeld met die van mij. Ik glimlach. "Altijd toch." Reageer ik op dezelfde toon. Een kusje wordt op mijn wang geplakt en ik glimlach. Het gaat nu over de kleding van lily en als ik eerlijk ben heb er niet veel over gedacht. "Nou. Lil. Jij krijgt hetzelfde aan als ons, nee. Garpje. Ik heb een apart setje voor je. Je hoeft Kjellbergs kleding niet aan hoor. ". Dan edenk ik me pas dat we eigenlijk nergens heen kunnen. "Lily. June. Lopen jullie even mee?" Zeg ik en ik ren bijna naarde common room, waar ik mijn kamer al binnenloop. We moeten zo dan maar inbreken in het buitenhuisje. Ik heb niet echt een andere optie openstaan op het moment.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2014 - 10:01 ]


    take me back to the basics and the simple life

    Max: Silena negeert me compleet en dus ren ik achter lily aan en val dood van de trap af


    “A queen will always turn pain into power.”

    Lily: Gaat nog een keer dood aan het verdriet dat niemand heeft gezien dat ze dood is en ligt nu gezellig met Max onder aan de trap dood te wezen.


    -

    Max: Gaat ook nog een keer dood omdat Silena een complete negeerder is en ze hem haat en gaat gezellig thee drinken met Lily in de hemel


    “A queen will always turn pain into power.”


    June Mercendes


    Tommy buigt zich naar mijn oor.
    "Dan hoef je niet perse op de prank te wachten." Fluisterd hij in mijn oor en ik moet glimlachen. Ik bloos bijna, maar ik bloos echt ongeveer nooit, maar nu dus wel, bijna. Dan valt Tommy het gesprek over de kleding binnen.
    "Als jullie willen dat ik buiten over haar bol aaien voor een haar, ook nog haar kledingkast in moet duiken, weet ik het niet meer." Hoor ik hem zeggen.
    "Ik denk niet dat je je daar zorgen om hoeft te maken nu je Lewis hebt om je te helpen." Als hij er toch is, kan ik maar beter beginnen met grapjes te maken over hem. "Ho.. wacht. Ik wil veel voor het plan doen. Maar haar kleding aantrekken.. Dat weiger ik gewoon" Zegt Lily, waar ik enigzins om moet lachen.
    "Nou. Lil. Jij krijgt hetzelfde aan als ons, nee. Garpje. Ik heb een apart setje voor je. Je hoeft Kjellbergs kleding niet aan hoor. " Zegt Silena, waar ik ook om moet lachen. "Lily. June. Lopen jullie even mee?" Vraagt ze dan en ik knik.
    "Sure." Samen met mijn vriendinnen loop ik onze Common Room in, naar Silena's kamer.
    "En waar heb je die kleren liggen?" Vraag ik haar, terwijl ik wacht.


    She was always looking for more..