• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    take me back to the basics and the simple life

    Waarom


    take me back to the basics and the simple life

    Ghehe sorry, maar ik ben je verjaardagsfeest ''vergeten''. Ik heb dr geen zin in oke. (cat) Dus ik ben zogenaamd niet thuis, want als ik ga vertellen dat ik dr geen zin in heb krijg ik dikke ruzie. En zo'n beetje al mijn smoesjes heb ik al gebruikt. xd


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Omg -- wat heb ik toch een zin in mijn liefde.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb geen zin meer om sociaal te doen. De hele dag heb ik mijn best gedaan om sociaal voor de dag te komen. Ik heb geen zin meer om alsof te doen, jeez. Ga alsjeblieft snel naar huis zodat ik me weer kan afzonderen D:


    26 - 02 - '16

    Wat een lelijk gezang naast me, geez. :')

    Shipping schreef:
    Wat een lelijk gezang naast me, geez. :')


    Ik hou al op.

    Wie of wat is het dan? Op de radio of..?


    26 - 02 - '16

    Ik vind het zo erg voor de staff van RT. I mean, ik ken ze niet eens persoonlijk, maar om te weten hoe close ze zijn en dat dit nu is gebeurd... Ik kan wel janken.


    Caution first, always.

    Perfect: een saucijzenbroodje, grote mok met koffie en een film -- met afsluiting een peuk. Let's do this shit :Y).


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Kalon schreef:
    Ik heb geen zin meer om sociaal te doen. De hele dag heb ik mijn best gedaan om sociaal voor de dag te komen. Ik heb geen zin meer om alsof te doen, jeez. Ga alsjeblieft snel naar huis zodat ik me weer kan afzonderen D:

    SOML.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ze zijn weg. Eindelijk. Antisociaal-terugtrekken-tijd D:


    26 - 02 - '16

    Uggh papa, waarom zeg je soms zulke hartverscheurende dingen en sla je tegelijk zonder het te weten de spijker op z'n kop? D;
    Die "Ga je slapen omdat je moe bent of gewoon omdat het hier niet gezellig is?" deed me echt pijn, omdat het gewoon zo waar is.

    [ bericht aangepast op 31 jan 2015 - 21:08 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik wil een heel persoonlijk verslag schrijven voor filosofie, maar ik ben zo bang dat het dan in de klas openbaar gemaakt gaat worden...


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik zweer, elke keer als de IS een nieuw iemand onthoofd wordt ik meer en meer misselijk.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Oh gosh, ik kan geen boeken vinden over het leren van Japans ;-;

    Naevia schreef:
    Ik wil een heel persoonlijk verslag schrijven voor filosofie, maar ik ben zo bang dat het dan in de klas openbaar gemaakt gaat worden...


    Schrijf er dan bij dat je dat niet wilt hebben? ^^


    OTOFT: Grr. Heb ik voor niks nu vet koude voeten. Stomme auto en stom feest waar ik uiteindelijk toch niet naartoe ga zoals ik eigenlijk al hoopte maar wat toen niet meer doorging en toen toch weer wel. -.-'
    Mjah, op tijd naar bed en ik hoef niet te zitten bij grote kleuters waar ik toch niet bij wil zijn. Is wel weer fijn. :p


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •