• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    take me back to the basics and the simple life

    Ik ben eindelijk tevreden met mijn profiel. Yaay! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Zweinstein schreef:
    Ik ben eindelijk tevreden met mijn profiel. Yaay! :3


    En dat is volledig terecht ;3
    Leuk! (:


    26 - 02 - '16

    Square schreef:
    (...)

    Stap A: je gaat zitten.
    Stap B: je blijft net zo lang zitten tot je iets hebt getypt.
    Ik wed dat je stap A al hebt voltooid, dus dan ben je halverwege! Al kan ik geen succes garanderen, want ik zit met echt exact hetzelfde probleem en toch typ ik nu dit in plaats van een eerste hoofdstuk. (krul)

    Woah. Stap A en B uitgevoerd en er is zowaar een begin van hoofdstuk 1. 8D Bedankt, spoedcursus!


    En yay, blijkbaar ga ik straks uit eten! Wel een beetje jammer dat ik het nou net nodig vond om de rest van de dropjes op te eten en ik nu al halfvol zit. :')


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Kalon schreef:
    (...)

    En dat is volledig terecht ;3
    Leuk! (:


    Dankjewel! c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    I'm the voice inside your head, you refuse to hear


    26 - 02 - '16

    What the hell ben jij voor een kutwijf. Eerst zeuren dat ik je zo ontzettend veel geld kost door mee te gaan naar de Chinees en dat ik beter een of andere ranzige kant-en-klaar-maaltijd eet, maar zodra mijn vader erbij is liegen dat je zwart ziet en zeggen dat ik heus wel mee mag. Go fuck yourself, ik heb ook wel door dat ik hier niet welkom ben hoor. :'D

    [ bericht aangepast op 30 jan 2015 - 17:52 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    "My life would be so much better
    If you'd just drop dead.

    I was laying in bed last night thinking
    And the story just popped in my head.

    And I thought: Wouldn't shit just be a lot easier
    If you dropped dead?

    I would feel soo, so much better."


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Natuurlijk zit ik in het verkeerde treinstel. Waar slaat het ook op om.halverwege de trein te splitsen? Kut NS.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    O mijn god. Mijn lieve vader leent zijn auto nog wel eens aan een vriend van me uit als we ergens heen moeten. Nu heeft die vriend al eens een aanrijding gehad in mijn vaders auto, waarvoor mijn vader dus heeft moeten betalen, en nu zijn we ook nog eens de autosleutel kwijt. Kan die gast mooi zijn schouders ophalen en zeggen dat hij niet weet waar hij ligt, maar hij is toch echt degene die hem voor het laatst in handen heeft gehad. Leuk, da's dan weer ruim 100 euro. Vertrouwen van m'n pa ook weg natuurlijk.


    i put the fun in funeral

    Hmm, spaghetti met Chinese wokgroenten is zelfs nog lekkerder dan met Italiaanse groente


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Alleen ik ben zo dom en onhandig dat ik nagellakremover in m'n ogen krijg. (cat)


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Rot maar op, zo belangrijk ben ik dus voor jullie.


    'Darling, just hold on'

    waarom ben je zo ontiegelijk irritant?


    Natsu Dragneel`s flames are brighter than my future

    See, our world is slowly dying
    I'm not wasting no more time
    Don't think I could believe you


    26 - 02 - '16

    Ik schiet al helemaal in de fangirl-modus als ik ze naar elkaar zie kijken.
    Ik ben echt hopeloos op sommige vlakken..


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."