• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    take me back to the basics and the simple life

    Oh mijn God, ik hoop zo dat alles goed zal gaan en dat ik in september kan beginnen. Ik heb er nu al zo'n zin in. c;


    Caution first, always.

    Dat ik net zoals vroeger weer constant in m'n schulp kruip ligt toch enkel aan jullie en ik moet zeggen, jullie doen het echt fantastisch! Dikke duim, zeker iets om trots op te zijn!


    16 - 09 - '17

    Bleh. Ik voel me heel slecht vandaag en daar is totaal geen reden voor.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    http://youtu.be/o1kwT_wqfG4

    Dit was net op tv wtf?

    [ bericht aangepast op 30 jan 2015 - 21:40 ]

    Holder schreef:
    http://youtu.be/o1kwT_wqfG4

    Dit was net op tv wtf?


    Hahah ja, geniaal!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jonty schreef:
    (...)

    Hahah ja, geniaal!


    Ik ben helemaal in de war :') Ik ben een onschuldig veertienjarig meisje en dit was niet wAT IK VERWACHTTE.

    Holder schreef:
    (...)

    Ik ben helemaal in de war :') Ik ben een onschuldig veertienjarig meisje en dit was niet wAT IK VERWACHTTE.


    Ah joh, het is maar een reclame, hahah


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb echt ontzettend veel zin om eens lekker hypocriet te schelden op iemand.

    Ik snap echt serieus niet hoe zo'n lelijk, harteloos, stom kutwijf dat ervan overtuigd is dat mensen die in de psychiatrie belanden hysterische gekken zijn, op diezelfde fucking psychiatrieafdeling werkt om mensen daar nog dieper de grond in te boren en je collega's achter hun rug uit te lachen.
    Echt waar, normaal gezien vind ik mensen die dit zeggen bekrompen idioten, maar hang jezelf godverdomme op in plaats van mensen zulke verlangens te geven, gewoon door die ellendige rotkop van je nog eens te laten zien. Niemand zal je missen. Ik snap niet hoe er überhaupt iemand op deze wereld bestaat die iets positiefs over jouw bestaan kan zeggen. Usjevnzkfjvkdoebzbzpvczuaolajavlld fuck off.

    [ bericht aangepast op 30 jan 2015 - 21:54 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Waarom lieg je tegen me?


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Jonty schreef:
    (...)

    Ah joh, het is maar een reclame, hahah


    Hahah I know I know.

    Juist ja, alles is ook weer uitermate vaag. Goed bezig school!


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Holder schreef:
    http://youtu.be/o1kwT_wqfG4

    Dit was net op tv wtf?

    Omg lolol
    Dat enkel vanwege iets wat je op je brood smeert? :')


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    En bedankt, je hebt inderdaad lekker veel vertrouwen in me. Het valt te merken zeg.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Oeh. Op dinsdag om twee uur uit zijn, is toch wel prettig, maar wel jammer dat ik dan woensdag tot half één zit in plaats van tot kwart voor twaalf.
    Alsnog mag ik ontzettend blij zijn met mijn rooster voor één dag vrij en één dag tot kwart voor drie, wat tevens dan ook mijn langste schooldag is. Elke keer om half negen beginnen, moet ik maar voor lief nemen.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Tuurlijk joh, drie uur op de openavond niet het lokaal uit mogen waar je helpt. Pfft. En dat terwijl Trosje dr niet eens was. Ugh


    take me back to the basics and the simple life