• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    take me back to the basics and the simple life

    And everybody is having fun and I am in my room, because I feel so fucking terrible. So unfair


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    [ bericht aangepast op 30 jan 2015 - 23:16 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    I just don't get it. :')


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Je zeikt over mijn relaties, maar ondertussen maak je er zelf ook aan. De pot verwijt de ketel dat 'ie zwart ziet, damn. Laat me doen waar ik zelf zin in heb en kijk eerst effe eerst naar jezelf voor je over mij roddelt.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Net als een kind in de sneeuw gespeeld. Lol kunnen hebben kan dus nog, ook als je negentien jaar bent.


    26 - 02 - '16

    Het is alleen een goede vriendschap als je niet over je shit praat. Maar o-wee mocht je daar zelfs over beginnen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Sacramental schreef:
    (...)
    Omg lolol
    Dat enkel vanwege iets wat je op je brood smeert? :')


    Haha tja...

    I'm such a crap friend.

    Bel nou gewoon maar nu

    Auwauwauwauw buikpijn auw


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik ben zo blij omg

    Omg, shut up.


    Caution first, always.

    Hou eens op met alles afkraken. Alsof jou creaties zo goed en awesome zijn -.-


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Ofcourse.
    Het is zo saai vandaag T_T


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Caffeine schreef:
    Ofcourse.
    Het is zo saai vandaag T_T


    Echt he D:
    Ik had gehoopt dat nog wat mensen een verzoek zouden doen in mijn inspiratie plaatjes- / coverstore, maar nee :/
    Maar ja, er komt zo visite


    26 - 02 - '16